Potverdikke… gelukkig geven alle kleine stukjes op insta en hier een redelijk duidelijk beeld🤣quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:28 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Sorry, ik kom er ook niet doorheen 😂, alleen de eerste en de laatste gehoord, maar ik zie wel een snippets voorbij komen (kleine stukjes). Ik kan die Iris en haar Engelse gelul niet meer aanhoren. Maar bij de eerste kreeg ik ook al gelijk heel erg het gevoel alsof ze precies weet wat er speelt en dat ze Michelle een beetje voor het blok zet met bepaalde uitspraken.
Eens, en ben benieuwd of ze uiteindelijk met Koen is, want dan valt ze echt hard door de mand bij mij met haar geschreven post over dat ze zich vanaf nu gaat focussen op de kinderen en die het belangrijkst zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Je hebt hier helemaal gelijk in. Het is zo doordacht en alles draait om geld. Het is zielig voor de kinderen. Enige zelf reflectie heeft JvP wel wanneer ze ze zegt dat ze niet de moeder is die ze wil zijn.
Geen enkele moeder bedenkt van te voren dat het haar leuk lijkt om te gaan scheiden van partner om een zwervend bestaan te leiden met je kinderen en je in andermans huwelijk te mengen, je kinderen te exposen om maar zoveel mogelijk likes geld te verdienen over hun ruggetjes
Bedankt voor de update.
100% eens, wel ben ik van mening dat het hunzelf en de kinderen rust kan geven door de waarheid te vertellen zodat je niks en niemand meer een podium geeft.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:36 schreef Lodelie het volgende:
Het maakt helemaal niet uit wat de waarheid is en wat er precies gebeurd is.
Het is absoluut niet de plek van Iris om daar ook maar iets over te zeggen. Niet hinten op wat er gebeurd is, niet haar mening, gewoon helemaal niks.
De drie mensen waar het om gaat houden hun mond, netjes, dicht en dan gaat een zogenaamde vriendin zulke uitspraken doen.
Respectloos.
Dan ben je ook geen goede vriendin.
Misschien geef ik het nog een kansje de volgende keer en zal ik notuleren voor je 😉quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Potverdikke… gelukkig geven alle kleine stukjes op insta en hier een redelijk duidelijk beeld🤣
Ik kan niet wachten🙂quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:46 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Misschien geef ik het nog een kansje de volgende keer en zal ik notuleren voor je 😉
Maar wie noemt het het clubhuis? Michelle?quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:43 schreef Moondance het volgende:
Pure speculatie dit maar ik heb het idee dat dat huwelijk van Koen en Michelle gewoon niet zo best meer was. Zij is als je terugkijkt naar wie zij vroeger was gewoon mega erg veranderd terwijl Koen veel meer hetzelfde gebleven lijkt. Ik kan me dus best voorstellen dat dat geen match meer was inmiddels. Ze liet zelf destijds ook al weleens los in cryptische insta posts dat de relatie vechten en hard werken was. Ik denk dat zij in die dip verliefd is geworden op Jacqueline, maar tegelijkertijd Koen niet kwijt wilde omdat ze zichzelf niet voor zich zag als een gescheiden vrouw met co-ouderschap. Uiteindelijk Jacqueline in het plaatje weten te passen door de poly. Volgens mij is Michelle na het uitkomen van de poly gewoon nog meer verandert terwijl Jacqueline wat meer de nuchtere Brabantse meid is en bleek dat een hele goede match met Koen. Zij zijn denk ik meer naar elkaar toe gegroeid terwijl Michelle zich steeds meer van hen verwijderde. Uiteindelijk willen zij niet meer met Michelle verder.
Verder denk ik dat Michelle vooral zo ver mogelijk bij die Iris vandaan moet blijven. Zij smult echt van de roddels en zit het vuurtje alleen maar verder op te stoken. Vind het ook bijzonder om te zien hoe anders Michelle is bij haar vergeleken bij haar andere vriendinnen. Ze lijkt echt tegen haar op te kijken, misschien omdat ze een succesvolle onderneemster is.
Overigens geen idee wat het clubhuis precies is maar ik vind het zulke puberale stoerdoenerij om het steeds over het clubhuis te hebben.
Ze. Zijn nog niet heel lang bevriend volgens mij.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:42 schreef Maremare het volgende:
Die Iris voedt zichzelf gewoon graag met de ellende van een ander. Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de inner circle van Michelle hier naar kijkt. Die moeten toch ook zien dat die Iris bad news is?
In de laatste podcast had ze het de hele tijd over dat ze ‘op het clubhuis’ was met ADE.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar wie noemt het het clubhuis? Michelle?
Ik heb het nog niet voorbij zien komen.
O , heb de podcasten niet geluisterd vandaar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:08 schreef Moondance het volgende:
[..]
In de laatste podcast had ze het de hele tijd over dat ze ‘op het clubhuis’ was met ADE.
En iedere donderdag t/m zaterdag minimaal in haar story’s.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:08 schreef Moondance het volgende:
[..]
In de laatste podcast had ze het de hele tijd over dat ze ‘op het clubhuis’ was met ADE.
Volgens mij Benjamin het vriendje van Benjaminquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef slowie het volgende:
In de stories van mb, het recap filmpje, zie je richting het einde/bedtijd een jongen in een blauw/witte onesie die ik niet herken?
Lijkt het fokforum wel🤣😂( grapje he)quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:19 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En iedere donderdag t/m zaterdag minimaal in haar story’s.
“Terug in het clubhuis”.
Lijken wel een groep 8-ers die gaan smoezen over jongens in hun zelf bedachte clubhuis.
Alhoewel, dat smoezen doen ze sowieso😂😂
Dan weet je ook dat het net zo goed alsnog afgewezen kan worden en dat je dus met de ingang van de ingangsdatum geen recht kunt hebben. Jij wil alleen maar weer Debbie voor de bus gooien.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok dan noemen we het salaris, bij mij staat er toch echt uitkering op de specificatie ( ook in afwachting Wia, voorschot)
Pardon?quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het net zo goed alsnog afgewezen kan worden en dat je dus met de ingang van de ingangsdatum geen recht kunt hebben. Jij wil alleen maar weer Debbie voor de bus gooien.
Ja ik zie het ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:59 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hvk plaatst een storie waarbij de baby op schoot zit en zij een kopje vast houdt en filmt haar buik vanaf de zijkant.
Ik weet dat we niet mogen speculeren, maar ik zie toch echt iets
Ala het echt zo is... Waar moet dat kind slapen 😫quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:59 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Hvk plaatst een storie waarbij de baby op schoot zit en zij een kopje vast houdt en filmt haar buik vanaf de zijkant.
Ik weet dat we niet mogen speculeren, maar ik zie toch echt iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |