En dat in het weekend 😱quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Final Fantasy 2 uitgespeeld![]()
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system
Wist niet eens dat daar een film van kwamquote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die Until Dawn film al gezien?
Staat opeens op Netflix ik dacht dat ze hem nog aan het maken waren.
Heb 1 en 2 op de GBA (emulator) gespeeld. Vond ze allebei wel leuk.quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system,
Dat wist ik wel dat hij al uit is niet.quote:Op zondag 9 november 2025 18:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wist niet eens dat daar een film van kwam
En hij is erg leuk en verslavend. Kan nu ook gebouwen maken dus dat ga ik nu aanpakken. Muren enzo.quote:
Is het je gelukt ja?quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system,
quote:
OP spells zijn OPquote:Op zondag 9 november 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Wel een paar uurtjes extra grinden gedaan en toen poging 2 gedaan door alleen maar Ultima en Holy te casten om The Emperor.
Anders was het de bloodsword gebruiken en dat is een OP weapon.quote:
Dat zegt me dan niks maar die spells welquote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was het de bloodsword gebruiken en dat is een OP weapon.
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruikenquote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zegt me dan niks maar die spells wel
Thats what she saidquote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruiken
True, al doe ik dat in alle games wel waar ik de tools krijgquote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruiken
Ja he, ik zat al een tijdje te kloten op de pc ermee, maar sinds dinsdag lekker op de bank.quote:Op zondag 9 november 2025 20:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
En hij is erg leuk en verslavend. Kan nu ook gebouwen maken dus dat ga ik nu aanpakken. Muren enzo.
Meer Yakuza!quote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
State of Play Japan airs this Tuesday, November 11
Ja heb ondertussen ook de kolencentrale eindelijk. Maar is nu nog beetje zooitje en spaghetti. Moet allemaal even wat netter gemaakt worden nog.quote:Op zondag 9 november 2025 22:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja he, ik zat al een tijdje te kloten op de pc ermee, maar sinds dinsdag lekker op de bank.
Er zitten heel veel bijzondere dingen in het spel, en je merkt dat het product al flink onderhanden is genomen voor het op de console is uitgebracht.
Jetten en Timmerfrans do not approve 😱quote:Op maandag 10 november 2025 15:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja heb ondertussen ook de kolencentrale eindelijk. Maar is nu nog beetje zooitje en spaghetti. Moet allemaal even wat netter gemaakt worden nog.
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloopquote:
quote:Op maandag 10 november 2025 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloop
Net gekeken. Was wel oké. Spel is veel beter.quote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die Until Dawn film al gezien?
Staat opeens op Netflix ik dacht dat ze hem nog aan het maken waren.
quote:Op maandag 10 november 2025 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloop
Boeie wordt toch kut.quote:Op maandag 10 november 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
De release van The Elder Scrolls 6 is, hoe verrassend, nog heel ver weg.
https://www.eurogamer.net(...)s-his-everyday-thing
Elders zag ik voorbij komen dat ergens tussen 2028 en 2030 een realistische verwachting is
Een PS6 game dus.
Skyrim kwam in 2011 uit
En de TES6 reveal trailer in 2018.
En gezien ze én met die brakke en op alle fronten achterhaalde engine blijven werken, én met die lead schrijver, weet je nu al hoe die game gaat worden.
Helaas
Eurogamerquote:Op maandag 10 november 2025 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
De release van The Elder Scrolls 6 is, hoe verrassend, nog heel ver weg.
https://www.eurogamer.net(...)s-his-everyday-thing
Elders zag ik voorbij komen dat ergens tussen 2028 en 2030 een realistische verwachting is
Een PS6 game dus.
Skyrim kwam in 2011 uit
En de TES6 reveal trailer in 2018.
En gezien ze én met die brakke en op alle fronten achterhaalde engine blijven werken, én met die lead schrijver, weet je nu al hoe die game gaat worden.
Helaas
Ziet er wel als een toffe dlc uit. had een andere video gezien waar ze er meer van laten zien. Het is echt een nieuwe stuk map die je in gaat.quote:
Meer RE9, gunplay reveal met Leon in Raccoon City, RE4R combat mechanicsquote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
State of Play Japan airs this Tuesday, November 11
Gewoon bij iedere showcase, trailer en event Leon roepen, zal ze lerenquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Meer RE9, gunplay reveal met Leon in Raccoon City, RE4R combat mechanics [ afbeelding ]
Ik was er 8 minuten voor het beginquote:
Omdat het de engelse channel is. Hier japans voor jequote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef Evangelion het volgende:
Engelse Voice acting in een State of Japan
Ik ga gewoon ff een serie kijken tot er iets nuttigs komtquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was er 8 minuten voor het begin
Hij kleedt zich wel als een boomerquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
Wie is die boomer presentator? Een Japanner die 40 lijkt dan is hij vast 70.
De va van Eren Yeagerquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
Wie is die boomer presentator? Een Japanner die 40 lijkt dan is hij vast 70.
Wat is het verschil met Entropy Effect?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:25 schreef Evangelion het volgende:
Entropy Effect X heeft de show gered (En het is nog niet afgelopen)
weeb haters in the mud
Bekijk deze YouTube-video
Ik ging er persoonlijk al vanuit dat er sowieso weinig van mijn gading (gado gadoquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:43 schreef Friday12 het volgende:
Echt een van de slechtste ooit volgens mij
Doe dan geen show
De Xquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Entropy Effect?
Ik heb er ook helemaal niks mee.quote:
Huh maar er is volledig interconnectedquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee.
Ben al sinds de originele Demon's Souls uit 2007 of 2009 een enorme fan van de soulsborne games, maar Nightreign vond ik echt helemaal niks
Sterker nog, van Elden Ring was ik ook geen liefhebber van het open wereld gedeelte.
Heb liever het interconnected world design van de Souls games.
Wat ik al zeiquote:Op woensdag 12 november 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even teruggekeken. Niks gemist zo te zien.
Eens, prima open wereld, mooi en zo. Maar had liever dat ze die energie in meer legacy dungeons hadden gestoken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee.
Ben al sinds de originele Demon's Souls uit 2007 of 2009 een enorme fan van de soulsborne games, maar Nightreign vond ik echt helemaal niks
Sterker nog, van Elden Ring was ik ook geen liefhebber van het open wereld gedeelte.
Heb liever het interconnected world design van de Souls games.
.... ik weet t nog niet.quote:
Ik vind de 2D anime Fighting game esthetic wel tof altijd. (Street Fighter, Dragon Ball FighterZ, Guilty Gear, etc.)quote:Op woensdag 12 november 2025 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik weet t nog niet.
Ik vind t nog steeds een te hoog marvel anime gehalte hebben, en die chibi grote bobble head cutesy poppetjes kan ik al he-le-MAAL niks mee.
Toch typisch dat ik bij de artwork van Marvel Rivals (koreaans?) dat dan weer niet heb, maar bij dit wel.
Ik voel 'm nog niet. Het voelt niet als de comics.
Ik kon ook helemaal nik met de X-men anime versie van de cartoon en wel met X-Men '97 (![]()
![]()
)
Zeg dat tegen de mensen die hyperrealistische uitziende games willen waardoor AAA games nu 8 jaar duren om te maken.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ja of je vind het tof om te spelen of niet. Echt who cares qua aesthetics bij een fkn fighting game.
Dat is bij fighting games niet het geval en nooit geweest.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mensen die hyperrealistische uitziende games willen waardoor AAA games nu 8 jaar duren om te maken.
Killer Instinctquote:Op woensdag 12 november 2025 16:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vind de 2D anime Fighting game esthetic wel tof altijd. (Street Fighter, Dragon Ball FighterZ, Guilty Gear, etc.)
Ben er helaas wel slecht in, of nouja geen zin om veel tijd in te steken. 3D fighters zijn veel makkelijker voor noobs.
Surequote:Op woensdag 12 november 2025 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ja of je vind het tof om te spelen of niet. Echt who cares qua aesthetics bij een fkn fighting game.
Absoluut wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is bij fighting games niet het geval en nooit geweest.
Ja dus? Dat heeft toch niks met artstyle te maken?quote:Op donderdag 13 november 2025 11:00 schreef Ludachrist het volgende:
De man die klaagt dat de NPC's in Yotei er als downies uitzien vindt tevens dat het niet uitmaakt hoe iets eruitziet als de gameplay maar goed is genot.
Ik had deze opmerking ook al onder de knop staan iddquote:Op donderdag 13 november 2025 11:00 schreef Ludachrist het volgende:
De man die klaagt dat de NPC's in Yotei er als downies uitzien vindt tevens dat het niet uitmaakt hoe iets eruitziet als de gameplay maar goed is genot.
Moet je maar niet zoveel domme dingen zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dus? Dat heeft toch niks met artstyle te maken?
Jij zoekt ook echt altijd om zout te strooien
Dat games om gameplay draaien heb ik altijd al gezegd.
Gewoon een stickman fighterquote:Op donderdag 13 november 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijdens fighting games is de artstyle ook wel bepalend. Hoe ga je anders zien wanneer een character welke aanval in gaat zetten?
Okquote:Op donderdag 13 november 2025 11:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel domme dingen zeggen.
Dat heeft toch ook nx met artstyle te maken maar gewoon hoe moves worden getelegraphed (kan t nederlandse woord er ff niet voor vinden :p)quote:Op donderdag 13 november 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijdens fighting games is de artstyle ook wel bepalend. Hoe ga je anders zien wanneer een character welke aanval in gaat zetten?
Still Wakes the Deep is tofquote:
Stond op de wishlist ja dus als dan iets onverwachts op PS+ komt is extra lekkerquote:Op donderdag 13 november 2025 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Still Wakes the Deep is tof![]()
Destijds op Game Pass gespeeld.
Insurgency dinges is ook een toffe, doch moeilijke (qua leercurve) shooter. Destijds althans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |