Dacht dat ik alleen de tekst weg had gehaald, alles blijft verspringen bij mij. Zou een mod dit even willen aanpassen naar 100!!!quote:
Is ze niet vies van en wellicht een laatste energiebooster van een drukke dagquote:Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂
Ik ga even op de stoel van de mods hier zitten, maar misschien goed om te weten: dit soort dingen mag je ook een TR voor zettenquote:Op woensdag 5 november 2025 14:12 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dacht dat ik alleen de tekst weg had gehaald, alles blijft verspringen bij mij. Zou een mod dit even willen aanpassen naar 100!!!
Begreep van dbm dat het 2.5 minuten duurde... nou... die kan hvk wel vrij maken... de afwas blijft toch staanquote:Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂
Volgens mij loopt ze ook best wel aardige stukken per dag.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De foto van Pascal vd Haas bevestigt aardig de zorgen die hier zijn uitgesproken.
Zij is ziek, dat is al erg genoeg.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De foto van Pascal vd Haas bevestigt aardig de zorgen die hier zijn uitgesproken.
Sanneke en Dion waren elkaar toch ook kwijtgeraakt? Gelukkig kregen die een nachtje weg cadeau om elkaar terug te vinden❤quote:Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM
Op threads:
We gaan niet scheiden. Maar soms twijfel ik wel eens. Het gaat wel eens heel erg stroef tussen ons. Maar zorgen voor twee kids die van alles mankeren is echt enorm pittig! We zijn elkaar de afgelopen 7.5 jaar erg kwijtgeraakt en de weg terug vinden is soms zo zwaar
Maar Flip is nog geen 8 en de jongste nog jonger?dus vanaf de geboorte van de oudste zijn ze elkaar kwijtgeraakt.
Maar toch is er nog ergens 2,5-minuut-seks geweest toen ze elkaar weer (even) vonden en eas ze weer zwanger geraakt? In de hoop dat dat de boel zou veranderen?
😂😂quote:Op woensdag 5 november 2025 16:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Is het al bekend wat dat ernstige nieuws was wat ze nog niet kon delen?
Dat het nu ook betaald parkeren bij de HAP is ofzo?
Misschien gaat ze daarom zo vaak naar de bieb? Kunnen de kinderen naar de voorleesvrouw kijken en misschien heeft de bieb wel een afwerkkamertje 🫣😂quote:Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor 🤰🏼. Waar haalt die vrouw de tijd en ruimte vandaan om zich te laten bevruchten zou je zeggen 🤷♀️
Dat boek wordt straks, net als de eerste, na een paar weken nog amper verkocht. Door haar marketing willen haar volgers het meteen kopen. Maar voor de echte lezer is het gewoon 3 keer niks.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM hoopt dat de boekwinkels voldoende hebben ingeslagen nu ze op 3 staat.
Maar hoeveel mensen zullen haar boek ‘spontaan’ kopen omdat het in de top 3 staat? Dat de volgmoekes een pre-order doen, daar kan ik nog inkomen. Maar zoiets spontaan kopen? Ik blader altijd een boek door en als je dan zo weinig tekst ziet en veel witregels, in hoeverre hou je dan van lezen?
Maar goed, champagne mee naar de manege. Ze gaan vast niet op de fiets.
En zou #demanvanjennifer ook nog komen proosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |