abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2025 @ 11:46:02 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219213165
Het onnozel kijkende, onverschillige vakkenvullerschaap in de supermarkt, na het melden dat de handscanner product X niet accepteert. }:|

Later heb ik het nog eens proberen te scannen, maar het is daar blijkbaar nog steeds niet doorgekomen dat het specifieke product niet meer te koop is als je de handscanner gebruikt.
pi_219213263
- Email van OV Chipkaart
- Je OV Chipkaart gaat verlopen, vraag een nieuwe aan of vraag je saldo terug.
- Vraag Saldo terug
- Wachtwoord vergeten
- "Wij hebben geen account in ons systeem met dit e-mailadres. "

JULLIE HEBBEN MIJ ZELF GEMAILD GODGODGLOEIENDE KRIJG DE PESTTYFUS

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Evangelion op 07-11-2025 12:06:39 ]
pi_219213377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 11:46 schreef Eightyone het volgende:
Het onnozel kijkende, onverschillige vakkenvullerschaap in de supermarkt, na het melden dat de handscanner product X niet accepteert. }:|

Later heb ik het nog eens proberen te scannen, maar het is daar blijkbaar nog steeds niet doorgekomen dat het specifieke product niet meer te koop is als je de handscanner gebruikt.
barking up the wrong tree :!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 november 2025 @ 13:52:14 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219214145
Vrijwel élk zelfscansysteem dat anders is dan Albert Heijn. Bij de Plus loop je te etteren om een code op het scherm te scannen wat steeds niet gelijk goed gaat, bij de Jumbo krijg je - net als bij de Plus - niet gewoon je boodschappenlijstje te zien als je je pas of app scant, dus loop je met scanner én briefje of telefoon door de winkel, bij de Lidl moet je je shit één voor één scannen bij de zelfscankassa, waarna je het op een weegschaal moet leggen, die de boel vaak niet goed registreert. Moet je er iemand bij roepen. Die mag daarna weer terug, want je kunt niet gewoon -1 aanklikken als je iets dubbel hebt gescand.

Man man man. Kruidvat en Action gaan wel prima, maar dat is een zelfscankassa en geen handscanner. Wel beter dan een brakke handscanner.

AH lijkt toch de enige die dat hele systeem gewoon netjes werkend heeft gekregen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2025 @ 13:58:30 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219214190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Vrijwel élk zelfscansysteem dat anders is dan Albert Heijn. Bij de Plus loop je te etteren om een code op het scherm te scannen wat steeds niet gelijk goed gaat, bij de Jumbo krijg je - net als bij de Plus - niet gewoon je boodschappenlijstje te zien als je je pas of app scant, dus loop je met scanner én briefje of telefoon door de winkel, bij de Lidl moet je je shit één voor één scannen bij de zelfscankassa, waarna je het op een weegschaal moet leggen, die de boel vaak niet goed registreert. Moet je er iemand bij roepen. Die mag daarna weer terug, want je kunt niet gewoon -1 aanklikken als je iets dubbel hebt gescand.

Man man man. Kruidvat en Action gaan wel prima, maar dat is een zelfscankassa en geen handscanner. Wel beter dan een brakke handscanner.

AH lijkt toch de enige die dat hele systeem gewoon netjes werkend heeft gekregen.
Hoogvliet lijkt het ook wel redelijk in orde te hebben, maar ik heb daar alleen ervaring met de kassa.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 november 2025 @ 15:06:20 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219214581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoogvliet lijkt het ook wel redelijk in orde te hebben, maar ik heb daar alleen ervaring met de kassa.
Daar ben ik volgens mij nooit in mijn leven geweest, dus geen idee. Jammer dat het niet in de buurt zit :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_219215775
Dingen moeten declareren voor werk. Natuurlijk, je krijgt het wel terug, maar als het ineens heel veel is is dat wel echt bijzonder vervelend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219215897
De vrouw bij de Lidl schreeuwt bij de zelfscan na het omroepen van een beschikbare kassa tegenwoordig heel hard “DOORLOPEN!!!”.

Ik moet er altijd om lachen en daarna schrik ik er gewoon weer van, want ze doet het 4 keer achter elkaar.

“Kassa 4, DOORLOPEN, kassa 7 DOORLOPEN!!!” ;(

En de kassa’s staan in een U-vorm en met de rug soms naar je toe dus weten wij veel waar die kassa 7 dan is. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219215990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
De vrouw bij de Lidl schreeuwt bij de zelfscan na het omroepen van een beschikbare kassa tegenwoordig heel hard “DOORLOPEN!!!”.

Ik moet er altijd om lachen en daarna schrik ik er gewoon weer van, want ze doet het 4 keer achter elkaar.

“Kassa 4, DOORLOPEN, kassa 7 DOORLOPEN!!!” ;(

En de kassa’s staan in een U-vorm en met de rug soms naar je toe dus weten wij veel waar die kassa 7 dan is. _O-
Ja dat is bij de AH vlakbij mijn werk ook (altijd druk in de lunchpauze). Wijs dan tenminste want die nummers zijn niet duidelijk.
pi_219220604
“Nieuw! De instagram kaart!”

En ook al klik je op OK, je krijgt de melding elke dag opnieuw als je naar je DM’s gaat.
Ik weet inmiddels dat de kaart nieuw is. We kunnen door. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219220798
Vlaamse nasynchronisatie van bepaalde personages in de tekenfilms die mijn kinderen kijken. :')
Ik kan daar niet aan wennen.
pi_219221004
Fietsers die tegen de richting in fietsen.
pi_219221052
bedrijven die een mail sturen dat er in hun brichtenbox een bericht staat :r
  FOK!fotograaf zondag 9 november 2025 @ 11:04:00 #39
842 Zorro
Z
pi_219228824
quote:

Bij Lidl scan ik met mijn Lidl app op mijn mobiel. Bij de kassa alleen even je Lidl plus kaart in diezelfde app scannen en klaar :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 9 november 2025 @ 11:06:31 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219228837
quote:

kwam laatst bij een ah waar ik niet zelf kon scannen zonder eoa pas. :')

Wat een kutsysteem. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219228841
quote:

AH heeft genoeg issues hoor, regelmatig wordt mn bonuskaart geblokkeerd zonder reden, als je verbinding verliest (met mobiel) is het systeem vaak ook van slag
pi_219228843
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
kwam laatst bij een ah waar ik niet zelf kon scannen zonder eoa pas. :')

Wat een kutsysteem. :@
dat is toch bij elke AH? als je een handscanner wilt gebruiken in iedergeval?
  zondag 9 november 2025 @ 11:10:08 #43
459912 FlippingCoin
pi_219228854
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:07 schreef mschol het volgende:

[..]
dat is toch bij elke AH? als je een handscanner wilt gebruiken in iedergeval?
bij de to go niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_219228917
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
bij de to go niet.
? daar kan je prima zonder pas terecht :{
  zondag 9 november 2025 @ 11:36:54 #45
459912 FlippingCoin
pi_219229052
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:19 schreef mschol het volgende:

[..]
? daar kan je prima zonder pas terecht :{
ja dat zeg ik toch precies.

Ik zeg dat je bij sommige ah’s een pas nodig hebt om te scannen, jij zegt dat is bij elke ah, ik zeg nee niet bij de to go; dus ja daar kan je wel zonder pas terecht ja.
pi_219229265
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja dat zeg ik toch precies.

Ik zeg dat je bij sommige ah’s een pas nodig hebt om te scannen, jij zegt dat is bij elke ah, ik zeg nee niet bij de to go; dus ja daar kan je wel zonder pas terecht ja.
ik zeg ook ALLEEN als je een handscanner wilt gebruiken, elke andere zelfscan kan je zonder pas doen

en waarom je een handscanner zou pakken is beyond me, onzin dingen
  zondag 9 november 2025 @ 12:05:10 #47
459912 FlippingCoin
pi_219229285
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 12:02 schreef mschol het volgende:

[..]
ik zeg ook ALLEEN als je een handscanner wilt gebruiken, elke andere zelfscan kan je zonder pas doen

en waarom je een handscanner zou pakken is beyond me, onzin dingen
Aan de kassa staat hier vaak een rij met oude mensjes, zelfscan is dus sneller.
pi_219229364
quote:
16s.gif Op zondag 9 november 2025 12:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Aan de kassa staat hier vaak een rij met oude mensjes, zelfscan is dus sneller.
+ inpakken.
+ sjouwen van kar naar band, band naar kar.
+ directe kostenoverzicht.
pi_219231916
Kleine kinderen bij een klassiek concert. Of eigenlijk hun ouders.
Want een 2-jarige snapt nog niet waarom die zo lang stil moet zijn. En begint te kwetteren. Maar dat een ouder dat kind dan niet even meeneemt naar buiten… ik snap het niet.

Want zowel de rest van het publiek als de artiesten hebben nu last van JOUW koter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219232018
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kleine kinderen bij een klassiek concert. Of eigenlijk hun ouders.
Want een 2-jarige snapt nog niet waarom die zo lang stil moet zijn. En begint te kwetteren. Maar dat een ouder dat kind dan niet even meeneemt naar buiten… ik snap het niet.

Want zowel de rest van het publiek als de artiesten hebben nu last van JOUW koter.
Ik was begin dit jaar bij Wicked op Broadway in NYC. Een kaartje kostte best wat dus ik baalde toen er een moeder met 2/3 jarig kind naast me kwam zitten. Geloof het op niet, dat kind heeft zich keurig gedragen _O_ Op een gegeven moment merkte je dat het te lang duurde, maar dat heeft me geen moment gestoord. Ze was ook prachtig gekleed dus iets zegt me dat ze dit wel vaker doet met haar moeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')