SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
honden zijn het beste maar katten vind ik ook erg leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is ontzettend leuk en tof.
Ook als je meer een honden mens bent
honden zijn leuk als je er tijd voor heb. Katten zijn veel minder high maintenance:Dquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
honden zijn het beste maar katten vind ik ook erg leuk.
Absoluut!quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
honden zijn leuk als je er tijd voor heb. Katten zijn veel minder high maintenance:D
Ik heb alleen een mobielquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Stateofmind pas de OP even aan, bij aankomende titels.
Daarom op het platteland wonen, waar tussen de weilanden en in de uiterwaarden voldoende ruimte is om de hond uit te laten en niemand last heeft van drollenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:50 schreef Drankster het volgende:
Vrijwillig in de ochtend buiten warme poep oprapen. :’)
Kadden > honten elke dag.
vet hart kweken met een katquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:50 schreef Drankster het volgende:
Vrijwillig in de ochtend buiten warme poep oprapen. :’)
Kadden > honten elke dag.
Zijn meestal van die kleine kut keffers die de hele tijd zitten te blaffen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Een kat kan je mooi zn gang laten gaan geen lawaai geen gezeik
katten geen lawaaiquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Games worden besproken in F&Fquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit ik in het goede topic?
Mijn hond blaft zelden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Echt een genotsspel. Maar ook al een paar keer frustrerend geëindigd. Net weer zo’n kereltje die dan de hele tijd zit te wachten totdat je de lift in gaat en dan in je rug knalt. Vermoeiend.quote:Op zondag 2 november 2025 13:14 schreef Divje het volgende:
Met de free loadouts heb ik de meest epic runs in Arc Raiders, maar als ik met een custom loadout ga sterf ik op de meest belachelijke manieren
Aangifte doenquote:Op zondag 2 november 2025 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een genotsspel. Maar ook al een paar keer frustrerend geëindigd. Net weer zo’n kereltje die dan de hele tijd zit te wachten totdat je de lift in gaat en dan in je rug knalt. Vermoeiend.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Stateofmind pas de OP even aan, bij aankomende titels.
Geef maar aan wat er aangepast moet worden. Die releasekalenderlinkjes werken ook niet meer zag ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mobiel
En een OP aanpassen is echt klote op de telefoon.
Wellicht dat @:2Dope zo vriendelijk wil zijn.
War komt er eigenlijk allemaal nog?
But why..quote:Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
Auto heeft vorige maand een grote beurt en apk gehad, en de rekening 'viel mee' of beter gezegd ik was minder kwijt dan gedacht.
Woensdag wordt de distributieriem plus waterpomp vervangen.
Op internet zie ik prijzen van 300 tot 1000 euro 😱
Maar ik heb me voorgenomen dat als dat ook 'meevalt' ik mezelf ga trakteren op een PS5 Pro![]()
En zo niet, dan in het voorjaar.
Omdat de distributieriem aan vervanging toe isquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op maandag 3 november 2025 10:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Geef maar aan wat er aangepast moet worden. Die releasekalenderlinkjes werken ook niet meer zag ik.
Dat jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 november 2025 16:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ja
Je moet jezelf af en toe, als het kan, verwennen.
Maar goed, eerst maar eens de rekening afwachten morgen.
Je had nog beter nog anderhalve week kunnen wachten op de grote update.quote:Op maandag 3 november 2025 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Gister nog een stukje AC Mirage gedaan.
Nu door de tutorial heen, om daarna dus idd gewoon exact hetzelfde spel te krijgen als alle andere AC's
(Had ik wat anders verwacht? Nee eigenlijk niet.....)
Ik voel m nogsteeds niet echt.
Vraag me af of ik dit ga uitspelen.
Wat gaat erin zitten?quote:Op maandag 3 november 2025 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je had nog beter nog anderhalve week kunnen wachten op de grote update.
Is dat gewoon een patch update?quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nieuwe missies
Nieuwe map
Filters
Parkour update
Die titty-bump ookquote:Op maandag 3 november 2025 22:23 schreef Drankster het volgende:
Ayooo 💀
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik kijk hier ook absoluut naar uitquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Zie de game hier niet tussen geanticipeerde titels staan. Maar ik kijk met name uit naar de game Exodus (2026).
Vroeger veel Kotor 1 en 2 gespeeld en de Mass effect trilogie en hier zitten de OG Bioware schrijvers op. Enorme Interstellar vibes ook met 'time dilation' en gewichtige keuzes die consequenties hebben voor je story.
Storytrailer pas ontdekt maar was top notch.
Ga ik de PS5 zeker voor afstoffen
Mindseye was van de grote ex Rockstar dev Leslie Benzies en dat was ook een kut game.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Zie de game hier niet tussen geanticipeerde titels staan. Maar ik kijk met name uit naar de game Exodus (2026).
Vroeger veel Kotor 1 en 2 gespeeld en de Mass effect trilogie en hier zitten de OG Bioware schrijvers op. Enorme Interstellar vibes ook met 'time dilation' en gewichtige keuzes die consequenties hebben voor je story.
Storytrailer pas ontdekt maar was top notch.
Ga ik de PS5 zeker voor afstoffen
Mee eens. Al kreeg Glen Schofield uiteindelijk niet de tijd en resources om te maken wat hij wilde. Er is heel wat gecut.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mindseye was van de grote ex Rockstar dev Leslie Benzies en dat was ook een kut game.Calisto Protocol was van Glen Schofield, het geniale brein achter Dead Space, en ook die game was matig dus ex developer van studio x of y zegt niet zo veel. Misschien is er een reden waarom ze er niet meer werken.
![]()
Nice! Ik houd dit topic met een schuin oog in de gaten om te kijken of er nog lekkere games aankomen. De laatste 10 jaar is het allemaal maar mwah.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk hier ook absoluut naar uit
Ik post hier wel vaker over.
Eens hoor. Maar het wordt ontwikkeld door Archetype Entertainment met een team die bij veel bangers betrokken zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mindseye was van de grote ex Rockstar dev Leslie Benzies en dat was ook een kut game.Calisto Protocol was van Glen Schofield, het geniale brein achter Dead Space, en ook die game was matig dus ex developer van studio x of y zegt niet zo veel. Misschien is er een reden waarom ze er niet meer werken.
![]()
Ik ben all in voor een nieuwe Mass Effect, misschien wel de meest gespeelde trilogie op de Xbox 360.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar het wordt ontwikkeld door Archetype Entertainment met een team die bij veel bangers betrokken zijn geweest.
Ook zijdelings bij bijvoorbeeld BG3. Normaal gesproken weten ze wel hoe je een verhaalvertellende RPG in elkaar draait. En als het nu een enorm space opera wordt dan mogen ze mijn geld hebben.
Wordt het een flop dan wordt het niets meer met het genre
Toch besloten om verder te gaan, maar wel op easy, om er een beetje snel doorheen te gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
Denk niet dat ik verder ga met The Outer Worlds 2.
Het is net als bij deel 1 dat het leuk en tof begint, maar het al snel saai en herhalend wordt.
Pas 22 uur gespeeld.
De dialoog opties zijn wel ijzersterk.
Die heb ik helaas op disc en de drive haal ik nu nog niet, dus die moet even wachten, net als KCD2.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Death Stranding 2 is echt smullen op de Pro icm OLED
Bekijk even wat Digital Foundry videos over de enhanced games. Horizon is echt mooier en soepeler maar andere games zijn minder geworden. Vond enhanced Hogwarts vies tegenvallen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik helaas op disc en de drive haal ik nu nog niet, dus die moet even wachten, net als KCD2.
Wellicht een goede reden om eens te kijken welke Pro Enhanced games ik nog heb en die te gaan spelen
Moet nog verder met AC Shadows, en geen idee of Cyberpunk 2077 ook pro enhanced is, want de dlc moet ik nog spelen.
Zo eerst eens kijken of er een overzicht is van alle Pro Enhanced games.
Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Bekijk even wat Digital Foundry videos over de enhanced games. Horizon is echt mooier en soepeler maar andere games zijn minder geworden. Vond enhanced Hogwarts vies tegenvallen bijvoorbeeld.![]()
Dat Pro overzichtje is ook in de psn store te vinden.
Eigenlijk is verder die Performance Pro setting de base-PS5 quality setting @ 60fps
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Quality mode @:60fps, soms met raytracing
En de base PS5 is in principe goed genoeg, ik heb de Pro (nog) niet nodig, maar soms moet je jezelf eens verwennen
En sowieso zou ik hem vroeg of laat gekocht hebben vanwege GTA6, want die zou volgens de geruchten alleen 60fps draaien op de Pro.
Alles met raytracing is nog steeds 30 (soms ~40, Forbidden Westquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Quality mode @:60fps, soms met raytracing
En de base PS5 is in principe goed genoeg, ik heb de Pro (nog) niet nodig, maar soms moet je jezelf eens verwennen
En sowieso zou ik hem vroeg of laat gekocht hebben vanwege GTA6, want die zou volgens de geruchten alleen 60fps draaien op de Pro.
Hm als je bij Sony direct koopt krijg je de disc drive voor de helft.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik helaas op disc en de drive haal ik nu nog niet, dus die moet even wachten, net als KCD2.
Wellicht een goede reden om eens te kijken welke Pro Enhanced games ik nog heb en die te gaan spelen
Moet nog verder met AC Shadows, en geen idee of Cyberpunk 2077 ook pro enhanced is, want de dlc moet ik nog spelen.
Zo eerst eens kijken of er een overzicht is van alle Pro Enhanced games.
Ben geen fan duurdere producten online te bestellen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm als je bij Sony direct koopt krijg je de disc drive voor de helft.
Ik zou zweren dat ik vrij recent iets voorbij heb zien komen van een game die dat sowieso had.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles met raytracing is nog steeds 30 (soms ~40, Forbidden West) tho'
Ik heb 2tb eraan hangen voor ps4 games. Scheelt ook enorm.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
https://ibb.co/1fWh5jnx][ afbeelding ][/url]
Moet zo helaas naar het Krankenhaus 😱 en vanavond eerst The Outer Worlds 2 afronden, alleen de main quest.
En morgen de Pro installeren.
2 TB zag ik
Hoewel de opslag op de base PS5 nooit echt een probleem was met supersnel internet, is het toch wel prettig.
BG3 had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:03 schreef Drankster het volgende:
Sommige games maken goed gebruik van PSSR zoals Stellar Blade, Final Fantasy 7 Rebirth, Baldur’s Gate 3, Death Stranding 2. Die games zijn op Pro perfomance mode nog scherper dan de quality mode van de base PS5.
Probeer het gewoon. Indien corrupted download je ze.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster
@:DKUp
(en natuurlijk anderen met een PS5 Pro)
Savegames en zo overzetten van de oude PS5 naar de Pro kan via de PS Plus cloud.
Maar ik begreep dat je ook geïnstalleerde games van de oude PS5 naar de Pro kunt overzetten als ze beide via hetzelfde netwerk verbonden zijn.
Ik heb nog 1 hdmi 2.1 poort over, dus dat is geen probleem, en de PS5 is met een utp kabel met de router verbonden.
Heb geen utp kabel over, maar kan de Series X even uitpluggen en die kabel gebruiken.
Tot zover geen probleem.
Echter lees ik op oa Reddit dat het op deze manier overzetten van games kán leiden tot problemen (corrupted files en zo 😱).
Hoe hebben jullie dat gedaan met de overgang naar de Pro?
Alle games opnieuw gedownload. Doe ik altijd met nieuwe consoles.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster
@:DKUp
(en natuurlijk anderen met een PS5 Pro)
Savegames en zo overzetten van de oude PS5 naar de Pro kan via de PS Plus cloud.
Maar ik begreep dat je ook geïnstalleerde games van de oude PS5 naar de Pro kunt overzetten als ze beide via hetzelfde netwerk verbonden zijn.
Ik heb nog 1 hdmi 2.1 poort over, dus dat is geen probleem, en de PS5 is met een utp kabel met de router verbonden.
Heb geen utp kabel over, maar kan de Series X even uitpluggen en die kabel gebruiken.
Tot zover geen probleem.
Echter lees ik op oa Reddit dat het op deze manier overzetten van games kán leiden tot problemen (corrupted files en zo 😱).
Hoe hebben jullie dat gedaan met de overgang naar de Pro?
Ja dit, ik zet nooit wat over van oude consoles. Saves staan in de cloud.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alle games opnieuw gedownload. Doe ik altijd met nieuwe consoles.
Hier hebben ze sinds de PS4 een oplossing voor namelijk: downloaden in rest mode.quote:Op donderdag 6 november 2025 00:02 schreef StateOfMind het volgende:
Lijkt mij ook het beste.
Savegames via cloud, de rest downloaden.
Toch snel internet.
Nu laatste missie Outer Worlds 2.
Hopelijk voor 1 uur klaar 😱
Dan maar moe op kantoor morgen
Bel je ook nog in om op het internet te kunnen?quote:Op donderdag 6 november 2025 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Rust modus gebruik ik overigens nooit.
Vwb consoles dan, zelf ga ik wel 's avonds laat in rust modus![]()
Zo tofquote:Op donderdag 6 november 2025 10:19 schreef Peejtur het volgende:
Arc Raiders ook aangeschaft. Vanavond maar eens spelen.
Ik verstuur envelopjes met enen en nullen per postduif.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bel je ook nog in om op het internet te kunnen?
Ja is hij wel maar nog niet helemaal duidelijk wat te doen. En ik werd gewoon neergeknald door 1e die ik tegenkwam....quote:
Wat was het hiervoor?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
GTA 6 blijkbaar weer delayed 😱
Nu 19 november 2026
Mei 2026.quote:
Maar dan krijg je wel realistische lantaarnpalen (dat RDR2 filmpje)quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mei 2026.
26 mei als het goed is.
Ze hebben blijkbaar van de week een hoop mensen ontslagen
Wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel realistische lantaarnpalen (dat RDR2 filmpje)
Sometimes less is more
Mijn spaarvarken is het met je eensquote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel realistische lantaarnpalen (dat RDR2 filmpje)
Sometimes less is more
Mijn Pro kan best wel geluid maken bij bepaalde games maar dat hoor je alleen als er even een moment van stilte is in een game (of als je het geluid van de tv uitzet).quote:Op donderdag 6 november 2025 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn launch PS5 was stil (ook na 5 jaar), maar de Pro is echt volledig geruisloos
Dat klinkt meer als een spelletje van Easytoysquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
Dat Satisfactory is echt hartstikke goed te doen op de PS5 zeg.
Rating van 4.93 na 1500 stemmen, en zo terecht
Vanmiddag ook eens proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
Dat Satisfactory is echt hartstikke goed te doen op de PS5 zeg.
Rating van 4.93 na 1500 stemmen, en zo terecht
En dat in het weekend 😱quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Final Fantasy 2 uitgespeeld![]()
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system
Wist niet eens dat daar een film van kwamquote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die Until Dawn film al gezien?
Staat opeens op Netflix ik dacht dat ze hem nog aan het maken waren.
Heb 1 en 2 op de GBA (emulator) gespeeld. Vond ze allebei wel leuk.quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system,
Dat wist ik wel dat hij al uit is niet.quote:Op zondag 9 november 2025 18:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wist niet eens dat daar een film van kwam
En hij is erg leuk en verslavend. Kan nu ook gebouwen maken dus dat ga ik nu aanpakken. Muren enzo.quote:
Is het je gelukt ja?quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system,
quote:
OP spells zijn OPquote:Op zondag 9 november 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Wel een paar uurtjes extra grinden gedaan en toen poging 2 gedaan door alleen maar Ultima en Holy te casten om The Emperor.
Anders was het de bloodsword gebruiken en dat is een OP weapon.quote:
Dat zegt me dan niks maar die spells welquote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was het de bloodsword gebruiken en dat is een OP weapon.
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruikenquote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zegt me dan niks maar die spells wel
Thats what she saidquote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruiken
True, al doe ik dat in alle games wel waar ik de tools krijgquote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruiken
Ja he, ik zat al een tijdje te kloten op de pc ermee, maar sinds dinsdag lekker op de bank.quote:Op zondag 9 november 2025 20:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
En hij is erg leuk en verslavend. Kan nu ook gebouwen maken dus dat ga ik nu aanpakken. Muren enzo.
Meer Yakuza!quote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
State of Play Japan airs this Tuesday, November 11
Ja heb ondertussen ook de kolencentrale eindelijk. Maar is nu nog beetje zooitje en spaghetti. Moet allemaal even wat netter gemaakt worden nog.quote:Op zondag 9 november 2025 22:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja he, ik zat al een tijdje te kloten op de pc ermee, maar sinds dinsdag lekker op de bank.
Er zitten heel veel bijzondere dingen in het spel, en je merkt dat het product al flink onderhanden is genomen voor het op de console is uitgebracht.
Jetten en Timmerfrans do not approve 😱quote:Op maandag 10 november 2025 15:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja heb ondertussen ook de kolencentrale eindelijk. Maar is nu nog beetje zooitje en spaghetti. Moet allemaal even wat netter gemaakt worden nog.
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloopquote:
quote:Op maandag 10 november 2025 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloop
Net gekeken. Was wel oké. Spel is veel beter.quote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die Until Dawn film al gezien?
Staat opeens op Netflix ik dacht dat ze hem nog aan het maken waren.
quote:Op maandag 10 november 2025 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloop
Boeie wordt toch kut.quote:Op maandag 10 november 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
De release van The Elder Scrolls 6 is, hoe verrassend, nog heel ver weg.
https://www.eurogamer.net(...)s-his-everyday-thing
Elders zag ik voorbij komen dat ergens tussen 2028 en 2030 een realistische verwachting is
Een PS6 game dus.
Skyrim kwam in 2011 uit
En de TES6 reveal trailer in 2018.
En gezien ze én met die brakke en op alle fronten achterhaalde engine blijven werken, én met die lead schrijver, weet je nu al hoe die game gaat worden.
Helaas
Eurogamerquote:Op maandag 10 november 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
De release van The Elder Scrolls 6 is, hoe verrassend, nog heel ver weg.
https://www.eurogamer.net(...)s-his-everyday-thing
Elders zag ik voorbij komen dat ergens tussen 2028 en 2030 een realistische verwachting is
Een PS6 game dus.
Skyrim kwam in 2011 uit
En de TES6 reveal trailer in 2018.
En gezien ze én met die brakke en op alle fronten achterhaalde engine blijven werken, én met die lead schrijver, weet je nu al hoe die game gaat worden.
Helaas
Ziet er wel als een toffe dlc uit. had een andere video gezien waar ze er meer van laten zien. Het is echt een nieuwe stuk map die je in gaat.quote:
Meer RE9, gunplay reveal met Leon in Raccoon City, RE4R combat mechanicsquote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
State of Play Japan airs this Tuesday, November 11
Gewoon bij iedere showcase, trailer en event Leon roepen, zal ze lerenquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Meer RE9, gunplay reveal met Leon in Raccoon City, RE4R combat mechanics [ afbeelding ]
Ik was er 8 minuten voor het beginquote:
Omdat het de engelse channel is. Hier japans voor jequote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef Evangelion het volgende:
Engelse Voice acting in een State of Japan
Ik ga gewoon ff een serie kijken tot er iets nuttigs komtquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was er 8 minuten voor het begin
Hij kleedt zich wel als een boomerquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
Wie is die boomer presentator? Een Japanner die 40 lijkt dan is hij vast 70.
De va van Eren Yeagerquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
Wie is die boomer presentator? Een Japanner die 40 lijkt dan is hij vast 70.
Wat is het verschil met Entropy Effect?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:25 schreef Evangelion het volgende:
Entropy Effect X heeft de show gered (En het is nog niet afgelopen)
weeb haters in the mud
Ik ging er persoonlijk al vanuit dat er sowieso weinig van mijn gading (gado gadoquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:43 schreef Friday12 het volgende:
Echt een van de slechtste ooit volgens mij
Doe dan geen show
De Xquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Entropy Effect?
Ik heb er ook helemaal niks mee.quote:
Huh maar er is volledig interconnectedquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee.
Ben al sinds de originele Demon's Souls uit 2007 of 2009 een enorme fan van de soulsborne games, maar Nightreign vond ik echt helemaal niks
Sterker nog, van Elden Ring was ik ook geen liefhebber van het open wereld gedeelte.
Heb liever het interconnected world design van de Souls games.
Wat ik al zeiquote:Op woensdag 12 november 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even teruggekeken. Niks gemist zo te zien.
Eens, prima open wereld, mooi en zo. Maar had liever dat ze die energie in meer legacy dungeons hadden gestoken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee.
Ben al sinds de originele Demon's Souls uit 2007 of 2009 een enorme fan van de soulsborne games, maar Nightreign vond ik echt helemaal niks
Sterker nog, van Elden Ring was ik ook geen liefhebber van het open wereld gedeelte.
Heb liever het interconnected world design van de Souls games.
.... ik weet t nog niet.quote:
Ik vind de 2D anime Fighting game esthetic wel tof altijd. (Street Fighter, Dragon Ball FighterZ, Guilty Gear, etc.)quote:Op woensdag 12 november 2025 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik weet t nog niet.
Ik vind t nog steeds een te hoog marvel anime gehalte hebben, en die chibi grote bobble head cutesy poppetjes kan ik al he-le-MAAL niks mee.
Toch typisch dat ik bij de artwork van Marvel Rivals (koreaans?) dat dan weer niet heb, maar bij dit wel.
Ik voel 'm nog niet. Het voelt niet als de comics.
Ik kon ook helemaal nik met de X-men anime versie van de cartoon en wel met X-Men '97 (![]()
![]()
)
Zeg dat tegen de mensen die hyperrealistische uitziende games willen waardoor AAA games nu 8 jaar duren om te maken.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ja of je vind het tof om te spelen of niet. Echt who cares qua aesthetics bij een fkn fighting game.
Dat is bij fighting games niet het geval en nooit geweest.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mensen die hyperrealistische uitziende games willen waardoor AAA games nu 8 jaar duren om te maken.
Killer Instinctquote:Op woensdag 12 november 2025 16:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind de 2D anime Fighting game esthetic wel tof altijd. (Street Fighter, Dragon Ball FighterZ, Guilty Gear, etc.)
Ben er helaas wel slecht in, of nouja geen zin om veel tijd in te steken. 3D fighters zijn veel makkelijker voor noobs.
Surequote:Op woensdag 12 november 2025 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ja of je vind het tof om te spelen of niet. Echt who cares qua aesthetics bij een fkn fighting game.
Absoluut wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is bij fighting games niet het geval en nooit geweest.
Ja dus? Dat heeft toch niks met artstyle te maken?quote:Op donderdag 13 november 2025 11:00 schreef Ludachrist het volgende:
De man die klaagt dat de NPC's in Yotei er als downies uitzien vindt tevens dat het niet uitmaakt hoe iets eruitziet als de gameplay maar goed is genot.
Ik had deze opmerking ook al onder de knop staan iddquote:Op donderdag 13 november 2025 11:00 schreef Ludachrist het volgende:
De man die klaagt dat de NPC's in Yotei er als downies uitzien vindt tevens dat het niet uitmaakt hoe iets eruitziet als de gameplay maar goed is genot.
Moet je maar niet zoveel domme dingen zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dus? Dat heeft toch niks met artstyle te maken?
Jij zoekt ook echt altijd om zout te strooien
Dat games om gameplay draaien heb ik altijd al gezegd.
Gewoon een stickman fighterquote:Op donderdag 13 november 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijdens fighting games is de artstyle ook wel bepalend. Hoe ga je anders zien wanneer een character welke aanval in gaat zetten?
Okquote:Op donderdag 13 november 2025 11:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel domme dingen zeggen.
Dat heeft toch ook nx met artstyle te maken maar gewoon hoe moves worden getelegraphed (kan t nederlandse woord er ff niet voor vinden :p)quote:Op donderdag 13 november 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijdens fighting games is de artstyle ook wel bepalend. Hoe ga je anders zien wanneer een character welke aanval in gaat zetten?
Still Wakes the Deep is tofquote:
Stond op de wishlist ja dus als dan iets onverwachts op PS+ komt is extra lekkerquote:Op donderdag 13 november 2025 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Still Wakes the Deep is tof![]()
Destijds op Game Pass gespeeld.
Insurgency dinges is ook een toffe, doch moeilijke (qua leercurve) shooter. Destijds althans.
Hoeveel stof heeft die Series X verzameld na Outer Worlds 2?quote:Op donderdag 13 november 2025 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
Black Ops 7 schijnt ook morgen uit te komen, dus wellicht de Series X (want hij komt meteen op Game Pass) ook eens afstoffen.
Letterlijk nul, aangezien ik mijn consoles altijd afdek als ik ze niet gebruikquote:Op donderdag 13 november 2025 23:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel stof heeft die Series X verzameld na Outer Worlds 2?
Ja ik ben hier toch echt wel naar uit aan t kijken!quote:Op vrijdag 14 november 2025 00:08 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe Blood of the Dawnwalker gameplay @:Ang3l
Van een studio van voormalig CDPR devs, die oa aan The Witcher 3 en Cyberpunk 2077 gewerkt hebben.
Kennelijk een pre-Alpha build.
Reddingsvest aan en veiligheidsspeld meenemen en er kan kan niks gebeurenquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben hier toch echt wel naar uit aan t kijken!
Narrative sandbox is wel een gevaarlijke vooor mij, want dan wil ik no wel eens verzuipen.
En anders gewoon een "Skellige skip!" en terug naar de main quest.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Reddingsvest aan en veiligheidsspeld meenemen en er kan kan niks gebeuren
niet slechtquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Nedgame zou ik 175 euro terugkrijgen.
Gisteren bij Goohoo een online formulier ingevuld, met foto's erbij.
Kreeg zojuist een mail terug, met een prijsvoorstel van 375 euro
Van het weekend de PS5 leegmaken en maandag inleveren
Dat, en game staat nog steeds (tegenwoordig bijna) maandelijks in de top 10 meest gekocht spellen wereldwijd, al sinds de release in 2013.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
We krijgen gta 5 bij ps plus in November.
man man man hoeveelste keer is dat ondertussen dat we gta 5 krijgen.
Had ik niet verwacht nee, dat bedrag.quote:
Ik heb GTA V nog steeds niet gespeeldquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
We krijgen gta 5 bij ps plus in November.
man man man hoeveelste keer is dat ondertussen dat we gta 5 krijgen.
denk na pc dat ps5 pro wel de beste optie is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:33 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Ik heb GTA V nog steeds niet gespeeldheb hem op Xbox Series X maar misschien is dit beter hoe loopt hij op de PS5 Pro? Ben benieuwd wat de beste console is om hem op te spelen.
Dat ja.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk na pc dat ps5 pro wel de beste optie is.
Wat bedoel je met rated?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Die next gen versie van rdr2 is ook rated btw
next gen versie van rdr2??quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Die next gen versie van rdr2 is ook rated btw
quote:
Nog steeds niet he? Heel raarquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
Where Winds Meet staat nog steeds niet in Store, iig via de mobiele app.
Terwijl die om 23.00u vanavond Nederlandse tijd live gaat.
Gisteren gingen er al geruchten dat die in sommige landen vanwege anti-gacha ofzoiets wetgeving niet uit zou komen, maar diverse Nederlandse websites hebben hem gereviewd, en op Steam zou ie ook gewoon te zien zijn.
Straks tegen die tijd de PS5 maar eens aanslingeren om te kijken.
quote:
Ach, die is er eerder dan The Elder Scrolls 6quote:
en gta 6 als het tegen zitquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, die is er eerder dan The Elder Scrolls 6😱
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |