abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219202801
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
En ze hebben maandenlang de schijn opgehouden dus dat ‘gezellig’ samenwerken moet ook nog wel lukken naar de buitenwereld. Ze zijn beiden niet vies van sneren uitdelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 05-11-2025 22:25:30 ]
pi_219202956
Mensen mensen, die HVK moet haar jongste misschien gewoon eens in een peuterschaal gaan vervoeren. Hij heeft er al vaker beroerd bij gehangen, maar dit slaat echt nergens op. En dan nog filmen voor de content ook. Maar we weten in ieder geval dat die speeltuin een paar weken geleden inderdaad gewoon met de auto bezocht is, want met het OV is het niet te doen schrijft ze. Gelukkig, is ze toch nog ergens een soort van eerlijk over. Al schrijft ze het expres niet letterlijk natuurlijk he, dat ze er met een auto heen was. Want dan gaat haar zielige imago eraan… Ik merk dat ik steeds vaker een beetje boos word van haar. En dan helpt het filmen van je huilende dochter ook niet echt. 😅
pi_219203107
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En ze hebben maandenlang de schijn opgehouden dus dat ‘gezellig’ samenwerken moet ook nog wel lukken naar de buitenwereld. Ze zijn beiden niet vies van sneren uitdelen.
Ik zou het echt kinderachtig vinden als ze het zo gaan 'uitvechten' via insta. Houdt de eer lekker aan jezelf denk ik dan.

Wat Jacqueline vanmiddag deelde met 'Hi Michelle' (ofzoiets) zag er vrij gemoedelijk uit, maar goed ze deelde de afgelopen maanden ook nog 'schatje zus en zo' met handjes vasthouden op de foto. Dus dat zegt ook precies niks.
pi_219203467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef lila01 het volgende:
MB
En weer een halfnaakte Ollie in het laatste filmpje in de badkamer
Die heb ik even teruggekeken was mij niet opgevallen.
Terwijl ik dat niet ok vind , ik heb juist het idee dat ze beter oplet hoe ze filmt.
Morris met het bakje pasta voor zijn borst, Olivia vanaf haar rug en met haar bovenlijf achter Michelle.
Dat was eerder erger .
pi_219203560
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
😂
pi_219203681
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Terwijl ik dat niet ok vind , ik heb juist het idee dat ze beter oplet hoe ze filmt.
Morris met het bakje pasta voor zijn borst, Olivia vanaf haar rug en met haar bovenlijf achter Michelle.
Dat was eerder erger .
Gewoon niet filmen in die badkamer. Mogen die kinderen nog ergens privacy?
pi_219203784
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft DBM enig idee hoe intens dom ze overkomt op threads? 🤦‍♀️

'Ik mis de tijd waarin links en rechts nog over schrijven ging'.

Oke oma 🙄🤷‍♀️
Dat lijkt me eerder een tekst van ‘Loesje’ dan van haarzelf.
pi_219203805
Ook DBM:

Het idee dat als ik moeite zou doen ik best veel geld zou kunnen verdienen met social media. Maar ik heb daar gewoon echt geen zin in 😂😂😂

Waarmee dan? Nog meer powerliftposts, krokettenbeentjes, HAP-jes, lilo-and-stitch shirts en dozen die door De Man van 2,5 Minuut ‘verkeerd’ worden opgeruimd?

En iemand reageert met ‘van werken wordt je alleen maar moe!’ En DBM: dat dus!! 😂😂😂’
pi_219203819
Janneke die een hele muur in de badkamer had gestuct, wat er daarna weer af moest omdat de muur niet recht genoeg was en nu moeten ze het weer anders aan gaan pakken..

Pfff. Nog maar 6 weken tot de verhuizing. Volgens mij moeten ze nog een tijd in de rotzooi wonen daar in een half afgemaakt huis.
pi_219204000
quote:

[..]
Dat was eerder erger .
Applaus voor MB!! Ze let er beter op hoe ze haar kwetsbare kinderen in ontbloot bovenlijf op beeld brengt 👏🏻

Sorry maar dit is toch tegenstrijdig? Stop met die verdomde camera aan te zetten bij je blote, kwetsbare kinderen. Zo moeilijk is het niet.
Als je het niet filmt, hoef je ook nergens op te letten.
pi_219204001
quote:

[..]
Dat was eerder erger .
Alsjeblieft zeg😂 kunnen we aub niet vergeten dat olie 3 dagen geleden nog werd ingezet voor campagnes. “Eerder”…. En nee ook deze shots gaan een grens over.
pi_219204002
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 01:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ook DBM:

Het idee dat als ik moeite zou doen ik best veel geld zou kunnen verdienen met social media. Maar ik heb daar gewoon echt geen zin in 😂😂😂

Waarmee dan? Nog meer powerliftposts, krokettenbeentjes, HAP-jes, lilo-and-stitch shirts en dozen die door De Man van 2,5 Minuut ‘verkeerd’ worden opgeruimd?

En iemand reageert met ‘van werken wordt je alleen maar moe!’ En DBM: dat dus!! 😂😂😂’
Zal ze echt denken dat zij relevant is?😂
pi_219204027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB sneert naar JvP?
Hoe ?
pi_219204057
quote:

[..]
Dat was eerder erger .
Ach hou toch op. Dit is gewoon weer recht lullen wat krom is.
pi_219204086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:22 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ach hou toch op. Dit is gewoon weer recht lullen wat krom is.
Prima....
pi_219204091
Die Debbie op Facebook met haar zielige verjaardags post....
1,6 k volgers en dan 3 likes en 2 reacties. Dat is toch ook om verdrietig van te worden. Zegt genoeg hoe mensen over haar denken toch🤔
pi_219204127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:30 schreef Bootje68 het volgende:
1,6 k volgers en dan 3 likes en 2 reacties. Dat is toch ook om verdrietig van te worden. Zegt genoeg hoe mensen over haar denken toch🤔
Ze heeft er wel 2000 volgers bij sinds vrijdag.
pi_219204139
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:41 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat waren vast de yurt volgers die ook tussen de koeien willen zitten
pi_219204140
Jayda vanaf 2 uur weer beneden, arm meisje
pi_219204151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:41 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Op insta?
Misschien haar verjaardagskado, op Temu volgers gekocht 😆
pi_219204159
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jayda vanaf 2 uur weer beneden, arm meisje
En dan een klagende moeder die het licht uit moet doen... in en in triest ;(
pi_219204172
quote:
Denk dat zij heel veel vrienden in het echte leven om haar heen kwijt raakt.
Haar patroon moet je gewoon opvallen.
Alleen als het voor haarzelf is kan ze alles.
Debbie is zelf long COVID geworden.
Als je nooit geïnteresseerd bent hoe het met anderen gaat wordt je uit gekakt.
Je leest ook nooit meer iets over haar ouders,
Alleen tante Sara af en toe.
pi_219204210
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Op insta?
Misschien haar verjaardagskado, op Temu volgers gekocht 😆
Waarschijnlijk gewoon tijdelijk voor het boek te winnen.. daarna drukken vele weer op de delete knop 😂
pi_219204218
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
En dan een klagende moeder die het licht uit moet doen... in en in triest ;(
Vind dit echt zorgwekkend, zo'n meisje beneden op de bank. Alleen in de nacht. Wat moet zij zich alleen voelen.
Het verdriet om school, pure wanhoop.
En mama blijft in bed en voed haar jongste 2 keer per nacht.
Dan weet je toch dat dit meisje niet in haar bed ligt.
Heel zorgelijk dat een meisje van haar leeftijd wakker ligt .
pi_219204238
quote:
Zou sowieso aan mezelf gaan twijfelen als ik +2000 views heb en maar 2 of 3 mensen op de like knop gedrukt hebben 😂 kan je trots zijn op je views maar niemand vond er echt iets van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')