Ik heb haar story's nog niet geluisterd, maar was ze er gister? Dan ben ik benieuwd of ze klaagt over de drukte, want het was me een partij druk! Ik was er ook, kreeg het er op sommige stukken gewoon benauwd van.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:07 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke is naar de Efteling geweest! Een dag niet op de bank gehangen dus!
Juul gaat mee en vriendin Eileen ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
AM gaat dit weekend met Saar, Suus en Guus naar Terschelling "voor de volgende mijlpaal in het gezin"; paardrijden en galopperen op het strand (volgens mij gaat Juul ook mee). AM heeft al eens gepost dat Maarten baalt dat hij niet mee gaat (mag?) want hij blijft thuis met Jet en Lot. AM is al eens met Juul in IJsland geweest, gaat de volgende keer met Jim en gaat nog met Sam naar Noorwegen. Afgelopen zomervakantie met iedereen was ook betaald voor de oudste kinderen. Ik denk ook dat de opleiding van Jim (deels of geheel) door AM wordt gefinancieerd; hij komt wel heel veel thuis (eten) voor een volwassen man die op zichzelf woont. Ik vraag me af wat de beloning voor Maarten is in dit hele verhaal. Tenzij hij het natuurlijk prima vindt om alleen maar elke avond het eten op te scheppen en een wijntje met AM te drinken.
Ik ben zelf fanatiek ruiter maar verder dan dat ik het zelf leuk vindt en er geld mee verdiende is het totaal nutteloos hoor. We leven niet meer in 1700, je hoeft geen paard te kunnen besturen om ergens te komen in het leven. (En nou vraag ik me überhaupt af of de familie Geerts ergens zou komen te paard als er geen begeleiding en super brave paarden zijn want rijden kunnen ze maar matig)quote:Op donderdag 6 november 2025 10:43 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap ook niet zo goed, waarom G. nu mee mag voor zijn eerste rengalop, samen met zijn zussen, die 4 jaar minder rijervaring hebben.
Sowieso krijg ik altijd de indruk dat het paardrijden meer van Annemarie af komt, dan dat het de wens van de kinderen is. Ik snap ook niet zo goed, waarom het een belangrijk deel van de opvoeding is om op een paard te kunnen zitten.
Dat stoort mij dus echt wel in de opvoeding van Annemarie. Alles qua vrije tijd lijkt voor de kinderen bedacht te worden: scouting, natuurwacht (daar hoor ik nooit meer iets over) en paardrijden. Waarom nou niet gewoon een kind laten beslissen welke hobby of sport leuk lijkt? Waarom moet een hobby per se nut hebben? Ik zou Annemarie weleens willen zien als Maarten of Jim zegt dat ze naar yoga of balletles moet, omdat dat zo nuttig is.
Uit het voorbeeld van haar boek blijkt ook wel weer dat het merendeel van de kinderen niet heel enthousiast was over het paardrijden. Ook niet leuk voor diegenen die lesgeven (en ja, ik heb ervaring met kinderen die van hun ouders op een bepaalde sport moesten en dus met tegenzin op elke training stonden).
Of gaan ze bij lieve vrienden op bezoek 🫣quote:Op donderdag 6 november 2025 09:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vast een bakkerij beginnen of een 3e (4e?) huis kopen, vooral laten zien dat ze veeeel geld hebben 🤮
Een beetje net zoals het hulpje van de ministerquote:Op donderdag 6 november 2025 10:06 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze is allang klaar met M als gelijkwaardige partner, hij is nu haar hulpje.
En AM kookt nooit. Ze zet het klaar en MG mag het afmaken zodat zij de was kan omdraaien en wegbrengen 😉quote:Op donderdag 6 november 2025 11:23 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM
Hahahaha! Iemand op Hebban die het boek van AM heeft gelezen die zegt dat het boek inspiratie geeft om kwetsbare dingen te delen en mooie gesprekken te krijgen. En dat ze, ook al is ze zelf kok, ook inspiratie krijgt van de variatie en discipline van AM bij het koken. Ze vindt dat AM een kookboek moet maken.
Onder welke steen heb je dan geleefd en niet meegekregen dat het allemaal recepten van de Appie zijn?!?!
waar werkt deze kok? Dan hoeven we daar alvast niet te gaan eten.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:23 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM
Hahahaha! Iemand op Hebban die het boek van AM heeft gelezen die zegt dat het boek inspiratie geeft om kwetsbare dingen te delen en mooie gesprekken te krijgen. En dat ze, ook al is ze zelf kok, ook inspiratie krijgt van de variatie en discipline van AM bij het koken. Ze vindt dat AM een kookboek moet maken.
Onder welke steen heb je dan geleefd en niet meegekregen dat het allemaal recepten van de Appie zijn?!?!
Echt hartverscheurend, neem dat grietje lekker bij je. Dicht tegen je aan. En probeer rustig samen in slaap te vallenquote:Op donderdag 6 november 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind dit echt zorgwekkend, zo'n meisje beneden op de bank. Alleen in de nacht. Wat moet zij zich alleen voelen.
Het verdriet om school, pure wanhoop.
En mama blijft in bed en voed haar jongste 2 keer per nacht.
Dan weet je toch dat dit meisje niet in haar bed ligt.
Heel zorgelijk dat een meisje van haar leeftijd wakker ligt .
Vast tegengekomen bij het opladen van de auto 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 6 november 2025 11:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of gaan ze bij lieve vrienden op bezoek 🫣
Ik volg hun nog maar relatief kort maar ik heb Maarten pas op stories zien kroelen, helpen met schoenen aantrekken en haar in de staart sinds dat ze haar boek aankondigde. Ik vond de omslag opmerkelijk maar was er niet verbaasd over. AM was ook opeens een stuk warmer naar voornamelijk de 4 jongsten met "dag lieverd" en "ik kom je zo helpen". Alles voor de marketing. Ik zeg niet dat ze niet liefdevol zijn maar het wordt nu wel nadrukkelijk getoond. Nog kort daarvoor hoorde ik AM tegen de tweeling zeggen (die, ik meen, voor de eerste keer alleen naar paardrijden gingen) "veel plezier bij paardrijles maar als er iets is, daar aangeven en niet mij bellen". AM laat graag zien dat ze haar kinderen "onafhankelijk" opvoedt en die kilheid is voelbaar (behalve bij Juul) maar ze is gehaaid genoeg te acteren wanneer het moet.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:39 schreef Zana het volgende:
AM
Ik denk dat Maarten op de achtergrond best veel voor AM en haar bedrijf doet en ook voor de kinderen.
Hem zie je ook geregeld kroelen met de kinderen, terwijl AM de indruk wekt dat ze best afstandelijk naar haar kinderen toe is. Of het komt, omdat ze altijd haar telefoon in de hand heeft en wij het daardoor niet zien...
Ja, doe iets iig! Hoe kun je als moeder nou lekker gaan slapen in de wetenschap dat je dochter de hele nacht beneden zit?quote:Op donderdag 6 november 2025 11:52 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Echt hartverscheurend, neem dat grietje lekker bij je. Dicht tegen je aan. En probeer rustig samen in slaap te vallen
Ik vroeg met hetzelfde af.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes gaan naar Oeganda? Die lui zijn zo wereldvreemd, wat zouden ze daar gaan doen?
Misschien gewoon een beetje allebei 😅quote:Op donderdag 6 november 2025 08:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het knap vind of gewoon een beetje dom/naief🫢
Nee die verbouwing ansich niet, maar de (ogenschijnlijke?) laconieke houding over het verloop er van bedoel ik meer. Dat ze niet echt een plan lijken te hebben, maar misschien hebben ze dat wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo’n verbouwing aangaan vind ik niet per se knap. Vervolgens in een niet afgemaakt huis gaan wonen vind ik wel knap. Mij krijg je niet zo gek.
Misschien is het Rens, die is toch ook kok 🫣quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef poohenzo het volgende:
[..]
waar werkt deze kok? Dan hoeven we daar alvast niet te gaan eten.
DBM kan zelf natuurlijk niet eten dus verkleed zich 6x op een dag. Dus denk dat zij het grootste probleem isquote:Op donderdag 6 november 2025 12:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM zegt 8u te kunnen genieten van lege wasmanden, want vanavond zijn ze weer vol en kan ze weer. Hoe veel was hebben die mensen op een dag? Mijn wasmanden zijn niet vol na 1 dag, tenzij ik beddengoed heb, maar dat was ik gelijk 😅
Een van de dochters gaat daar voor school een project doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes gaan naar Oeganda? Die lui zijn zo wereldvreemd, wat zouden ze daar gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |