Bizar vind ik dat. Zeker omdat het mogelijke inmengen van broer of zus nou niet echt op een didactische manier zal gaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:55 schreef Tarantelle het volgende:
En Maarten en Annemarie houden zich als ouders afzijdig en leren hun kinderen dingen zelf op te lossen (daar ben ik het in de basis mee eens), maar een volwassen broer of zus worden wel gestimuleerd zich er mee te bemoeien .
Schiet mij maar lek.
Amen! Ik vind het echt van de zotte en bizar. We kunnen allemaal wel bedenken wat er gebeurt als je een aanrijding krijgt.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:48 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar je zetten je kind, zeker van die leeftijd vast in de bakfiets? Als ze dan in slaap vallen dan kan je in ieder geval niet omvallen. Lijkt mij dat hij dus los zat. Anders kom je niet zo raar op de bodem te liggen
Dat eerste denk ik ook en snap ik ook wel, want het is duidelijk heel belangrijk voor haar.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:28 schreef Harper het volgende:
Nummer 3 is hartstikke goed. Al denk ik dat ze stiekem gehoopt had op weer een nummer 1.
Maar we weten allemaal hoe die 3e plek is verkregen, door de voorverkoop. Het zou me verbazen als ze lang in de top 60 blijft.
Altijd die enorme nadruk van Annemarie op de band die de broers en zussen onderling hebben. Ik denk dat ze dit echt als haar verdienste ziet.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:30 schreef Harper het volgende:
Even nog deze quote uit het vorige deel:
[..]
Bizar vind ik dat. Zeker omdat het mogelijke inmengen van broer of zus nou niet echt op een didactische manier zal gaan.
Het lijkt er op dat Saar gepest wordt. Sneu. Dan zou ik als ouder besluiten haar dus inderdaad een tijdje uit beeld te houden, net als ze bij Guus deed. Of ze zelf dat nu wel of geen goed idee vindt.
😂😂😂quote:Op woensdag 5 november 2025 13:12 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind het ook heel knap van AM dat ze een boek vol shit zo goed kan weten te verkopen. Ergens maakt het ook treurig dat er zoveel zwakzinnige mensen zijn die dit boek blind kopen en het ook nog een “goed boek” durven noemen.
Van de beelden die hvk vanmorgen deelde heb ik een naar gevoel. Het is zo zielig voor het meisje. Er lijkt geen ruimte te zijn voor haar gevoelens.
Wat MB en de poly betreft. Ik gun ze rust, bezinning en wijsheid en dan vooral in de luwte. Maar waarschijnlijk lopen ze van de ene poly naar de andere polynaise.
Hij was letterlijk omgevallen schrijft ze, zit ie dan niet vast?quote:Op woensdag 5 november 2025 12:33 schreef Nieve het volgende:
Hvk: ik vind het bizar dat je je bed uit gaat als je kind om 4.45 uur wakker is.
Moet er wel bij zeggen dat alledrie mijn kinderen echt de beste slapers ooit zijn, bijna nooit wakker en altijd tot minimaal 7.30 uur slapen maar als zij wel eens wakker werden op dat tijdstip hadden ze toch echt pech want dan begint de dag nog niet. Desnoods met een slaapwekkertje om duidelijk te maken wanneer het ochtend is, maar zeker niet eruit en de rest van het huis wakker maken. Ik heb het idee dat die kinderen daar chronisch vermoeid zijn. Het is ook niet dat ze even op adem kunnen komen gedurende de dag... Arme L moet letterlijk op de bodem van de bakfiets slapen
Ik ben er bang voor 🤰🏼. Waar haalt die vrouw de tijd en ruimte vandaan om zich te laten bevruchten zou je zeggen 🤷♀️quote:Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Henrike het volgende:
Soms denk ik bij hvk: ze plaatst het om reacties uit te lokken.
Ik zou me doodschamen als mijn kind van 2 om was gevallen in de bakfiets .
Als moeder ben je verantwoordelijk voor het welbevinden en de veiligheid van je kinderen.
Wat dat betreft slaat zij de plank vreselijk mis, dan kun je nog zoveel leuke uitjes bedenken.
6 kids op deze manier opvoeden is niet voldoende.
Het eten, het emotionele( Jayda die het maar uit moet zoeken)
Ik vind het echt intriest en hoop toch werkelijk niet dat ze weer zwanger is.
Die kinderen liggen om 1800 in bed héquote:Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor 🤰🏼. Waar haalt die vrouw de tijd en ruimte vandaan om zich te laten bevruchten zou je zeggen 🤷♀️
Ja maar dan ben je ook wel bek af lijkt me 😋quote:Op woensdag 5 november 2025 13:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Die kinderen liggen om 1800 in bed hé
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂quote:Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor 🤰🏼. Waar haalt die vrouw de tijd en ruimte vandaan om zich te laten bevruchten zou je zeggen 🤷♀️
Dacht dat ik alleen de tekst weg had gehaald, alles blijft verspringen bij mij. Zou een mod dit even willen aanpassen naar 100!!!quote:
Is ze niet vies van en wellicht een laatste energiebooster van een drukke dagquote:Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂
Ik ga even op de stoel van de mods hier zitten, maar misschien goed om te weten: dit soort dingen mag je ook een TR voor zettenquote:Op woensdag 5 november 2025 14:12 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dacht dat ik alleen de tekst weg had gehaald, alles blijft verspringen bij mij. Zou een mod dit even willen aanpassen naar 100!!!
Begreep van dbm dat het 2.5 minuten duurde... nou... die kan hvk wel vrij maken... de afwas blijft toch staanquote:Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂
Volgens mij loopt ze ook best wel aardige stukken per dag.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De foto van Pascal vd Haas bevestigt aardig de zorgen die hier zijn uitgesproken.
Zij is ziek, dat is al erg genoeg.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De foto van Pascal vd Haas bevestigt aardig de zorgen die hier zijn uitgesproken.
Sanneke en Dion waren elkaar toch ook kwijtgeraakt? Gelukkig kregen die een nachtje weg cadeau om elkaar terug te vinden❤quote:Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM
Op threads:
We gaan niet scheiden. Maar soms twijfel ik wel eens. Het gaat wel eens heel erg stroef tussen ons. Maar zorgen voor twee kids die van alles mankeren is echt enorm pittig! We zijn elkaar de afgelopen 7.5 jaar erg kwijtgeraakt en de weg terug vinden is soms zo zwaar
Maar Flip is nog geen 8 en de jongste nog jonger?dus vanaf de geboorte van de oudste zijn ze elkaar kwijtgeraakt.
Maar toch is er nog ergens 2,5-minuut-seks geweest toen ze elkaar weer (even) vonden en eas ze weer zwanger geraakt? In de hoop dat dat de boel zou veranderen?
😂😂quote:Op woensdag 5 november 2025 16:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Is het al bekend wat dat ernstige nieuws was wat ze nog niet kon delen?
Dat het nu ook betaald parkeren bij de HAP is ofzo?
Misschien gaat ze daarom zo vaak naar de bieb? Kunnen de kinderen naar de voorleesvrouw kijken en misschien heeft de bieb wel een afwerkkamertje 🫣😂quote:Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dat boek wordt straks, net als de eerste, na een paar weken nog amper verkocht. Door haar marketing willen haar volgers het meteen kopen. Maar voor de echte lezer is het gewoon 3 keer niks.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM hoopt dat de boekwinkels voldoende hebben ingeslagen nu ze op 3 staat.
Maar hoeveel mensen zullen haar boek ‘spontaan’ kopen omdat het in de top 3 staat? Dat de volgmoekes een pre-order doen, daar kan ik nog inkomen. Maar zoiets spontaan kopen? Ik blader altijd een boek door en als je dan zo weinig tekst ziet en veel witregels, in hoeverre hou je dan van lezen?
Maar goed, champagne mee naar de manege. Ze gaan vast niet op de fiets.
En zou #demanvanjennifer ook nog komen proosten?
En lot is omgekocht met een lolliequote:Op woensdag 5 november 2025 17:41 schreef Louuuu_lou het volgende:
Toch weer een hoop boeken verkocht dus, knap gedaan. Denk ook dat het boek weer snel uit de lijst kukelt maar ach, ze kan hier weer een paar jaar op teren.
En Jet en Lot weer flink aan het werk gezet zo te zien? Eerst met die megamindy en daarna nog een fotoshoot voor het AD…. Maar alles is daar verder superspontaan en totaaaaaaal niet commercieel hoor! En tussendoor nog even de privacy van de puberdochters schenden, wat een heerlijke dag heeft AM!
Zo'n foto delen terwijl ze het afgelopen levensjaar heeel veel leuke dingen heeft gedaan en ook nog genoeg foto's heeft gemaakt.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie met een verjaardagspost met een zielige foto onder een dekentje op de bank. Ze zwelgt weer eens in medelijden. En dan de kaart van tante Saaaaraaaah delen, daar staat in dat Debbie altijd wil helpen met oppassen etc. 👀 knap dat ze daar energie boor heeft maar voor haar eigen kinderen niet
Ik vond hem ook opvallend "altijd wilt oppassen " huh?? Haar eigen kinderen worden overal gedumpt en wilt ze zo min mogelijk mee doen.. maar de baby van een ander (ondertussen al dreumes volgens mij) wilt ze wel voor zorgen??quote:Op woensdag 5 november 2025 18:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie met een verjaardagspost met een zielige foto onder een dekentje op de bank. Ze zwelgt weer eens in medelijden. En dan de kaart van tante Saaaaraaaah delen, daar staat in dat Debbie altijd wil helpen met oppassen etc. 👀 knap dat ze daar energie boor heeft maar voor haar eigen kinderen niet
Oppas hebben voor je eigen kinderen maar wel oppassen op andermans kinderen. Oké dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja, voor de volgende topictitel: Wieris de mol?quote:Op woensdag 5 november 2025 17:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly
En het is denk ik ook wel duidelijk dat er veel door Iris Z gelekt wordt. Niet netjes, vooral die reacties op de Insta van J.
Boek van AM ligt er ook subtiel naast. Zal ze die nog niet uit hebben?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:25 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Zo'n foto delen terwijl ze het afgelopen levensjaar heeel veel leuke dingen heeft gedaan en ook nog genoeg foto's heeft gemaakt.
Ze kiest er echt hoor om te zwelgen.
Maar dan mist ze inkomsten😲. Dat kan toch niet...quote:Op woensdag 5 november 2025 18:57 schreef Snaky het volgende:
Zou Am nu echt niet beseffen dat ze de pesters munitie geeft door zoveel over de kinderen te posten?
Overigens is het nooit goed te praten dat gepest wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat Jim of Julia op het schoolplein pesters laat ophouden.
Zij als ouders moeten de keuze voor het meisje maken door niets meer over haar te posten.
Wat zegt ze nou eigelijk?quote:Op woensdag 5 november 2025 18:57 schreef Snaky het volgende:
Zou Am nu echt niet beseffen dat ze de pesters munitie geeft door zoveel over de kinderen te posten?
Overigens is het nooit goed te praten dat gepest wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat Jim of Julia op het schoolplein pesters laat ophouden.
Zij als ouders moeten de keuze voor het meisje maken door niets meer over haar te posten.
Snap niet waarom ze niet gewoon een klusjesman inhuurt en dit soort dingen laat doen. Altijd maar buurman of familie3lquote:Op woensdag 5 november 2025 19:16 schreef Harper het volgende:
Sinds wanneer is een trampoline een hangplek voor tieners?
(single mom Judith)
Als je Sanneke kwijt raakt vind ik dat knap, zit altijd op de bank. Misschien keer eronder?quote:Op woensdag 5 november 2025 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke en Dion waren elkaar toch ook kwijtgeraakt? Gelukkig kregen die een nachtje weg cadeau om elkaar terug te vinden❤
Soms heeft het ook niks te maken met elkaar kwijtraken maar ben je gewoon op elkaar uitgekeken, blijkt ‘tot de dood ons scheidt’ nog heel lang te zijn en ‘zolang het leuk is’ een stuk realistischer.
Maar zo’n man is natuurlijk wel handig voor de inkomsten.
Ik volg DBM niet en ik zeg ook niet dat je bij het eerste het beste moment dat het niet leuk is je koffers moet pakken maar van wat ik hier lees is het bij haar heel vaak niet leuk.
Tieners hangen heel graag in de achtertuin bij hun moeder op een ingegraven trampoline, wist je dat niet?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:16 schreef Harper het volgende:
(single mom Judith)
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:16 schreef Harper het volgende:
(single mom Judith)
Ze had een beunhaas gevonden maar die is niet op komen dagenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:26 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet gewoon een klusjesman inhuurt en dit soort dingen laat doen. Altijd maar buurman of familie3l
😂😂quote:Op woensdag 5 november 2025 19:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als je Sanneke kwijt raakt vind ik dat knap, zit altijd op de bank. Misschien keer eronder?
En de frituur/airfryer mag alleen aan als de zon schijnt want dan kunnen de zonnepanelen gebruikt wordenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Zou als tiener denk ik sowieso niet willen 'hangen' bij Judith thuis. Lekker snacken uit de afprijsbak waar de schimmel net wel/net niet op staat.
Of ze heeft niemand meer over die wil komenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:33 schreef Henrike het volgende:
Debbie heeft denk ik gewoon geen zin in verjaardagsbezoek
Lekker zwelgen in zelfmedelijden, onwaar is ze zielig.
Not.
Ik snap echt niet dat een bedrijf met haar samen wil werkenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Muurbloem7 het volgende:
Pascal de Haas wordt lijkt alleen maar samenwerkingen met voedsel te hebben. Nu weer granola. Dit kan toch niet. Hoe kan je als bedrijf zijne je merk aan een eetstoornis verbinden.
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die bij haar langs zouden willen gaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:33 schreef Henrike het volgende:
Debbie heeft denk ik gewoon geen zin in verjaardagsbezoek
Lekker zwelgen in zelfmedelijden, onwaar is ze zielig.
Not.
Die snapte ik ook niet... mijn tieners vind ik zelden op de trampoline.. ja als hun broertje het vraagt... met vrienden "hangen" ze op hun kamer of op de skatebaanquote:Op woensdag 5 november 2025 19:16 schreef Harper het volgende:
(single mom Judith)
Omdat dat geld kost. En Juud wil het liefst alles gratisssss. Knieperd.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:26 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze niet gewoon een klusjesman inhuurt en dit soort dingen laat doen. Altijd maar buurman of familie3l
Sanneke wilde misschien wel komen, maar dan moet ze de bank af en dat is lastig.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of ze heeft niemand meer over die wil komen
Ik geef het 2.5 jaar, dan is Bassie ook poef gonequote:Op woensdag 5 november 2025 16:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik blijf kriebels houden van mirthe en haar fantastische relatie en aller grootste liefde en beste partner en geweldige papa...
Ik hoop dat het dit keer echt is voor de kinderen vooral.. maar dit sprookje hebben we al paar keer bij haar voorbij zien komen natuurlijk...
Alles is helemaal perfect.. tot de volgende weer in haar dm slide
Iquote:Op woensdag 5 november 2025 17:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly
En het is denk ik ook wel duidelijk dat er veel door Iris Z gelekt wordt. Niet netjes, vooral die reacties op de Insta van J.
Iris is af, die is nog nooit in Uden geweest... So/just likeeequote:Op woensdag 5 november 2025 17:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly
😂😂quote:Op woensdag 5 november 2025 20:38 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik geef het 2.5 jaar, dan is Bassie ook poef gone
Erg dom ook dat ze dit promoten.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Muurbloem7 het volgende:
Pascal de Haas wordt lijkt alleen maar samenwerkingen met voedsel te hebben. Nu weer granola. Dit kan toch niet. Hoe kan je als bedrijf zijne je merk aan een eetstoornis verbinden.
Sneu? Ze doet dit zichzelf aan.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Debbie doet alsof ze niet lang meer heeft… vind het zo sneu dat ze niet gewoon kan genieten van haar leven en haar gezin.
Dit is niet te begrijpen en ik ben in staat om dat bedrijf te contacteren en te vragen waar zij mee bezig zijn. Dit is ook gewoon hele slechte reclame voor zo’n bedrijf.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Muurbloem7 het volgende:
Nee denk niet dat ze dat zo bedoeld, ze zitten ook gezellig naast elkaar op kantoor. Dat die je niet als je flink mot hebt.quote:
Waarschijnlijk vindt ze het ook al teveel moeite om de kinderen op verschillende tijden naar bed te brengen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het lijkt wel of de kinderen van hvk steeds vroeger naar bed gaan. Voor de tweeling en Z is 19:00 veel meer passend. Gemiddeld slapen kinderen va die leeftijd zo’n 12 uur per dag.
De kinderen van haar slapen dus helemaal niet zo slecht en zijn niet vroeg wakker.
Meisje J mag wel iets later volgens mij
Ze heeft denk ik andere dingen te doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het lijkt wel of de kinderen van hvk steeds vroeger naar bed gaan. Voor de tweeling en Z is 19:00 veel meer passend. Gemiddeld slapen kinderen va die leeftijd zo’n 12 uur per dag.
De kinderen van haar slapen dus helemaal niet zo slecht en zijn niet vroeg wakker.
Meisje J mag wel iets later volgens mij
Maar hoe dan ook vind ik het sneu, of ze nou lichamelijk ziek is of psychisch ziekquote:Op woensdag 5 november 2025 21:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Sneu? Ze doet dit zichzelf aan.
Ze trekt haar eigen plan.
Naar artsen luistert ze niet. Begint aan een zwaar afslankmeficijn wat gevaarlijk is.
Lieft en bedriegt de hele boel , kan longcivid uitzetten als het haar uitkomt.
Als ze echt zo ziek is als ze zegt dan had ze er heel anders ingestaan.
Ze raakt verstrikt in haar leugens, en dat geeft stress denk ik.
Ze moet een goede schop onder haar kont, zien wat ze heeft, 3 mooie kinderen en een man die haar op handen draagt.
Ze kan nog aardig veel, er zijn er veel erger aan toe
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee denk niet dat ze dat zo bedoeld, ze zitten ook gezellig naast elkaar op kantoor. Dat die je niet als je flink mot hebt.
Ja die snap ik, als het psychisch is.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:51 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook vind ik het sneu, of ze nou lichamelijk ziek is of psychisch ziek
En #walkies onder de post, geen Bollenquote:Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
Nee haha ik werk er niet, maar ik die ook maar een gok hè? Als ik mot met iemand heb kan ik er niet gezellig naast zitten doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
En ze hebben maandenlang de schijn opgehouden dus dat ‘gezellig’ samenwerken moet ook nog wel lukken naar de buitenwereld. Ze zijn beiden niet vies van sneren uitdelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik zou het echt kinderachtig vinden als ze het zo gaan 'uitvechten' via insta. Houdt de eer lekker aan jezelf denk ik dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ze hebben maandenlang de schijn opgehouden dus dat ‘gezellig’ samenwerken moet ook nog wel lukken naar de buitenwereld. Ze zijn beiden niet vies van sneren uitdelen.
Die heb ik even teruggekeken was mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef lila01 het volgende:
MB
En weer een halfnaakte Ollie in het laatste filmpje in de badkamer
😂quote:Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Gewoon niet filmen in die badkamer. Mogen die kinderen nog ergens privacy?quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Die heb ik even teruggekeken was mij niet opgevallen.
Terwijl ik dat niet ok vind , ik heb juist het idee dat ze beter oplet hoe ze filmt.
Morris met het bakje pasta voor zijn borst, Olivia vanaf haar rug en met haar bovenlijf achter Michelle.
Dat was eerder erger .
Dat lijkt me eerder een tekst van ‘Loesje’ dan van haarzelf.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft DBM enig idee hoe intens dom ze overkomt op threads? 🤦♀️
'Ik mis de tijd waarin links en rechts nog over schrijven ging'.
Oke oma 🙄🤷♀️
Applaus voor MB!! Ze let er beter op hoe ze haar kwetsbare kinderen in ontbloot bovenlijf op beeld brengt 👏🏻quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Terwijl ik dat niet ok vind , ik heb juist het idee dat ze beter oplet hoe ze filmt.
Morris met het bakje pasta voor zijn borst, Olivia vanaf haar rug en met haar bovenlijf achter Michelle.
Dat was eerder erger .
Alsjeblieft zeg😂 kunnen we aub niet vergeten dat olie 3 dagen geleden nog werd ingezet voor campagnes. “Eerder”…. En nee ook deze shots gaan een grens over.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat was eerder erger .
Zal ze echt denken dat zij relevant is?😂quote:Op donderdag 6 november 2025 01:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ook DBM:
Het idee dat als ik moeite zou doen ik best veel geld zou kunnen verdienen met social media. Maar ik heb daar gewoon echt geen zin in 😂😂😂
Waarmee dan? Nog meer powerliftposts, krokettenbeentjes, HAP-jes, lilo-and-stitch shirts en dozen die door De Man van 2,5 Minuut ‘verkeerd’ worden opgeruimd?
En iemand reageert met ‘van werken wordt je alleen maar moe!’ En DBM: dat dus!! 😂😂😂’
Ach hou toch op. Dit is gewoon weer recht lullen wat krom is.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat was eerder erger .
Prima....quote:Op donderdag 6 november 2025 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Dit is gewoon weer recht lullen wat krom is.
Ze heeft er wel 2000 volgers bij sinds vrijdag.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:30 schreef Bootje68 het volgende:
Die Debbie op Facebook met haar zielige verjaardags post....
1,6 k volgers en dan 3 likes en 2 reacties. Dat is toch ook om verdrietig van te worden. Zegt genoeg hoe mensen over haar denken toch🤔
Dat waren vast de yurt volgers die ook tussen de koeien willen zittenquote:Op donderdag 6 november 2025 07:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel 2000 volgers bij sinds vrijdag.
Op insta?quote:Op donderdag 6 november 2025 07:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel 2000 volgers bij sinds vrijdag.
En dan een klagende moeder die het licht uit moet doen... in en in triestquote:Op donderdag 6 november 2025 07:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jayda vanaf 2 uur weer beneden, arm meisje
Denk dat zij heel veel vrienden in het echte leven om haar heen kwijt raakt.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:30 schreef Bootje68 het volgende:
1,6 k volgers en dan 3 likes en 2 reacties. Dat is toch ook om verdrietig van te worden. Zegt genoeg hoe mensen over haar denken toch🤔
Waarschijnlijk gewoon tijdelijk voor het boek te winnen.. daarna drukken vele weer op de delete knop 😂quote:Op donderdag 6 november 2025 07:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op insta?
Misschien haar verjaardagskado, op Temu volgers gekocht 😆
Vind dit echt zorgwekkend, zo'n meisje beneden op de bank. Alleen in de nacht. Wat moet zij zich alleen voelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En dan een klagende moeder die het licht uit moet doen... in en in triest
Zou sowieso aan mezelf gaan twijfelen als ik +2000 views heb en maar 2 of 3 mensen op de like knop gedrukt hebben 😂 kan je trots zijn op je views maar niemand vond er echt iets vanquote:Op donderdag 6 november 2025 07:30 schreef Bootje68 het volgende:
Met half afgemaakt mogen ze al heel blij zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 01:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke die een hele muur in de badkamer had gestuct, wat er daarna weer af moest omdat de muur niet recht genoeg was en nu moeten ze het weer anders aan gaan pakken..
Pfff. Nog maar 6 weken tot de verhuizing. Volgens mij moeten ze nog een tijd in de rotzooi wonen daar in een half afgemaakt huis.
Wees blij dat dat niet duidelijk is. In elk geval één kind dat privacy heeft. Mijn kinderen woonden op die leeftijd ook niet meer thuis.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:21 schreef Henrike het volgende:
Volgens mij woont de oudste van hvk niet meer thuis. Ze zegt dat ze het licht van Jayda uit moest doen boven, en Jayda sliep op de eerste verdieping.
Waar dat oudste meisje dan is gebleven?
Oudste is nog wel thuis... kort geleden had oudste raam open laten staan en had het binnen geregend en ging moeders op haar kamer filmen met 5 kinderen die overal aan zaten en op sprongen 🤦♂️quote:Op donderdag 6 november 2025 08:21 schreef Henrike het volgende:
Volgens mij woont de oudste van hvk niet meer thuis. Ze zegt dat ze het licht van Jayda uit moest doen boven, en Jayda sliep op de eerste verdieping.
Waar dat oudste meisje dan is gebleven?
Hier kreeg ik het ook benauwd van en maar filmen.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met half afgemaakt mogen ze al heel blij zijn denk ik.
Ik zou zo niet kunnen en willen wonen maar vind het knap als zij dat wel gaan doen.
Vind het ook leuk om te volgen, ben benieuwd naar het resultaat.
Janneke zonder zekering op het dak vond ik minder. Van die plastic klompen aan en dan zonder enige vorm van bescherming op het dak. Waarom?
Ik weet nog niet of ik het knap vind of gewoon een beetje dom/naief🫢quote:Op donderdag 6 november 2025 08:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier kreeg ik het ook benauwd van en maar filmen.
Ik heb het idee dat ze gewoon blanco die hele verbouwing in zijn gegaan; 'we zien wel hoe het werkt en wat handig is'. Ik vind t altijd knap als mensen die instelling (kunnen) hebben, mij zou het vooral stress opleveren😅
Vast een bakkerij beginnen of een 3e (4e?) huis kopen, vooral laten zien dat ze veeeel geld hebben 🤮quote:Op donderdag 6 november 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes gaan naar Oeganda? Die lui zijn zo wereldvreemd, wat zouden ze daar gaan doen?
Of de "white savior uithangen" en "lekker kroelen in de jacuzzi". Zo'n klef stel vind ik hun en elke keer als ik Jan zie, dan verdenk ik hem ervan dat ie botox gebruikt.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vast een bakkerij beginnen of een 3e (4e?) huis kopen, vooral laten zien dat ze veeeel geld hebben 🤮
quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
AM gaat dit weekend met Saar, Suus en Guus naar Terschelling "voor de volgende mijlpaal in het gezin"; paardrijden en galopperen op het strand (volgens mij gaat Juul ook mee). AM heeft al eens gepost dat Maarten baalt dat hij niet mee gaat (mag?) want hij blijft thuis met Jet en Lot. AM is al eens met Juul in IJsland geweest, gaat de volgende keer met Jim en gaat nog met Sam naar Noorwegen. Afgelopen zomervakantie met iedereen was ook betaald voor de oudste kinderen. Ik denk ook dat de opleiding van Jim (deels of geheel) door AM wordt gefinancieerd; hij komt wel heel veel thuis (eten) voor een volwassen man die op zichzelf woont. Ik vraag me af wat de beloning voor Maarten is in dit hele verhaal. Tenzij hij het natuurlijk prima vindt om alleen maar elke avond het eten op te scheppen en een wijntje met AM te drinken.
Precies wat ik dacht. Volgens mij gaat Julia idd mee want “ze durfde de helft van haar kinderen wel op deze paarden te zetten”. Dat zijn er dus 4. Waarom niet eens keer met Maarten, die zo graag wil en Julia laten oppassen?
Nee is geen raar idee , als het daar prettiger is zou ik dat ook een goede optie vinden.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
De vader van Jaida is achter de schermen toch ook in beeld? Kan ze (als dat waar is) daar niet (tijdelijk) wonen? #vasteensuperraaridee.
Zo’n verbouwing aangaan vind ik niet per se knap. Vervolgens in een niet afgemaakt huis gaan wonen vind ik wel knap. Mij krijg je niet zo gek.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier kreeg ik het ook benauwd van en maar filmen.
Ik heb het idee dat ze gewoon blanco die hele verbouwing in zijn gegaan; 'we zien wel hoe het werkt en wat handig is'. Ik vind t altijd knap als mensen die instelling (kunnen) hebben, mij zou het vooral stress opleveren😅
Ze is allang klaar met M als gelijkwaardige partner, hij is nu haar hulpje.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
AM gaat dit weekend met Saar, Suus en Guus naar Terschelling "voor de volgende mijlpaal in het gezin"; paardrijden en galopperen galloperen op het strand (volgens mij gaat Juul ook mee). AM heeft al eens gepost dat Maarten baalt dat hij niet mee gaat (mag?) want hij blijft thuis met Jet en Lot. AM is al eens met Juul in IJsland geweest, gaat de volgende keer met Jim en gaat nog met Sam naar Noorwegen. Afgelopen zomervakantie met iedereen was ook betaald voor de oudste kinderen. Ik denk ook dat de opleiding van Jim (deels of geheel) door AM wordt gefinancieerd; hij komt wel heel veel thuis (eten) voor een volwassen man mislukte pannenkoek die op zichzelf woont. Ik vraag me af wat de beloning voor Maarten is in dit hele verhaal. Tenzij hij het natuurlijk prima vindt om alleen maar elke avond het eten af te maken, op te scheppen en een wijntje met AM te drinken.
Er is niks anders geworden. Enige wat naar mijn idee anders is, is dat de kinderen niet meer hoeven te poseren met gesponsorde kleding, maar dat ze daar nu dus gewoon bewegende beelden van maakt. Ze noemde van de week tussen neus en lippen door dat Jet nieuwe schoenen moet, nou even wachten dus op een schoenenbedrijf wat schoenen wil geven en anders koopt ze ze misschien zelf. Die kinderen zijn een wandelend reclameblok.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
En die paarden zijn natuurlijk een samenwerking. En de kinderen moeten af en toe met iets leuks omgekocht worden om mee te werken in het bedrijf van hun moeder. Maarten heeft geen meerwaarde (en werkt sowieso wel mee), dus die hoeft niet mee.
Ik ben overigens oprecht benieuwd (zonder het boek gelezen te hebben, dus wees niet bang, ik heb geen negatieve review geschreven en ik ga geen lezingen bezoeken) wat Annemarie nu exact veranderd heeft, want als iemand die af en toe kijkt, zie ik geen hele opvallende veranderingen (wordt L. nog steeds in gesponsorde kleding gehesen, die ze niet aan wil en wat kennelijk protest geeft in de ochtend) en zien we nog steeds meer dan nodig is.
En gelijk weer een spreekbeurt dat ze geen tips wil hoe iets goedkoper kan.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:07 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke is naar de Efteling geweest! Een dag niet op de bank gehangen dus!
Ik heb haar story's nog niet geluisterd, maar was ze er gister? Dan ben ik benieuwd of ze klaagt over de drukte, want het was me een partij druk! Ik was er ook, kreeg het er op sommige stukken gewoon benauwd van.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:07 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke is naar de Efteling geweest! Een dag niet op de bank gehangen dus!
Juul gaat mee en vriendin Eileen ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
AM gaat dit weekend met Saar, Suus en Guus naar Terschelling "voor de volgende mijlpaal in het gezin"; paardrijden en galopperen op het strand (volgens mij gaat Juul ook mee). AM heeft al eens gepost dat Maarten baalt dat hij niet mee gaat (mag?) want hij blijft thuis met Jet en Lot. AM is al eens met Juul in IJsland geweest, gaat de volgende keer met Jim en gaat nog met Sam naar Noorwegen. Afgelopen zomervakantie met iedereen was ook betaald voor de oudste kinderen. Ik denk ook dat de opleiding van Jim (deels of geheel) door AM wordt gefinancieerd; hij komt wel heel veel thuis (eten) voor een volwassen man die op zichzelf woont. Ik vraag me af wat de beloning voor Maarten is in dit hele verhaal. Tenzij hij het natuurlijk prima vindt om alleen maar elke avond het eten op te scheppen en een wijntje met AM te drinken.
Ik ben zelf fanatiek ruiter maar verder dan dat ik het zelf leuk vindt en er geld mee verdiende is het totaal nutteloos hoor. We leven niet meer in 1700, je hoeft geen paard te kunnen besturen om ergens te komen in het leven. (En nou vraag ik me überhaupt af of de familie Geerts ergens zou komen te paard als er geen begeleiding en super brave paarden zijn want rijden kunnen ze maar matig)quote:Op donderdag 6 november 2025 10:43 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap ook niet zo goed, waarom G. nu mee mag voor zijn eerste rengalop, samen met zijn zussen, die 4 jaar minder rijervaring hebben.
Sowieso krijg ik altijd de indruk dat het paardrijden meer van Annemarie af komt, dan dat het de wens van de kinderen is. Ik snap ook niet zo goed, waarom het een belangrijk deel van de opvoeding is om op een paard te kunnen zitten.
Dat stoort mij dus echt wel in de opvoeding van Annemarie. Alles qua vrije tijd lijkt voor de kinderen bedacht te worden: scouting, natuurwacht (daar hoor ik nooit meer iets over) en paardrijden. Waarom nou niet gewoon een kind laten beslissen welke hobby of sport leuk lijkt? Waarom moet een hobby per se nut hebben? Ik zou Annemarie weleens willen zien als Maarten of Jim zegt dat ze naar yoga of balletles moet, omdat dat zo nuttig is.
Uit het voorbeeld van haar boek blijkt ook wel weer dat het merendeel van de kinderen niet heel enthousiast was over het paardrijden. Ook niet leuk voor diegenen die lesgeven (en ja, ik heb ervaring met kinderen die van hun ouders op een bepaalde sport moesten en dus met tegenzin op elke training stonden).
Of gaan ze bij lieve vrienden op bezoek 🫣quote:Op donderdag 6 november 2025 09:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vast een bakkerij beginnen of een 3e (4e?) huis kopen, vooral laten zien dat ze veeeel geld hebben 🤮
Een beetje net zoals het hulpje van de ministerquote:Op donderdag 6 november 2025 10:06 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze is allang klaar met M als gelijkwaardige partner, hij is nu haar hulpje.
En AM kookt nooit. Ze zet het klaar en MG mag het afmaken zodat zij de was kan omdraaien en wegbrengen 😉quote:Op donderdag 6 november 2025 11:23 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM
Hahahaha! Iemand op Hebban die het boek van AM heeft gelezen die zegt dat het boek inspiratie geeft om kwetsbare dingen te delen en mooie gesprekken te krijgen. En dat ze, ook al is ze zelf kok, ook inspiratie krijgt van de variatie en discipline van AM bij het koken. Ze vindt dat AM een kookboek moet maken.
Onder welke steen heb je dan geleefd en niet meegekregen dat het allemaal recepten van de Appie zijn?!?!
waar werkt deze kok? Dan hoeven we daar alvast niet te gaan eten.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:23 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM
Hahahaha! Iemand op Hebban die het boek van AM heeft gelezen die zegt dat het boek inspiratie geeft om kwetsbare dingen te delen en mooie gesprekken te krijgen. En dat ze, ook al is ze zelf kok, ook inspiratie krijgt van de variatie en discipline van AM bij het koken. Ze vindt dat AM een kookboek moet maken.
Onder welke steen heb je dan geleefd en niet meegekregen dat het allemaal recepten van de Appie zijn?!?!
Echt hartverscheurend, neem dat grietje lekker bij je. Dicht tegen je aan. En probeer rustig samen in slaap te vallenquote:Op donderdag 6 november 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind dit echt zorgwekkend, zo'n meisje beneden op de bank. Alleen in de nacht. Wat moet zij zich alleen voelen.
Het verdriet om school, pure wanhoop.
En mama blijft in bed en voed haar jongste 2 keer per nacht.
Dan weet je toch dat dit meisje niet in haar bed ligt.
Heel zorgelijk dat een meisje van haar leeftijd wakker ligt .
Vast tegengekomen bij het opladen van de auto 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 6 november 2025 11:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of gaan ze bij lieve vrienden op bezoek 🫣
Ik volg hun nog maar relatief kort maar ik heb Maarten pas op stories zien kroelen, helpen met schoenen aantrekken en haar in de staart sinds dat ze haar boek aankondigde. Ik vond de omslag opmerkelijk maar was er niet verbaasd over. AM was ook opeens een stuk warmer naar voornamelijk de 4 jongsten met "dag lieverd" en "ik kom je zo helpen". Alles voor de marketing. Ik zeg niet dat ze niet liefdevol zijn maar het wordt nu wel nadrukkelijk getoond. Nog kort daarvoor hoorde ik AM tegen de tweeling zeggen (die, ik meen, voor de eerste keer alleen naar paardrijden gingen) "veel plezier bij paardrijles maar als er iets is, daar aangeven en niet mij bellen". AM laat graag zien dat ze haar kinderen "onafhankelijk" opvoedt en die kilheid is voelbaar (behalve bij Juul) maar ze is gehaaid genoeg te acteren wanneer het moet.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:39 schreef Zana het volgende:
AM
Ik denk dat Maarten op de achtergrond best veel voor AM en haar bedrijf doet en ook voor de kinderen.
Hem zie je ook geregeld kroelen met de kinderen, terwijl AM de indruk wekt dat ze best afstandelijk naar haar kinderen toe is. Of het komt, omdat ze altijd haar telefoon in de hand heeft en wij het daardoor niet zien...
Ja, doe iets iig! Hoe kun je als moeder nou lekker gaan slapen in de wetenschap dat je dochter de hele nacht beneden zit?quote:Op donderdag 6 november 2025 11:52 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Echt hartverscheurend, neem dat grietje lekker bij je. Dicht tegen je aan. En probeer rustig samen in slaap te vallen
Ik vroeg met hetzelfde af.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes gaan naar Oeganda? Die lui zijn zo wereldvreemd, wat zouden ze daar gaan doen?
Misschien gewoon een beetje allebei 😅quote:Op donderdag 6 november 2025 08:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het knap vind of gewoon een beetje dom/naief🫢
Nee die verbouwing ansich niet, maar de (ogenschijnlijke?) laconieke houding over het verloop er van bedoel ik meer. Dat ze niet echt een plan lijken te hebben, maar misschien hebben ze dat wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo’n verbouwing aangaan vind ik niet per se knap. Vervolgens in een niet afgemaakt huis gaan wonen vind ik wel knap. Mij krijg je niet zo gek.
Misschien is het Rens, die is toch ook kok 🫣quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
waar werkt deze kok? Dan hoeven we daar alvast niet te gaan eten.
DBM kan zelf natuurlijk niet eten dus verkleed zich 6x op een dag. Dus denk dat zij het grootste probleem isquote:Op donderdag 6 november 2025 12:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM zegt 8u te kunnen genieten van lege wasmanden, want vanavond zijn ze weer vol en kan ze weer. Hoe veel was hebben die mensen op een dag? Mijn wasmanden zijn niet vol na 1 dag, tenzij ik beddengoed heb, maar dat was ik gelijk 😅
Een van de dochters gaat daar voor school een project doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
En doordeweeks 2 x per dag de vaatwasser aan. ( stond op treads). Dat vind ik ook veel😅quote:Op donderdag 6 november 2025 12:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM zegt 8u te kunnen genieten van lege wasmanden, want vanavond zijn ze weer vol en kan ze weer. Hoe veel was hebben die mensen op een dag? Mijn wasmanden zijn niet vol na 1 dag, tenzij ik beddengoed heb, maar dat was ik gelijk 😅
Ik ook. Word er heel verdrietig van. Ze is pas 9 jaar. De nacht en het donker zijn sowieso voor de meeste 9 jarige kinderen toch best eng. Maar Jayda zit, helemaal alleen op de bank. Genegeerd door haar moeder. Ik hoop zo dat haar buren/kennissen mee kijken en een veilig thuis melding doen. Gisteren dat kleine kindje wat op de bodem van de bakfiets ligt. Dat waardeloze eten van die kinderen. Nathalie heeft gewoon hulp nodig. En een sterilisatiequote:Op donderdag 6 november 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind dit echt zorgwekkend, zo'n meisje beneden op de bank. Alleen in de nacht. Wat moet zij zich alleen voelen.
Het verdriet om school, pure wanhoop.
En mama blijft in bed en voed haar jongste 2 keer per nacht.
Dan weet je toch dat dit meisje niet in haar bed ligt.
Heel zorgelijk dat een meisje van haar leeftijd wakker ligt .
Die ging toch naar India?quote:Op donderdag 6 november 2025 12:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een van de dochters gaat daar voor school een project doen.
Hoe dan? De kinderen zitten overdag op school (als ze niet ziek thuis zijn)quote:Op donderdag 6 november 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En doordeweeks 2 x per dag de vaatwasser aan. ( stond op treads). Dat vind ik ook veel😅
En ze had onlangs toch opgeruimd 🫣quote:Op donderdag 6 november 2025 12:54 schreef Maremare het volgende:
Big spender Milou heeft ook weer allemaal Sinterklaas-meuk in huis gehaald. Volgens mij puilen de kasten daar al uit met dat soort dingen. Maar ach, lekker consumeren zullen we maar denken 🫣
Het is net als met de dame die de opruimcoach had. Ontspullen en daarna als een halve hoarder weer die hele kiet vol prakken met spullen. Taaktober is immers weer voorbij.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze had onlangs toch opgeruimd 🫣
Mensen van het niveau " trouwe volger". Zegt dus totaal niets over het boek.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nr 3 is best knap volgens mij 😂 of je het nu een goed boek vind of niet... er zijn dus flink wat mensen die er geld aan besteed hebben 👍
😎quote:Op donderdag 6 november 2025 12:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien is het Rens, die is toch ook kok 🫣
Ik denk echt dat hij dat prima vindt. Zit echt niks bij, bij die gast. Zou het er geen dag mee uithouden, bij zo'n dweil.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
Dat valt me idd ook op bij AM dat ze heel zoet naar de kids praat opeens, met een lievere stem en schatje etc. Ze heeft haar roeping echt gemist onze actrice. En dat gezever over ‘haat’ komt me ook ontzettend mijn neus uit. Dat is geen haat maar veelal gewoon kritische geluiden. En al die volgmoekes hebben ook nog alleen maar de mond vol met ‘haat’. Ik snap gewoon niet dat zoveel mensen daar met ogen open intrappen. Ik heb zo veel van je geleerd AM slijm, slijm. Wat dan? Hoe je je kinderen exploiteert en hoe je dat ook nog recht lult? 😡 ik word gewoon agressief en onpasselijk van die vrouw en die simpele hielenlikkende volgers 🤮quote:Op donderdag 6 november 2025 11:55 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik volg hun nog maar relatief kort maar ik heb Maarten pas op stories zien kroelen, helpen met schoenen aantrekken en haar in de staart sinds dat ze haar boek aankondigde. Ik vond de omslag opmerkelijk maar was er niet verbaasd over. AM was ook opeens een stuk warmer naar voornamelijk de 4 jongsten met "dag lieverd" en "ik kom je zo helpen". Alles voor de marketing. Ik zeg niet dat ze niet liefdevol zijn maar het wordt nu wel nadrukkelijk getoond. Nog kort daarvoor hoorde ik AM tegen de tweeling zeggen (die, ik meen, voor de eerste keer alleen naar paardrijden gingen) "veel plezier bij paardrijles maar als er iets is, daar aangeven en niet mij bellen". AM laat graag zien dat ze haar kinderen "onafhankelijk" opvoedt en die kilheid is voelbaar (behalve bij Juul) maar ze is gehaaid genoeg te acteren wanneer het moet.
Ja dus? Slimme marketing kan je veel van vinden maar mensen kopen het... mensen kopen het zelfs zodat ze slechte reviews kunnen plaatsen op bol 😂 dat vind ik dus best komischquote:Op donderdag 6 november 2025 13:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Mensen van het niveau " trouwe volger". Zegt dus totaal niets over het boek.
Sorry, mosterd, maar moet echt een beetje lachen om mensen hier die het knap en leuk vinden. Kom op zeg, AM verkoopt nog een foto van de drol van Julia aan dit type vrouw.
Hoe krijgt ze dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 6 november 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En doordeweeks 2 x per dag de vaatwasser aan. ( stond op treads). Dat vind ik ook veel😅
Hoe je de badkamer moet schrobben alsof het een olifantenverblijf is, hoe je de vloer moet dweilen met een veel te duur apparaat, hoe je appels moet schillen met een apparaat, hoe je de was moet 'omdraaien', hoevaak je je wasmachine moet schoonmaken, hoe je moet kamperen, welke muesli ze moeten eten om te kunnen poepen, hoe je je man laat koken etc...quote:Op donderdag 6 november 2025 13:39 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Dat valt me idd ook op bij AM dat ze heel zoet naar de kids praat opeens, met een lievere stem en schatje etc. Ze heeft haar roeping echt gemist onze actrice. En dat gezever over ‘haat’ komt me ook ontzettend mijn neus uit. Dat is geen haat maar veelal gewoon kritische geluiden. En al die volgmoekes hebben ook nog alleen maar de mond vol met ‘haat’. Ik snap gewoon niet dat zoveel mensen daar met ogen open intrappen. Ik heb zo veel van je geleerd AM slijm, slijm. Wat dan? Hoe je je kinderen exploiteert en hoe je dat ook nog recht lult? 😡 ik word gewoon agressief en onpasselijk van die vrouw en die simpele hielenlikkende volgers 🤮
Je vergeet de mooiste....hoe je je droger van zolder naar beneden moet halen, uit elkaar moet halen, poetsen, weer in elkaar en weer naar zolder moet brengen 🤣🤣🤣 knots!!!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe je de badkamer moet schrobben alsof het een olifantenverblijf is, hoe je de vloer moet dweilen met een veel te duur apparaat, hoe je appels moet schillen met een apparaat, hoe je de was moet 'omdraaien', hoevaak je je wasmachine moet schoonmaken, hoe je moet kamperen, welke muesli ze moeten eten om te kunnen poepen, hoe je je man laat koken etc...
Dat zijn waarschijnlijk gewoon eerlijke reviews die worden weggezet als haat door haar en haar fans.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja dus? Slimme marketing kan je veel van vinden maar mensen kopen het... mensen kopen het zelfs zodat ze slechte reviews kunnen plaatsen op bol 😂 dat vind ik dus best komisch
(En nee ik heb het boek niet 😂👌)
Toen ik naar een van de signeersessies ging van haar eerst boek heb ik ook genoeg gezien wat voor type het volgersvolk was. Ja ik stond er zelf tussen maar dat was vooral voor wat research. Die volgers waren allemaal van die onzekere types die desperate warens ergens bij te horen en een paar hoopten echt een nieuwe bestie te worden ofzo. Althans daar waar de betreffende sessie was dan. Daar stond niemand tussen waarbij het leek of ze normaal waren.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:39 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Dat valt me idd ook op bij AM dat ze heel zoet naar de kids praat opeens, met een lievere stem en schatje etc. Ze heeft haar roeping echt gemist onze actrice. En dat gezever over ‘haat’ komt me ook ontzettend mijn neus uit. Dat is geen haat maar veelal gewoon kritische geluiden. En al die volgmoekes hebben ook nog alleen maar de mond vol met ‘haat’. Ik snap gewoon niet dat zoveel mensen daar met ogen open intrappen. Ik heb zo veel van je geleerd AM slijm, slijm. Wat dan? Hoe je je kinderen exploiteert en hoe je dat ook nog recht lult? 😡 ik word gewoon agressief en onpasselijk van die vrouw en die simpele hielenlikkende volgers 🤮
Ja AM heeft dat in haar stories van vandaag benoemd, ze kan ze herkennen en ook aan de geur. Ik lig in een stuip!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:20 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Toen ik naar een van de signeersessies ging van haar eerst boek heb ik ook genoeg gezien wat voor type het volgersvolk was. Ja ik stond er zelf tussen maar dat was vooral voor wat research. Die volgers waren allemaal van die onzekere types die desperate warens ergens bij te horen en een paar hoopten echt een nieuwe bestie te worden ofzo. Althans daar waar de betreffende sessie was dan. Daar stond niemand tussen waarbij het leek of ze normaal waren.
Ik snap de boodschap ook niet, want is elkaar hebben dan alles? Of is dat het juist niet? Is het genoeg of niet goed genoeg?quote:Op donderdag 6 november 2025 14:30 schreef Raradefayee het volgende:
Hoevaak gaat mb nog die stompzinnige quote herhalen: want volgens insta heb je alles, maar hier hebben we elkaar?
Wat een onzinquote. Als er iemand is die de hele goegemeente zelf laat geloven dat ze alles heeft is het mb wel…
Wat wil ze er nou mee zeggen?
Het is in elk geval een nietszeggende zin, maar ja, wat dat betreft past het wel bij al haar andere teksten.
En iedereen maar klappen.
Zo mooi gezegd…
🤪🤪🤪
Het is gewoon een stukje tekst uit het nummer ‘Liefde in de Lucht’ van Kraantje Pappie. En ze is laatst naar een optreden van hem geweest dus dit is vast haar nieuwste lievelings van de liefste zanger. Zoiets denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 14:30 schreef Raradefayee het volgende:
Hoevaak gaat mb nog die stompzinnige quote herhalen: want volgens insta heb je alles, maar hier hebben we elkaar?
Wat een onzinquote. Als er iemand is die de hele goegemeente zelf laat geloven dat ze alles heeft is het mb wel…
Wat wil ze er nou mee zeggen?
Het is in elk geval een nietszeggende zin, maar ja, wat dat betreft past het wel bij al haar andere teksten.
En iedereen maar klappen.
Zo mooi gezegd…
🤪🤪🤪
Haar manieren om verkapte reclame te maken worden steeds idioter🤦♀️ Wat een dom geblaat zeg!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja AM heeft dat in haar stories van vandaag benoemd, ze kan ze herkennen en ook aan de geur. Ik lig in een stuip!
En weer regelmatig stories over de dame (van de manege) die is overleden, lekker uitmelken, ze gaat ALWEER over lijken!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:12 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Haar manieren om verkapte reclame te maken worden steeds idioter🤦♀️ Wat een dom geblaat zeg!
Sanneke neemt geen verantwoordelijkheid in haar leven. Iedereen en zn moeder moet naar haar pijpen dansen, haar kosten betalen, haar woning regelen en het liefst haar ook onderhouden. Wanneer pakt zij eens regie en stapt zij uit deze slachtofferrol.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:33 schreef Nieve het volgende:
Sanneke haar account bestaat inmiddels alleen nog maar uit klagen en bedelen. Nu weer (verkapt) bedelen voor de Efteling. Ze is net een dag terug uit diezelfde Efteling!! Man man man, wat een treurnis als je zo moet leven.
Niet. Nooit. Gaat ze gewoon niet doen, het zit er niet in. Geen idee hoe zij is opgevoed, met welke gedachte, met welk voorbeeld. Sanneke is blijven hangen in de ‘ik ben twee en ik zeg nee’ fase. En alles is stom en oneerlijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:22 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Sanneke neemt geen verantwoordelijkheid in haar leven. Iedereen en zn moeder moet naar haar pijpen dansen, haar kosten betalen, haar woning regelen en het liefst haar ook onderhouden. Wanneer pakt zij eens regie en stapt zij uit deze slachtofferrol.
En als ik het koppie van M zie in die attracties vraag ik me ook af hoeveel lol je er een (bijna) 1 jarige eigenlijk mee doet. Wacht gewoon een paar jaar, is hij zich er bewuster van en heb je kunnen sparen. Sprookjeswonderland is voor die kleintjes ook heel erg leuk en een stuk minder overweldigend. Ook goedkoper!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:50 schreef papierentas het volgende:
Sowieso wat een geleur om een paar nachten weg naar de Efteling. Ze zijn pas op vakantie geweest, gaan binnenkort weer, nachtjes weg, gister de Efteling. Dan kan een paar nachten Efteling ook prima. Maar Sanneke is zo iemand die alles wil waarvan ze denkt dat een ander het heeft, of waarvan ze denkt dat ze er recht op heeft, maar er niks voor doen en niks voor wil laten. Zulke mensen...
Ze heeft daar eerder wel eens wat over verteld, en dat verbaasde me toen een beetje. Haar moeder werkte fulltime, maar was ook veel op school aan het helpen. En haar vader was naast z’n werk ook fractievoorzitter van lokale GroenLinks afdeling en lid van de gemeenteraad. Dus je zou zeggen, echte voorbeelden van hardwerkende mensen.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niet. Nooit. Gaat ze gewoon niet doen, het zit er niet in. Geen idee hoe zij is opgevoed, met welke gedachte, met welk voorbeeld. Sanneke is blijven hangen in de ‘ik ben twee en ik zeg nee’ fase. En alles is stom en oneerlijk.
Misschien is Sanneke samen met hem gaan liggen in dat hok waar Debbie toen ook lag. Ik vind het namelijk ook moeilijk voor te stellen dat Sanneke zelf een hele dag niet zou zitten, hangen of liggen.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:54 schreef IlseMarije het volgende:
Ik snap het even niet, Sanneke die alleen tussen de slaapjes van haar zoon “weg kan” en wiens zoon niet in de kinderwagen sliep gaat een hele dag naar de Efteling. Hadden ze een bedje in de rustruimte of sliep hij gisteren ineens wél in de kinderwagen? Zoveel vragen…🤭
Wauw, dat heb ik totaal gemist. Maar Sanneke ‘ken’ ik ook pas sinds ik hier meeschrijf. Dan vind ik het helemaal bijzonder dat zij deze instelling heeft. Ben dan ook direct benieuwd naar wat haar moeder hiervan vindt.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:59 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ze heeft daar eerder wel eens wat over verteld, en dat verbaasde me toen een beetje. Haar moeder werkte fulltime, maar was ook veel op school aan het helpen. En haar vader was naast z’n werk ook fractievoorzitter van lokale GroenLinks afdeling en lid van de gemeenteraad. Dus je zou zeggen, echte voorbeelden van hardwerkende mensen.
En dus is het gewoon een hele sneue vertoning. Wilders weet ook zwakbegaafden en tokkies voor zich te winnen. Dat noemen we ook niet heel knap volgens mij.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja dus? Slimme marketing kan je veel van vinden maar mensen kopen het... mensen kopen het zelfs zodat ze slechte reviews kunnen plaatsen op bol 😂 dat vind ik dus best komisch
(En nee ik heb het boek niet 😂👌)
Ah dat wist ik niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is gewoon een stukje tekst uit het nummer ‘Liefde in de Lucht’ van Kraantje Pappie. En ze is laatst naar een optreden van hem geweest dus dit is vast haar nieuwste lievelings van de liefste zanger. Zoiets denk ik.
Het klinkt voor mij in elk geval net zo wollig als de stories van Lotte over zelfliefde.
En diezelfde volgers die verzocht worden hun tips voor zich te houden, moeten wel dagelijks op alle reclamelinks klikken, want dan kan Sanneke haar levensstijl behouden. Wat een vrouw.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:10 schreef Giddie het volgende:
Respect voor de mensen die de verhalen van Sanneke kunnen aanhoren. Wat een vermoeiend mens. Ze klaagt constant, heeft een zeurderige stem en alles ligt altijd aan een ander. Volgens mij zijn haar stories op instagram de vuilnisbak voor al haar frustraties. De wereld is tegen Sanneke en dat moeten haar volgers bevestigen. Zij is het slachtoffer van ons allemaal en daarom moeten wij haar geld geven. En zeker geen advies want wij moeten begrijpen dat volgers dat allemaal tegelijk doen en dat dit irritant is.
Het komt dan niet in haar op dat als je al je shit online gooit dat mensen daarop gaan reageren? Dat dit is hoe social media werkt. Als je zendt hoort ontvangen daar ook bij. Wederkerigheid is een lastig onderwerp voor mensen met autisme.
Eens hoor. Blijven benadrukken hoe geweldig goed en leuk ze het hebben. Maar ondertussen niet alleen thuis kunnen zijn en alweer kilo’s kwijt.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:39 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet.
Dan heeft ze ‘m niet zelfverzonnen, maar de quote blijft stompzinnig 🤣. En helemaal omdat ze ‘m al tig keer heeft gebruikt.
Op donderdag 6 november 2025 10:33 schreef Clavis het volgende:
Maar echt! Ik zou Sanneke een goede coach gunnen om te werken aan zelfinzicht en reflectie. Voor iedereen belangrijk maar nog meer voor mensen met autisme.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:15 schreef papierentas het volgende:
[..]
En diezelfde volgers die verzocht worden hun tips voor zich te houden, moeten wel dagelijks op alle reclamelinks klikken, want dan kan Sanneke haar levensstijl behouden. Wat een vrouw.
Welkom!quote:Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef brilduiker1973 het volgende:
Stille meelezer hier geweest maar nu een account aangemaakt.
Sanneke kende ik al van een ander forum. De andere influencers niet.
Wat me opvalt :tv staat altijd aan bij HVK.
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af of dit echt samenwerkingen zijn. Zou ze niet gewoon zelf 3 verpakkingen muesli hebben gekocht en dan interessant willen doen door ze weg te geven?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ze hebben ook overal lieve vrienden wonen he, wat een grote vriendengroep hebben ze toch 😝quote:Op donderdag 6 november 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes gaan inderdaad naar lieve vrienden in Oeganda in Januari 🫣
Iedere keer als die tekeningen in beeld komen krijg ik al een knoop in m’n maag. HOE kun je zo zijn?!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:17 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En weer regelmatig stories over de dame (van de manege) die is overleden, lekker uitmelken, ze gaat ALWEER over lijken!
Het zijn niet eens lieve vrienden maar een lieve volger!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes gaan inderdaad naar lieve vrienden in Oeganda in Januari 🫣
Dit is niet de eerste keer. Schoonouders hebben hun handen vol aan die luiquote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo, grote plek die Kyra bij haar schoonouders heeft, de meeste mensen zijn blij als familie een kamertje over heeft. Dit is gewoon een klein huisje. Wel heel fijn voor haar en haar gezin denk ik. Wel pittig dat je zo slecht gaat en dan bij je schoonouders in moet wonen maar aan de andere kant fijn dat het kan en die ruimte er is! Ook voor haar kindjes en het zal haar man vast ook rust brengen.
Ik vind het lief dat ze ze zo opvangen en fijn dat ze nog wel wat privacy hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer. Schoonouders hebben hun handen vol aan die lui
😆quote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze hebben ook overal lieve vrienden wonen he, wat een grote vriendengroep hebben ze toch 😝
En uiteraard lekker met zijn tweetjes op padquote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze hebben ook overal lieve vrienden wonen he, wat een grote vriendengroep hebben ze toch 😝
Ik vind Oeganda ook een aparte keuze, zou dan eerder naar ene wat gangbaarder land als Kenia of zuid Afrika gaan. (Of The Gambia 🫣😂)quote:Op donderdag 6 november 2025 20:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Het zijn niet eens lieve vrienden maar een lieve volger!
Ik snap weinig van deze keuze. Waarom niet een georganiseerde reis boeken in een wat meer gangbaar vakantieland?
Sofie vindt vooral het eten spannend. Ze lust zogenaamd veel maar heeft gevoelige darmen. Ik denk dat ze juist erg kieskeurig is en vooral bang is om teveel binnen te krijgen.
Je hebt toch ook zo'n attractie; een bank die rondgaat en omhoog, zat ze daar in?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien is Sanneke samen met hem gaan liggen in dat hok waar Debbie toen ook lag. Ik vind het namelijk ook moeilijk voor te stellen dat Sanneke zelf een hele dag niet zou zitten, hangen of liggen.
Denk dat die schoonouders wel grote zorgen hebben zo op hun ‘oude dag’. Maar fijn dat ze dit doen inderdaad. Fijn voor de kinderen, een veilige en vertrouwde omgeving denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo, grote plek die Kyra bij haar schoonouders heeft, de meeste mensen zijn blij als familie een kamertje over heeft. Dit is gewoon een klein huisje. Wel heel fijn voor haar en haar gezin denk ik. Wel pittig dat je zo slecht gaat en dan bij je schoonouders in moet wonen maar aan de andere kant fijn dat het kan en die ruimte er is! Ook voor haar kindjes en het zal haar man vast ook rust brengen.
Haha in de villa volta, daar mag Mijan nog niet in 😂quote:Op donderdag 6 november 2025 21:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n attractie; een bank die rondgaat en omhoog, zat ze daar in?
Ik heb geen idee wat er aan attracties is. Maar een attractie met een bank is altijd goed!quote:Op donderdag 6 november 2025 21:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n attractie; een bank die rondgaat en omhoog, zat ze daar in?
😂quote:Op donderdag 6 november 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan attracties is. Maar een attractie met een bank is altijd goed!
Dat ding op de kermis noemen ze volgens mij ook De Bank 😁quote:Op donderdag 6 november 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan attracties is. Maar een attractie met een bank is altijd goed!
Ik vind hem er helemaal niet op lijkenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Jacq
Is dat Koen in Jacqeline's laatste fragment? Zegt ze dan op een sneaky manier dat ze met Koen naar huis gaat? 🧐
Komt dat er beweging in het plaatje zit. Hij is bezig met een kledingkar. Moet Koen haast wel zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind hem er helemaal niet op lijken
Volgens mij is Koen de enige man bij Jolie Noéquote:Op donderdag 6 november 2025 23:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Komt dat er beweging in het plaatje zit. Hij is bezig met een kledingkar. Moet Koen haast wel zijn.
Vind het beetje rare post, beetje uitlokken van reacties en speculaties.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind hem er helemaal niet op lijken
Ja, het is een echte cliffhanger. Bewust gepost inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2025 23:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind het beetje rare post, beetje uitlokken van reacties en speculaties.
Weet Koen wel dat hij op foto komt( als het hem is)
In hun situatie zou ik dit dus niet posten, of zeggen hoe het zit.
Maar ik denk dat jvp en Koen wel samen gaan.
We wachten maar weer af
Ja, daaromquote:Op donderdag 6 november 2025 23:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Volgens mij is Koen de enige man bij Jolie Noé
Ik dacht dat het de man van de post was.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Jacq
Is dat Koen in Jacqeline's laatste fragment? Zegt ze dan op een sneaky manier dat ze met Koen naar huis gaat? 🧐
Dat dacht ik ook inderdaad. En daarbij schrijft ze alleen "time to go home" dat betekend niet persee dat ze met iemand samen naar huis gaat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 01:44 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de man van de post was.
Denk er ook zo over hoor, als je al weet dat mensen speculeren of je met Koen verder gaat dan post je dit niet op deze manier.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Koen, de man van de post, een voorbijganger die de kar voor haar naar de bus brengt… wie zal het zeggen? Door zo’n foto te plaatsen wordt er gespeculeerd. Dat weet ze. JvP swifferde negatieve reacties ook altijd. Gek genoeg bleef de hele reactiegolf met Iris staan.
Ik blijf bij wat ik altijd al zei: JvP heeft twee gezichten.
Misschien was het (voor haar) slechte nieuws dat er totaal niets aan de hand is en ze moet stoppen met voor iedere dwarse scheet te bellen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:06 schreef opwegnaar het volgende:
DBM spreekt zichzelf ook weer tegen. In haar recente post schrijft ze 'dat alle hectiek wat is gaan liggen' en vorige week hadden ze slecht nieuws gekregen van de arts waar ze heel erg van is geschrokken?🤪🤪🤪
Nou dat heb ik haar ooit gezegd; maar zij doet niets met tips.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:27 schreef Snaky het volgende:
Een van de tweeling haalt Louay uit bed in een dichte slaapzak en zet hem bovenaan de trap waarheen traphekje voor zit. Doodeng. Maar supermoeder is in de buurt, zegt niets en filmt. Daarna weer haar gebruikelijke klaagzang. Waarom geeft ze Louay geen fles pap voor her slapen zodat hij doorslaapt. Dan kan ze zich richten op jet welzijn van Jayda.
Hm in dit geval staat ze letterlijk voor de trap, dus dat lijkt me nu niet gevaarlijk. Maar ik begrijp ook niet waarom ze geen traphekje heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:27 schreef Snaky het volgende:
Een van de tweeling haalt Louay uit bed in een dichte slaapzak en zet hem bovenaan de trap waar geen traphekje voor zit. Doodeng. Maar supermoeder is in de buurt, zegt niets en filmt. Daarna weer haar gebruikelijke klaagzang. Waarom geeft ze Louay geen fles pap voor her slapen zodat hij doorslaapt. Dan kan ze zich richten op jet welzijn van Jayda.
Alsof die fles pap ervoor gaat zorgen dat hij op wonderbaarlijke wijze door gaat slapen 😆quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:27 schreef Snaky het volgende:
Een van de tweeling haalt Louay uit bed in een dichte slaapzak en zet hem bovenaan de trap waar geen traphekje voor zit. Doodeng. Maar supermoeder is in de buurt, zegt niets en filmt. Daarna weer haar gebruikelijke klaagzang. Waarom geeft ze Louay geen fles pap voor her slapen zodat hij doorslaapt. Dan kan ze zich richten op jet welzijn van Jayda.
Een traphekje is ook niet zaligmakend. We hebben er hier ooit eentje gekocht, eerst tussen het kozijn van de deur tussen woonkamer en gang gezet. Helaas klom onze zoon (a.k.a. klimgeit) er zo overheen. Traphekje teruggebracht, leek me bovenaan de trap helemaal geen succes 🫣quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:47 schreef Leesje het volgende:
[..]
Hm in dit geval staat ze letterlijk voor de trap, dus dat lijkt me nu niet gevaarlijk. Maar ik begrijp ook niet waarom ze geen traphekje heeft.
En van die fles pap, dat is echt onzin. Mijn kind sliep ook heel laat door, alles geprobeerd, maar niks werkte. Dus dit is echt veel te kort door de bocht.
Nou inderdaad, dat meisje dat wegloopt met haar tas in de hand kijkt doodongelukkigquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik schrok vooral van de uitdrukking in de ogen van de tweeling van HVK in het filmpje voor de school.
Die kinderen kijken regelmatig zo als moeder weer staat te filmen. Heel ongemakkelijk, maar dat boeit haar niet. Want kijk eens hoe goed ze voor haar kinderen zorgt Want kijk eens wat voor mooie kleding ze dragen!quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik schrok vooral van de uitdrukking in de ogen van de tweeling van HVK in het filmpje voor de school.
En maar kinderen op de wereld zetten. Sorry hoor, je kon er vergif op in nemen dat dit ging gebeuren gezien Kyra hier al haar hele volwassen leven last van heeft. Haar vorige zwangerschap/bevalling triggerde ook al iets. Ik snap echt niet waarom je dan bewust voor een derde kind kiest.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer. Schoonouders hebben hun handen vol aan die lui
1000000% mee eens. Jacq is de achterbakse van het stel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Koen, de man van de post, een voorbijganger die de kar voor haar naar de bus brengt… wie zal het zeggen? Door zo’n foto te plaatsen wordt er gespeculeerd. Dat weet ze. JvP swifferde negatieve reacties ook altijd. Gek genoeg bleef de hele reactiegolf met Iris staan.
Ik blijf bij wat ik altijd al zei: JvP heeft twee gezichten.
Hier exact hetzelfde. Dochter ging over het hekje heen. Dus heel rap leren traplopen/klauteren.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:56 schreef Maremare het volgende:
[..]
Een traphekje is ook niet zaligmakend. We hebben er hier ooit eentje gekocht, eerst tussen het kozijn van de deur tussen woonkamer en gang gezet. Helaas klom onze zoon (a.k.a. klimgeit) er zo overheen. Traphekje teruggebracht, leek me bovenaan de trap helemaal geen succes 🫣
Ik had ook wel gewild dat een fles pap hielp ja, maar dat deed het echt nooit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:47 schreef Leesje het volgende:
[..]
Hm in dit geval staat ze letterlijk voor de trap, dus dat lijkt me nu niet gevaarlijk. Maar ik begrijp ook niet waarom ze geen traphekje heeft.
En van die fles pap, dat is echt onzin. Mijn kind sliep ook heel laat door, alles geprobeerd, maar niks werkte. Dus dit is echt veel te kort door de bocht.
Hier ook 😂 doodeng die traphekjes! Ze konden hier eerder traphekje klimmen dan lopen 🥴quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Dochter ging over het hekje heen. Dus heel rap leren traplopen/klauteren.
Denk ook niet dat je het zo letterlijk moet nemen van die fles pap. Maar als je ziet hoe daar gegeten wordt, hoe vroeg ze in bed liggen dan zou ze het in ieder geval eens kunnen proberen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:47 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ze zou het kunnen proberen, als het werkt hoeft ze minder te klagen😉quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:55 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Alsof die fles pap ervoor gaat zorgen dat hij op wonderbaarlijke wijze door gaat slapen 😆
Denk dat dit het ook is he... nee niet bij iedereen is de papfles het magische reddingsmiddel maar ze probeert niets.. of 1x en werkt niet dus klaar! Net als met al het eten daar.. ze heeft echt een beroerde visie op etenstijd en het ritueel er omheen.. die kinderen liggen voor het sinterklaas journaal op bed straks 🤔🤷 ergens moet ze toch gaan snappen dat haar dagritme niet helemaal klopt?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zou het kunnen proberen, als het werkt hoeft ze minder te klagen😉
Ze heeft waarschijnlijk iets gezegd van ga even staan dan kan ik filmen want de meiden staan al geposeerd (iig camera bewust) en dan komt Z erbij en die draait zich er zo tussen dat hij ook op camera komt. Heel erg camera bewust en geposeerd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Die kinderen kijken regelmatig zo als moeder weer staat te filmen. Heel ongemakkelijk, maar dat boeit haar niet. Want kijk eens hoe goed ze voor haar kinderen zorgt Want kijk eens wat voor mooie kleding ze dragen!
Vera? Zou wel heel stom zijn als het een ad zou zijn en ze dus beide het zelfde filmpje opgenomen hebben (doen alsof je deze zo graag wilde dat je er super lang op heb gewacht.. en dat je hem zelf gekocht heb -zegt vera iig wel.. andere flu filmpje niet gezien))quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Gisteren kwam er op TT een influencer voorbij die helemaal blij was met haar nieuwe auto want lang op gewacht, geen occasion want moest een speciale kleur zijn en de twee occasions in NL in die kleur waren niet veel goedkoper dan een nieuwe. Nergens iets te vinden over samenwerking o.i.d.
Helemaal prima!
Komt er net op insta een influencer voorbij met exact dezelfde auto, zelfde kleur ook. Is het een #AD.
Twijfel nu dus direct of die andere ook niet een #AD is.
Ja als ze hier over zou liegen helpt ze haar hele imago om zeep. Geloof ook niet dat ze liegt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:08 schreef poohenzo het volgende:
Vera is normaal wel open over haar samenwerkingen dus ik ga er even vanuit dat ze de auto wel zelf gekocht heeft
Ik keek even. Maar vreselijk al die Engelse termen tussendoor. Geen volgtip voor mij dus hahaquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja als ze hier over zou liegen helpt ze haar hele imago om zeep. Geloof ook niet dat ze liegt.
Dit bedoel ik ook. Grote zorgenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Denk dat die schoonouders wel grote zorgen hebben zo op hun ‘oude dag’. Maar fijn dat ze dit doen inderdaad. Fijn voor de kinderen, een veilige en vertrouwde omgeving denk ik.
Klopt, ik wist de naam niet meer maar kon het op ‘Vera’ terugvinden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vera? Zou wel heel stom zijn als het een ad zou zijn en ze dus beide het zelfde filmpje opgenomen hebben (doen alsof je deze zo graag wilde dat je er super lang op heb gewacht.. en dat je hem zelf gekocht heb -zegt vera iig wel.. andere flu filmpje niet gezien))
Altijd al gezegd. En op een juicechannel stond ook dat Koen enSjaak samen door zouden maar Sjaak contact had met een getrouwde man. Miss kloppen al onze speculaties dan toch. Heeft ze Koen weggekaapt. Mies heeft alles gedaan zegt ze in de podcast. En het is duidelijk dat Mies niet zoveel meer van Sjaak moet hebben. To be continuedquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:10 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
1000000% mee eens. Jacq is de achterbakse van het stel.
Het komt echt over als een dikke tegenvaller, die hele ik wil strak zijn operatiequote:Op vrijdag 7 november 2025 06:12 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte schrijft dat ze maar een aantal zinnen kan zegge in dr herstel. Gelukkig heeft ze een snelle postvinger en ze een hoop foto's en nietszeggende teksten wel goed plaatsen.
die hele ingreep is niet volgens plan verlopen. Het is nl niet standaard dat mensen zakken bloed en ijzer bijgezet moeten krijgen en dat het dagen duurt voordat je een zin kunt uitbrengen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Het komt echt over als een dikke tegenvaller, die hele ik wil strak zijn operatie
Maar goed ze heeft goed gevoeld en met haar lichaam gesproken. Dus die zal wel op de hoogte zijn van dat het allemaal goedkomtquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
die hele ingreep is niet volgens plan verlopen. Het is nl niet standaard dat mensen zakken bloed en ijzer bijgezet moeten krijgen en dat het dagen duurt voordat je een zin kunt uitbrengen.
Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja als ze hier over zou liegen helpt ze haar hele imago om zeep. Geloof ook niet dat ze liegt.
Ze komt bij mij zelden voorbij. Misschien komen zij en Annick nu voorbij omdat ik deze week zelf ben gaan zoeken naar een nieuwe auto.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.
Denk dat je ook wel soort van sluw moet zijn (of iig zo overkomen) om te doen wat zij doet 🤷 volgens mij is dit ook wel beetje haar stylequote:Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |