Ik vraag me eerlijk gezegd ook af of dit echt samenwerkingen zijn. Zou ze niet gewoon zelf 3 verpakkingen muesli hebben gekocht en dan interessant willen doen door ze weg te geven?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Muurbloem7 het volgende:
Pascal de Haas wordt lijkt alleen maar samenwerkingen met voedsel te hebben. Nu weer granola. Dit kan toch niet. Hoe kan je als bedrijf zijne je merk aan een eetstoornis verbinden.
Ze hebben ook overal lieve vrienden wonen he, wat een grote vriendengroep hebben ze toch 😝quote:Op donderdag 6 november 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes gaan inderdaad naar lieve vrienden in Oeganda in Januari 🫣
Iedere keer als die tekeningen in beeld komen krijg ik al een knoop in m’n maag. HOE kun je zo zijn?!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:17 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En weer regelmatig stories over de dame (van de manege) die is overleden, lekker uitmelken, ze gaat ALWEER over lijken!
Het zijn niet eens lieve vrienden maar een lieve volger!quote:Op donderdag 6 november 2025 19:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes gaan inderdaad naar lieve vrienden in Oeganda in Januari 🫣
Dit is niet de eerste keer. Schoonouders hebben hun handen vol aan die luiquote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo, grote plek die Kyra bij haar schoonouders heeft, de meeste mensen zijn blij als familie een kamertje over heeft. Dit is gewoon een klein huisje. Wel heel fijn voor haar en haar gezin denk ik. Wel pittig dat je zo slecht gaat en dan bij je schoonouders in moet wonen maar aan de andere kant fijn dat het kan en die ruimte er is! Ook voor haar kindjes en het zal haar man vast ook rust brengen.
Ik vind het lief dat ze ze zo opvangen en fijn dat ze nog wel wat privacy hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer. Schoonouders hebben hun handen vol aan die lui
😆quote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze hebben ook overal lieve vrienden wonen he, wat een grote vriendengroep hebben ze toch 😝
En uiteraard lekker met zijn tweetjes op padquote:Op donderdag 6 november 2025 19:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze hebben ook overal lieve vrienden wonen he, wat een grote vriendengroep hebben ze toch 😝
Ik vind Oeganda ook een aparte keuze, zou dan eerder naar ene wat gangbaarder land als Kenia of zuid Afrika gaan. (Of The Gambia 🫣😂)quote:Op donderdag 6 november 2025 20:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Het zijn niet eens lieve vrienden maar een lieve volger!
Ik snap weinig van deze keuze. Waarom niet een georganiseerde reis boeken in een wat meer gangbaar vakantieland?
Sofie vindt vooral het eten spannend. Ze lust zogenaamd veel maar heeft gevoelige darmen. Ik denk dat ze juist erg kieskeurig is en vooral bang is om teveel binnen te krijgen.
Je hebt toch ook zo'n attractie; een bank die rondgaat en omhoog, zat ze daar in?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien is Sanneke samen met hem gaan liggen in dat hok waar Debbie toen ook lag. Ik vind het namelijk ook moeilijk voor te stellen dat Sanneke zelf een hele dag niet zou zitten, hangen of liggen.
Denk dat die schoonouders wel grote zorgen hebben zo op hun ‘oude dag’. Maar fijn dat ze dit doen inderdaad. Fijn voor de kinderen, een veilige en vertrouwde omgeving denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zo, grote plek die Kyra bij haar schoonouders heeft, de meeste mensen zijn blij als familie een kamertje over heeft. Dit is gewoon een klein huisje. Wel heel fijn voor haar en haar gezin denk ik. Wel pittig dat je zo slecht gaat en dan bij je schoonouders in moet wonen maar aan de andere kant fijn dat het kan en die ruimte er is! Ook voor haar kindjes en het zal haar man vast ook rust brengen.
Haha in de villa volta, daar mag Mijan nog niet in 😂quote:Op donderdag 6 november 2025 21:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n attractie; een bank die rondgaat en omhoog, zat ze daar in?
Ik heb geen idee wat er aan attracties is. Maar een attractie met een bank is altijd goed!quote:Op donderdag 6 november 2025 21:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n attractie; een bank die rondgaat en omhoog, zat ze daar in?
😂quote:Op donderdag 6 november 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan attracties is. Maar een attractie met een bank is altijd goed!
Dat ding op de kermis noemen ze volgens mij ook De Bank 😁quote:Op donderdag 6 november 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er aan attracties is. Maar een attractie met een bank is altijd goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |