Ik heb het een keer andersom gehad. De lijntjes zijn hier in de wijk vooral indicatief dus als ik hem tussen twee auto's zet, dan let ik op dat ik aan beide kanten genoeg ruimte laat voor de andere twee om nog in te kunnen stappen. Dat je dan als die anderen wegrijden niet binnen de lijntjes staat is dan soms het gevolg en is nooit een probleem omdat iedereen weet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 5 november 2025 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
Automobilisten die het te moeilijk vinden om hun auto netjes op een fatsoenlijke manier binnen de lijnen te parkeren
Meestal pak ik ze dan terug door mijn auto zo te zetten dat ze niet via de bestuurderskant naar binnen kunnen
Helemaal mooi is als de bestuurder als ik terug kom boos en briesend staat te wachten
En ik ze dan zeg dat als ze hun auto gewoon netjes normaal binnen de lijnen zetten er niks aan de hand is.
En ze dan afdruipen![]()
![]()
Een kras meer of minder zie je niet meer op mijn autootjequote:Op woensdag 5 november 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang voor een kras of deuk in je auto?
Ik sta altijd netjes in het vak. Kom ik terug kan ik er amper meer in omdat diegene naast me niet goed geparkeerd heeft.![]()
Paar keer gehad op de snelweg, is gelukkig elke keer goed gegaan, en na de tweede keer had ik een haarborstel in het handschoenenkastje liggen zodat ik (veilig) kon krabbenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:52 schreef -Spring het volgende:
Jeuk onder mn voet tijdens het autorijden.
Dit klinkt wel heel vergezocht. Mogelijk sarcasme of gewoon onzin.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paar keer gehad op de snelweg, is gelukkig elke keer goed gegaan, en na de tweede keer had ik een haarborstel in het handschoenenkastje liggen zodat ik (veilig) kon krabben
Jij kamt je haren met een staalborstel 😱quote:Op woensdag 5 november 2025 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paar keer gehad op de snelweg, is gelukkig elke keer goed gegaan, en na de tweede keer had ik een haarborstel in het handschoenenkastje liggen zodat ik (veilig) kon krabben
Kloptquote:Op woensdag 5 november 2025 22:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet dat ik die ergenissen in het verkeer hier erg vind, maar daar is ook een ander fijn topic voor:
PTA / Irritaties op de weg #164 Binnen de lijntjes
ik zou niet weten waarom?quote:Op donderdag 6 november 2025 08:20 schreef Evangelion het volgende:
Snotterende mensen in het openbaar. Blijf. Thuis.
Eén keer gedaan, de keren daarna volhouden en er bij de eerste parkeerplaats af om duchtig te kunnen krabben.quote:
Of dat je dan denkt zal ik nog even naar de wc? Nah, ik lig net zo lekker. En dan niet meer (lekker) slapen tot een uur vóór de wekker gaatquote:Op donderdag 6 november 2025 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat je snachts wakker wordt, per ongeluk ziet hoe laat het is en daardoor moeilijk weer kan slapen (het is 2:33, ik heb nog heel weinig geslapen, het is 2:33 en ik moet er over een paar uur alweer uit). Het zal wel iets geestelijks zijn, maar het is erg irritant. Overigens ben ik wel weer in slaap gevallen
Sjesisquote:Op donderdag 6 november 2025 09:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De bibliotheek heeft de indeling en sortering van hun voorraad helemaal herzien, en dat is op een dusdanige onlogische, inconsequente manier gedaan dat ik nu eigenlijk alleen nog iets kan vinden door eerst gericht op de website te zoeken waar een titel staat. Neem bijvoorbeeld het brede onderwerp "geschiedenis". Dat was eerst onderverdeeld in grote onderwerpen zoals WO II, vaderlandse geschiedenis, biografieen en per betreffende land op alfabetische volgorde. Dat werkte goed. Wat men nu heeft gedaan is alles door elkaar gegooid waarbij je maar moet gokken welk woord men heeft gekozen om een boek te duiden.
Het boek De sigarenfabriek van Isay Rottenberg, over de fabriek van een Joodse meneer vlak voor en tijdens de oorlog, valt dat onder "Tweede Wereldoorlog"? Nope. "Oorlog" dan? Nope. "Joden" of "Jodenvervolging", "Holocaust" misschien? Nee. De naam van de betrokkene of auteur? Ook niet. Nee, men deelt het in onder T van "Tabaksindustrie" en is daardoor niet eens meer bij geschiedenis terug te vinden, maar tussen de boeken over stoppen met roken en de discutabele daden van de bredere industrie.
De indeling van biografieen is willekeurig. Boeken over een Hitler staan niet bij de boeken over de oorlog of holocaust, maar bij de H van "Hitler", maar biografieen over Churchill vind je dan weer niet bij de C van Churchill maar wel bij "Tweede Wereldoorlog".
Wie heeft dit bedacht, en waar was het voor nodig.
Dat is exact wat ik gisteren bedoeldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Evangelion op 07-11-2025 12:06:39 ]
barking up the wrong treequote:Op vrijdag 7 november 2025 11:46 schreef Eightyone het volgende:
Het onnozel kijkende, onverschillige vakkenvullerschaap in de supermarkt, na het melden dat de handscanner product X niet accepteert.![]()
Later heb ik het nog eens proberen te scannen, maar het is daar blijkbaar nog steeds niet doorgekomen dat het specifieke product niet meer te koop is als je de handscanner gebruikt.
Hoogvliet lijkt het ook wel redelijk in orde te hebben, maar ik heb daar alleen ervaring met de kassa.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Vrijwel élk zelfscansysteem dat anders is dan Albert Heijn. Bij de Plus loop je te etteren om een code op het scherm te scannen wat steeds niet gelijk goed gaat, bij de Jumbo krijg je - net als bij de Plus - niet gewoon je boodschappenlijstje te zien als je je pas of app scant, dus loop je met scanner én briefje of telefoon door de winkel, bij de Lidl moet je je shit één voor één scannen bij de zelfscankassa, waarna je het op een weegschaal moet leggen, die de boel vaak niet goed registreert. Moet je er iemand bij roepen. Die mag daarna weer terug, want je kunt niet gewoon -1 aanklikken als je iets dubbel hebt gescand.
Man man man. Kruidvat en Action gaan wel prima, maar dat is een zelfscankassa en geen handscanner. Wel beter dan een brakke handscanner.
AH lijkt toch de enige die dat hele systeem gewoon netjes werkend heeft gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |