Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Bekijk even wat Digital Foundry videos over de enhanced games. Horizon is echt mooier en soepeler maar andere games zijn minder geworden. Vond enhanced Hogwarts vies tegenvallen bijvoorbeeld.![]()
Dat Pro overzichtje is ook in de psn store te vinden.
Eigenlijk is verder die Performance Pro setting de base-PS5 quality setting @ 60fps
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Quality mode @:60fps, soms met raytracing
En de base PS5 is in principe goed genoeg, ik heb de Pro (nog) niet nodig, maar soms moet je jezelf eens verwennen
En sowieso zou ik hem vroeg of laat gekocht hebben vanwege GTA6, want die zou volgens de geruchten alleen 60fps draaien op de Pro.
Alles met raytracing is nog steeds 30 (soms ~40, Forbidden Westquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Quality mode @:60fps, soms met raytracing
En de base PS5 is in principe goed genoeg, ik heb de Pro (nog) niet nodig, maar soms moet je jezelf eens verwennen
En sowieso zou ik hem vroeg of laat gekocht hebben vanwege GTA6, want die zou volgens de geruchten alleen 60fps draaien op de Pro.
Hm als je bij Sony direct koopt krijg je de disc drive voor de helft.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik helaas op disc en de drive haal ik nu nog niet, dus die moet even wachten, net als KCD2.
Wellicht een goede reden om eens te kijken welke Pro Enhanced games ik nog heb en die te gaan spelen
Moet nog verder met AC Shadows, en geen idee of Cyberpunk 2077 ook pro enhanced is, want de dlc moet ik nog spelen.
Zo eerst eens kijken of er een overzicht is van alle Pro Enhanced games.
Ben geen fan duurdere producten online te bestellen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm als je bij Sony direct koopt krijg je de disc drive voor de helft.
Ik zou zweren dat ik vrij recent iets voorbij heb zien komen van een game die dat sowieso had.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles met raytracing is nog steeds 30 (soms ~40, Forbidden West) tho'
Ik heb 2tb eraan hangen voor ps4 games. Scheelt ook enorm.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
https://ibb.co/1fWh5jnx][ afbeelding ][/url]
Moet zo helaas naar het Krankenhaus 😱 en vanavond eerst The Outer Worlds 2 afronden, alleen de main quest.
En morgen de Pro installeren.
2 TB zag ik
Hoewel de opslag op de base PS5 nooit echt een probleem was met supersnel internet, is het toch wel prettig.
BG3 had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:03 schreef Drankster het volgende:
Sommige games maken goed gebruik van PSSR zoals Stellar Blade, Final Fantasy 7 Rebirth, Baldur’s Gate 3, Death Stranding 2. Die games zijn op Pro perfomance mode nog scherper dan de quality mode van de base PS5.
Probeer het gewoon. Indien corrupted download je ze.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster
@:DKUp
(en natuurlijk anderen met een PS5 Pro)
Savegames en zo overzetten van de oude PS5 naar de Pro kan via de PS Plus cloud.
Maar ik begreep dat je ook geïnstalleerde games van de oude PS5 naar de Pro kunt overzetten als ze beide via hetzelfde netwerk verbonden zijn.
Ik heb nog 1 hdmi 2.1 poort over, dus dat is geen probleem, en de PS5 is met een utp kabel met de router verbonden.
Heb geen utp kabel over, maar kan de Series X even uitpluggen en die kabel gebruiken.
Tot zover geen probleem.
Echter lees ik op oa Reddit dat het op deze manier overzetten van games kán leiden tot problemen (corrupted files en zo 😱).
Hoe hebben jullie dat gedaan met de overgang naar de Pro?
Alle games opnieuw gedownload. Doe ik altijd met nieuwe consoles.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster
@:DKUp
(en natuurlijk anderen met een PS5 Pro)
Savegames en zo overzetten van de oude PS5 naar de Pro kan via de PS Plus cloud.
Maar ik begreep dat je ook geïnstalleerde games van de oude PS5 naar de Pro kunt overzetten als ze beide via hetzelfde netwerk verbonden zijn.
Ik heb nog 1 hdmi 2.1 poort over, dus dat is geen probleem, en de PS5 is met een utp kabel met de router verbonden.
Heb geen utp kabel over, maar kan de Series X even uitpluggen en die kabel gebruiken.
Tot zover geen probleem.
Echter lees ik op oa Reddit dat het op deze manier overzetten van games kán leiden tot problemen (corrupted files en zo 😱).
Hoe hebben jullie dat gedaan met de overgang naar de Pro?
Ja dit, ik zet nooit wat over van oude consoles. Saves staan in de cloud.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alle games opnieuw gedownload. Doe ik altijd met nieuwe consoles.
Hier hebben ze sinds de PS4 een oplossing voor namelijk: downloaden in rest mode.quote:Op donderdag 6 november 2025 00:02 schreef StateOfMind het volgende:
Lijkt mij ook het beste.
Savegames via cloud, de rest downloaden.
Toch snel internet.
Nu laatste missie Outer Worlds 2.
Hopelijk voor 1 uur klaar 😱
Dan maar moe op kantoor morgen
Bel je ook nog in om op het internet te kunnen?quote:Op donderdag 6 november 2025 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Rust modus gebruik ik overigens nooit.
Vwb consoles dan, zelf ga ik wel 's avonds laat in rust modus![]()
Zo tofquote:Op donderdag 6 november 2025 10:19 schreef Peejtur het volgende:
Arc Raiders ook aangeschaft. Vanavond maar eens spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |