abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219211931
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 07:52 schreef JaNeeDan het volgende:

Koen, de man van de post, een voorbijganger die de kar voor haar naar de bus brengt… wie zal het zeggen? Door zo’n foto te plaatsen wordt er gespeculeerd. Dat weet ze. JvP swifferde negatieve reacties ook altijd. Gek genoeg bleef de hele reactiegolf met Iris staan.
Ik blijf bij wat ik altijd al zei: JvP heeft twee gezichten.
1000000% mee eens. Jacq is de achterbakse van het stel.
pi_219211937
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:56 schreef Maremare het volgende:

[..]
Een traphekje is ook niet zaligmakend. We hebben er hier ooit eentje gekocht, eerst tussen het kozijn van de deur tussen woonkamer en gang gezet. Helaas klom onze zoon (a.k.a. klimgeit) er zo overheen. Traphekje teruggebracht, leek me bovenaan de trap helemaal geen succes 🫣
Hier exact hetzelfde. Dochter ging over het hekje heen. Dus heel rap leren traplopen/klauteren.
pi_219211949
AM vraagt om feedback hahahaha. Hoe het toch komt dat zij niet weet wat links en rechts is en dat ze geen enkele instructie vwb motoriek kan opvolgen. Nou meid, je bent gewoon motorisch extreem slecht ontwikkeld, geeft niet, kan gebeuren, maar het heeft waarschijnlijk niks met je dyslexie te maken.
pi_219211955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:47 schreef Leesje het volgende:

[..]
Hm in dit geval staat ze letterlijk voor de trap, dus dat lijkt me nu niet gevaarlijk. Maar ik begrijp ook niet waarom ze geen traphekje heeft.
En van die fles pap, dat is echt onzin. Mijn kind sliep ook heel laat door, alles geprobeerd, maar niks werkte. Dus dit is echt veel te kort door de bocht.
Ik had ook wel gewild dat een fles pap hielp ja, maar dat deed het echt nooit.
pi_219211965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier exact hetzelfde. Dochter ging over het hekje heen. Dus heel rap leren traplopen/klauteren.
Hier ook 😂 doodeng die traphekjes! Ze konden hier eerder traphekje klimmen dan lopen 🥴
pi_219211993
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:47 schreef Leesje het volgende:

[..]
Hm in dit geval staat ze letterlijk voor de trap, dus dat lijkt me nu niet gevaarlijk. Maar ik begrijp ook niet waarom ze geen traphekje heeft.
En van die fles pap, dat is echt onzin. Mijn kind sliep ook heel laat door, alles geprobeerd, maar niks werkte. Dus dit is echt veel te kort door de bocht.
Denk ook niet dat je het zo letterlijk moet nemen van die fles pap. Maar als je ziet hoe daar gegeten wordt, hoe vroeg ze in bed liggen dan zou ze het in ieder geval eens kunnen proberen.
Maar het niet kunnen slapen overdag, de vele prikkels die het ventje krijgt en het belabberde eten zullen zeker bijdragen aan de slechte nachtrust.
En inderdaad sommige kindjes slapen gewoon pas heel laat door, ook al doe je er alles aan.
pi_219212006
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 08:55 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Alsof die fles pap ervoor gaat zorgen dat hij op wonderbaarlijke wijze door gaat slapen 😆
Ze zou het kunnen proberen, als het werkt hoeft ze minder te klagen😉
pi_219212094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zou het kunnen proberen, als het werkt hoeft ze minder te klagen😉
Denk dat dit het ook is he... nee niet bij iedereen is de papfles het magische reddingsmiddel maar ze probeert niets.. of 1x en werkt niet dus klaar! Net als met al het eten daar.. ze heeft echt een beroerde visie op etenstijd en het ritueel er omheen.. die kinderen liggen voor het sinterklaas journaal op bed straks 🤔🤷 ergens moet ze toch gaan snappen dat haar dagritme niet helemaal klopt?
En hoe de tweeling reageert op de camera is gewoon eng... "mama pakt haar telefoon! Snel mooi staan!" Dat is gewoon niet normaal
pi_219212292
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:02 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die kinderen kijken regelmatig zo als moeder weer staat te filmen. Heel ongemakkelijk, maar dat boeit haar niet. Want kijk eens hoe goed ze voor haar kinderen zorgt Want kijk eens wat voor mooie kleding ze dragen!
Ze heeft waarschijnlijk iets gezegd van ga even staan dan kan ik filmen want de meiden staan al geposeerd (iig camera bewust) en dan komt Z erbij en die draait zich er zo tussen dat hij ook op camera komt. Heel erg camera bewust en geposeerd.
pi_219212362
Gisteren kwam er op TT een influencer voorbij die helemaal blij was met haar nieuwe auto want lang op gewacht, geen occasion want moest een speciale kleur zijn en de twee occasions in NL in die kleur waren niet veel goedkoper dan een nieuwe. Nergens iets te vinden over samenwerking o.i.d.
Helemaal prima!
Komt er net op insta een influencer voorbij met exact dezelfde auto, zelfde kleur ook. Is het een #AD.
Twijfel nu dus direct of die andere ook niet een #AD is.
pi_219212393
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Gisteren kwam er op TT een influencer voorbij die helemaal blij was met haar nieuwe auto want lang op gewacht, geen occasion want moest een speciale kleur zijn en de twee occasions in NL in die kleur waren niet veel goedkoper dan een nieuwe. Nergens iets te vinden over samenwerking o.i.d.
Helemaal prima!
Komt er net op insta een influencer voorbij met exact dezelfde auto, zelfde kleur ook. Is het een #AD.
Twijfel nu dus direct of die andere ook niet een #AD is.
Vera? Zou wel heel stom zijn als het een ad zou zijn en ze dus beide het zelfde filmpje opgenomen hebben (doen alsof je deze zo graag wilde dat je er super lang op heb gewacht.. en dat je hem zelf gekocht heb -zegt vera iig wel.. andere flu filmpje niet gezien))
pi_219212408
Vera is normaal wel open over haar samenwerkingen dus ik ga er even vanuit dat ze de auto wel zelf gekocht heeft
  Moderator/colorchick vrijdag 7 november 2025 @ 10:10:22 #288
382129 crew  Donna
pi_219212430
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:08 schreef poohenzo het volgende:
Vera is normaal wel open over haar samenwerkingen dus ik ga er even vanuit dat ze de auto wel zelf gekocht heeft
Ja als ze hier over zou liegen helpt ze haar hele imago om zeep. Geloof ook niet dat ze liegt.
pi_219212483
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja als ze hier over zou liegen helpt ze haar hele imago om zeep. Geloof ook niet dat ze liegt.
Ik keek even. Maar vreselijk al die Engelse termen tussendoor. Geen volgtip voor mij dus haha
pi_219212485
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 21:57 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Denk dat die schoonouders wel grote zorgen hebben zo op hun ‘oude dag’. Maar fijn dat ze dit doen inderdaad. Fijn voor de kinderen, een veilige en vertrouwde omgeving denk ik.
Dit bedoel ik ook. Grote zorgen
pi_219212500
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vera? Zou wel heel stom zijn als het een ad zou zijn en ze dus beide het zelfde filmpje opgenomen hebben (doen alsof je deze zo graag wilde dat je er super lang op heb gewacht.. en dat je hem zelf gekocht heb -zegt vera iig wel.. andere flu filmpje niet gezien))
Klopt, ik wist de naam niet meer maar kon het op ‘Vera’ terugvinden.
Andere flu is Annick. Zij heeft wel een andere tekst hoor, vind het gewoon heel toevallig.
Ik ga er vanuit dat Vera de auto inderdaad gekocht heeft. Ik zie ook dat zij echt veel volgers heeft dus zou onlogisch zijn om een samenwerking niet te noemen.
pi_219212501
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 09:10 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
1000000% mee eens. Jacq is de achterbakse van het stel.
Altijd al gezegd. En op een juicechannel stond ook dat Koen enSjaak samen door zouden maar Sjaak contact had met een getrouwde man. Miss kloppen al onze speculaties dan toch. Heeft ze Koen weggekaapt. Mies heeft alles gedaan zegt ze in de podcast. En het is duidelijk dat Mies niet zoveel meer van Sjaak moet hebben. To be continued
pi_219212510
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 06:12 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte schrijft dat ze maar een aantal zinnen kan zegge in dr herstel. Gelukkig heeft ze een snelle postvinger en ze een hoop foto's en nietszeggende teksten wel goed plaatsen.
Het komt echt over als een dikke tegenvaller, die hele ik wil strak zijn operatie
pi_219212550
Ik volg Sanneke nu al heel wat jaren (hiervoor op Youtube) en ik heb denk ik teveel en te vaak tranen gezien dat het ook nu vandaag weer heel strategisch overkomt. Ik zeg niet dat haar emotie's niet oprecht zijn maar ik kijk er zo langzamerhand wel al een tijdje met rollende ogen naar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 07-11-2025 10:32:02 (Correctie) ]
pi_219212559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het komt echt over als een dikke tegenvaller, die hele ik wil strak zijn operatie
die hele ingreep is niet volgens plan verlopen. Het is nl niet standaard dat mensen zakken bloed en ijzer bijgezet moeten krijgen en dat het dagen duurt voordat je een zin kunt uitbrengen.
pi_219212610
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef poohenzo het volgende:

[..]
die hele ingreep is niet volgens plan verlopen. Het is nl niet standaard dat mensen zakken bloed en ijzer bijgezet moeten krijgen en dat het dagen duurt voordat je een zin kunt uitbrengen.
Maar goed ze heeft goed gevoeld en met haar lichaam gesproken. Dus die zal wel op de hoogte zijn van dat het allemaal goedkomt
pi_219212611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.
pi_219212629
Joerie is ook heel blij dat het eindelijk strak is allemaal 🤣. Hebben jullie trouwens de parodie van Henry van Loon gezien? Hilarisch
pi_219212732
Ik dacht ik zoek die Vera even op, maar jeetje moet even bijkomen van deze meid. She’s a lot 😅
pi_219212737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 10:40 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ben ik de enige die deze Vera met alarmbellen aanschouw? Ik vind haar heel gehaaid overkomen maar daarom rijdt zij in een (wel of niet gesponsorde) nieuwe auto en ik niet. Nee, ik vind haar niet eens irritainment, gewoon sluw.
Ze komt bij mij zelden voorbij. Misschien komen zij en Annick nu voorbij omdat ik deze week zelf ben gaan zoeken naar een nieuwe auto.
Over alarmbellen gesproken, die gaan bij mij bij alle fluflu’s af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')