Dat viel mij al op in haar stories van vandaag.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:40 schreef JaNeeDan het volgende:
En MB verliest weer kilo’s.
Hopelijk doet ze iets met dit signaal.
Dat Iris zit te blaten dat Mies oprecht is op de Insta en J niet...daar klopt natuurlijk niets van. Mies was dit weekend met Tim. Daar zien horen we niets van. Mies schrijft ook alleen wat haar uitkomt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:41 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik denk trouwens dat het goed zal zijn voor ieders gemoedsrust als ze gewoon de waarheid gaan onthullen. Je kan er maar beter in één keer doorheen gaan dan elke dag roddels en insinuaties, mede van vreemde mensen, aan te moeten horen. Ik denk dat dit echt voor alle partijen inclusief de kinderen het beste zou zijn. Dan geef je onruststokers zoals Iris maar ook Juicekanalen geen podium meer.
Vervelend voor haar dat ze weer afvaltquote:Op woensdag 5 november 2025 00:18 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat viel mij al op in haar stories van vandaag.
Ja. ik schrok er een beetje van.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vervelend voor haar dat ze weer afvalt
Dat J met Koen verder zou gaan. (En Mies met Tim, maar daar heeft Iris het niet over)quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:11 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Oei die iris. Wat een heks!
De podcast luister ik niet. Ik kan dat stomme gelach niet goed incasseren. Maar ik ben wel benieuwd wat MB dan heeft verteld over jvp en Koen en wat er nu dus gespeculeerd wordt…. Wie praat me even bij?
Gaat denk ik niet zo goed met haar.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze afvalt door stress.
Als het idd zo is dat jvp met Koen verdergaat kan ik mij wel voorstellen dat ze zich daar gestresst over voelt.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:27 schreef lila01 het volgende:
[..]
Gaat denk ik niet zo goed met haar.
Wat heftig zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij haar de keuze voor een derde moeilijk begrijpquote:Op dinsdag 4 november 2025 23:28 schreef Nieve het volgende:
Oei, Kyra gaat -met gezin neem ik aan- voor onbepaalde tijd naar haar schoonouders... Het gaat daar in huis dus echt slecht. Ontzettend fijn dat ze zulke lieve schoonouders heeft en ik hoop dat ze zich snel beter voelt.
Vooral voor die meisjes, daar heb ik echt veel medelijden mee.
Die mening deel ik met je. Het lijkt of ze sinds de derde fysiek hard achteruit is gegaan. Of was dat daar voor al? Ben haar pas sinds halverwege de zwangerschap ongeveer weer gaan volgen.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat heftig zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij haar de keuze voor een derde moeilijk begrijp
Nu wordt er gezegd dat Koen iets heeft met ene Hanneke die een kledingwinkeltje heeft in Uden.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als het idd zo is dat jvp met Koen verdergaat kan ik mij wel voorstellen dat ze zich daar gestresst over voelt.
We weten natuurlijk ook niets zeker, of ze echt met die Tim gaat.
Maar dat het allemaal pittig is geloof ik wel.
Ze doet wel alsof het allemaal wel goed gaat maar ondertussen
Ik heb nog steeds het gevoel dat de derde niet gepland was. Bij de eerste twee deelde ze vol op over alle spuiten etc. Ze zou bij nog een zwangerschap blijvend gehandicapt kunnen raken etc. En 'ineens' was ze zwanger.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat heftig zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij haar de keuze voor een derde moeilijk begrijp
Moeder heeft het meer met zichzelf te doen dan met Jayda. Wat erg voor dat meisje.quote:Op woensdag 5 november 2025 06:46 schreef WildeTuinen het volgende:
Mijn hart breekt echt bij het horen van het huilen bij HVK. Wat een verschrikkelijke, onveilige situatie is dit. En dan hoppa, nog maar even online gooien ook.
Ik vind het ook knap dat ze die hulp aanneemtquote:Op woensdag 5 november 2025 06:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat de derde niet gepland was. Bij de eerste twee deelde ze vol op over alle spuiten etc. Ze zou bij nog een zwangerschap blijvend gehandicapt kunnen raken etc. En 'ineens' was ze zwanger.
Wel heel fijn dat ze weer bij de schoonfamilie terecht kan, lijkt me heftig voor het gezin en de schoonfamilie. Maar knap dat ze die hulp zo durft te accepteren
Vreselijk, de tekst ook vanaf het begin; domino effect iedereen wakker,zo hebben we wat aan de dag.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:19 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Moeder heeft het meer met zichzelf te doen dan met Jayda. Wat erg voor dat meisje.
Of geef een bak met Brinta, kwark met fruit.. Dit kan gewoon echt nietquote:Op woensdag 5 november 2025 07:37 schreef SophiaLoren het volgende:
Kyra - echt sneu. Maar goed dat ze de hulp van familie hebben. Hoop echt dat ze zich snel beter gaat voelen. Kan me niet voorstellen hoe dit voor haar moet zijn.
Sanneke- Jezus. Zij willen volgens mij niet eens kopen. Want als ouderschapsverlof om is, en ze een ander huis kunnen huren via sociale huur, kan Dion weer minder werken? Dat ze dan wel weer kan bijdragen.
En eerlijk, met alles wat ze doen hebben ze het echt niet slecht. Behalve het beknibbel op (gezond) eten.
- Debbie. Zij is het type dat als ze voor wia op gesprek moet komen wel rollend komt. Ondanks dat ze zou kunnen lopen. Want drama-effect. Uwv kan heel wisselend zijn hoor met afkeuren.
-HVK - ik zeg het al vaker. Vind hun zo armoedig overkomen. Dat eten. 😭 Volgens mij zitten er nog meer voedingsstoffen in een volkoren boterham met chocopasta dan in droge pasta.
Arm meisjequote:Op woensdag 5 november 2025 06:46 schreef WildeTuinen het volgende:
Mijn hart breekt echt bij het horen van het huilen bij HVK. Wat een verschrikkelijke, onveilige situatie is dit. En dan hoppa, nog maar even online gooien ook.
Ze zijn mij niets verplicht, dus hier kan ik ook niet wakker van liggen. Ik heb inmiddels ook geleerd om niet direct alles wat een Juicechannel uitkraamt voor waarheid aan te nemen. Daarnaast is Michelle gewoon vrijgezel, en dan zeg ik precies hetzelfde wat ik vorige week ook over Koen zei, al neukt ze heel Brabant, zolang ze de kinderen niet bij elke man betrekt zolang het niet serieus is, wens ik haar veel plezier. Ze is jou en mij geen uitleg verschuldigd.quote:Op woensdag 5 november 2025 00:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat Iris zit te blaten dat Mies oprecht is op de Insta en J niet...daar klopt natuurlijk niets van. Mies was dit weekend met Tim. Daar zien horen we niets van. Mies schrijft ook alleen wat haar uitkomt.
Precies, gewoon lekker doen, zolang ze de kinderen er maar buiten laat.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:56 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ze zijn mij niets verplicht, dus hier kan ik ook niet wakker van liggen. Ik heb inmiddels ook geleerd om niet direct alles wat een Juicechannel uitkraamt voor waarheid aan te nemen. Daarnaast is Michelle gewoon vrijgezel, en dan zeg ik precies hetzelfde wat ik vorige week ook over Koen zei, al neukt ze heel Brabant, zolang ze de kinderen niet bij elke man betrekt zolang het niet serieus is, wens ik haar veel plezier. Ze is jou en mij geen uitleg verschuldigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |