En doordeweeks 2 x per dag de vaatwasser aan. ( stond op treads). Dat vind ik ook veel😅quote:Op donderdag 6 november 2025 12:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM zegt 8u te kunnen genieten van lege wasmanden, want vanavond zijn ze weer vol en kan ze weer. Hoe veel was hebben die mensen op een dag? Mijn wasmanden zijn niet vol na 1 dag, tenzij ik beddengoed heb, maar dat was ik gelijk 😅
Ik ook. Word er heel verdrietig van. Ze is pas 9 jaar. De nacht en het donker zijn sowieso voor de meeste 9 jarige kinderen toch best eng. Maar Jayda zit, helemaal alleen op de bank. Genegeerd door haar moeder. Ik hoop zo dat haar buren/kennissen mee kijken en een veilig thuis melding doen. Gisteren dat kleine kindje wat op de bodem van de bakfiets ligt. Dat waardeloze eten van die kinderen. Nathalie heeft gewoon hulp nodig. En een sterilisatiequote:Op donderdag 6 november 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind dit echt zorgwekkend, zo'n meisje beneden op de bank. Alleen in de nacht. Wat moet zij zich alleen voelen.
Het verdriet om school, pure wanhoop.
En mama blijft in bed en voed haar jongste 2 keer per nacht.
Dan weet je toch dat dit meisje niet in haar bed ligt.
Heel zorgelijk dat een meisje van haar leeftijd wakker ligt .
Die ging toch naar India?quote:Op donderdag 6 november 2025 12:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een van de dochters gaat daar voor school een project doen.
Hoe dan? De kinderen zitten overdag op school (als ze niet ziek thuis zijn)quote:Op donderdag 6 november 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En doordeweeks 2 x per dag de vaatwasser aan. ( stond op treads). Dat vind ik ook veel😅
En ze had onlangs toch opgeruimd 🫣quote:Op donderdag 6 november 2025 12:54 schreef Maremare het volgende:
Big spender Milou heeft ook weer allemaal Sinterklaas-meuk in huis gehaald. Volgens mij puilen de kasten daar al uit met dat soort dingen. Maar ach, lekker consumeren zullen we maar denken 🫣
Het is net als met de dame die de opruimcoach had. Ontspullen en daarna als een halve hoarder weer die hele kiet vol prakken met spullen. Taaktober is immers weer voorbij.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze had onlangs toch opgeruimd 🫣
Mensen van het niveau " trouwe volger". Zegt dus totaal niets over het boek.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nr 3 is best knap volgens mij 😂 of je het nu een goed boek vind of niet... er zijn dus flink wat mensen die er geld aan besteed hebben 👍
😎quote:Op donderdag 6 november 2025 12:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien is het Rens, die is toch ook kok 🫣
Ik denk echt dat hij dat prima vindt. Zit echt niks bij, bij die gast. Zou het er geen dag mee uithouden, bij zo'n dweil.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
AM gaat dit weekend met Saar, Suus en Guus naar Terschelling "voor de volgende mijlpaal in het gezin"; paardrijden en galopperen op het strand (volgens mij gaat Juul ook mee). AM heeft al eens gepost dat Maarten baalt dat hij niet mee gaat (mag?) want hij blijft thuis met Jet en Lot. AM is al eens met Juul in IJsland geweest, gaat de volgende keer met Jim en gaat nog met Sam naar Noorwegen. Afgelopen zomervakantie met iedereen was ook betaald voor de oudste kinderen. Ik denk ook dat de opleiding van Jim (deels of geheel) door AM wordt gefinancieerd; hij komt wel heel veel thuis (eten) voor een volwassen man die op zichzelf woont. Ik vraag me af wat de beloning voor Maarten is in dit hele verhaal. Tenzij hij het natuurlijk prima vindt om alleen maar elke avond het eten op te scheppen en een wijntje met AM te drinken.
Dat valt me idd ook op bij AM dat ze heel zoet naar de kids praat opeens, met een lievere stem en schatje etc. Ze heeft haar roeping echt gemist onze actrice. En dat gezever over ‘haat’ komt me ook ontzettend mijn neus uit. Dat is geen haat maar veelal gewoon kritische geluiden. En al die volgmoekes hebben ook nog alleen maar de mond vol met ‘haat’. Ik snap gewoon niet dat zoveel mensen daar met ogen open intrappen. Ik heb zo veel van je geleerd AM slijm, slijm. Wat dan? Hoe je je kinderen exploiteert en hoe je dat ook nog recht lult? 😡 ik word gewoon agressief en onpasselijk van die vrouw en die simpele hielenlikkende volgers 🤮quote:Op donderdag 6 november 2025 11:55 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik volg hun nog maar relatief kort maar ik heb Maarten pas op stories zien kroelen, helpen met schoenen aantrekken en haar in de staart sinds dat ze haar boek aankondigde. Ik vond de omslag opmerkelijk maar was er niet verbaasd over. AM was ook opeens een stuk warmer naar voornamelijk de 4 jongsten met "dag lieverd" en "ik kom je zo helpen". Alles voor de marketing. Ik zeg niet dat ze niet liefdevol zijn maar het wordt nu wel nadrukkelijk getoond. Nog kort daarvoor hoorde ik AM tegen de tweeling zeggen (die, ik meen, voor de eerste keer alleen naar paardrijden gingen) "veel plezier bij paardrijles maar als er iets is, daar aangeven en niet mij bellen". AM laat graag zien dat ze haar kinderen "onafhankelijk" opvoedt en die kilheid is voelbaar (behalve bij Juul) maar ze is gehaaid genoeg te acteren wanneer het moet.
Ja dus? Slimme marketing kan je veel van vinden maar mensen kopen het... mensen kopen het zelfs zodat ze slechte reviews kunnen plaatsen op bol 😂 dat vind ik dus best komischquote:Op donderdag 6 november 2025 13:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Mensen van het niveau " trouwe volger". Zegt dus totaal niets over het boek.
Sorry, mosterd, maar moet echt een beetje lachen om mensen hier die het knap en leuk vinden. Kom op zeg, AM verkoopt nog een foto van de drol van Julia aan dit type vrouw.
Hoe krijgt ze dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 6 november 2025 12:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En doordeweeks 2 x per dag de vaatwasser aan. ( stond op treads). Dat vind ik ook veel😅
Hoe je de badkamer moet schrobben alsof het een olifantenverblijf is, hoe je de vloer moet dweilen met een veel te duur apparaat, hoe je appels moet schillen met een apparaat, hoe je de was moet 'omdraaien', hoevaak je je wasmachine moet schoonmaken, hoe je moet kamperen, welke muesli ze moeten eten om te kunnen poepen, hoe je je man laat koken etc...quote:Op donderdag 6 november 2025 13:39 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Dat valt me idd ook op bij AM dat ze heel zoet naar de kids praat opeens, met een lievere stem en schatje etc. Ze heeft haar roeping echt gemist onze actrice. En dat gezever over ‘haat’ komt me ook ontzettend mijn neus uit. Dat is geen haat maar veelal gewoon kritische geluiden. En al die volgmoekes hebben ook nog alleen maar de mond vol met ‘haat’. Ik snap gewoon niet dat zoveel mensen daar met ogen open intrappen. Ik heb zo veel van je geleerd AM slijm, slijm. Wat dan? Hoe je je kinderen exploiteert en hoe je dat ook nog recht lult? 😡 ik word gewoon agressief en onpasselijk van die vrouw en die simpele hielenlikkende volgers 🤮
Je vergeet de mooiste....hoe je je droger van zolder naar beneden moet halen, uit elkaar moet halen, poetsen, weer in elkaar en weer naar zolder moet brengen 🤣🤣🤣 knots!!!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hoe je de badkamer moet schrobben alsof het een olifantenverblijf is, hoe je de vloer moet dweilen met een veel te duur apparaat, hoe je appels moet schillen met een apparaat, hoe je de was moet 'omdraaien', hoevaak je je wasmachine moet schoonmaken, hoe je moet kamperen, welke muesli ze moeten eten om te kunnen poepen, hoe je je man laat koken etc...
Dat zijn waarschijnlijk gewoon eerlijke reviews die worden weggezet als haat door haar en haar fans.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja dus? Slimme marketing kan je veel van vinden maar mensen kopen het... mensen kopen het zelfs zodat ze slechte reviews kunnen plaatsen op bol 😂 dat vind ik dus best komisch
(En nee ik heb het boek niet 😂👌)
Toen ik naar een van de signeersessies ging van haar eerst boek heb ik ook genoeg gezien wat voor type het volgersvolk was. Ja ik stond er zelf tussen maar dat was vooral voor wat research. Die volgers waren allemaal van die onzekere types die desperate warens ergens bij te horen en een paar hoopten echt een nieuwe bestie te worden ofzo. Althans daar waar de betreffende sessie was dan. Daar stond niemand tussen waarbij het leek of ze normaal waren.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:39 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Dat valt me idd ook op bij AM dat ze heel zoet naar de kids praat opeens, met een lievere stem en schatje etc. Ze heeft haar roeping echt gemist onze actrice. En dat gezever over ‘haat’ komt me ook ontzettend mijn neus uit. Dat is geen haat maar veelal gewoon kritische geluiden. En al die volgmoekes hebben ook nog alleen maar de mond vol met ‘haat’. Ik snap gewoon niet dat zoveel mensen daar met ogen open intrappen. Ik heb zo veel van je geleerd AM slijm, slijm. Wat dan? Hoe je je kinderen exploiteert en hoe je dat ook nog recht lult? 😡 ik word gewoon agressief en onpasselijk van die vrouw en die simpele hielenlikkende volgers 🤮
Ja AM heeft dat in haar stories van vandaag benoemd, ze kan ze herkennen en ook aan de geur. Ik lig in een stuip!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:20 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Toen ik naar een van de signeersessies ging van haar eerst boek heb ik ook genoeg gezien wat voor type het volgersvolk was. Ja ik stond er zelf tussen maar dat was vooral voor wat research. Die volgers waren allemaal van die onzekere types die desperate warens ergens bij te horen en een paar hoopten echt een nieuwe bestie te worden ofzo. Althans daar waar de betreffende sessie was dan. Daar stond niemand tussen waarbij het leek of ze normaal waren.
Ik snap de boodschap ook niet, want is elkaar hebben dan alles? Of is dat het juist niet? Is het genoeg of niet goed genoeg?quote:Op donderdag 6 november 2025 14:30 schreef Raradefayee het volgende:
Hoevaak gaat mb nog die stompzinnige quote herhalen: want volgens insta heb je alles, maar hier hebben we elkaar?
Wat een onzinquote. Als er iemand is die de hele goegemeente zelf laat geloven dat ze alles heeft is het mb wel…
Wat wil ze er nou mee zeggen?
Het is in elk geval een nietszeggende zin, maar ja, wat dat betreft past het wel bij al haar andere teksten.
En iedereen maar klappen.
Zo mooi gezegd…
🤪🤪🤪
Het is gewoon een stukje tekst uit het nummer ‘Liefde in de Lucht’ van Kraantje Pappie. En ze is laatst naar een optreden van hem geweest dus dit is vast haar nieuwste lievelings van de liefste zanger. Zoiets denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 14:30 schreef Raradefayee het volgende:
Hoevaak gaat mb nog die stompzinnige quote herhalen: want volgens insta heb je alles, maar hier hebben we elkaar?
Wat een onzinquote. Als er iemand is die de hele goegemeente zelf laat geloven dat ze alles heeft is het mb wel…
Wat wil ze er nou mee zeggen?
Het is in elk geval een nietszeggende zin, maar ja, wat dat betreft past het wel bij al haar andere teksten.
En iedereen maar klappen.
Zo mooi gezegd…
🤪🤪🤪
Haar manieren om verkapte reclame te maken worden steeds idioter🤦♀️ Wat een dom geblaat zeg!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja AM heeft dat in haar stories van vandaag benoemd, ze kan ze herkennen en ook aan de geur. Ik lig in een stuip!
En weer regelmatig stories over de dame (van de manege) die is overleden, lekker uitmelken, ze gaat ALWEER over lijken!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:12 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Haar manieren om verkapte reclame te maken worden steeds idioter🤦♀️ Wat een dom geblaat zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |