abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219210474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Jacq

Is dat Koen in Jacqeline's laatste fragment? Zegt ze dan op een sneaky manier dat ze met Koen naar huis gaat? 🧐
Ik vind hem er helemaal niet op lijken
pi_219210926
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Komt dat er beweging in het plaatje zit. Hij is bezig met een kledingkar. Moet Koen haast wel zijn.
pi_219210944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Komt dat er beweging in het plaatje zit. Hij is bezig met een kledingkar. Moet Koen haast wel zijn.
Volgens mij is Koen de enige man bij Jolie Noé
pi_219210951
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:29 schreef Earring het volgende:

[..]
Vind het beetje rare post, beetje uitlokken van reacties en speculaties.
Weet Koen wel dat hij op foto komt( als het hem is)
In hun situatie zou ik dit dus niet posten, of zeggen hoe het zit.
Maar ik denk dat jvp en Koen wel samen gaan.
We wachten maar weer af
pi_219211005
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vind het beetje rare post, beetje uitlokken van reacties en speculaties.
Weet Koen wel dat hij op foto komt( als het hem is)
In hun situatie zou ik dit dus niet posten, of zeggen hoe het zit.
Maar ik denk dat jvp en Koen wel samen gaan.
We wachten maar weer af
Ja, het is een echte cliffhanger. Bewust gepost inderdaad
pi_219211084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij is Koen de enige man bij Jolie Noé
Ja, daarom
pi_219211152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:24 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Jacq

Is dat Koen in Jacqeline's laatste fragment? Zegt ze dan op een sneaky manier dat ze met Koen naar huis gaat? 🧐
Ik dacht dat het de man van de post was.
pi_219211265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 01:44 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik dacht dat het de man van de post was.
Dat dacht ik ook inderdaad. En daarbij schrijft ze alleen "time to go home" dat betekend niet persee dat ze met iemand samen naar huis gaat.
pi_219211272
Lotte schrijft dat ze maar een aantal zinnen kan zegge in dr herstel. Gelukkig heeft ze een snelle postvinger en ze een hoop foto's en nietszeggende teksten wel goed plaatsen.
pi_219211283
Ik denk dat het bij Jaq idd de post man is, want in haar stories ervoor zegt ze dat ze moet wachten tot de post voordat ze naar huis kan.
pi_219211520
Koen, de man van de post, een voorbijganger die de kar voor haar naar de bus brengt… wie zal het zeggen? Door zo’n foto te plaatsen wordt er gespeculeerd. Dat weet ze. JvP swifferde negatieve reacties ook altijd. Gek genoeg bleef de hele reactiegolf met Iris staan.
Ik blijf bij wat ik altijd al zei: JvP heeft twee gezichten.

[ Bericht 44% gewijzigd door JaNeeDan op 07-11-2025 07:54:58 (Toevoeging, quote weggehaald. ) ]
pi_219211535
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:

Koen, de man van de post, een voorbijganger die de kar voor haar naar de bus brengt… wie zal het zeggen? Door zo’n foto te plaatsen wordt er gespeculeerd. Dat weet ze. JvP swifferde negatieve reacties ook altijd. Gek genoeg bleef de hele reactiegolf met Iris staan.
Ik blijf bij wat ik altijd al zei: JvP heeft twee gezichten.
Denk er ook zo over hoor, als je al weet dat mensen speculeren of je met Koen verder gaat dan post je dit niet op deze manier.
Dan ben je nmi op reacties uit.
Moet ze natuurlijk zelf weten wat ze deelt en wat niet maar ik vind het bijzonder dat je dan die foto plaatst, van volgens mij Koen. De man van de post draagt hier andere kleding😉

[ Bericht 9% gewijzigd door Henrike op 07-11-2025 08:03:30 ]
pi_219211542
Volgt iemand de familie Dogan? Ik voel me af en toe een ramptoerist want de moeder (Melanie?) lijkt sinds een tijdje steeds vaker ruzie te hebben met de meest uiteenlopende personen in haar omgeving (buren, school, huurbaas, ziekenhuis, etc.). Is denk ik ook een beetje clickbait, want ze heeft recent 2 "online boekjes geschreven oftewel uit de grond gestampt" (wellicht met wat hulp van ChatGPT) en de "ruzies" worden vaak wat opgewonden gebracht maar vallen daarna weer snel stil.
pi_219211549
De ochtend klaagzang van hvk is ook weer van start
Louay om 5 wakker, 2 keer in de nacht wakker
Wakker geschreeuwd door de meiden;
Ze zijn 5 of bijna 5, als je wat strenger opvoed kun je ze gewoon leren dat ze zachtjes doen. Ze moeten op school ook af en toe stil zijn.
Misschien minder het geschreeuw filmen en aan de gang ermee.
Arme louay, die krijgt toch nooit zijn rust.
pi_219211563
DBM spreekt zichzelf ook weer tegen. In haar recente post schrijft ze 'dat alle hectiek wat is gaan liggen' en vorige week hadden ze slecht nieuws gekregen van de arts waar ze heel erg van is geschrokken?🤪🤪🤪
pi_219211598
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:06 schreef opwegnaar het volgende:
DBM spreekt zichzelf ook weer tegen. In haar recente post schrijft ze 'dat alle hectiek wat is gaan liggen' en vorige week hadden ze slecht nieuws gekregen van de arts waar ze heel erg van is geschrokken?🤪🤪🤪
Misschien was het (voor haar) slechte nieuws dat er totaal niets aan de hand is en ze moet stoppen met voor iedere dwarse scheet te bellen?
pi_219211683
Een van de tweeling haalt Louay uit bed in een dichte slaapzak en zet hem bovenaan de trap waar geen traphekje voor zit. Doodeng. Maar supermoeder is in de buurt, zegt niets en filmt. Daarna weer haar gebruikelijke klaagzang. Waarom geeft ze Louay geen fles pap voor her slapen zodat hij doorslaapt. Dan kan ze zich richten op jet welzijn van Jayda.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 07-11-2025 08:34:24 ]
pi_219211758
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:27 schreef Snaky het volgende:
Een van de tweeling haalt Louay uit bed in een dichte slaapzak en zet hem bovenaan de trap waarheen traphekje voor zit. Doodeng. Maar supermoeder is in de buurt, zegt niets en filmt. Daarna weer haar gebruikelijke klaagzang. Waarom geeft ze Louay geen fles pap voor her slapen zodat hij doorslaapt. Dan kan ze zich richten op jet welzijn van Jayda.
Nou dat heb ik haar ooit gezegd; maar zij doet niets met tips.
Ze laat hem lurken en sabbelen en noemt dat dan borstvoeding.
Die jongen geeft gewoon een vol buikje nodig om lekker te slapen, en wat meer rust.
Maar goed, ze klaagt liever dan dat ze er wat aan doet.
Dat stomme gefilm idd, neem de meiden mee naar beneden en laat louay liggen.
pi_219211820
quote:
Een van de tweeling haalt Louay uit bed in een dichte slaapzak en zet hem bovenaan de trap waar geen traphekje voor zit. Doodeng. Maar supermoeder is in de buurt, zegt niets en filmt. Daarna weer haar gebruikelijke klaagzang. Waarom geeft ze Louay geen fles pap voor her slapen zodat hij doorslaapt. Dan kan ze zich richten op jet welzijn van Jayda.
Hm in dit geval staat ze letterlijk voor de trap, dus dat lijkt me nu niet gevaarlijk. Maar ik begrijp ook niet waarom ze geen traphekje heeft.
En van die fles pap, dat is echt onzin. Mijn kind sliep ook heel laat door, alles geprobeerd, maar niks werkte. Dus dit is echt veel te kort door de bocht.
pi_219211847
Ik schrok vooral van de uitdrukking in de ogen van de tweeling van HVK in het filmpje voor de school.
pi_219211852
quote:
Alsof die fles pap ervoor gaat zorgen dat hij op wonderbaarlijke wijze door gaat slapen 😆
pi_219211863
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:47 schreef Leesje het volgende:

[..]
Hm in dit geval staat ze letterlijk voor de trap, dus dat lijkt me nu niet gevaarlijk. Maar ik begrijp ook niet waarom ze geen traphekje heeft.
En van die fles pap, dat is echt onzin. Mijn kind sliep ook heel laat door, alles geprobeerd, maar niks werkte. Dus dit is echt veel te kort door de bocht.
Een traphekje is ook niet zaligmakend. We hebben er hier ooit eentje gekocht, eerst tussen het kozijn van de deur tussen woonkamer en gang gezet. Helaas klom onze zoon (a.k.a. klimgeit) er zo overheen. Traphekje teruggebracht, leek me bovenaan de trap helemaal geen succes 🫣
pi_219211879
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:54 schreef Hope88 het volgende:
Ik schrok vooral van de uitdrukking in de ogen van de tweeling van HVK in het filmpje voor de school.
Nou inderdaad, dat meisje dat wegloopt met haar tas in de hand kijkt doodongelukkig
pi_219211897
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:54 schreef Hope88 het volgende:
Die kinderen kijken regelmatig zo als moeder weer staat te filmen. Heel ongemakkelijk, maar dat boeit haar niet. Want kijk eens hoe goed ze voor haar kinderen zorgt Want kijk eens wat voor mooie kleding ze dragen!
pi_219211919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dit is niet de eerste keer. Schoonouders hebben hun handen vol aan die lui
En maar kinderen op de wereld zetten. Sorry hoor, je kon er vergif op in nemen dat dit ging gebeuren gezien Kyra hier al haar hele volwassen leven last van heeft. Haar vorige zwangerschap/bevalling triggerde ook al iets. Ik snap echt niet waarom je dan bewust voor een derde kind kiest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')