Dit! Ik zou het ook wel weten als ik weer vrijgezel werd na een scheiding. Daarnaast snap ik niet dat mensen zo graag een kant willen kiezen, ze zijn namelijk alle drie “schuldig” ze zijn allemaal heel bewust in deze relatie gestapt er zijn aan beide kanten kinderen de dupe én ik ben van mening dat in een relatie niet één schuldige is wanneer het stuk loopt, er zal meer gebeurt zijn dat wij weten.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker doen, zolang ze de kinderen er maar buiten laat.
Ze was heel jong toen ze wat met Koen kreeg, dus als ze nu lekker losbandig wil zijn: meid, doe lekker. You do you (of you doe allemaal andere mensen😂). Ze deelt veel over haar leven, maar zou het vrij kinderachtig vinden als ze dat ook delen.
Ik vroeg me van de week wel af of zij echt totaal ontspannen op stap gaat, of dat ze er toch rekening mee houdt dat iedereen en zijn moeder foto's kan maken en naar die juicekanalen kan sturen.
Ik denk het nav wat ze schrijft, maar het klinkt meer als het huilen van een jonger kind?quote:Op woensdag 5 november 2025 07:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is het Jayda die je zo hard hoort huilen? Gaat door merg en been.
Dit is zo zielig en zo onveilig voor zo’n meisje. Waarom wil je dit online delen? Dit is toch iets om privé op te lossen. En in plaats van te gaan klagen over het gehuil van Jayda en op het school systeem zou se het probleem eens echt onder ogen moeten gaan zien en het arme kind serieus nemen. Want een meisje van 9 dat de hele nacht in haar eentje beneden zit, wat niet naar school wilt, slecht slaapt en slecht eet, zijn voor mij genoeg alarm bellen. Maar hvk lijkt haar vooral lastig te vinden.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vreselijk, de tekst ook vanaf het begin; domino effect iedereen wakker,zo hebben we wat aan de dag.
Ja als je ze aanleert dat iedereen elkaar maar wakker mag maken .
En fijn dat de buren ook wat aan hun dag hebben.
Dat van Jayda vind ik zo verdrietig.
En dan het schoolsysteem de schuld geven.
Nee jij als moeder moet je kind leren begrijpen, als ze in de nacht beneden is omdat ze niet kan slapen ga je met haar praten wat er speelt.
Dan ga je niet melden; gelukkig maakte ze mij niet wakker.
Het meisje vindt het moeilijk op school.
Ze kan alles wijten aan het schoolsysteem maar zij als moeder moet zorgen dat Jayda gehoord wordt. Ze maakt mij niet wijs dat de school hier niks mee doet.
Ik zit op mijn handen om het onder haar post te schrijven. En hoe vreselijk voor Jayda dat moeder dit online gooit.
Arm kind
Uiteraard moet ze doen wat ze wil, maar in haar geval zou ik toch wel denken aan wat er evt naar buiten komt en wat er in je omgeving terecht komt (ze woont in een dorp, waar meestal toch wat meer gepraat word) en wat er evt op de school van de kinderen terecht komtquote:Op woensdag 5 november 2025 08:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker doen, zolang ze de kinderen er maar buiten laat.
Ze was heel jong toen ze wat met Koen kreeg, dus als ze nu lekker losbandig wil zijn: meid, doe lekker. You do you (of you doe allemaal andere mensen😂). Ze deelt veel over haar leven, maar zou het vrij kinderachtig vinden als ze dat ook delen.
Ik vroeg me van de week wel af of zij echt totaal ontspannen op stap gaat, of dat ze er toch rekening mee houdt dat iedereen en zijn moeder foto's kan maken en naar die juicekanalen kan sturen.
Dat is een domper voor am. Ze noemt zichzelf namelijk al een bestseller auteur.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:33 schreef Pumba2024 het volgende:
Bestseller top 60 is bekend .AM staat op plek 100.. Dus niet in die lijst Alsnog knap dat ze zoveel boeken heeft verkocht . Maar blijkbaar niet genoeg voor een plek in de top 60.
Je zal er naast wonenquote:Op woensdag 5 november 2025 08:38 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Dit is zo zielig en zo onveilig voor zo’n meisje. Waarom wil je dit online delen? Dit is toch iets om privé op te lossen. En in plaats van te gaan klagen over het gehuil van Jayda en op het school systeem zou se het probleem eens echt onder ogen moeten gaan zien en het arme kind serieus nemen. Want een meisje van 9 dat de hele nacht in haar eentje beneden zit, wat niet naar school wilt, slecht slaapt en slecht eet, zijn voor mij genoeg alarm bellen. Maar hvk lijkt haar vooral lastig te vinden.
En dan de baby die om 4:45 wakker is en het hele huishouden mee neemt. Dit is toch niet nodig? Je kan je kinderen leren om stil te zijn.
Maar anderzijds: ze leven met z’n zessen in dat vooroorlogse piepkleine huisje met muren van karton. En gewoon door blijven baren.
Waar zie je dat? Ik zie alleen die van week 44 nog staan?quote:Op woensdag 5 november 2025 08:33 schreef Pumba2024 het volgende:
Bestseller top 60 is bekend .AM staat op plek 100.. Dus niet in die lijst Alsnog knap dat ze zoveel boeken heeft verkocht . Maar blijkbaar niet genoeg voor een plek in de top 60.
quote:Op woensdag 5 november 2025 08:42 schreef Vingerkeautje het volgende:
Ja klopt maar week 44 is van 27 oktober tot 2 november . Haar boek is 31 oktober uitgekomen.
[..]
Waar zie je dat? Ik zie alleen die van week 44 nog staan?
Zal ze wel weer de schuld geven aan de haters. Het is niet eerlijk!quote:Op woensdag 5 november 2025 08:33 schreef Pumba2024 het volgende:
Volgens mij zien we het pas vanmiddag, zo rond een uur of 13:00u-14:00u. Dan worden de verkochte boeken van afgelopen week meegeteld.quote:
Ja het is niet echt een regelmatig stabiel leven zeg maar.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:57 schreef Weerikier het volgende:
Over die (ex) poly; wat hebben die mensen er een gods gruwelijke puinhoop van gemaakt zeg..
Alle drie even erg in mijn ogen. Wat ik dan alleen voor Koen vindt pleiten is dat hij zn instagram account in stil zwijgen hult. Dat zouden de dames en hun vriendinnetjes ook moeten doen. Maar ja, money talks.
Oké de lijst van week 44 staat er nu al op. Maar die wordt dan nog aangepast in de loop van de ochtend ?quote:Op woensdag 5 november 2025 08:55 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Volgens mij zien we het pas vanmiddag, zo rond een uur of 13:00u-14:00u. Dan worden de verkochte boeken van afgelopen week meegeteld.
Deze week is het week 45, en de lijst van week 45 verschijnt (dus) vanmiddag. Dan zien we of AM weer op nr. 1 staat. (Ik gebruik de lijst voor mijn werk).quote:Op woensdag 5 november 2025 09:03 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Oké de lijst van week 44 staat er nu al op. Maar die wordt dan nog aangepast in de loop van de ochtend ?
kan ze misschien een koortje beginnen met de Jelies dochtersquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh spaar ons zeg, nu wil AM ook nog gaan zingen🤣 AM kun je ook alles wijsmaken als het maar een veer in haar reet is hè?
Hoe leer je kind van die leeftijd dat je niet moet huilen? Wil ik wel graag weten.quote:Op woensdag 5 november 2025 08:38 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
En dan de baby die om 4:45 wakker is en het hele huishouden mee neemt. Dit is toch niet nodig? Je kan je kinderen leren om stil te zijn.
Dank voor de uitleg !quote:Op woensdag 5 november 2025 09:05 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Deze week is het week 45, en de lijst van week 45 verschijnt (dus) vanmiddag. Dan zien we of AM weer op nr. 1 staat. (Ik gebruik de lijst voor mijn werk).
Een eerbetoon aan Liam? Hij is haar regenboog kindje (kind na een miskraam)quote:Op woensdag 5 november 2025 09:32 schreef IlseMarije het volgende:
Ik kwam op tiktok een filmpje van Debbie tegen iets met namen, regenbogen en een zwembad, de boodschap ontgaat mij eigenlijk. ( maar ik ben blond hoor, daar kan het aan liggen 🤪)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |