Met half afgemaakt mogen ze al heel blij zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 01:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke die een hele muur in de badkamer had gestuct, wat er daarna weer af moest omdat de muur niet recht genoeg was en nu moeten ze het weer anders aan gaan pakken..
Pfff. Nog maar 6 weken tot de verhuizing. Volgens mij moeten ze nog een tijd in de rotzooi wonen daar in een half afgemaakt huis.
Wees blij dat dat niet duidelijk is. In elk geval één kind dat privacy heeft. Mijn kinderen woonden op die leeftijd ook niet meer thuis.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:21 schreef Henrike het volgende:
Volgens mij woont de oudste van hvk niet meer thuis. Ze zegt dat ze het licht van Jayda uit moest doen boven, en Jayda sliep op de eerste verdieping.
Waar dat oudste meisje dan is gebleven?
Oudste is nog wel thuis... kort geleden had oudste raam open laten staan en had het binnen geregend en ging moeders op haar kamer filmen met 5 kinderen die overal aan zaten en op sprongen 🤦♂️quote:Op donderdag 6 november 2025 08:21 schreef Henrike het volgende:
Volgens mij woont de oudste van hvk niet meer thuis. Ze zegt dat ze het licht van Jayda uit moest doen boven, en Jayda sliep op de eerste verdieping.
Waar dat oudste meisje dan is gebleven?
Hier kreeg ik het ook benauwd van en maar filmen.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met half afgemaakt mogen ze al heel blij zijn denk ik.
Ik zou zo niet kunnen en willen wonen maar vind het knap als zij dat wel gaan doen.
Vind het ook leuk om te volgen, ben benieuwd naar het resultaat.
Janneke zonder zekering op het dak vond ik minder. Van die plastic klompen aan en dan zonder enige vorm van bescherming op het dak. Waarom?
Ik weet nog niet of ik het knap vind of gewoon een beetje dom/naief🫢quote:Op donderdag 6 november 2025 08:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier kreeg ik het ook benauwd van en maar filmen.
Ik heb het idee dat ze gewoon blanco die hele verbouwing in zijn gegaan; 'we zien wel hoe het werkt en wat handig is'. Ik vind t altijd knap als mensen die instelling (kunnen) hebben, mij zou het vooral stress opleveren😅
Vast een bakkerij beginnen of een 3e (4e?) huis kopen, vooral laten zien dat ze veeeel geld hebben 🤮quote:Op donderdag 6 november 2025 09:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes gaan naar Oeganda? Die lui zijn zo wereldvreemd, wat zouden ze daar gaan doen?
Of de "white savior uithangen" en "lekker kroelen in de jacuzzi". Zo'n klef stel vind ik hun en elke keer als ik Jan zie, dan verdenk ik hem ervan dat ie botox gebruikt.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Vast een bakkerij beginnen of een 3e (4e?) huis kopen, vooral laten zien dat ze veeeel geld hebben 🤮
quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
AM gaat dit weekend met Saar, Suus en Guus naar Terschelling "voor de volgende mijlpaal in het gezin"; paardrijden en galopperen op het strand (volgens mij gaat Juul ook mee). AM heeft al eens gepost dat Maarten baalt dat hij niet mee gaat (mag?) want hij blijft thuis met Jet en Lot. AM is al eens met Juul in IJsland geweest, gaat de volgende keer met Jim en gaat nog met Sam naar Noorwegen. Afgelopen zomervakantie met iedereen was ook betaald voor de oudste kinderen. Ik denk ook dat de opleiding van Jim (deels of geheel) door AM wordt gefinancieerd; hij komt wel heel veel thuis (eten) voor een volwassen man die op zichzelf woont. Ik vraag me af wat de beloning voor Maarten is in dit hele verhaal. Tenzij hij het natuurlijk prima vindt om alleen maar elke avond het eten op te scheppen en een wijntje met AM te drinken.
Precies wat ik dacht. Volgens mij gaat Julia idd mee want “ze durfde de helft van haar kinderen wel op deze paarden te zetten”. Dat zijn er dus 4. Waarom niet eens keer met Maarten, die zo graag wil en Julia laten oppassen?
Nee is geen raar idee , als het daar prettiger is zou ik dat ook een goede optie vinden.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:13 schreef Lalaland79 het volgende:
De vader van Jaida is achter de schermen toch ook in beeld? Kan ze (als dat waar is) daar niet (tijdelijk) wonen? #vasteensuperraaridee.
Zo’n verbouwing aangaan vind ik niet per se knap. Vervolgens in een niet afgemaakt huis gaan wonen vind ik wel knap. Mij krijg je niet zo gek.quote:Op donderdag 6 november 2025 08:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier kreeg ik het ook benauwd van en maar filmen.
Ik heb het idee dat ze gewoon blanco die hele verbouwing in zijn gegaan; 'we zien wel hoe het werkt en wat handig is'. Ik vind t altijd knap als mensen die instelling (kunnen) hebben, mij zou het vooral stress opleveren😅
Ze is allang klaar met M als gelijkwaardige partner, hij is nu haar hulpje.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:27 schreef Cattolica het volgende:
AM gaat dit weekend met Saar, Suus en Guus naar Terschelling "voor de volgende mijlpaal in het gezin"; paardrijden en galopperen galloperen op het strand (volgens mij gaat Juul ook mee). AM heeft al eens gepost dat Maarten baalt dat hij niet mee gaat (mag?) want hij blijft thuis met Jet en Lot. AM is al eens met Juul in IJsland geweest, gaat de volgende keer met Jim en gaat nog met Sam naar Noorwegen. Afgelopen zomervakantie met iedereen was ook betaald voor de oudste kinderen. Ik denk ook dat de opleiding van Jim (deels of geheel) door AM wordt gefinancieerd; hij komt wel heel veel thuis (eten) voor een volwassen man mislukte pannenkoek die op zichzelf woont. Ik vraag me af wat de beloning voor Maarten is in dit hele verhaal. Tenzij hij het natuurlijk prima vindt om alleen maar elke avond het eten af te maken, op te scheppen en een wijntje met AM te drinken.
Er is niks anders geworden. Enige wat naar mijn idee anders is, is dat de kinderen niet meer hoeven te poseren met gesponsorde kleding, maar dat ze daar nu dus gewoon bewegende beelden van maakt. Ze noemde van de week tussen neus en lippen door dat Jet nieuwe schoenen moet, nou even wachten dus op een schoenenbedrijf wat schoenen wil geven en anders koopt ze ze misschien zelf. Die kinderen zijn een wandelend reclameblok.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
En die paarden zijn natuurlijk een samenwerking. En de kinderen moeten af en toe met iets leuks omgekocht worden om mee te werken in het bedrijf van hun moeder. Maarten heeft geen meerwaarde (en werkt sowieso wel mee), dus die hoeft niet mee.
Ik ben overigens oprecht benieuwd (zonder het boek gelezen te hebben, dus wees niet bang, ik heb geen negatieve review geschreven en ik ga geen lezingen bezoeken) wat Annemarie nu exact veranderd heeft, want als iemand die af en toe kijkt, zie ik geen hele opvallende veranderingen (wordt L. nog steeds in gesponsorde kleding gehesen, die ze niet aan wil en wat kennelijk protest geeft in de ochtend) en zien we nog steeds meer dan nodig is.
En gelijk weer een spreekbeurt dat ze geen tips wil hoe iets goedkoper kan.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:07 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke is naar de Efteling geweest! Een dag niet op de bank gehangen dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |