En ze hebben maandenlang de schijn opgehouden dus dat ‘gezellig’ samenwerken moet ook nog wel lukken naar de buitenwereld. Ze zijn beiden niet vies van sneren uitdelen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
Ik zou het echt kinderachtig vinden als ze het zo gaan 'uitvechten' via insta. Houdt de eer lekker aan jezelf denk ik dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ze hebben maandenlang de schijn opgehouden dus dat ‘gezellig’ samenwerken moet ook nog wel lukken naar de buitenwereld. Ze zijn beiden niet vies van sneren uitdelen.
Die heb ik even teruggekeken was mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:11 schreef lila01 het volgende:
MB
En weer een halfnaakte Ollie in het laatste filmpje in de badkamer
😂quote:Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
Gewoon niet filmen in die badkamer. Mogen die kinderen nog ergens privacy?quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Die heb ik even teruggekeken was mij niet opgevallen.
Terwijl ik dat niet ok vind , ik heb juist het idee dat ze beter oplet hoe ze filmt.
Morris met het bakje pasta voor zijn borst, Olivia vanaf haar rug en met haar bovenlijf achter Michelle.
Dat was eerder erger .
Dat lijkt me eerder een tekst van ‘Loesje’ dan van haarzelf.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft DBM enig idee hoe intens dom ze overkomt op threads? 🤦♀️
'Ik mis de tijd waarin links en rechts nog over schrijven ging'.
Oke oma 🙄🤷♀️
Applaus voor MB!! Ze let er beter op hoe ze haar kwetsbare kinderen in ontbloot bovenlijf op beeld brengt 👏🏻quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Terwijl ik dat niet ok vind , ik heb juist het idee dat ze beter oplet hoe ze filmt.
Morris met het bakje pasta voor zijn borst, Olivia vanaf haar rug en met haar bovenlijf achter Michelle.
Dat was eerder erger .
Alsjeblieft zeg😂 kunnen we aub niet vergeten dat olie 3 dagen geleden nog werd ingezet voor campagnes. “Eerder”…. En nee ook deze shots gaan een grens over.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat was eerder erger .
Zal ze echt denken dat zij relevant is?😂quote:Op donderdag 6 november 2025 01:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ook DBM:
Het idee dat als ik moeite zou doen ik best veel geld zou kunnen verdienen met social media. Maar ik heb daar gewoon echt geen zin in 😂😂😂
Waarmee dan? Nog meer powerliftposts, krokettenbeentjes, HAP-jes, lilo-and-stitch shirts en dozen die door De Man van 2,5 Minuut ‘verkeerd’ worden opgeruimd?
En iemand reageert met ‘van werken wordt je alleen maar moe!’ En DBM: dat dus!! 😂😂😂’
Ach hou toch op. Dit is gewoon weer recht lullen wat krom is.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat was eerder erger .
Prima....quote:Op donderdag 6 november 2025 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Dit is gewoon weer recht lullen wat krom is.
Ze heeft er wel 2000 volgers bij sinds vrijdag.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:30 schreef Bootje68 het volgende:
Die Debbie op Facebook met haar zielige verjaardags post....
1,6 k volgers en dan 3 likes en 2 reacties. Dat is toch ook om verdrietig van te worden. Zegt genoeg hoe mensen over haar denken toch🤔
Dat waren vast de yurt volgers die ook tussen de koeien willen zittenquote:Op donderdag 6 november 2025 07:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel 2000 volgers bij sinds vrijdag.
Op insta?quote:Op donderdag 6 november 2025 07:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel 2000 volgers bij sinds vrijdag.
En dan een klagende moeder die het licht uit moet doen... in en in triestquote:Op donderdag 6 november 2025 07:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jayda vanaf 2 uur weer beneden, arm meisje
Denk dat zij heel veel vrienden in het echte leven om haar heen kwijt raakt.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:30 schreef Bootje68 het volgende:
1,6 k volgers en dan 3 likes en 2 reacties. Dat is toch ook om verdrietig van te worden. Zegt genoeg hoe mensen over haar denken toch🤔
Waarschijnlijk gewoon tijdelijk voor het boek te winnen.. daarna drukken vele weer op de delete knop 😂quote:Op donderdag 6 november 2025 07:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op insta?
Misschien haar verjaardagskado, op Temu volgers gekocht 😆
Vind dit echt zorgwekkend, zo'n meisje beneden op de bank. Alleen in de nacht. Wat moet zij zich alleen voelen.quote:Op donderdag 6 november 2025 07:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En dan een klagende moeder die het licht uit moet doen... in en in triest
Zou sowieso aan mezelf gaan twijfelen als ik +2000 views heb en maar 2 of 3 mensen op de like knop gedrukt hebben 😂 kan je trots zijn op je views maar niemand vond er echt iets vanquote:Op donderdag 6 november 2025 07:30 schreef Bootje68 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |