abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219197102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Een eerbetoon aan Liam? Hij is haar regenboog kindje (kind na een miskraam)
Verder geen idee waarom nu deze post.. hij is niet jarig en ze had in augustus de miskraam dus dat is het ook niet 🤷 ik zie de hashtag pregnant... en denk ow no.. maar zal vast niet.. toch 😰
We weten inmiddels dat Debbie # gebruikt om meer mensen te bereiken. Of die # nou op haar van toepassing zijn of niet.
pi_219197132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 09:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
We weten inmiddels dat Debbie # gebruikt om meer mensen te bereiken. Of die # nou op haar van toepassing zijn of niet.
Ja maar het is ook Debbie.. en haar LC genereert niet zoveel waarde meer... dus wie weet heeft ze nieuwe uitmelkbron gevonden

(Debbie is wel zelf vandaag jarig! Zouden er weer 1000den euros voor uitgetrokken worden of krijgt ze extra uurtje slapen? Wat de link met de Liam post is is nog niet duidelijk)

[ Bericht 12% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 05-11-2025 10:10:42 ]
pi_219197229
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar het is ook Debbie.. en haar LC genereert niet zoveel waarde meer... dus wie weet heeft ze nieuwe uitmelkbron gevonden

(Debbie is wel zelf vandaag jarig! Zouden er weer 1000den euros voor uitgetrokken worden of krijgt ze extra uurtje slapen? Wat de link met de Liam post is is nog niet duidelijk)
Gefeliciteerd met Debbie dan maar🎉

Zal er weer een solo vakantie cadeau gedaan worden?
pi_219197265
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 10:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gefeliciteerd met Debbie dan maar🎉

Zal er weer een solo vakantie cadeau gedaan worden?
Helaas, dat lukt niet meer. Ik verwacht een tripje met de Zonnebloem ;)
pi_219197491
DBM : " Het idee dat als ik moeite zou doen ik best veel geld zou kunnen verdienen met social media. Maar ik heb daar gewoon echt geen zin in 😂😂😂"
Zou ze dat echt geloven?
pi_219197518
AM gooit er weer even vertrouwelijke informatie in over een dochter!!! 🤬
Hoe werkt dat in haar brein? Of is dat aan het oplossen?
pi_219197575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 10:51 schreef Rimboequeen het volgende:
nou ze zegt nog net niet letterlijk wat er aan de hand dus daarmee denkt ze dat het geen schending van de privacy is
pi_219197602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 02:16 schreef Utopica het volgende:
Zou Sanneke iets van pensioen ofzo opbouwen met wat ze verdient met Social Media? Omdat ze trots vertelt dat ze kan bijdragen aan ouderverlof. Ze had het laatst over een overlijdensrisicoverzekering, en dat veel mensen daar niet over nadenken (heus wel meid), maar denkt ze dan wel na over haar pensioen? Of moet alles op D. rusten ? Of is die overlijdensverzekering dan haar “pensioen”?

Ik hoop voor haar niet dat het ooit met D. uitgaat want al die jaren dat ze niets opbouwt?? Wordt er plaatsvervangend nerveus van.
Dat is haar vast niet verteld 😂
pi_219197611
quote:
Ik snap het ook niet. En je blijft je dochter in beeld laten omdat ze anders boos wordt? Je kunt zelf als ouder niet beslissen dat je je kinderen tijdelijk, deels of voor altijd uit beeld laat?

# was wat tekst weggevallen, even toeggevoegd

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarantelle op 05-11-2025 11:41:19 ]
pi_219197693
Demammavan: Ik ben nog steeds wel heel nieuwsgierig waar de grens tussen haat en kritisch reageren ligt. Ik vind best veel reacties redelijk ver gaan (en ik zal mij daar best ook weleens schuldig aan hebben gemaakt), maar ik krijg nu soms de indruk dat alles wat geen "alleen maar liefde en positiviteit" is nu onder de noemer haat geschaard wordt.

Hoewel ik voor liefde ben vind ik dit ook weer geen goede ontwikkeling: verschillen van mening maken het leven interessant. En eerliji, ook influencers maken graag gebruik van controversiële posts (die ze dan vervolgens weer afzwakken, want nee, zo was het natuurlijk niet bedoeld, dat afzwakken gebeurt dan vooral wanneer de engagement binnen is.
pi_219197725
Zal Jayda van HVK niet beter af zijn op een andere school? Misschien met kleinere klassen/ meer begeleiding?. Dit is funest voor dr zelfvertrouwen en ze is voorlopig nog leerplichtig. Zo sneu.
pi_219197773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar steeds meeslepen in nieuwe relaties en andere huizen is gewoon niet fijn voor de kinderen
Niet fijn? Ik vind het schadelijk.
pi_219197827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 09:17 schreef slowie het volgende:

[..]
Hoe leer je kind van die leeftijd dat je niet moet huilen? Wil ik wel graag weten.
Ik kan de baby alleen maar troosten, maar helaas luistert hij niet als ik zeg dat hij stil moet zijn 😂
Eens. Maar ze zou hem mee naar beneden kunnen nemen natuurlijk. Net als ze met J naar beneden had kunnen gaan van de week om één uur ‘s nachts. Vraag me trouwens af hoe ze weet dat het één uur was als ze niet wakker is gemaakt. Lijkt me stug dat J dat bijhoudt hoe laat ze precies beneden was. Maar goed, veel (zo niet alle) influ’s verzinnen dingen of liegen er op los.
pi_219197831
Och, dat meisje van hvk... Lekker makkelijk om het af te schuiven op het schoolsysteem, dan hoeft zij de verantwoordelijkheid niet te nemen want ze is te druk met de bibliotheek en klagen over heen en weer racen.
Waarom heeft die vrouw zoveel kinderen als zij sociaal emotioneel werkelijk niets te bieden heeft? Ik word er naar van als ik er naar kijk ;(
pi_219197851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet. En je blijft je dochter in beeld laten omdat ze anders boos wordt? Je kunt zelf als ouder niet beslissen dat je je kinderen tijdelijk, deels of beeld laat?
Jij bent de ouder, jij hoort haar in bescherming te nemen. Dit is gewoon onveilig.
pi_219197852
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet. En je blijft je dochter in beeld laten omdat ze anders boos wordt? Je kunt zelf als ouder niet beslissen dat je je kinderen tijdelijk, deels of beeld laat?
Ja, er waarom ‘kon’ Guus even niet in beeld komen? Was dat gewoon niet omdat hij dat niet wilde? En als dat het was waarom benoem je dat dan niet zo ipv dat het niet kon?
pi_219197868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:15 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik ben nog steeds wel heel nieuwsgierig waar de grens tussen haat en kritisch reageren ligt. Ik vind best veel reacties redelijk ver gaan (en ik zal mij daar best ook weleens schuldig aan hebben gemaakt), maar ik krijg nu soms de indruk dat alles wat geen "alleen maar liefde en positiviteit" is nu onder de noemer haat geschaard wordt.

Hoewel ik voor liefde ben vind ik dit ook weer geen goede ontwikkeling: verschillen van mening maken het leven interessant. En eerliji, ook influencers maken graag gebruik van controversiële posts (die ze dan vervolgens weer afzwakken, want nee, zo was het natuurlijk niet bedoeld, dat afzwakken gebeurt dan vooral wanneer de engagement binnen is.
Alle reacties die geen veren in haar derriere stoppen zijn haat volgens mij. Dat is haar grens.
pi_219197877
Hoe L op de boden van de bakfiets slaapt bij hvk
pi_219197884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:40 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja, er waarom ‘kon’ Guus even niet in beeld komen? Was dat gewoon niet omdat hij dat niet wilde? En als dat het was waarom benoem je dat dan niet zo ipv dat het niet kon?
Daarom moet je het boek lezen.

Dit is allemaal marketing.
pi_219197887
quote:
Even gekeken bij haar stories.
Ze heeft dus in haar boek eindelijk kunnen vertellen waarom Guus een tijdje niet in beeld was. Iets soortgelijks is er nu met S aan de hand. Die wel in beeld wil blijven en het zelf op gaat lossen.

Is dit nu gewoon weer een verkapte actie om mensen haar boek te laten kopen? Koop mijn boek en je weet wat er met S aan de hand is, want ik heb over G geschreven en het gaat om een soortgelijk probleem!!

Echt zet dit soort dingen gewoon niet online en bescherm je kinderen.

Nee het moet wel online om geld over de ruggen van de kinderen te verdienen 😖
pi_219197892
Ik vind Jayda zo ongelooflijk kwetsbaar...ik heb zo ontzettend te doen met dat meisje. Ik ben kinderloos maar ik zou haar zo een rustig en veilig thuis willen bieden, waar er veel aandacht en begeleiding is voor haar....ik vind dit echt zó vreselijk verdrietig..
pi_219197948
En Maarten en Annemarie houden zich als ouders afzijdig en leren hun kinderen dingen zelf op te lossen (daar ben ik het in de basis mee eens), maar een volwassen broer of zus worden wel gestimuleerd zich er mee te bemoeien .

Schiet mij maar lek.
pi_219197954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 11:44 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Hoe L op de boden van de bakfiets slaapt bij hvk
Ik had nog niet gekeken en las dit en dacht aan mijn peuter jaren terug die ook op de bodem van de bakfiets zijn slaapje deed .. dik boxkleed erin en dekentje 👌 vond hij heerlijk... toen ging ik kijken bij hvk 🤔 dat ziet er niet echt comfi uit.. hobbeltje en kind stuitert met snuit op de bodemplaat 😨
pi_219198004
Ik vind het wel hilarisch dat MB nog steeds die naam gebruikt op insta en ook als titel: Michelle Bollen-Walk

Dat kan ze zonder moeite aanpassen. Maat goed, MBOL is haar signature en ze kan blijkbaar moeilijk afstand nemen 😂
pi_219198028
Hvk zal toch niet echt weer zwanger zijn. Dat zou echt een genade klap zij voor de rest van de kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')