Ik verstuur envelopjes met enen en nullen per postduif.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bel je ook nog in om op het internet te kunnen?
Ja is hij wel maar nog niet helemaal duidelijk wat te doen. En ik werd gewoon neergeknald door 1e die ik tegenkwam....quote:
Wat was het hiervoor?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
GTA 6 blijkbaar weer delayed 😱
Nu 19 november 2026
Mei 2026.quote:
Maar dan krijg je wel realistische lantaarnpalen (dat RDR2 filmpje)quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mei 2026.
26 mei als het goed is.
Ze hebben blijkbaar van de week een hoop mensen ontslagen
Wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel realistische lantaarnpalen (dat RDR2 filmpje)
Sometimes less is more
Mijn spaarvarken is het met je eensquote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel realistische lantaarnpalen (dat RDR2 filmpje)
Sometimes less is more
Mijn Pro kan best wel geluid maken bij bepaalde games maar dat hoor je alleen als er even een moment van stilte is in een game (of als je het geluid van de tv uitzet).quote:Op donderdag 6 november 2025 22:31 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn launch PS5 was stil (ook na 5 jaar), maar de Pro is echt volledig geruisloos
Dat klinkt meer als een spelletje van Easytoysquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
Dat Satisfactory is echt hartstikke goed te doen op de PS5 zeg.
Rating van 4.93 na 1500 stemmen, en zo terecht
Vanmiddag ook eens proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
Dat Satisfactory is echt hartstikke goed te doen op de PS5 zeg.
Rating van 4.93 na 1500 stemmen, en zo terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |