quote:Op maandag 10 november 2025 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloop
Boeie wordt toch kut.quote:Op maandag 10 november 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
De release van The Elder Scrolls 6 is, hoe verrassend, nog heel ver weg.
https://www.eurogamer.net(...)s-his-everyday-thing
Elders zag ik voorbij komen dat ergens tussen 2028 en 2030 een realistische verwachting is
Een PS6 game dus.
Skyrim kwam in 2011 uit
En de TES6 reveal trailer in 2018.
En gezien ze én met die brakke en op alle fronten achterhaalde engine blijven werken, én met die lead schrijver, weet je nu al hoe die game gaat worden.
Helaas
Eurogamerquote:Op maandag 10 november 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
De release van The Elder Scrolls 6 is, hoe verrassend, nog heel ver weg.
https://www.eurogamer.net(...)s-his-everyday-thing
Elders zag ik voorbij komen dat ergens tussen 2028 en 2030 een realistische verwachting is
Een PS6 game dus.
Skyrim kwam in 2011 uit
En de TES6 reveal trailer in 2018.
En gezien ze én met die brakke en op alle fronten achterhaalde engine blijven werken, én met die lead schrijver, weet je nu al hoe die game gaat worden.
Helaas
Ziet er wel als een toffe dlc uit. had een andere video gezien waar ze er meer van laten zien. Het is echt een nieuwe stuk map die je in gaat.quote:
Meer RE9, gunplay reveal met Leon in Raccoon City, RE4R combat mechanicsquote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
State of Play Japan airs this Tuesday, November 11
Gewoon bij iedere showcase, trailer en event Leon roepen, zal ze lerenquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Meer RE9, gunplay reveal met Leon in Raccoon City, RE4R combat mechanics [ afbeelding ]
Ik was er 8 minuten voor het beginquote:
Omdat het de engelse channel is. Hier japans voor jequote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef Evangelion het volgende:
Engelse Voice acting in een State of Japan
Ik ga gewoon ff een serie kijken tot er iets nuttigs komtquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was er 8 minuten voor het begin
Hij kleedt zich wel als een boomerquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
Wie is die boomer presentator? Een Japanner die 40 lijkt dan is hij vast 70.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |