Kun je gewoon uitzetten.quote:Op zondag 23 november 2025 12:42 schreef LuieSurinamer het volgende:
Nederlandse voiceover tegenwoordig bij youtube filmpjes......
Syndroom van Reynaud?quote:Op maandag 24 november 2025 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat het altijd de bovenste twee vingerkootjes van mijn rechter wijsvinger zijn die koud zijn
edit: nou heb ik altijd koude klamme ranzige zweethanden wanneer het richting herfstweer gaat en ik dus maar zo'n beetje achter de computer zit (geen beweging dus), maar zelfs als ik even actief ben blijft dat gedeelte koud.
Gaat nog altijd beter dan neuken met een slappe.quote:Op zondag 23 november 2025 16:26 schreef Discombobulate het volgende:
Moeten pissen met een odol 's nachts.
Nee, dat gelukkig nietquote:
Ik heb het syndroom van Renault 😱quote:
Tegenwoordig krijgen ook de A modellen van de Samsung Galaxy een aantal jaren ondersteuning.quote:Op maandag 24 november 2025 15:05 schreef Loohcs het volgende:
Oud probleem, maar telefoon/tablets die slechts één Android update krijgen. Als je geen power user bent en dus geen topmodel nodig hebt, word je gestraft met korte ondersteuning. Heb 't nu met Tab M9 van Lenovo. Zit op Android 13 en geen updates meer (nog 5 maanden security updates dacht ik). En de 'nieuwe' One van hetzelfde merk heeft bijna net zo'n antieke hardware (helio g85 vs helio g80) en slechtere behuizing (plastic).
Dan heb je dus vaker een nieuwe telefoon nodig, en kan je ipv een budget-exemplaar net zo goed meteen een midrange (of net-onder-midrange)-telefoon van Samsung kopen.quote:Op maandag 24 november 2025 15:05 schreef Loohcs het volgende:
Oud probleem, maar telefoon/tablets die slechts één Android update krijgen. Als je geen power user bent en dus geen topmodel nodig hebt, word je gestraft met korte ondersteuning. Heb 't nu met Tab M9 van Lenovo. Zit op Android 13 en geen updates meer (nog 5 maanden security updates dacht ik). En de 'nieuwe' One van hetzelfde merk heeft bijna net zo'n antieke hardware (helio g85 vs helio g80) en slechtere behuizing (plastic).
De masked singer is volgens mij voor een deel acteerwerk (neem aan dat je het over de NL versie hebt?). Vind er geen ruk aan, het is soms zo gemaakt. Vind de Vlaamse versie een stuk leuker en meer spontaan.quote:Op maandag 24 november 2025 19:18 schreef TLC het volgende:
De masked singer, dat als ze hun masker afzetten je nog steeds geen flauw idee hebt wie ze zijn
Is het bij de Belgen dan anders qua optredens of ook qua jury en presentatie?quote:Op maandag 24 november 2025 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De masked singer is volgens mij voor een deel acteerwerk (neem aan dat je het over de NL versie hebt?). Vind er geen ruk aan, het is soms zo gemaakt. Vind de Vlaamse versie een stuk leuker en meer spontaan.
De optredens zijn hetzelfde, maar de jury is gewoon leuker. Bij de Nederlandse komt het allemaal wat ik zeg zo gemaakt over. Daarbij vind ik Carlo zeer irritant. Ik wil graag naar de NL versie van Moulin Rouge omdat de Engelse echt fantastisch was, maar sinds ik weet dat Carlo er een aanzienlijke rol in speelt denk ik er nog even over na.quote:Op maandag 24 november 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het bij de Belgen dan anders qua optredens of ook qua jury en presentatie?
Datzelfde bij 'Alleskunner VIPS'quote:Op maandag 24 november 2025 19:18 schreef TLC het volgende:
De masked singer, dat als ze hun masker afzetten je nog steeds geen flauw idee hebt wie ze zijn
"Wát zeg je?"quote:Op maandag 24 november 2025 19:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De optredens zijn hetzelfde, maar de jury is gewoon leuker. Bij de Nederlandse komt het allemaal wat ik zeg zo gemaakt over. Daarbij vind ik Carlo zeer irritant. Ik wil graag naar de NL versie van Moulin Rouge omdat de Engelse echt fantastisch was, maar sinds ik weet dat Carlo er een aanzienlijke rol in speelt denk ik er nog even over na.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik krijg een klein beetje de indruk dat het je ietwat dwars zit.
Je hebt vooah wehnag een abo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |