abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219198752
HvK: lekker handig trouwens met die hele roedel kinderen naar de speeltuin gaat terwijl ze witte / lichte kleding aan hebben. Kan ze straks weer lekker mekkeren dat ze nooit iets schoonhouden en dat zij weer moet wassen.
  woensdag 5 november 2025 @ 14:12:43 #27
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219198791
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 12:25 schreef Hyacinth het volgende:
Niet aan het topicreeks nr zitten :X
Dacht dat ik alleen de tekst weg had gehaald, alles blijft verspringen bij mij. Zou een mod dit even willen aanpassen naar 100!!!
pi_219198794
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef Maremare het volgende:

[..]
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂
Is ze niet vies van en wellicht een laatste energiebooster van een drukke dag
  Moderator woensdag 5 november 2025 @ 14:12:55 #29
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219198795
Hee feestelijk, dit is topic nummer 100!

Ik heb hem weer teruggezet in de TT w/ w/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator woensdag 5 november 2025 @ 14:14:33 #30
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219198808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 14:12 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dacht dat ik alleen de tekst weg had gehaald, alles blijft verspringen bij mij. Zou een mod dit even willen aanpassen naar 100!!!
Ik ga even op de stoel van de mods hier zitten, maar misschien goed om te weten: dit soort dingen mag je ook een TR voor zetten :Y Is voor hen een seintje dat ze even naar het topic moeten kijken :s)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219199165
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 14:05 schreef Maremare het volgende:

[..]
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂
Begreep van dbm dat het 2.5 minuten duurde... nou... die kan hvk wel vrij maken... de afwas blijft toch staan
pi_219199267
De foto van Pascal vd Haas bevestigt aardig de zorgen die hier zijn uitgesproken.
pi_219199286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De foto van Pascal vd Haas bevestigt aardig de zorgen die hier zijn uitgesproken.
Volgens mij loopt ze ook best wel aardige stukken per dag.
pi_219199337
Ze hebben bij HVK de bedtijd verschoven. Om 18.30 naar bed is erg vroeg voor die leeftijden.
pi_219199355
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 15:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zij is ziek, dat is al erg genoeg.

Dan zoekt ze zelf de aandacht op door foto's van zichzelf te posten en ook allerlei dingen te delen en zelfs samenwerkingen aan te gaan waarvan iedereen weet dat dat onverstandig is en herstel in de weg staat.
Als er dan al dan niet goedbedoelde adviezen en opmerkingen komen, dan is ze er als eerste bij om die mensen terecht te wijzen.

Sorry als een alcoholist steeds foto's post van glazen drank of filmpjes waarop hij zichtbaar aangeschoten is terwijl hij zegt niet meer te gebruiken dan kan je verwachten dat daar commentaar op komt. Dit is hetzelfde.

Ik neem haar niks kwalijk want ze is ziek. Maar dit soort mensen moeten geen podium krijgen.
pi_219199605
AM hoopt dat de boekwinkels voldoende hebben ingeslagen nu ze op 3 staat.

Maar hoeveel mensen zullen haar boek ‘spontaan’ kopen omdat het in de top 3 staat? Dat de volgmoekes een pre-order doen, daar kan ik nog inkomen. Maar zoiets spontaan kopen? Ik blader altijd een boek door en als je dan zo weinig tekst ziet en veel witregels, in hoeverre hou je dan van lezen?

Maar goed, champagne mee naar de manege. Ze gaan vast niet op de fiets.
En zou #demanvanjennifer ook nog komen proosten?
pi_219199712
DBM vraagt op Threads wat voor mensen de druppel was om te gaan scheiden..zij reageert als volgt op iemand

'We gaan niet scheiden. Maar soms twijfel ik wel eens. Het gaat wel eens heel erg stroef tussen ons. Maar zorgen voor twee kids die van alles mankeren is echt enorm pittig! We zijn elkaar de afgelopen 7.5 jaar erg kwijtgeraakt en de weg terug vinden is soms zo zwaar'

Dit zegt DBM dus..zet dr man wel weer te kakken zo hoor. Zou ik toch niet leuk vinden om dit op Threads terug te moeten lezen, of dat een collega op zijn werk hem aanspreekt met 'wat vervelend dat jouw vrouw twijfelt over jullie huwelijk, en dat jullie elkaar erg zijn kwijt geraakt'..

Leuk zeg..
pi_219199719
DBM
Op threads:

We gaan niet scheiden. Maar soms twijfel ik wel eens. Het gaat wel eens heel erg stroef tussen ons. Maar zorgen voor twee kids die van alles mankeren is echt enorm pittig! We zijn elkaar de afgelopen 7.5 jaar erg kwijtgeraakt en de weg terug vinden is soms zo zwaar

Maar Flip is nog geen 8 en de jongste nog jonger?dus vanaf de geboorte van de oudste zijn ze elkaar kwijtgeraakt.

Maar toch is er nog ergens 2,5-minuut-seks geweest toen ze elkaar weer (even) vonden en eas ze weer zwanger geraakt? In de hoop dat dat de boel zou veranderen?
pi_219199735
Nou ja, zoiets kan natuurlijk best geleidelijk gaan, en met ups en downs.
Ik zou het alleen inderdaad niet zo fijn vinden als mijn partner dat zo openbaar zou uiten zonder dat met mij te bespreken.
pi_219199785
Dbm zal het wel weer afdoen als grapje "jongens jullie moeten het niet zo serieus nemen" ofzo ... ha... ha... blijft een bijzondere dame
pi_219199829
Is het al bekend wat dat ernstige nieuws was wat ze nog niet kon delen?
Dat het nu ook betaald parkeren bij de HAP is ofzo?
pi_219199836
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM
Op threads:

We gaan niet scheiden. Maar soms twijfel ik wel eens. Het gaat wel eens heel erg stroef tussen ons. Maar zorgen voor twee kids die van alles mankeren is echt enorm pittig! We zijn elkaar de afgelopen 7.5 jaar erg kwijtgeraakt en de weg terug vinden is soms zo zwaar

Maar Flip is nog geen 8 en de jongste nog jonger?dus vanaf de geboorte van de oudste zijn ze elkaar kwijtgeraakt.

Maar toch is er nog ergens 2,5-minuut-seks geweest toen ze elkaar weer (even) vonden en eas ze weer zwanger geraakt? In de hoop dat dat de boel zou veranderen?
Sanneke en Dion waren elkaar toch ook kwijtgeraakt? Gelukkig kregen die een nachtje weg cadeau om elkaar terug te vinden❤

Soms heeft het ook niks te maken met elkaar kwijtraken maar ben je gewoon op elkaar uitgekeken, blijkt ‘tot de dood ons scheidt’ nog heel lang te zijn en ‘zolang het leuk is’ een stuk realistischer.
Maar zo’n man is natuurlijk wel handig voor de inkomsten.

Ik volg DBM niet en ik zeg ook niet dat je bij het eerste het beste moment dat het niet leuk is je koffers moet pakken maar van wat ik hier lees is het bij haar heel vaak niet leuk.
pi_219199838
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Is het al bekend wat dat ernstige nieuws was wat ze nog niet kon delen?
Dat het nu ook betaald parkeren bij de HAP is ofzo?
😂😂
Niks over gehoord nog
pi_219199936
Ik blijf kriebels houden van mirthe en haar fantastische relatie en aller grootste liefde en beste partner en geweldige papa...
Ik hoop dat het dit keer echt is voor de kinderen vooral.. maar dit sprookje hebben we al paar keer bij haar voorbij zien komen natuurlijk...
Alles is helemaal perfect.. tot de volgende weer in haar dm slide
pi_219200032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik ben er bang voor 🤰🏼. Waar haalt die vrouw de tijd en ruimte vandaan om zich te laten bevruchten zou je zeggen 🤷‍♀️
Misschien gaat ze daarom zo vaak naar de bieb? Kunnen de kinderen naar de voorleesvrouw kijken en misschien heeft de bieb wel een afwerkkamertje 🫣😂
pi_219200050
Als het allemaal waar is wat de juice beweert, dan heeft die voormalige poly het er maar druk mee (en ook nog eens met lovers die al bezet zijn).
😱
pi_219200056
Poly

En het is denk ik ook wel duidelijk dat er veel door Iris Z gelekt wordt. Niet netjes, vooral die reacties op de Insta van J.
pi_219200104
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 15:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM hoopt dat de boekwinkels voldoende hebben ingeslagen nu ze op 3 staat.

Maar hoeveel mensen zullen haar boek ‘spontaan’ kopen omdat het in de top 3 staat? Dat de volgmoekes een pre-order doen, daar kan ik nog inkomen. Maar zoiets spontaan kopen? Ik blader altijd een boek door en als je dan zo weinig tekst ziet en veel witregels, in hoeverre hou je dan van lezen?

Maar goed, champagne mee naar de manege. Ze gaan vast niet op de fiets.
En zou #demanvanjennifer ook nog komen proosten?
Dat boek wordt straks, net als de eerste, na een paar weken nog amper verkocht. Door haar marketing willen haar volgers het meteen kopen. Maar voor de echte lezer is het gewoon 3 keer niks.
pi_219200123
En weer droge pasta bij hvk 😭
pi_219200191
Toch weer een hoop boeken verkocht dus, knap gedaan. Denk ook dat het boek weer snel uit de lijst kukelt maar ach, ze kan hier weer een paar jaar op teren.

En Jet en Lot weer flink aan het werk gezet zo te zien? Eerst met die megamindy en daarna nog een fotoshoot voor het AD…. Maar alles is daar verder superspontaan en totaaaaaaal niet commercieel hoor! En tussendoor nog even de privacy van de puberdochters schenden, wat een heerlijke dag heeft AM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')