Ook dat. En ik schat ze ook niet zo in dat ze zelf onderhoud kunnen plegen. Misschien een muurtje sauzen, dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:48 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Plus het onderhoud, verven etc.
To much inside info, dus mn post aangepastquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:03 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ohh ze doet maar lekker hoor, zij heeft er de tijd en zin voor. Ik verwonder me erover en bespreek dat hier, precies waar dit forum voor bedoeld is 👍 Mooie bijkomstigheid voor het energienet al denk ik niet dat Judith daar ook maar 1 seconde over nadenkt.
De tickets zijn gelimiteerd en toch vindt Debbie dat ze er een aantal kan claimen omdat ZIJ het zogenaamd nodig heeft. Laat dit gewoon beschikbaar zijn voor kinderen die het nodig hebben. Maar nee hoor, mevr. ME, Myself and I vindt zichzelf weer belangrijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie gaat weer naar een prikkelarm uitje met 3 kinderen waarvan er iig 2 wat drukker zijn.. 🤦♂️
Omdat moeders bedacht heeft dat ze niet tegen prikkels kan (behalve tijdens beurzen, solo vakantie en thuis bij de tv met de radio aan of hysterisch speelgoed 👌👍)
Vind dat steeds zo naar voor mensen die het echt van dat uurtje moeten hebben dat de familie lether weer om aandacht komt vragen...
Dit! De kaartjes zijn gelimiteerd en daar gaat zij er al meerdere van in beslag nemen. Egoïstisch mokkel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie gaat weer naar een prikkelarm uitje met 3 kinderen waarvan er iig 2 wat drukker zijn.. 🤦♂️
Omdat moeders bedacht heeft dat ze niet tegen prikkels kan (behalve tijdens beurzen, solo vakantie en thuis bij de tv met de radio aan of hysterisch speelgoed 👌👍)
Vind dat steeds zo naar voor mensen die het echt van dat uurtje moeten hebben dat de familie lether weer om aandacht komt vragen...
Klopt maar ik vind influencer dus een zorgelijk fenomeen. Ik weet dat het van deze tijd is hoor en het ook niet meer zal stoppen maar wat mij betreft mogen we 25 jaar terug de tijd in 😂quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:32 schreef Harper het volgende:
[..]
Tja, anders zouden ze geen influencer zijn
Ik ken deze chirurg, ben zelf ook door hem geopereerd. (Geen buikwandcorrectie oid, hij doet ook nog andere operaties)quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:53 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt écht geen samenwerking! Lotte heeft flink gespaard. Daarom vond ze het nog niet zo lang geleden ‘de zachte versie’ van zichzelf, haar lijf. En moest het nu binnen een paar maanden veranderd worden. Omdat ze zo van haar lijf hield dat ze flink spaarde voor haar levens veranderende operatie. Eigenlijk zoals al eerder gezegd precies zoals met het kanteltraject. Dat was ook alleen maar oprecht enthousiasme want levensveranderend. Tot dat ineens een sprookje bleek… 😉
5?6? Zoiets toch?quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:46 schreef slowie het volgende:
Hoe oud is die tweeling van hvk?
Ik hoor dat meisje zeggen 'hey joh lekker piemel'?
En dan vind ik het nog raar dat hij zo opgehemeld en geadoreerd wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:00 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Ik ken deze chirurg, ben zelf ook door hem geopereerd. (Geen buikwandcorrectie oid, hij doet ook nog andere operaties)
Ik denk niet dat hij mee doet aan samenwerkingen. Hij heeft het enorm druk, hele lange wachtlijsten. t Klopt trouwens wel dat t echt een topchirurg is. Niet alleen om zn werk, maar ook om zn karakter.
‘Voor hun levensstijl’. Luie vrouw…quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:18 schreef Nieve het volgende:
Sorry Sanneke, ik vind het inderdaad behoorlijk treurig en bovendien schaamteloos dat je zelf te lam bent om de bank af te komen en dan gaat smeken bij willekeurige mensen om voor jouw inkomen te zorgen. Ik zou me kapot schamen. Ze doet net alsof ze onder de armoedegrens leeft, iedereen kan zien dat dat niet zo is. Ze wil gewoon Dion zoveel mogelijk thuis omdat ze zelf niks durft en andere mensen moeten er maar voor zorgen dat dat financieel mogelijk is. Volslagen idioot. Stop met die slachtofferrol en ga iets nuttigs doen.
Ja en die levensstijl is zitten, liggen, zooi kopen en eten. En dat kan en mag, maar daar zul je voor moeten werken. Dat moet een ander ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
‘Voor hun levensstijl’. Luie vrouw…
En dan een foto met haar zoon erbij zetten voor meer sympathie. "ik zet mijn zoon nooit in voor geld!!1!"quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
‘Voor hun levensstijl’. Luie vrouw…
Zij is echt wereldvreemd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:37 schreef Utopica het volgende:
Hahaha Sanneke kan zich niet voorstellen dat mensen zomaar iemand in huis nemen.
Ik heb zoveel vrienden die een huisgenoot hebben gehad (tot op latere leeftijd zelfs: 40) omdat ze het gewoon een stuk gezelliger vonden met iemand in huis.
Zelf heb ik tot m’n 38e een badkamer met iemand gedeeld. Voordeel is wel dat ik enorm heb kunnen sparen en nu een vette woning heb. Was overigens ook wel heel gezellig.
Dusja. Beetje kortzichtig om je mening zo te geven dat je het niet kan voorstellen om een huisgenoot te moeten hebben en dat het mensonterend is bijna (zo brengt ze het me)
Apart dat LotteB dan niet op die wachtlijst heeft gestaan als die zo lang isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:00 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Ik ken deze chirurg, ben zelf ook door hem geopereerd. (Geen buikwandcorrectie oid, hij doet ook nog andere operaties)
Ik denk niet dat hij mee doet aan samenwerkingen. Hij heeft het enorm druk, hele lange wachtlijsten. t Klopt trouwens wel dat t echt een topchirurg is. Niet alleen om zn werk, maar ook om zn karakter.
Nou inderdaad. Zij heeft toch nog maar pas besloten deze operatie te willen? Als ze hier al voor op de wachtlijst stond dan is de liefde voor haar losse buik en het mag er zijn enzo, één grote leugen geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:43 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Apart dat LotteB dan niet op die wachtlijst heeft gestaan als die zo lang is
Geen idee of ze daar niet op heeft gestaan, ik volg haar verder niet echt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:43 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Apart dat LotteB dan niet op die wachtlijst heeft gestaan als die zo lang is
Ik snap t wel, t is echt een hele fijne man. Maar zo online hoeft dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan vind ik het nog raar dat hij zo opgehemeld en geadoreerd wordt.
ze voert graag het gesprek met het hulpje van de minister, maar in de tussentijd maakt ze haar eigen afwegingen want er zijn nog geen regels. Zo praat ChatGPT alles voor haar goed.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:52 schreef papierentas het volgende:
En AM gaat gewoon door met inzetten van kinderen voor kinderkleding reclame. Schijnheil dat ze is.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand er niet aan moet denken! Maar zoals zij het brengt wat voor onrecht er iemand aangedaan wordt met een kamer verhuren. Alsof er maar één waarheid is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Op dinsdag 4 november 2025 18:37 schreef Utopica het volgende:)
Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken. Gelukkig heb ik ook nooit in een situatie gezeten waarin dit nodig was.
Ik denk trouwens dat Sanneke best bij iemand in huis kan wonen. Geef haar een bed en een bank en ze heeft alles wat ze nodig heeft. Dan wel graag een kamer bij iemand waar eten bezorgd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |