Ja, natuurlijk. Naast dat ze een nieuw huis gekocht had was ze ook al aan het sparen voor een nieuwe buik. Ik wil het best geloven hoor, maar het lukt mij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:53 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt écht geen samenwerking! Lotte heeft flink gespaard. Daarom vond ze het nog niet zo lang geleden ‘de zachte versie’ van zichzelf, haar lijf. En moest het nu binnen een paar maanden veranderd worden. Omdat ze zo van haar lijf hield dat ze flink spaarde voor haar levens veranderende operatie. Eigenlijk zoals al eerder gezegd precies zoals met het kanteltraject. Dat was ook alleen maar oprecht enthousiasme want levensveranderend. Tot dat ineens een sprookje bleek… 😉
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:33 schreef Schevetuin het volgende:
Ik kwam net op insta per toeval iemand in mijn tijdlijn tegen die dus beweert dat iemand haar school heeft geïnformeerd dat zij Roos (op zoek naar Marlotte) zou zijn, maar dat niet is.
Toch ook wel te gek voor woorden dat mensen scholen gaan bellen als je het vermoeden hebt iemand te herkennen toch.
De heeft, volgens mij, alleen gezegd dat ze een voorschot kreeg. Daarna heb ik niets meer voorbij zien komen? Iedereen krijgt een voorschot op de WIA vanwege de achterstanden.quote:Op maandag 3 november 2025 22:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Geen aanname want ze heeft het zelf gezegd.
Blijkbaar al 100 mensen 😱quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:19 schreef Danielle_ het volgende:
Is er iemand die vindt dat de Excel van Judith geld waard is?
Ik vind het er omslachtig uitzien, ik heb een ander heel makkelijk systeem en doe dat al ruim 30 jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Blijkbaar al 100 mensen 😱
Hoop geld ook voor wat ik zag. Een standaard sjabloon is ook beschikbaar in Excel zelf.
De kans dat ze volledig afgekeurd word op haar leeftijd is nihil, vooral met CVs/ME. De artsen hopen dat er in de toekomst verbetering op zal treden. Dus áls ze al WIA heeft gekregen dan verwacht ik tijdelijk, en de kans dat ze recht heeft op WIA is ook denk ik ook niet heel groot, want ze zullen kijken naar inkomen, en ik verwacht dat ze geen heel hoog inkomen had. Ze zal nooit 80-100% afgekeurd worden want ze is niet bedlegerig, dit houdt in dat er altijd functies zullen zijn die je kan uitvoeren en dan moet je meer dan 35% loonverlies hebben wil je in aanmerking komen voor WIA (hoe hoger je inkomen hoe meer kans op 35% loonverlies).quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De heeft, volgens mij, alleen gezegd dat ze een voorschot kreeg. Daarna heb ik niets meer voorbij zien komen? Iedereen krijgt een voorschot op de WIA vanwege de achterstanden.
Tijdens dutje van de jongste vanmorgen een verspakket lasagne in elkaar geklapt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:36 schreef Hope88 het volgende:
Ik doe echt iets verkeerds in mijn opvoeding hoor. Ook ik ben vanavond om 17.45 uur pas thuis van zwemles, maar ik eet nooit pizza dan. M'n arme kinderen met zo'n loedermoeder!
Manmanman, je kan toch even een ovenschotel koken of iets anders makkelijks, want zo'n pizza is ook niet binnen 1 minuut klaar. Warm een pot worteltjes op, gooi aardappeltjes in de airfryer en bak een stuk vlees (vegetarisch in haar geval dan) en binnen kwartier zit iedereen aan tafel. Wat een armoe daar.
Bizar hoeveel mensen zich dus blindstaren op “influencers” en alles fantastisch vinden wat die influencers uitbrengen en/of uitkramen. Zorgelijk dat influencers dus blijkbaar zoveel invloed hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Blijkbaar al 100 mensen 😱
Hoop geld ook voor wat ik zag. Een standaard sjabloon is ook beschikbaar in Excel zelf.
Laat haar lekker. Door iemand die wasjes draait op dal tijden kan een ander in piek tijden weer stroom gebruiken. Steeds meer energieleveranciers promoten dat (met goedkopere tarieven) zodat het energienet niet nog meer overbelast raakt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Pff judith die bijhoudt wanneer de stroom het goedkoopst is zodat ze een wasje kan draaien.. Zij kiest er gewoon bewust voor om een "armoedig" leven te lijden, alsof ze elke cent moet omdraaien.
Goh 😂😂quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:14 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Das voor haar. Niet voor de Kids. Ze heeft zelf regelmatig een goede maaltijd en de Kids droge pasta oid
Ze heeft hier natuurlijk ook gewoon tijd voor. Bij mij zou dat niet werken omdat ik niet altijd thuis ben en ik heb daar veel te veel was voor. Dat moet gewoon gedaan worden, of het nou een cent meer of minder kost. En de belangrijkste reden: ik wil niet zo leven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Pff judith die bijhoudt wanneer de stroom het goedkoopst is zodat ze een wasje kan draaien.. Zij kiest er gewoon bewust voor om een "armoedig" leven te lijden, alsof ze elke cent moet omdraaien.
Ze is een Dagobert Duck.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Tja, anders zouden ze geen influencer zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:34 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Bizar hoeveel mensen zich dus blindstaren op “influencers” en alles fantastisch vinden wat die influencers uitbrengen en/of uitkramen. Zorgelijk dat influencers dus blijkbaar zoveel invloed hebben.
Ohh ze doet maar lekker hoor, zij heeft er de tijd en zin voor. Ik verwonder me erover en bespreek dat hier, precies waar dit forum voor bedoeld is 👍 Mooie bijkomstigheid voor het energienet al denk ik niet dat Judith daar ook maar 1 seconde over nadenkt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Laat haar lekker. Door iemand die wasjes draait op dal tijden kan een ander in piek tijden weer stroom gebruiken. Steeds meer energieleveranciers promoten dat (met goedkopere tarieven) zodat het energienet niet nog meer overbelast raakt.
En die hoogstens 2 wassen per week zullen nou ook geen verschil maken op het energienet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:03 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ohh ze doet maar lekker hoor, zij heeft er de tijd en zin voor. Ik verwonder me erover en bespreek dat hier, precies waar dit forum voor bedoeld is 👍 Mooie bijkomstigheid voor het energienet al denk ik niet dat Judith daar ook maar 1 seconde over nadenkt.
Alle fluflu's liegenquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:40 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte liegt ook nog, zie storys
Eerst was ze benaderd via insta door die chirurg.
Nu is ze in ene doorverwezen door de huisarts.
Plus het onderhoud, verven etc.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke begrijpt niet dat ze wel huur mag betalen maar geen lage hypotheek. Waar denkt zij als starter op de woningmarkt nog een huis te kunnen kopen waarvoor ze lage maanlasten zou hebben? Tenzij ze zelf een flink bedrag kunnen inleggen lijkt mij die kans niet heel groot.
Ik vraag me ook af of ze weet dat het met een koopwoning niet ophoudt bij de hypotheek maar dat veel andere kosten ook hoger zijn, kosten die je bij een huurwoningen niet hebt of lager zijn.
Zo urgent dat we al meer dan een jaar verder zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:59 schreef Noek het volgende:
Ik meende dat die Sanneke met urgentie haar huis uit moest want ik lees dit al vanaf 1958 hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |