En als er wel ergens regels voor zijn heeft ze er lak aan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:58 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
ze voert graag het gesprek met het hulpje van de minister, maar in de tussentijd maakt ze haar eigen afwegingen want er zijn nog geen regels. Zo praat ChatGPT alles voor haar goed.
En dat heeft ook niemand tegen haar gezegdquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:06 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke zegt dat ze het afgelopen jaar voor het eerst in 16 jaar online leuk bijverdient.
Maar voor de rest verdient ze niks aan de content met haar baby.
Daarna zegt ze dat sommigen mensen nog steeds zullen zeggen dat het minder is dan vakkenvullen. Maar ze verdiende toch veel meer dan als ze 24 uur gaat werken in loondienst. Neemt ze arbeidsongeschiktheid, pensioen etc ook daarin mee?
En de meeste mensen die gewenst en gepland zwanger zijn houden rekening met inkomensverlies tijdens ouderschapsverlof of betalen van kinderopvang. Ik zie niet in waarom dat voor hun anders zou moeten zijn en Dion niet zijn verlof op kon nemen omdat dat niet volledig betaald wordt.
Het uitgebreide partnerverlof was er trouwens 4 jaar geleden nog niet. Dus ze mag blij zijn dat die mogelijkheden er nu wel zijn. Dat ze zelf zich hier niet op hebben voorbereid ( financieel) is hun probleem.
En maar blaten dat ze haar kinderen echt alleen in de ongedwongen setting van het dagelijkse leven filmt voor samenwerkingen 🤡 Maar wie staat er uitgebreid van een afstandje te filmen als Jet haar nieuwe jas past? Alles wat zij doet is om content te creëren voor haar insta, ze heeft haar (jongere) kinderen zo geprogrammeerd dat ze het normaal vinden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:52 schreef papierentas het volgende:
En AM gaat gewoon door met inzetten van kinderen voor kinderkleding reclame. Schijnheil dat ze is.
Ik kwam hier oorspronkelijk alleen voor AM. Maar door jullie ben ik eens bij de verschillende figuren uit jullie verhalen gaan kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:18 schreef Nieve het volgende:
Sorry Sanneke, ik vind het inderdaad behoorlijk treurig en bovendien schaamteloos dat je zelf te lam bent om de bank af te komen en dan gaat smeken bij willekeurige mensen om voor jouw inkomen te zorgen. Ik zou me kapot schamen. Ze doet net alsof ze onder de armoedegrens leeft, iedereen kan zien dat dat niet zo is. Ze wil gewoon Dion zoveel mogelijk thuis omdat ze zelf niks durft en andere mensen moeten er maar voor zorgen dat dat financieel mogelijk is. Volslagen idioot. Stop met die slachtofferrol en ga iets nuttigs doen.
Sanne is autistisch en ze heeft last van chronische betweterigheid.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:41 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Ik kwam hier oorspronkelijk alleen voor AM. Maar door jullie ben ik eens bij de verschillende figuren uit jullie verhalen gaan kijken.
Naast Debbie ben ik nu dus eens gaan gluren bij deze Sanneke. Mijn mond valt open. Wat een gebedel om geld. Wat is dat voor persoon zeg?
Schaamteloos inderdaad.
Zij werkt dus bewust niet? Of heeft ze net als Debbie ook vanalles?
Maar dat is hoe Sanneke in het leven staat. Er is ook maar één waarheid. En dat is die van haar. Iemand die anders denkt, op welk vlak dan ook, heeft ongelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:02 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat iemand er niet aan moet denken! Maar zoals zij het brengt wat voor onrecht er iemand aangedaan wordt met een kamer verhuren. Alsof er maar één waarheid is.
Los van eventuele beperkingen ben ik ervan overtuigd dat ze te veel verdient om überhaupt in aanmerking te komen voor de WIA. Ze had een te klein dvb. En als dit aan de orde is maakt het ziektebeeld niet eens meer uit.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:30 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
De kans dat ze volledig afgekeurd word op haar leeftijd is nihil, vooral met CVs/ME. De artsen hopen dat er in de toekomst verbetering op zal treden. Dus áls ze al WIA heeft gekregen dan verwacht ik tijdelijk, en de kans dat ze recht heeft op WIA is ook denk ik ook niet heel groot, want ze zullen kijken naar inkomen, en ik verwacht dat ze geen heel hoog inkomen had. Ze zal nooit 80-100% afgekeurd worden want ze is niet bedlegerig, dit houdt in dat er altijd functies zullen zijn die je kan uitvoeren en dan moet je meer dan 35% loonverlies hebben wil je in aanmerking komen voor WIA (hoe hoger je inkomen hoe meer kans op 35% loonverlies).
Ik spreek uit ervaring dat het verkrijgen van WIA alles behalve vanzelfsprekend is. Ik heb gelukkig wel recht op WIA maar ze zeiden gelijk al dat het tijdelijk is. Gezien mijn leeftijd (40) hopen ze op verbetering van mijn klachten in de toekomst (ik zelf ook heel hard). Dus ik wordt vanzelf over 1,5 jaar herkeurd. Ik had gelukkig een redelijk goed inkomen dat mijn redding is geweest. Maar mijn doel is ook nooit geweest om volledig afgekeurd te worden, het is fijn dat ik het krijg als tussenoplossing maar ik hoop ooit weer aan het werk te kunnen want heel de dag thuis zitten is echt ruk! En het is alles behalve een vetpot… dus alleen daarom zou ik al graag weer aan het werk gaan!
Edit: ik geloof overigens 100% dat mevrouw de WMO aanvraag en aanvraag voor de rolstoel etc voornamelijk gedaan heeft om haar aanvraag te ondersteunen, en te denken dat het dan wel kat in het zakkie is.
Ik verwacht dat hij dat wel kan. Zij niet. Ze vindt wel een excuus om niks te hoeven doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ook dat. En ik schat ze ook niet zo in dat ze zelf onderhoud kunnen plegen. Misschien een muurtje sauzen, dan houdt het wel op.
Je kunt wel raden hoe ze daar weer heen gaat/erbij zit..quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De tickets zijn gelimiteerd en toch vindt Debbie dat ze er een aantal kan claimen omdat ZIJ het zogenaamd nodig heeft. Laat dit gewoon beschikbaar zijn voor kinderen die het nodig hebben. Maar nee hoor, mevr. ME, Myself and I vindt zichzelf weer belangrijk.
Vorige keer bij het uitje deed ze niet veel met ze, foto's maken en instagrammen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:14 schreef WinnieWana het volgende:
Het enige positieve aan dat prikkelarme uitje is dat Debbie eens iets doet met haar kinderen.
Heb even op de website gekeken en ze richten zich toch echt meer op kinderen en speciaal onderwijs scholen, logisch gezien het thema sinterklaas. En niet op volwassenen met aandachtstekort.
In de reacties is een gesprek gaande waar ik niks van snap, maar waar Iris Zeilstra reageert met ‘de waarheid komt altijd boven tafel’. Bijzonder.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jvp vanaf volgende week een nieuwe tijdelijk onderkomen. Fijn voor haar, maar voor de kinderen ook pittig lijkt me, weer ergens anders heen
Precies, ik kan best een eindje meegaan met autisme en dus onvermogen op bepaalde gebieden maar dit is gewoon misplaats vanaf je high horse preken hoe verkeerd 'iedereen' het doet en tegelijkertijd van die 'iedereen' verwachten dat ze je problemen oplossen. Heel naar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik heb het hier echt regelmatig voor Sanneke en haar autisme opgenomen. Maar de houding die ze de laatste tijd heeft aangenomen vind ik echt vreselijk. Ze doet alsof ze slimmer is en beter is dan andere mensen. En als iets mij triggert…
En vervolgens kruipt ze weer in haar eeuwige slachtofferrol. Vorige week was helemaal een zielige vertoning.
Die vrouw heeft echt een flinke schop onder haar derriere nodig en mag wel eens met beide benen op de grond gezet worden. Jeetje
Maar dat valt onder uitkering, dus dat klopt gewoonquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De heeft, volgens mij, alleen gezegd dat ze een voorschot kreeg. Daarna heb ik niets meer voorbij zien komen? Iedereen krijgt een voorschot op de WIA vanwege de achterstanden.
Iris reageert op meer reacties zie ik.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef NineMilka het volgende:
[..]
In de reacties is een gesprek gaande waar ik niks van snap, maar waar Iris Zeilstra reageert met ‘de waarheid komt altijd boven tafel’. Bijzonder.
Er reageerde iemand boven met; ik mis iemand op de foto...quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef NineMilka het volgende:
[..]
In de reacties is een gesprek gaande waar ik niks van snap, maar waar Iris Zeilstra reageert met ‘de waarheid komt altijd boven tafel’. Bijzonder.
Maar zou het Koen zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:30 schreef Lostit het volgende:
[..]
Iris reageert op meer reacties zie ik.
Bij iemand op dat er iemand op de foto mist (Koen), daar zegt ze dat de waarheid altijd boven komt.
Michelle houdt haar rug recht en toont heeeeel veel respect, schrijft ze op een andere reactie over schijnheiligheidspraatjes (van Michelle, volgens die poster). En daar herhaalt ze nog een keer de waarheid wint en komt tijd komt raad…
Dus toch JvP met Koen ervandoor?
Ze wil met Sint mee naar Spanje, daar heeft ze rust😅quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De tickets zijn gelimiteerd en toch vindt Debbie dat ze er een aantal kan claimen omdat ZIJ het zogenaamd nodig heeft. Laat dit gewoon beschikbaar zijn voor kinderen die het nodig hebben. Maar nee hoor, mevr. ME, Myself and I vindt zichzelf weer belangrijk.
Er wordt gewoon geïnsinueerd dat Koen op die foto mist en dat de waarheid boven zal komen. Duidelijk zat toch?quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er reageerde iemand boven met; ik mis iemand op de foto...
Daarop reageert Iris op diegene; de waarheid komt altijd boven water.
Iemand zei hier al dat Iris blijkbaar een hekel heeft aan jvp dus dat zal wel een niet zo'n aardige sneer zijn.
Nee dat valt niet onder uitkering. Zo ziet het uwv het iig niet. Dat voorschot is er alleen om te voorkomen dat iemand geen inkomen heeft door de problemen van het uwv. Het betekent niet dat iemand recht heeft op uitkering.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dat valt onder uitkering, dus dat klopt gewoon
Ben geblokt bij jvp, god mag weten waarom? Nooit gereageerd ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er reageerde iemand boven met; ik mis iemand op de foto...
Daarop reageert Iris op diegene; de waarheid komt altijd boven water.
Iemand zei hier al dat Iris blijkbaar een hekel heeft aan jvp dus dat zal wel een niet zo'n aardige sneer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |