Ja vooral bij collega's die het dan over hun partner of kinderen hebben die je nog nooit hebt gezien (en nooit gaat zien). Zeg gewoon mijn man/vrouw/vriend/vriendin/zoon/dochter.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mensen die een verhaal beginnen af te steken waarbij ze alle details vertellen en er vanuit gaan dat ik iedereen die wordt genoemd ken.
Collegaatje gehad die daar een handje van had.
Begon ze verhaal te vertellen 'Ja ik ben toen met Marieke naar dat terrasje gelopen, en onderweg kwamen wij Egbert tegen'
Ik kwam er na enkele minuten in het verhaal pas achter dat Marieke en Egbert vrienden waren, en niet de huisdieren ofzo.
Bij mij werken ouwehoer-podcasts en slappe (maar net niet té slappe) talkshows heel goed.quote:
Omg dit is mijn vrouw 100%quote:Op donderdag 27 november 2025 20:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Frustratie 2: Mensen die op een relatieve vraag (waar je feitelijk ja of nee op kunt antworden) een compleet ander antwoord krijgt.
bijvoorbeeld
vraag: Heeft het gevroren vannacht?
Antwoord: Ik was te laat op het werk.
Zeg dan, ja ik moest de ruiten van de auto eerst krabben en daardoor te laat op het werk.
Of b.v. de vraag: Wil je een ijsje?
Dat je dan als antwoord krijgt, Ik heb net een worstenbroodje op.
Is dat dan een ja of een nee?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omg dit is mijn vrouw 100%![]()
Ik houd zielsveel van haar, maar zij is echt de koningin in geen direct antwoord geven op je vraag.
Tevens, als ik dan een echte ja/nee vraag stel, is ze vaak geneigd te antwoorden op zo'n manier waarbij ze omhoog gaat met haar stem op het eind, waardoor het antwoord klinkt als een wedervraag.
Ik: "Had je de vaatwasser uitgeruimd vandaag?"
Zij: "Jaa??"
Ik: "Confused of ik nu iets moet terugzeggen of niet"
![]()
Oja! Een vriendin vroeg me of ik zin had om mee te gaan naar haar concert. Nope, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die weeïge kutmuziek van Olivia Dean die elke vrouw onder een Insta post plaatst.
Godver.... jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Op die manier?
Dit heb ik nu dus op https://www.hockey-refere(...)CA&province=QC&statequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:15 schreef Zorro het volgende:
Teksten waar dan ergens zo'n asterisk staat die dan vervolgens nergens wordt toegelicht
Het klinkt eigenlijk hartstikke lief en schattigquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Godver.... ja
Maar als ze gewoon praat doet ze dat godzijdank niet. Alleen bij het antwoorden op een ja/nee vraag. "Jaaa??"
Ik kijk gewoon op de EPG van KPN.quote:Op zondag 23 november 2025 12:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik weet niet welke gids jij kijkt maar bij mij staat er altijd een (v) achter (tvgids.nl)
Voetbal - Oefeninterland (v): Portugal - Nederland
quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:31 schreef Evangelion het volgende:
Mensen die verassen/verassing schrijven
zie ook trustpilotquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen die op social media gaan lopen klagen over een bedrijf zonder het bedrijf zelf eerst te benaderen met de klacht. Zo ontzettend makkelijk, bah.
Kijk ik nooit naar.quote:
Ligt eraan in welke context men het gebruiktquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:31 schreef Evangelion het volgende:
Mensen die verassen/verassing schrijven
O bedankt voor de info. Dus volgende keer wordt het iets als praat toch niet zo dommig! Een getrouwde vrouw is niet een lief meisje, maar (als het huwelijk binnen de Nederlandse wet voltrokken is) een volwassene.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klinkt eigenlijk hartstikke lief en schattig
quote:Op zondag 30 november 2025 12:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
O bedankt voor de info. Dus volgende keer wordt het iets als praat toch niet zo dommig! Een getrouwde vrouw is niet een lief meisje, maar (als het huwelijk binnen de Nederlandse wet voltrokken is) een volwassene.
Tijdje geleden werd weer een mening gebracht met die vraagtoon. Geantwoord dat ik niet weet wat zij ècht vindt. Dit antwoord werd niet begrepen. Dus ik wees op de vraag. Bracht grote verwarring, want ze besefte zelf niet dat en waarom ze er een vraag van gemaakt had.
@:dick_laurent
De vraag is beantwoord met de reden van het nog niet gegeven antwoord. Dus negeren en een ijsje voor haar neerzetten als een lekker toetje.
@ Over toet ipv toetje: Het is simpel toe: pudding toe, fruit toe, appeltaart toe en dat xxx toe is een extraatje als afsluiting van de maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |