Is ook enige wat je van haar aanwezigheid ziet op welk filmpje of foto ook... Debbie is eigenlijk alleen maar een kussen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 04:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debby ‘gaat stuk om haar kussens’ bij de foto’s van AM..
Nu met quote😉quote:Op maandag 3 november 2025 22:51 schreef slowie het volgende:
podcast iris en mb:
mb zegt dat ze alles heeft geprobeerd. loslaten, vasthouden, smeken. (Dus het is niet haar keuze geweest om de poly te eindigen?)
mb vindt gelijkwaardigheid heel belangrijk in een relatie. Ze is erachter gekomen dat ze het heel belangrijk vindt dat je hetzelfde in de wedstrijd staat. (ik hoor niks concreets dat/waarom hun relatie niet gelijkwaardig was?)
iris vindt niks lesbisch aan michelle, ziet haar niet op een vrouw vallen. iris: je valt helemaal niet op vrouwen, nee!!
mb ziet haarzelf niet meer verliefd worden op een vrouw of nog een keer in een relatie met een vrouw
op een gegeven moment zegt mb 'met hem? welke hem?' (dus ze zegt eigenlijk dat ze niemand date nu?)
mb doet wel een beetje de moeite om het verstaanbaar/volledig te maken deze keer. verhalen/zinnen afmaken, terugkomen op vragen, structuur erin houden
De podcast luister ik niet maar ook in haar stories is ze van het padje. In alles zo overdreven en aanstellerig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
Tien van wil in de laatste podcast die is helemaal van het padje ,
Hetzelfde wou ik ook typen, hoezo verplicht pizza? Waar staat dat dat dat moet?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
HVK blij.. ze hoeft maar 3x heen en weer vandaag want Zayn is vrij vandaag. 🎉
Ze kan ook denken goh jammer dat hij vandaag niet lekker kan spelen met andere kinderen dan heb ik even de tijd om de boel te doen in huis en 1op1 tijd met de jongste.
En gossie verplicht pizza vanavond eehhh ze kan toch ook van te voren wat koken en dan opwarmen?
Ze verwijt mensen toch juist dat ze niet elke dag kijken en dus niet echt geïnteresseerd zijn? Knap dat zij vanaf de bank precies de situatie van die mensen weet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:08 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke wil graag een sociale huurwoning en ze hebben echt echt een huis nodig want bijna dakloos met baby.
Ook Sanneke te lui om elke dag even te kijken op een website of er nieuwe huurwoningen zijn om op te reageren.
Verkeerd gelezen. Ze reageert dus wel snel. Maar je staat pas 2e als de reageertermijn is verlopen dus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:18 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ze verwijt mensen toch juist dat ze niet elke dag kijken en dus niet echt geïnteresseerd zijn? Knap dat zij vanaf de bank precies de situatie van die mensen weet.
Ik kan er erg slecht tegen dat ze zo enorm in de slachtofferrol zit, omdat ze straks op straat staan met een baby. Ze heeft dit zelf veroorzaakt door een huurwoning op te zeggen, en in een tijdelijke woning te gaan zitten zonder haar rechten goed uit te zoeken. Daarnaast denk ik, stop met kopen van onnodige zooi, ga werken en huur desnoods particulier. En ik heb het al eerder benoemd, ze kan ook in het huis van haar moeder gaan wonen. Allemaal niet ideaal, maar op straat komen te staan met een baby is gewoon niet waar.
Grappig ook dat ze moet lachen om een tv programma waarin mensen een sterke mening hebben. Heeft ze door wat er in de minuten daarvoor zelf allemaal uit haar mond komt?
Inderdaad, een soepje is zo gemaakt!quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
HVK blij.. ze hoeft maar 3x heen en weer vandaag want Zayn is vrij vandaag. 🎉
Ze kan ook denken goh jammer dat hij vandaag niet lekker kan spelen met andere kinderen dan heb ik even de tijd om de boel te doen in huis en 1op1 tijd met de jongste.
En gossie verplicht pizza vanavond eehhh ze kan toch ook van te voren wat koken en dan opwarmen?
Verkeerde prioriteiten ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:36 schreef Hope88 het volgende:
Ik doe echt iets verkeerds in mijn opvoeding hoor. Ook ik ben vanavond om 17.45 uur pas thuis van zwemles, maar ik eet nooit pizza dan. M'n arme kinderen met zo'n loedermoeder!
Manmanman, je kan toch even een ovenschotel koken of iets anders makkelijks, want zo'n pizza is ook niet binnen 1 minuut klaar. Warm een pot worteltjes op, gooi aardappeltjes in de airfryer en bak een stuk vlees (vegetarisch in haar geval dan) en binnen kwartier zit iedereen aan tafel. Wat een armoe daar.
Die Iris is bijzonder met zichzelf ingenomen en met Deeeevid. Bizar hoe zij MB ervan wil overtuigen dat ze helemaal niet op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nu met quote😉
Rond 27:30 min. zegt MB iets over gelijkwaardigheid, dat dat ontbrak. Geen concrete voorbeelden.
MB doet inderdaad meer moeite. Iris geeft haar niet de kans om uit te praten, die tettert werkelijk door alles heen.
Dat lusten ze niet is haar credo, maar ik denk zelf dat ze het prima vind zo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:39 schreef Paardrijden123 het volgende:
Huh waarom zou je verplicht pizza moeten eten omdat het 17.45 uur is? Je kan toch prima een stamppot, pasta of nasi maken en dat opwarmen om 17.45 uur? Ik snap het oprecht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |