abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219195752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
En MB verliest weer kilo’s.
Hopelijk doet ze iets met dit signaal.
Dat viel mij al op in haar stories van vandaag.
pi_219195755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:41 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk trouwens dat het goed zal zijn voor ieders gemoedsrust als ze gewoon de waarheid gaan onthullen. Je kan er maar beter in één keer doorheen gaan dan elke dag roddels en insinuaties, mede van vreemde mensen, aan te moeten horen. Ik denk dat dit echt voor alle partijen inclusief de kinderen het beste zou zijn. Dan geef je onruststokers zoals Iris maar ook Juicekanalen geen podium meer.
Dat Iris zit te blaten dat Mies oprecht is op de Insta en J niet...daar klopt natuurlijk niets van. Mies was dit weekend met Tim. Daar zien horen we niets van. Mies schrijft ook alleen wat haar uitkomt.
pi_219195756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:18 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat viel mij al op in haar stories van vandaag.
Vervelend voor haar dat ze weer afvalt
pi_219195759
Dacht ik dat Debbie en DBM erg waren… ging ik eens bij Sanneke en HVK kijken. Bleken er nog meer van die types te zijn..
Sanneke.. shoooot ga wat doen met je leven ipv alleen maar linkjes delen en smeken of mensen via linkjes willen kopen.

Ik heb 1 iemand waar ik dat doe, omdat ik het haar gun, en ik achter die merken oid sta. Maar als je zo gaat smeken en alleen maar zeikt let ik extra op dat ik niet klik.
pi_219195763
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vervelend voor haar dat ze weer afvalt
Ja. ik schrok er een beetje van.
pi_219195764
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 22:11 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Oei die iris. Wat een heks!

De podcast luister ik niet. Ik kan dat stomme gelach niet goed incasseren. Maar ik ben wel benieuwd wat MB dan heeft verteld over jvp en Koen en wat er nu dus gespeculeerd wordt…. Wie praat me even bij?
Dat J met Koen verder zou gaan. (En Mies met Tim, maar daar heeft Iris het niet over)
pi_219195765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:22 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ja. ik schrok er een beetje van.
Ze zegt dat ze afvalt door stress.
pi_219195769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze afvalt door stress.
Gaat denk ik niet zo goed met haar.
pi_219195774
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:27 schreef lila01 het volgende:

[..]
Gaat denk ik niet zo goed met haar.
Als het idd zo is dat jvp met Koen verdergaat kan ik mij wel voorstellen dat ze zich daar gestresst over voelt.
We weten natuurlijk ook niets zeker, of ze echt met die Tim gaat.
Maar dat het allemaal pittig is geloof ik wel.
Ze doet wel alsof het allemaal wel goed gaat maar ondertussen
pi_219195778
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 23:28 schreef Nieve het volgende:
Oei, Kyra gaat -met gezin neem ik aan- voor onbepaalde tijd naar haar schoonouders... Het gaat daar in huis dus echt slecht. Ontzettend fijn dat ze zulke lieve schoonouders heeft en ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
Vooral voor die meisjes, daar heb ik echt veel medelijden mee.
Wat heftig zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij haar de keuze voor een derde moeilijk begrijp
pi_219195783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat heftig zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij haar de keuze voor een derde moeilijk begrijp
Die mening deel ik met je. Het lijkt of ze sinds de derde fysiek hard achteruit is gegaan. Of was dat daar voor al? Ben haar pas sinds halverwege de zwangerschap ongeveer weer gaan volgen.
pi_219195792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als het idd zo is dat jvp met Koen verdergaat kan ik mij wel voorstellen dat ze zich daar gestresst over voelt.
We weten natuurlijk ook niets zeker, of ze echt met die Tim gaat.
Maar dat het allemaal pittig is geloof ik wel.
Ze doet wel alsof het allemaal wel goed gaat maar ondertussen
Nu wordt er gezegd dat Koen iets heeft met ene Hanneke die een kledingwinkeltje heeft in Uden.
De tijd zal het leren, maar dat er een hoop speelt is wel duidelijk.
pi_219195845
Zou Sanneke iets van pensioen ofzo opbouwen met wat ze verdient met Social Media? Omdat ze trots vertelt dat ze kan bijdragen aan ouderverlof. Ze had het laatst over een overlijdensrisicoverzekering, en dat veel mensen daar niet over nadenken (heus wel meid), maar denkt ze dan wel na over haar pensioen? Of moet alles op D. rusten ? Of is die overlijdensverzekering dan haar “pensioen”?

Ik hoop voor haar niet dat het ooit met D. uitgaat want al die jaren dat ze niets opbouwt?? Wordt er plaatsvervangend nerveus van.
pi_219196025
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat de derde niet gepland was. Bij de eerste twee deelde ze vol op over alle spuiten etc. Ze zou bij nog een zwangerschap blijvend gehandicapt kunnen raken etc. En 'ineens' was ze zwanger.

Wel heel fijn dat ze weer bij de schoonfamilie terecht kan, lijkt me heftig voor het gezin en de schoonfamilie. Maar knap dat ze die hulp zo durft te accepteren
pi_219196040
Mijn hart breekt echt bij het horen van het huilen bij HVK. Wat een verschrikkelijke, onveilige situatie is dit. En dan hoppa, nog maar even online gooien ook.
pi_219196123
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 06:46 schreef WildeTuinen het volgende:
Mijn hart breekt echt bij het horen van het huilen bij HVK. Wat een verschrikkelijke, onveilige situatie is dit. En dan hoppa, nog maar even online gooien ook.
Moeder heeft het meer met zichzelf te doen dan met Jayda. Wat erg voor dat meisje.
pi_219196164
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 06:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat de derde niet gepland was. Bij de eerste twee deelde ze vol op over alle spuiten etc. Ze zou bij nog een zwangerschap blijvend gehandicapt kunnen raken etc. En 'ineens' was ze zwanger.

Wel heel fijn dat ze weer bij de schoonfamilie terecht kan, lijkt me heftig voor het gezin en de schoonfamilie. Maar knap dat ze die hulp zo durft te accepteren
Ik vind het ook knap dat ze die hulp aanneemt
pi_219196183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 07:19 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Moeder heeft het meer met zichzelf te doen dan met Jayda. Wat erg voor dat meisje.
Vreselijk, de tekst ook vanaf het begin; domino effect iedereen wakker,zo hebben we wat aan de dag.
Ja als je ze aanleert dat iedereen elkaar maar wakker mag maken .
En fijn dat de buren ook wat aan hun dag hebben.
Dat van Jayda vind ik zo verdrietig.
En dan het schoolsysteem de schuld geven.
Nee jij als moeder moet je kind leren begrijpen, als ze in de nacht beneden is omdat ze niet kan slapen ga je met haar praten wat er speelt.
Dan ga je niet melden; gelukkig maakte ze mij niet wakker.
Het meisje vindt het moeilijk op school.
Ze kan alles wijten aan het schoolsysteem maar zij als moeder moet zorgen dat Jayda gehoord wordt. Ze maakt mij niet wijs dat de school hier niks mee doet.
Ik zit op mijn handen om het onder haar post te schrijven. En hoe vreselijk voor Jayda dat moeder dit online gooit.
Arm kind
pi_219196188
Kyra - echt sneu. Maar goed dat ze de hulp van familie hebben. Hoop echt dat ze zich snel beter gaat voelen. Kan me niet voorstellen hoe dit voor haar moet zijn.

Sanneke- Jezus. Zij willen volgens mij niet eens kopen. Want als ouderschapsverlof om is, en ze een ander huis kunnen huren via sociale huur, kan Dion weer minder werken? Dat ze dan wel weer kan bijdragen.
En eerlijk, met alles wat ze doen hebben ze het echt niet slecht. Behalve het beknibbel op (gezond) eten.

- Debbie. Zij is het type dat als ze voor wia op gesprek moet komen wel rollend komt. Ondanks dat ze zou kunnen lopen. Want drama-effect. Uwv kan heel wisselend zijn hoor met afkeuren.

-HVK - ik zeg het al vaker. Vind hun zo armoedig overkomen. Dat eten. 😭 Volgens mij zitten er nog meer voedingsstoffen in een volkoren boterham met chocopasta dan in droge pasta.
pi_219196198
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 07:37 schreef SophiaLoren het volgende:
Kyra - echt sneu. Maar goed dat ze de hulp van familie hebben. Hoop echt dat ze zich snel beter gaat voelen. Kan me niet voorstellen hoe dit voor haar moet zijn.

Sanneke- Jezus. Zij willen volgens mij niet eens kopen. Want als ouderschapsverlof om is, en ze een ander huis kunnen huren via sociale huur, kan Dion weer minder werken? Dat ze dan wel weer kan bijdragen.
En eerlijk, met alles wat ze doen hebben ze het echt niet slecht. Behalve het beknibbel op (gezond) eten.

- Debbie. Zij is het type dat als ze voor wia op gesprek moet komen wel rollend komt. Ondanks dat ze zou kunnen lopen. Want drama-effect. Uwv kan heel wisselend zijn hoor met afkeuren.

-HVK - ik zeg het al vaker. Vind hun zo armoedig overkomen. Dat eten. 😭 Volgens mij zitten er nog meer voedingsstoffen in een volkoren boterham met chocopasta dan in droge pasta.
Of geef een bak met Brinta, kwark met fruit.. Dit kan gewoon echt niet
pi_219196199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 06:46 schreef WildeTuinen het volgende:
Arm meisje
pi_219196220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 07:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Arm meisje
Is het Jayda die je zo hard hoort huilen? Gaat door merg en been.
pi_219196233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 00:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat Iris zit te blaten dat Mies oprecht is op de Insta en J niet...daar klopt natuurlijk niets van. Mies was dit weekend met Tim. Daar zien horen we niets van. Mies schrijft ook alleen wat haar uitkomt.
Ze zijn mij niets verplicht, dus hier kan ik ook niet wakker van liggen. Ik heb inmiddels ook geleerd om niet direct alles wat een Juicechannel uitkraamt voor waarheid aan te nemen. Daarnaast is Michelle gewoon vrijgezel, en dan zeg ik precies hetzelfde wat ik vorige week ook over Koen zei, al neukt ze heel Brabant, zolang ze de kinderen niet bij elke man betrekt zolang het niet serieus is, wens ik haar veel plezier. Ze is jou en mij geen uitleg verschuldigd.
pi_219196240
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 07:56 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ze zijn mij niets verplicht, dus hier kan ik ook niet wakker van liggen. Ik heb inmiddels ook geleerd om niet direct alles wat een Juicechannel uitkraamt voor waarheid aan te nemen. Daarnaast is Michelle gewoon vrijgezel, en dan zeg ik precies hetzelfde wat ik vorige week ook over Koen zei, al neukt ze heel Brabant, zolang ze de kinderen niet bij elke man betrekt zolang het niet serieus is, wens ik haar veel plezier. Ze is jou en mij geen uitleg verschuldigd.
Precies, gewoon lekker doen, zolang ze de kinderen er maar buiten laat.
Ze was heel jong toen ze wat met Koen kreeg, dus als ze nu lekker losbandig wil zijn: meid, doe lekker. You do you (of you doe allemaal andere mensen😂). Ze deelt veel over haar leven, maar zou het vrij kinderachtig vinden als ze dat ook delen.
Ik vroeg me van de week wel af of zij echt totaal ontspannen op stap gaat, of dat ze er toch rekening mee houdt dat iedereen en zijn moeder foto's kan maken en naar die juicekanalen kan sturen.
pi_219196280
Jayda, wat zielig. Kind heeft ook niets aan de moeder. Triest gezin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')