Nou iris is zo negatief over ‘sjakie’ dat merk je overduidelijk ook in de podcast ! Daar is toch meer gebeurd en ik denk dat Michelle niet degene is die de stekker eruit getrokken heeftquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:43 schreef NineMilka het volgende:
Wel bijzonder dat Iris zo reageert online, voor iedereen zichtbaar. Wil ze duidelijk iets mee aanwakkeren. En dan is het Michelle straks vast weer overkomen als een juicekanaal dit oppikt. Wat een vals wereldje is het toch ook.
Hoeveel geld krijgt ze per boek dan ? Weet je dat ?quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:18 schreef Nieve het volgende:
Sorry Sanneke, ik vind het inderdaad behoorlijk treurig en bovendien schaamteloos dat je zelf te lam bent om de bank af te komen en dan gaat smeken bij willekeurige mensen om voor jouw inkomen te zorgen. Ik zou me kapot schamen. Ze doet net alsof ze onder de armoedegrens leeft, iedereen kan zien dat dat niet zo is. Ze wil gewoon Dion zoveel mogelijk thuis omdat ze zelf niks durft en andere mensen moeten er maar voor zorgen dat dat financieel mogelijk is. Volslagen idioot. Stop met die slachtofferrol en ga iets nuttigs doen.
👀quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef NineMilka het volgende:
[..]
In de reacties is een gesprek gaande waar ik niks van snap, maar waar Iris Zeilstra reageert met ‘de waarheid komt altijd boven tafel’. Bijzonder.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 4 november 2025 20:43 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Ben geblokt bij jvp, god mag weten waarom? Nooit gereageerd ofzo.
Ben wel benieuwd nu!
Ik vind die Iris een onrustzaaier, lijkt wel of ze daar van geniet ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:43 schreef NineMilka het volgende:
Wel bijzonder dat Iris zo reageert online, voor iedereen zichtbaar. Wil ze duidelijk iets mee aanwakkeren. En dan is het Michelle straks vast weer overkomen als een juicekanaal dit oppikt. Wat een vals wereldje is het toch ook.
Gokje wagen? Rolstoel, zonnebloemkoord, oordoppen, zonnebril én haar speldje!quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je kunt wel raden hoe ze daar weer heen gaat/erbij zit..
Zou ze ook haar pranamat bij hebben zodat ze ergens een dutje kan doen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gokje wagen? Rolstoel, zonnebloemkoord, oordoppen, zonnebril én haar speldje!
Zou het? 😬quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:39 schreef Nieve het volgende:
[..]
Er wordt gewoon geïnsinueerd dat Koen op die foto mist en dat de waarheid boven zal komen. Duidelijk zat toch?
Heeft @:JaNeeDan toch gelijk
Ik keek even weer bij am. In de reel zegt ze dat een leraar als advies gaf dat annemarie een man moest vinden die voor haar kon zorgen. En dat ze nu meer verdient dan die man.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:07 schreef Cattolica het volgende:
Ik ben nieuw hier. Ik volg Sanneke sinds jaren. Ze heeft me ooit geblokt omdat ze tikkie's aan het verzamelen was voor een boete, die ze verwachtte te krijgen in de bijstand waar ze toen in zat, en waar later vragen over kwamen hoeveel geld ze hiermee eigenlijk inmiddels had ontvangen. Zoals altijd mag je haar alles vragen ("stel me een vraag") totdat je haar een vraag stelt die haar niet zint. Volgens mij, als ik het goed heb, heeft ze nooit die boete gekregen maar wel zo ongeveer het bedrag opgehaald die ze dacht als boete te krijgen (had ze zelf min of meer berekend). Blijft speculeren natuurlijk maar als ik lees dat AM blijft herhalen dat ze maandelijks financieel meer inbrengt dan Maarten, die niet slecht verdient, dan betalen menstruatie-ondergoed en muesli achtige samenwerkingen niet slecht en zijn tikkie's en affiliatie linkjes ook lucratief. AM volg ik nog maar kort, half jaar ofzo, maar de zelfoverschatting is adembenemend. Ik las het al zojuist; praten met "het hulpje van de minister" over regels die zouden moeten komen, maar in tussentijd gewoon schaamteloos doorgaan met het posten van je, met name 4 jongste kinderen, waarvan geen geheim wordt gemaakt waar ze wonen, op school, paardrijles of scouting zitten. Doodeng en dat alleen voor financieel gewin en zelfverheerlijking.
Iris is zo’n vriendin waarmee je geen vijanden nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die Iris een onrustzaaier, lijkt wel of ze daar van geniet ofzo
En piemels kleien tijdens een lezing. Ze is het puberale stadium nooit te boven gekomen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh spaar ons zeg, nu wil AM ook nog gaan zingen🤣 AM kun je ook alles wijsmaken als het maar een veer in haar reet is hè?
Als ik MB was zou ik de vriendschap met Iris heel rap heroverwegen. En hard wegrennen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef Schevetuin het volgende:
Ongelofelijk wat Iris aan het doen in onder de post van J.
Ik vond MB de laatste jaren minder sympathiek dan voorheen. Door haar podcast met Iris vind ik MB ineens weer een stuk sympathieker. Ik ken weinig mensen irl die zo vol van zichzelf zijn zoals Iris is. MB laat in de podcast wel wat dingen los tussen de regels door. In mijn beleving zegt ze:
- gedumpt door Koen
- j profiteerde vooral
- nog steeds verliefd op Koen
Maar alsnog gaat ze niet vol in de aanval op J. En dat lijkt Iris nu wel te doen. Mijn inziens is Iris hier nu de stoker. Of in opdracht van (hoop toch van niet), of ze is echt zo.. en daarbij komt ineens ook het idee bij me naar boven dat Iris ook zomaar de lek naar juicechannels kan zijn.
Wat een een soap..
Gaat ze noooooit doen: het levert haar geld en aandacht op en daar draait haar wereldje uiteindelijk omquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik MB was zou ik de vriendschap met Iris heel rap heroverwegen. En hard wegrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |