abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219198038
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  woensdag 5 november 2025 @ 12:15:06 #2
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219198084
Wat jammer maar niet heus. Nummer 3.
AM
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219198114
Ach, ik heb nog nooit op nr 3 gestaan. Ik vind het leuk voor haar.
pi_219198115
Ik denk dat Annemarie ook heel blij is met een top 3. Toch weer netjes gedaan.
pi_219198149
Nr 3 is best knap volgens mij 😂 of je het nu een goed boek vind of niet... er zijn dus flink wat mensen die er geld aan besteed hebben 👍
pi_219198159
Niet aan het topicreeks nr zitten :X
pi_219198165
Het is weer gelukt schrijft ze!
Dat wordt champagne met na paardrijden dus 🥂
pi_219198174
Nummer 3 is hartstikke goed. Al denk ik dat ze stiekem gehoopt had op weer een nummer 1.
Maar we weten allemaal hoe die 3e plek is verkregen, door de voorverkoop. Het zou me verbazen als ze lang in de top 60 blijft.
pi_219198183
Even nog deze quote uit het vorige deel:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:55 schreef Tarantelle het volgende:
En Maarten en Annemarie houden zich als ouders afzijdig en leren hun kinderen dingen zelf op te lossen (daar ben ik het in de basis mee eens), maar een volwassen broer of zus worden wel gestimuleerd zich er mee te bemoeien .

Schiet mij maar lek.
Bizar vind ik dat. Zeker omdat het mogelijke inmengen van broer of zus nou niet echt op een didactische manier zal gaan.

Het lijkt er op dat Saar gepest wordt. Sneu. Dan zou ik als ouder besluiten haar dus inderdaad een tijdje uit beeld te houden, net als ze bij Guus deed. Of ze zelf dat nu wel of geen goed idee vindt.
pi_219198192
Hvk: ik vind het bizar dat je je bed uit gaat als je kind om 4.45 uur wakker is.
Moet er wel bij zeggen dat alledrie mijn kinderen echt de beste slapers ooit zijn, bijna nooit wakker en altijd tot minimaal 7.30 uur slapen maar als zij wel eens wakker werden op dat tijdstip hadden ze toch echt pech want dan begint de dag nog niet. Desnoods met een slaapwekkertje om duidelijk te maken wanneer het ochtend is, maar zeker niet eruit en de rest van het huis wakker maken. Ik heb het idee dat die kinderen daar chronisch vermoeid zijn. Het is ook niet dat ze even op adem kunnen komen gedurende de dag... Arme L moet letterlijk op de bodem van de bakfiets slapen :N
pi_219198276
Ik heb er geen verstand van maar je zetten je kind, zeker van die leeftijd vast in de bakfiets? Als ze dan in slaap vallen dan kan je in ieder geval niet omvallen. Lijkt mij dat hij dus los zat. Anders kom je niet zo raar op de bodem te liggen
pi_219198303
De truc is eenvoudig en zegt niks over haar schrijfkwaliteiten (ja, ik kan het weten). Als je maar genoeg volgmoekes zo ver krijgt dat ze je boek in de voorverkoop kopen, dan kom je in de bestseller 60.
(Net als het boek van Baudet indertijd.)
Ja, dat is mede te danken aan haar marketingskills en commerciële ambitie van de uitgever,
Daarom een oproep aan AM: ga aan de slag in het bedrijfsleven, je hebt er talent voor en laat je kinderen weer kind zijn. Je kunt weer groeien en ontwikkelen door interactie met klanten en collega's. Win-win
pi_219198317
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 12:48 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb er geen verstand van maar je zetten je kind, zeker van die leeftijd vast in de bakfiets? Als ze dan in slaap vallen dan kan je in ieder geval niet omvallen. Lijkt mij dat hij dus los zat. Anders kom je niet zo raar op de bodem te liggen
Amen! Ik vind het echt van de zotte en bizar. We kunnen allemaal wel bedenken wat er gebeurt als je een aanrijding krijgt.
pi_219198342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 12:28 schreef Harper het volgende:
Nummer 3 is hartstikke goed. Al denk ik dat ze stiekem gehoopt had op weer een nummer 1.
Maar we weten allemaal hoe die 3e plek is verkregen, door de voorverkoop. Het zou me verbazen als ze lang in de top 60 blijft.
Dat eerste denk ik ook en snap ik ook wel, want het is duidelijk heel belangrijk voor haar.

Het vorige boek werd natuurlijk bewust in een rustige periode uitgebracht, zodat de kans op een eerste plek groter was. Nu is er meer concurrentie, dus misschien is die plek in verhouding beter, hoewel ik inschat dat de verkochte aantallen redelijk stabiel zullen zijn (en dat zal ook de reden zijn dat het boek hooguit een paar weken in de top 60 zal staan).
pi_219198361
S en S zitten dus niet bij elkaar in de klas, want AM zegt zoiets als "dat Saar Suus uit de klas gaat trekken om te helpen".
pi_219198367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 12:30 schreef Harper het volgende:
Even nog deze quote uit het vorige deel:
[..]
Bizar vind ik dat. Zeker omdat het mogelijke inmengen van broer of zus nou niet echt op een didactische manier zal gaan.

Het lijkt er op dat Saar gepest wordt. Sneu. Dan zou ik als ouder besluiten haar dus inderdaad een tijdje uit beeld te houden, net als ze bij Guus deed. Of ze zelf dat nu wel of geen goed idee vindt.
Altijd die enorme nadruk van Annemarie op de band die de broers en zussen onderling hebben. Ik denk dat ze dit echt als haar verdienste ziet.

Ik vind een goede band mooi, maar niet vanzelfsprekend. Het is toch anders, dan met vrienden, die je zelf kunt kiezen. Bij mijn eigen kinderen zie ik onderling ook grote verschillen: van een zeer hechte band tot gewoon naast elkaar leven.
pi_219198411
Ik vind het ook heel knap van AM dat ze een boek vol shit zo goed kan weten te verkopen. Ergens maakt het ook treurig dat er zoveel zwakzinnige mensen zijn die dit boek blind kopen en het ook nog een “goed boek” durven noemen.

Van de beelden die hvk vanmorgen deelde heb ik een naar gevoel. Het is zo zielig voor het meisje. Er lijkt geen ruimte te zijn voor haar gevoelens.

Wat MB en de poly betreft. Ik gun ze rust, bezinning en wijsheid en dan vooral in de luwte. Maar waarschijnlijk lopen ze van de ene poly naar de andere polynaise.
pi_219198448
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:12 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik vind het ook heel knap van AM dat ze een boek vol shit zo goed kan weten te verkopen. Ergens maakt het ook treurig dat er zoveel zwakzinnige mensen zijn die dit boek blind kopen en het ook nog een “goed boek” durven noemen.

Van de beelden die hvk vanmorgen deelde heb ik een naar gevoel. Het is zo zielig voor het meisje. Er lijkt geen ruimte te zijn voor haar gevoelens.

Wat MB en de poly betreft. Ik gun ze rust, bezinning en wijsheid en dan vooral in de luwte. Maar waarschijnlijk lopen ze van de ene poly naar de andere polynaise.
😂😂😂
pi_219198512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 12:33 schreef Nieve het volgende:
Hvk: ik vind het bizar dat je je bed uit gaat als je kind om 4.45 uur wakker is.
Moet er wel bij zeggen dat alledrie mijn kinderen echt de beste slapers ooit zijn, bijna nooit wakker en altijd tot minimaal 7.30 uur slapen maar als zij wel eens wakker werden op dat tijdstip hadden ze toch echt pech want dan begint de dag nog niet. Desnoods met een slaapwekkertje om duidelijk te maken wanneer het ochtend is, maar zeker niet eruit en de rest van het huis wakker maken. Ik heb het idee dat die kinderen daar chronisch vermoeid zijn. Het is ook niet dat ze even op adem kunnen komen gedurende de dag... Arme L moet letterlijk op de bodem van de bakfiets slapen :N
Hij was letterlijk omgevallen schrijft ze, zit ie dan niet vast?
pi_219198527
Wat een hartelijke ontvangst vandaag bij AM.
Gewoon even aan de deur aanpakken en niet even binnen vragen.
pi_219198536
Soms denk ik bij hvk: ze plaatst het om reacties uit te lokken.
Ik zou me doodschamen als mijn kind van 2 om was gevallen in de bakfiets .
Als moeder ben je verantwoordelijk voor het welbevinden en de veiligheid van je kinderen.
Wat dat betreft slaat zij de plank vreselijk mis, dan kun je nog zoveel leuke uitjes bedenken.
6 kids op deze manier opvoeden is niet voldoende.
Het eten, het emotionele( Jayda die het maar uit moet zoeken)
Ik vind het echt intriest en hoop toch werkelijk niet dat ze weer zwanger is.
pi_219198590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Henrike het volgende:
Soms denk ik bij hvk: ze plaatst het om reacties uit te lokken.
Ik zou me doodschamen als mijn kind van 2 om was gevallen in de bakfiets .
Als moeder ben je verantwoordelijk voor het welbevinden en de veiligheid van je kinderen.
Wat dat betreft slaat zij de plank vreselijk mis, dan kun je nog zoveel leuke uitjes bedenken.
6 kids op deze manier opvoeden is niet voldoende.
Het eten, het emotionele( Jayda die het maar uit moet zoeken)
Ik vind het echt intriest en hoop toch werkelijk niet dat ze weer zwanger is.
Ik ben er bang voor 🤰🏼. Waar haalt die vrouw de tijd en ruimte vandaan om zich te laten bevruchten zou je zeggen 🤷‍♀️
pi_219198604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik ben er bang voor 🤰🏼. Waar haalt die vrouw de tijd en ruimte vandaan om zich te laten bevruchten zou je zeggen 🤷‍♀️
Die kinderen liggen om 1800 in bed hé
pi_219198678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Die kinderen liggen om 1800 in bed hé
Ja maar dan ben je ook wel bek af lijkt me 😋
pi_219198721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Kan "in een wip" gedaan zijn hoor 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')