De kleur die ik heb loopt echt perfect over in m’n gezicht maar ook de combi kleur - dekking is lastig. Veel vind ik niet dekkend genoeg of het houdt niet de hele dag (mooi).quote:Op woensdag 12 november 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Soms is verandering ook goed hoor. Ik heb uiteindelijk een foundation gevonden die veel dichter bij mijn huidskleur ligt omdat de kleuren gewoon steeds beter worden.
Je kunt eventueel op Vinted of eBay kijken of mensen ze nog verkopen.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kleur die ik heb loopt echt perfect over in m’n gezicht maar ook de combi kleur - dekking is lastig. Veel vind ik niet dekkend genoeg of het houdt niet de hele dag (mooi).
Jammer dat je niet zo’n heel rek mee naar huis kunt nemen om met goed daglicht te testen.
Ja, ik kan het nog online krijgen, maar ergens denk ik stap gewoon over want ooit stopt dat ook.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt eventueel op Vinted of eBay kijken of mensen ze nog verkopen.
Heel veel populaire Nederlandse muziek van de laatste +/- 25 jaar heeft iets zeikerigs.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik besef dat dit heel erg persoonlijk is, maar dat liedje van Bente Fokkens 'Kun je me zien'. God wat een zeiknummer is dat
Voor mij hield fatsoenlijke NL muziek op na Doe Maar.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Heel veel populaire Nederlandse muziek van de laatste +/- 25 jaar heeft iets zeikerigs.
En/of het klinkt te nadrukkelijk alsof het bewust gemaakt is om dood gedraaid te worden op NPO Radio 2.
Inderdaad, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Heel veel populaire Nederlandse muziek van de laatste +/- 25 jaar heeft iets zeikerigs.
En/of het klinkt te nadrukkelijk alsof het bewust gemaakt is om dood gedraaid te worden op NPO Radio 2.
Ik heb altijd 'Q music nonstop' op het werk aan staan en daar komt ie elke dag wel een keer voorbij.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook mensen die wel goed kunnen zingen gebruiken het, en soms zelfs heel heftig. "Want het hoort tegenwoordig nou eenmaal zo."quote:Op woensdag 12 november 2025 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eigenlijk een teringhekel aan hevig autotune gebruik in muziek. Als je niet kunt zingen, word dan geen artiest.
Daar is niks ongemakkelijk aan. Dat maak jij er zelf van.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
en het ongemakkelijk is om weer terug te lopen.
Dan hadden we al die prachtige muziek van Bob Dylan, Neil Young en Tom Waits gemistquote:Op woensdag 12 november 2025 11:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eigenlijk een teringhekel aan hevig autotune gebruik in muziek. Als je niet kunt zingen, word dan geen artiest.
Precies dat zei ik laatst tegen de verkoopster bij de Etos, en toen heeft ze van een aantal foundations een paar pompjes in zo'n plastic minipotje voor me gedaanquote:Op woensdag 12 november 2025 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kleur die ik heb loopt echt perfect over in m’n gezicht maar ook de combi kleur - dekking is lastig. Veel vind ik niet dekkend genoeg of het houdt niet de hele dag (mooi).
Jammer dat je niet zo’n heel rek mee naar huis kunt nemen om met goed daglicht te testen.
Leuk! 'Avond' van Boudewijn de Groot zou er mooi tussenpassenquote:Op woensdag 12 november 2025 10:50 schreef Eightyone het volgende:
Op Spotify heb ik een lijst geplaatst met leuke Nederlandse en Belgische muziek, vaak niet eens obscuur. Maar ik vermoed dat de mensen bij de 'grote' radiozenders er alsnog rode vlekken van zouden krijgen.![]()
Lijst
Bente komt er iig niet in voor. Veel andere hedendaagse lievelingen, doodgeknuffeld door NPO Radio 2, ook niet.
Racoon staat er nog wel tussen.
en dat is dan nog bij lange na niet het mooiste wat Boudewijn gemaakt heeftquote:Op woensdag 12 november 2025 13:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk! 'Avond' van Boudewijn de Groot zou er mooi tussenpassen
Dat draai ik er iets te weinig voor. Ik vergeet het bestaan van het nummer steeds als de Top 2000 voorbij is; misschien wat beter naar luisteren. Er mankeert op zich weinig aan. Maar 'Zelfs je naam is mooi' (uit hetzelfde tijdperk) staat er ook nog niet zo lang tussen.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Leuk! 'Avond' van Boudewijn de Groot zou er mooi tussenpassen
Zal wel inderdaad, maar flikker gewoon op met je thermoskan.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is niks ongemakkelijk aan. Dat maak jij er zelf van.
Daarom gewoon rauw eten, met de levende kip er nog omheenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:32 schreef Deisyy het volgende:
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |