abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219201031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Muurbloem7 het volgende:
Pascal de Haas wordt lijkt alleen maar samenwerkingen met voedsel te hebben. Nu weer granola. Dit kan toch niet. Hoe kan je als bedrijf zijne je merk aan een eetstoornis verbinden.
Ik snap echt niet dat een bedrijf met haar samen wil werken
pi_219201040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:33 schreef Henrike het volgende:
Debbie heeft denk ik gewoon geen zin in verjaardagsbezoek
Lekker zwelgen in zelfmedelijden, onwaar is ze zielig.
Not.
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die bij haar langs zouden willen gaan.
pi_219201099
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:16 schreef Harper het volgende:
Sinds wanneer is een trampoline een hangplek voor tieners?
(single mom Judith)
Die snapte ik ook niet... mijn tieners vind ik zelden op de trampoline.. ja als hun broertje het vraagt... met vrienden "hangen" ze op hun kamer of op de skatebaan
pi_219201401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:26 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Snap niet waarom ze niet gewoon een klusjesman inhuurt en dit soort dingen laat doen. Altijd maar buurman of familie3l
Omdat dat geld kost. En Juud wil het liefst alles gratisssss. Knieperd.
pi_219201443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 19:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Of ze heeft niemand meer over die wil komen
Sanneke wilde misschien wel komen, maar dan moet ze de bank af en dat is lastig.
pi_219201485
Heeft DBM enig idee hoe intens dom ze overkomt op threads? 🤦‍♀️

'Ik mis de tijd waarin links en rechts nog over schrijven ging'.

Oke oma 🙄🤷‍♀️
pi_219201564
Debbie doet alsof ze niet lang meer heeft… vind het zo sneu dat ze niet gewoon kan genieten van haar leven en haar gezin.
pi_219201624
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 16:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik blijf kriebels houden van mirthe en haar fantastische relatie en aller grootste liefde en beste partner en geweldige papa...
Ik hoop dat het dit keer echt is voor de kinderen vooral.. maar dit sprookje hebben we al paar keer bij haar voorbij zien komen natuurlijk...
Alles is helemaal perfect.. tot de volgende weer in haar dm slide
Ik geef het 2.5 jaar, dan is Bassie ook poef gone
pi_219201630
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 17:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly

En het is denk ik ook wel duidelijk dat er veel door Iris Z gelekt wordt. Niet netjes, vooral die reacties op de Insta van J.
I
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 17:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Poly

En het is denk ik ook wel duidelijk dat er veel door Iris Z gelekt wordt. Niet netjes, vooral die reacties op de Insta van J.
Iris is af, die is nog nooit in Uden geweest... So/just likeee
pi_219201721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:38 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik geef het 2.5 jaar, dan is Bassie ook poef gone
😂😂
pi_219201814
The home and the kid zit ook in mn irritatie inmiddels, man, man
pi_219202195
quote:
Pascal de Haas wordt lijkt alleen maar samenwerkingen met voedsel te hebben. Nu weer granola. Dit kan toch niet. Hoe kan je als bedrijf zijne je merk aan een eetstoornis verbinden.
Erg dom ook dat ze dit promoten.
Ze kunnen haar deurtje beter voorbijgaan. Zij moet aan haar herstel werken. Heel eerlijk denk ik dat ze niet herstelt.
pi_219202258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Debbie doet alsof ze niet lang meer heeft… vind het zo sneu dat ze niet gewoon kan genieten van haar leven en haar gezin.
Sneu? Ze doet dit zichzelf aan.
Ze trekt haar eigen plan.
Naar artsen luistert ze niet. Begint aan een zwaar afslankmeficijn wat gevaarlijk is.
Lieft en bedriegt de hele boel , kan longcivid uitzetten als het haar uitkomt.
Als ze echt zo ziek is als ze zegt dan had ze er heel anders ingestaan.
Ze raakt verstrikt in haar leugens, en dat geeft stress denk ik.
Ze moet een goede schop onder haar kont, zien wat ze heeft, 3 mooie kinderen en een man die haar op handen draagt.
Ze kan nog aardig veel, er zijn er veel erger aan toe
pi_219202275
quote:
Dit is niet te begrijpen en ik ben in staat om dat bedrijf te contacteren en te vragen waar zij mee bezig zijn. Dit is ook gewoon hele slechte reclame voor zo’n bedrijf.

Vroeger moesten fotomodellen erg dun zijn. Tegenwoordig wordt er merk, wat graat magere modellen gebruikt, direct geboycot
pi_219202298
MB sneert naar JvP?
pi_219202415
Het lijkt wel of de kinderen van hvk steeds vroeger naar bed gaan. Voor de tweeling en Z is 19:00 veel meer passend. Gemiddeld slapen kinderen va die leeftijd zo’n 12 uur per dag.

De kinderen van haar slapen dus helemaal niet zo slecht en zijn niet vroeg wakker.

Meisje J mag wel iets later volgens mij
pi_219202469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:34 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB sneert naar JvP?
Nee denk niet dat ze dat zo bedoeld, ze zitten ook gezellig naast elkaar op kantoor. Dat die je niet als je flink mot hebt.
pi_219202471
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het lijkt wel of de kinderen van hvk steeds vroeger naar bed gaan. Voor de tweeling en Z is 19:00 veel meer passend. Gemiddeld slapen kinderen va die leeftijd zo’n 12 uur per dag.

De kinderen van haar slapen dus helemaal niet zo slecht en zijn niet vroeg wakker.

Waarschijnlijk vindt ze het ook al teveel moeite om de kinderen op verschillende tijden naar bed te brengen.
pi_219202486
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Ze heeft denk ik andere dingen te doen.
Ze is ook niet altijd eerlijk in wat ze zegt. Blijkbaar is ze ook met de auto naar die speeltuin geweest , las ik net in de post.
Ja op de bakfiets is beetje ver.
pi_219202507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Sneu? Ze doet dit zichzelf aan.
Ze trekt haar eigen plan.
Naar artsen luistert ze niet. Begint aan een zwaar afslankmeficijn wat gevaarlijk is.
Lieft en bedriegt de hele boel , kan longcivid uitzetten als het haar uitkomt.
Als ze echt zo ziek is als ze zegt dan had ze er heel anders ingestaan.
Ze raakt verstrikt in haar leugens, en dat geeft stress denk ik.
Ze moet een goede schop onder haar kont, zien wat ze heeft, 3 mooie kinderen en een man die haar op handen draagt.
Ze kan nog aardig veel, er zijn er veel erger aan toe
Maar hoe dan ook vind ik het sneu, of ze nou lichamelijk ziek is of psychisch ziek
pi_219202557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee denk niet dat ze dat zo bedoeld, ze zitten ook gezellig naast elkaar op kantoor. Dat die je niet als je flink mot hebt.
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
pi_219202671
MB
En weer een halfnaakte Ollie in het laatste filmpje in de badkamer
pi_219202709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:51 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Maar hoe dan ook vind ik het sneu, of ze nou lichamelijk ziek is of psychisch ziek
Ja die snap ik, als het psychisch is.
Maar dan is het des te zuurder dat Roy niet ingrijpt.
Ik weet het niet bij Debby, vind haar ook enorm uitgekookt en sluw.
Voor haar kinderen vind ik het wel vreselijk.
Maar ook het feit dat je nooit de ouders of schoonouders daar ziet vind ik apart.
pi_219202713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Nou de tekst, de reacties eronder en alles na de post van gister lijkt het best een sneer.
Maar goed alles voor het plaatje hè, dus ja wie weet zitten ze “gezellig” op kantoor terwijl het lang niet gezellig is. We werken allemaal niet samen met ze dus hebben geen idee. Tenzij jij bij Jolie werkt, dan neem ik m’n woorden terug.
En #walkies onder de post, geen Bollen
pi_219202735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:58 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Nee haha ik werk er niet, maar ik die ook maar een gok hè? Als ik mot met iemand heb kan ik er niet gezellig naast zitten doen.
Maar idd misschien kunnen zij dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')