Ik twijfel. Als MB met haar vriendinnen is draait alles om MB, zij eist alle aandacht op. Bij Iris staat ze in de schaduw en ik vraag me af of ze dat volhoudt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:25 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Gaat ze noooooit doen: het levert haar geld en aandacht op en daar draait haar wereldje uiteindelijk om
Al eens eerder zoiets bij haar gezien, ik snap dat ook echt niet!quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hip & hot gooit haar dochter verdrietig online omdat ze een prik kreeg. Echt, waarom?!
Maarten kwam al vanaf dag 1, dat ik op hun account kwam, over als een man die compleet uitgecheckt is. Doet wat van hem wordt verwacht en geeft geen weerwoord (meer). En dat "ik mag van Maarten dit of dat niet" is ook lachwekkend. Ik geloof niet dat überhaupt iemand haar iets durft te zeggen óf dat ze het ook maar zou aannemen. Zo makkelijk ze online blokkeert, zal ze dit ook in real life doen. Het enige wat "oorverdovend" is, zijn de regelmatige middelvingers van haar 4 oudste kinderen en hun aanhang. Ik las in haar eerste boek (ben niet verder gekomen dan dat deel) dat alleen Juul haar middelvinger naar AM mag opsteken, mits het respectabel is (...). Nog iets wat AM zegt en dat in de praktijk anders gaat. Kan me niet voorstellen dat dit haar niet steekt, grappig bedoeld of niet, want tegen hun vader zie ik hun dit niet doen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:13 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik keek even weer bij am. In de reel zegt ze dat een leraar als advies gaf dat annemarie een man moest vinden die voor haar kon zorgen. En dat ze nu meer verdient dan die man. Ze vergeet er alleen bij te vertellen dat haar man idd al bijna 20 jaar de enige kostwinnaar is voordat ze geld verdiende met haar kinderen etaleren.
Dat is denk ik ook de reden dat bij jvp de bio nog niet veranderd is. Ook zo raar om alleen michelle weg te halen, dat valt wel op.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:20 schreef Schevetuin het volgende:
Ongelofelijk wat Iris aan het doen in onder de post van J.
Ik vond MB de laatste jaren minder sympathiek dan voorheen. Door haar podcast met Iris vind ik MB ineens weer een stuk sympathieker. Ik ken weinig mensen irl die zo vol van zichzelf zijn zoals Iris is. MB laat in de podcast wel wat dingen los tussen de regels door. In mijn beleving zegt ze:
- gedumpt door Koen
- j profiteerde vooral
- nog steeds verliefd op Koen
Maar alsnog gaat ze niet vol in de aanval op J. En dat lijkt Iris nu wel te doen. Mijn inziens is Iris hier nu de stoker. Of in opdracht van (hoop toch van niet), of ze is echt zo.. en daarbij komt ineens ook het idee bij me naar boven dat Iris ook zomaar de lek naar juicechannels kan zijn.
Wat een een soap..
Er reageerde iemand boven met; ik mis iemand op de foto...quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:22 schreef NineMilka het volgende:
[..]
In de reacties is een gesprek gaande waar ik niks van snap, maar waar Iris Zeilstra reageert met ‘de waarheid komt altijd boven tafel’. Bijzonder.
er stond nog meer onder dat is inmiddels verwijderd . Dat was niet zo aardigquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:39 schreef Nieve het volgende:
[..]
Er wordt gewoon geïnsinueerd dat Koen op die foto mist en dat de waarheid boven zal komen. Duidelijk zat toch?
Heeft @:JaNeeDan toch gelijk
Ja en als je zo bent, kun je ook de mol zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:26 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik zou haast mezelf gaan quoten 😂 die iris wil maar wat graag exposen wat er tussen die drie gebeurd is. Krijg ook niet echt het gevoel erbij dat ze dit doet in opdracht van maar dat ze echt zelf zo in elkaar zit. 🚩 en ik zou heel hard rennen als ik Michelle was. Ze is een onruststoker.
Ok dan noemen we het salaris, bij mij staat er toch echt uitkering op de specificatie ( ook in afwachting Wia, voorschot)quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:42 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee dat valt niet onder uitkering. Zo ziet het uwv het iig niet. Dat voorschot is er alleen om te voorkomen dat iemand geen inkomen heeft door de problemen van het uwv. Het betekent niet dat iemand recht heeft op uitkering.
Dit gevoel had ik na het beluisteren van hun laatste podcast ook heel erg. Het ging in ieder geval even door mijn gedachte…quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:39 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ja en als je zo bent, kun je ook de mol zijn.
Kan me wel voorstellen dat ze het opneemt voor haar vriendin, zij weet natuurlijk meer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:43 schreef NineMilka het volgende:
Wel bijzonder dat Iris zo reageert online, voor iedereen zichtbaar. Wil ze duidelijk iets mee aanwakkeren. En dan is het Michelle straks vast weer overkomen als een juicekanaal dit oppikt. Wat een vals wereldje is het toch ook.
Maar het is en blijft een voorschot, dus je hebt er misschien geen recht op.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok dan noemen we het salaris, bij mij staat er toch echt uitkering op de specificatie ( ook in afwachting Wia, voorschot)
Denk dat het de emoties zijn, zij weet hoe het zitquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
👀
Dat die Iris niks van jvp moet hebben lijkt me wel duidelijk. Ik vind haar iemand die goed kan stoken
Nee maar echt nee, sorry ik zou mij echt doodschamen wanneer mijn vriendin het op deze manier voor mij zou willen opnemen. Je bereikt er geen fuck nee behalve veel onrust, vooral met de schijnwerpers die op hun gericht staan. Ik zou het mijn vriendin echt kwalijk nemen, alleen al omdat ze het ook over de vader van mijn kinderen heeft, en daarmee ook mijn kinderen raakt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat ze het opneemt voor haar vriendin, zij weet natuurlijk meer.
Maar verstandiger om toch niet te reageren.
Ze hoeft het toch niet op te nemen voor MB? In die hele post wordt niks gezegd over haar of welke insinuatie dan ook.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat ze het opneemt voor haar vriendin, zij weet natuurlijk meer.
Ja dat voel je door die hele podcast heen. Dat iris erg haar best doet om het vuurtje op te stoken en dingen bij michelle te ontlokken. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind die Iris echt een naar mens. Bah, wat een stoker. Niet bevriend met maar wel lekker in haar reacties te lezen en af te wachten tot ze een keer tekeer kon gaan. Ik denk dat zij ook heel naar achter de schermen is geweest tegen JVP en het zou mij inderdaad niks verbazen als zij het lek is geweest... Ze mengt zichzelf maar al te graag hierin. Die geniet hiervan. Dat merk je gewoon al in die podcast. Als ik Michelle was zou ik daar überhaupt hard van wegrennen.
Iris is echt zo'n type waar ik op de middelbare school bang voor was, een typische meangirl.
Dit noem je toch geen vriendin?quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik volg Iris al jaren maar denk dat er iets speelt wat niet eerlijk is gegaan in de poly, en dat dat haar emotioneel maakt en ze daarom voor Michelle in de bres springt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:22 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik vind die Iris echt heel vals. Want die kruipt savonds lekker tegen dr vent aan.. lekker schreeuwen vanaf de zijlijn. En MB zit met de roddels en gedoe.
Ja jaaa denk het ook inddquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik volg Iris al jaren maar denk dat er iets speelt wat niet eerlijk is gegaan in de poly, en dat dat haar emotioneel maakt en ze daarom voor Michelle in de bres springt.
Ik denk dat ze serieus dingen voorlegt bij ChatGPT. En bij Julia natuurlijk. Te stom om zelf na te denken zonder regels en kaders. Ze hoopt wss dat dat nog wel even duurt, kan ze lekker nog de kinderen uitmelken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:58 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
ze voert graag het gesprek met het hulpje van de minister, maar in de tussentijd maakt ze haar eigen afwegingen want er zijn nog geen regels. Zo praat ChatGPT alles voor haar goed.
Als blijkt dat ik geen recht heb mag je het gewoon houden, hoeft niet terugbetaald te worden. Jet kan natuurlijk wel stoppen als ze de Wia aanvraag niet goedkeuren.allemaal heel onzeker vooral.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:44 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Maar het is en blijft een voorschot, dus je hebt er misschien geen recht op.
Ja vind ik ook hoor, ze zal het lief bedoelen maar ik vind het ook niet slim.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:46 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Nee maar echt nee, sorry ik zou mij echt doodschamen wanneer mijn vriendin het op deze manier voor mij zou willen opnemen. Je bereikt er geen fuck nee behalve veel onrust, vooral met de schijnwerpers die op hun gericht staan. Ik zou het mijn vriendin echt kwalijk nemen, alleen al omdat ze het ook over de vader van mijn kinderen heeft, en daarmee ook mijn kinderen raakt.
Iris heeft er geen flikker mee te maken dus of het haar wel of niet emotioneel maakt doet er niet toe. Je kan niet alles willen rechtvaardigen. Iris is gewoon niet oké bezig! Een lopende rode vlag.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik volg Iris al jaren maar denk dat er iets speelt wat niet eerlijk is gegaan in de poly, en dat dat haar emotioneel maakt en ze daarom voor Michelle in de bres springt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |