abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219200265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 17:41 schreef Louuuu_lou het volgende:
Toch weer een hoop boeken verkocht dus, knap gedaan. Denk ook dat het boek weer snel uit de lijst kukelt maar ach, ze kan hier weer een paar jaar op teren.

En Jet en Lot weer flink aan het werk gezet zo te zien? Eerst met die megamindy en daarna nog een fotoshoot voor het AD…. Maar alles is daar verder superspontaan en totaaaaaaal niet commercieel hoor! En tussendoor nog even de privacy van de puberdochters schenden, wat een heerlijke dag heeft AM!
En lot is omgekocht met een lollie
pi_219200300
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:17 schreef Maremare het volgende:

[..]
😂😂😂
OH die is een goede topictitel: Van poly naar polonaise! :+
pi_219200330
Debbie met een verjaardagspost met een zielige foto onder een dekentje op de bank. Ze zwelgt weer eens in medelijden. En dan de kaart van tante Saaaaraaaah delen, daar staat in dat Debbie altijd wil helpen met oppassen etc. 👀 knap dat ze daar energie boor heeft maar voor haar eigen kinderen niet
pi_219200471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie met een verjaardagspost met een zielige foto onder een dekentje op de bank. Ze zwelgt weer eens in medelijden. En dan de kaart van tante Saaaaraaaah delen, daar staat in dat Debbie altijd wil helpen met oppassen etc. 👀 knap dat ze daar energie boor heeft maar voor haar eigen kinderen niet
Zo'n foto delen terwijl ze het afgelopen levensjaar heeel veel leuke dingen heeft gedaan en ook nog genoeg foto's heeft gemaakt.

Ze kiest er echt hoor om te zwelgen.
pi_219200475
quote:
Ik vond hem ook opvallend "altijd wilt oppassen " huh?? Haar eigen kinderen worden overal gedumpt en wilt ze zo min mogelijk mee doen.. maar de baby van een ander (ondertussen al dreumes volgens mij) wilt ze wel voor zorgen??
Raar... ik hou prima van kinderen maar als ik me prut voel kan ik enkel die van mezelf waarderen 🤷

Misschien moet ze snel weer op solo vakantie! Ergens op een tropisch party eiland ofzo
pi_219200531
quote:
Oppas hebben voor je eigen kinderen maar wel oppassen op andermans kinderen. Oké dan.
pi_219200602
Ja. Ik had al top
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 17:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly

En het is denk ik ook wel duidelijk dat er veel door Iris Z gelekt wordt. Niet netjes, vooral die reacties op de Insta van J.
Ja, voor de volgende topictitel: Wieris de mol?
pi_219200617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:25 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Zo'n foto delen terwijl ze het afgelopen levensjaar heeel veel leuke dingen heeft gedaan en ook nog genoeg foto's heeft gemaakt.

Ze kiest er echt hoor om te zwelgen.
Boek van AM ligt er ook subtiel naast. Zal ze die nog niet uit hebben?
pi_219200711
Zou Am nu echt niet beseffen dat ze de pesters munitie geeft door zoveel over de kinderen te posten?

Overigens is het nooit goed te praten dat gepest wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat Jim of Julia op het schoolplein pesters laat ophouden.

Zij als ouders moeten de keuze voor het meisje maken door niets meer over haar te posten.
pi_219200733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:57 schreef Snaky het volgende:
Zou Am nu echt niet beseffen dat ze de pesters munitie geeft door zoveel over de kinderen te posten?

Overigens is het nooit goed te praten dat gepest wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat Jim of Julia op het schoolplein pesters laat ophouden.

Zij als ouders moeten de keuze voor het meisje maken door niets meer over haar te posten.
Maar dan mist ze inkomsten😲. Dat kan toch niet...
pi_219200759
Ik dacht dat Annemarie haar kinderen niet meer zou laten poseren? Of mag dat wel als het voor een interview is? Over haar boek, waarin ze zegt dat ze dat niet meer doet. Lekker ingewikkeld zo 8)7

Enne, je krijgt een enorme doos kleding om te promoten, met daarin een jurk die een maat te klein blijkt te zijn. Is het dan echt teveel moeite om deze te ruilen zodat je dochter niet met een te krappe jurk naar school hoeft?

Tenslotte, je netjes aankleden voor een interview. Maar niet voor je eigen boekpresentatie. Beats me.
pi_219200762
Am

Op Google books kun je een paar pagina's lezen, een deel van de onderwerpen had ze al in haar stories geplaatst.

Ik zit echt te twijfelen, gezien de interpunctie en de relatief korte periode die ze voor dit boek bezig was, of AI niet aan het werk was. Je wilt natuurlijk niemand vals beschuldigen...maar hoe zou het praktisch in zijn werk kunnen gaan?

Ze zou het boek ingesproken kunnen hebben, dat iemand anders een tekst ervan gemaakt heeft of ze kan een voorzet gegeven hebben en AI heeft het uitgewerkt, maar er zijn ook weer alinea's die meer op haar teksten in de stories lijken.

Verwarrend...

Staat er nog iets over het pleegkind of waarom Guus niet gefilmd mocht worden in het boek?

In elk geval heeft ze de laatste periode/ herfstvakantie goed benut om een strategie te bedenken, hoe ze met eventuele kritiek moet omgaan. Gewoon zeggen het is haat en nijd. Ze komt zich zelf wel nog een keertje tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 06-11-2025 09:33:54 ]
pi_219200821
Sinds wanneer is een trampoline een hangplek voor tieners?
(single mom Judith)
pi_219200867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 18:57 schreef Snaky het volgende:

Wat zegt ze nou eigelijk?
Het helpt dat Jim ze achterop afzet of dat hij even langskomt op de motor.

Dat doet hij vast niet voor een opvoedkundig praatje of om te bemiddelen.

Dus als je kind wordt gepest dan komt de broer of de zus de pesters bedreigen/intimideren. En de ouders doen niks. Die roepen heel hard dat het "wel goed komt."
pi_219200886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:16 schreef Harper het volgende:
(single mom Judith)
Snap niet waarom ze niet gewoon een klusjesman inhuurt en dit soort dingen laat doen. Altijd maar buurman of familie3l
pi_219200898
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke en Dion waren elkaar toch ook kwijtgeraakt? Gelukkig kregen die een nachtje weg cadeau om elkaar terug te vinden❤

Soms heeft het ook niks te maken met elkaar kwijtraken maar ben je gewoon op elkaar uitgekeken, blijkt ‘tot de dood ons scheidt’ nog heel lang te zijn en ‘zolang het leuk is’ een stuk realistischer.
Maar zo’n man is natuurlijk wel handig voor de inkomsten.

Ik volg DBM niet en ik zeg ook niet dat je bij het eerste het beste moment dat het niet leuk is je koffers moet pakken maar van wat ik hier lees is het bij haar heel vaak niet leuk.
Als je Sanneke kwijt raakt vind ik dat knap, zit altijd op de bank. Misschien keer eronder?
pi_219200903
quote:
(single mom Judith)
Tieners hangen heel graag in de achtertuin bij hun moeder op een ingegraven trampoline, wist je dat niet?
pi_219200908
quote:
(single mom Judith)
Dat vroeg ik me ook af.
Zou als tiener denk ik sowieso niet willen 'hangen' bij Judith thuis. Lekker snacken uit de afprijsbak waar de schimmel net wel/net niet op staat.
pi_219200944
Debbie heeft denk ik gewoon geen zin in verjaardagsbezoek
Lekker zwelgen in zelfmedelijden, onwaar is ze zielig.
Not.
pi_219200948
Gaan de kinderen bij HVK serieus om 17.45 uur naar bed? Jezus, toch geen wonder dat die kinderen nachtbrakers zijn.
pi_219200978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:26 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Snap niet waarom ze niet gewoon een klusjesman inhuurt en dit soort dingen laat doen. Altijd maar buurman of familie3l
Ze had een beunhaas gevonden maar die is niet op komen dagen
pi_219200986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als je Sanneke kwijt raakt vind ik dat knap, zit altijd op de bank. Misschien keer eronder?
😂😂
Die is inderdaad makkelijk te vinden, op de bed of de bank
pi_219201010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Zou als tiener denk ik sowieso niet willen 'hangen' bij Judith thuis. Lekker snacken uit de afprijsbak waar de schimmel net wel/net niet op staat.
En de frituur/airfryer mag alleen aan als de zon schijnt want dan kunnen de zonnepanelen gebruikt worden
pi_219201014
Pascal de Haas wordt lijkt alleen maar samenwerkingen met voedsel te hebben. Nu weer granola. Dit kan toch niet. Hoe kan je als bedrijf zijne je merk aan een eetstoornis verbinden.
pi_219201016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:33 schreef Henrike het volgende:
Debbie heeft denk ik gewoon geen zin in verjaardagsbezoek
Lekker zwelgen in zelfmedelijden, onwaar is ze zielig.
Not.
Of ze heeft niemand meer over die wil komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')