SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
honden zijn het beste maar katten vind ik ook erg leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is ontzettend leuk en tof.
Ook als je meer een honden mens bent
honden zijn leuk als je er tijd voor heb. Katten zijn veel minder high maintenance:Dquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
honden zijn het beste maar katten vind ik ook erg leuk.
Absoluut!quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
honden zijn leuk als je er tijd voor heb. Katten zijn veel minder high maintenance:D
Ik heb alleen een mobielquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Stateofmind pas de OP even aan, bij aankomende titels.
Daarom op het platteland wonen, waar tussen de weilanden en in de uiterwaarden voldoende ruimte is om de hond uit te laten en niemand last heeft van drollenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:50 schreef Drankster het volgende:
Vrijwillig in de ochtend buiten warme poep oprapen. :’)
Kadden > honten elke dag.
vet hart kweken met een katquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:50 schreef Drankster het volgende:
Vrijwillig in de ochtend buiten warme poep oprapen. :’)
Kadden > honten elke dag.
Zijn meestal van die kleine kut keffers die de hele tijd zitten te blaffen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Een kat kan je mooi zn gang laten gaan geen lawaai geen gezeik
katten geen lawaaiquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Games worden besproken in F&Fquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit ik in het goede topic?
Mijn hond blaft zelden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Echt een genotsspel. Maar ook al een paar keer frustrerend geëindigd. Net weer zo’n kereltje die dan de hele tijd zit te wachten totdat je de lift in gaat en dan in je rug knalt. Vermoeiend.quote:Op zondag 2 november 2025 13:14 schreef Divje het volgende:
Met de free loadouts heb ik de meest epic runs in Arc Raiders, maar als ik met een custom loadout ga sterf ik op de meest belachelijke manieren
Aangifte doenquote:Op zondag 2 november 2025 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een genotsspel. Maar ook al een paar keer frustrerend geëindigd. Net weer zo’n kereltje die dan de hele tijd zit te wachten totdat je de lift in gaat en dan in je rug knalt. Vermoeiend.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Stateofmind pas de OP even aan, bij aankomende titels.
Geef maar aan wat er aangepast moet worden. Die releasekalenderlinkjes werken ook niet meer zag ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mobiel
En een OP aanpassen is echt klote op de telefoon.
Wellicht dat @:2Dope zo vriendelijk wil zijn.
War komt er eigenlijk allemaal nog?
But why..quote:Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
Auto heeft vorige maand een grote beurt en apk gehad, en de rekening 'viel mee' of beter gezegd ik was minder kwijt dan gedacht.
Woensdag wordt de distributieriem plus waterpomp vervangen.
Op internet zie ik prijzen van 300 tot 1000 euro 😱
Maar ik heb me voorgenomen dat als dat ook 'meevalt' ik mezelf ga trakteren op een PS5 Pro![]()
En zo niet, dan in het voorjaar.
Omdat de distributieriem aan vervanging toe isquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op maandag 3 november 2025 10:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Geef maar aan wat er aangepast moet worden. Die releasekalenderlinkjes werken ook niet meer zag ik.
Dat jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 november 2025 16:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ja
Je moet jezelf af en toe, als het kan, verwennen.
Maar goed, eerst maar eens de rekening afwachten morgen.
Je had nog beter nog anderhalve week kunnen wachten op de grote update.quote:Op maandag 3 november 2025 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Gister nog een stukje AC Mirage gedaan.
Nu door de tutorial heen, om daarna dus idd gewoon exact hetzelfde spel te krijgen als alle andere AC's
(Had ik wat anders verwacht? Nee eigenlijk niet.....)
Ik voel m nogsteeds niet echt.
Vraag me af of ik dit ga uitspelen.
Wat gaat erin zitten?quote:Op maandag 3 november 2025 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je had nog beter nog anderhalve week kunnen wachten op de grote update.
Is dat gewoon een patch update?quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nieuwe missies
Nieuwe map
Filters
Parkour update
Die titty-bump ookquote:Op maandag 3 november 2025 22:23 schreef Drankster het volgende:
Ayooo 💀
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Ik kijk hier ook absoluut naar uitquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Zie de game hier niet tussen geanticipeerde titels staan. Maar ik kijk met name uit naar de game Exodus (2026).
Vroeger veel Kotor 1 en 2 gespeeld en de Mass effect trilogie en hier zitten de OG Bioware schrijvers op. Enorme Interstellar vibes ook met 'time dilation' en gewichtige keuzes die consequenties hebben voor je story.
Storytrailer pas ontdekt maar was top notch.
Ga ik de PS5 zeker voor afstoffen
Mindseye was van de grote ex Rockstar dev Leslie Benzies en dat was ook een kut game.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Zie de game hier niet tussen geanticipeerde titels staan. Maar ik kijk met name uit naar de game Exodus (2026).
Vroeger veel Kotor 1 en 2 gespeeld en de Mass effect trilogie en hier zitten de OG Bioware schrijvers op. Enorme Interstellar vibes ook met 'time dilation' en gewichtige keuzes die consequenties hebben voor je story.
Storytrailer pas ontdekt maar was top notch.
Ga ik de PS5 zeker voor afstoffen
Mee eens. Al kreeg Glen Schofield uiteindelijk niet de tijd en resources om te maken wat hij wilde. Er is heel wat gecut.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mindseye was van de grote ex Rockstar dev Leslie Benzies en dat was ook een kut game.Calisto Protocol was van Glen Schofield, het geniale brein achter Dead Space, en ook die game was matig dus ex developer van studio x of y zegt niet zo veel. Misschien is er een reden waarom ze er niet meer werken.
![]()
Nice! Ik houd dit topic met een schuin oog in de gaten om te kijken of er nog lekkere games aankomen. De laatste 10 jaar is het allemaal maar mwah.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk hier ook absoluut naar uit
Ik post hier wel vaker over.
Eens hoor. Maar het wordt ontwikkeld door Archetype Entertainment met een team die bij veel bangers betrokken zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mindseye was van de grote ex Rockstar dev Leslie Benzies en dat was ook een kut game.Calisto Protocol was van Glen Schofield, het geniale brein achter Dead Space, en ook die game was matig dus ex developer van studio x of y zegt niet zo veel. Misschien is er een reden waarom ze er niet meer werken.
![]()
Ik ben all in voor een nieuwe Mass Effect, misschien wel de meest gespeelde trilogie op de Xbox 360.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar het wordt ontwikkeld door Archetype Entertainment met een team die bij veel bangers betrokken zijn geweest.
Ook zijdelings bij bijvoorbeeld BG3. Normaal gesproken weten ze wel hoe je een verhaalvertellende RPG in elkaar draait. En als het nu een enorm space opera wordt dan mogen ze mijn geld hebben.
Wordt het een flop dan wordt het niets meer met het genre
Toch besloten om verder te gaan, maar wel op easy, om er een beetje snel doorheen te gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
Denk niet dat ik verder ga met The Outer Worlds 2.
Het is net als bij deel 1 dat het leuk en tof begint, maar het al snel saai en herhalend wordt.
Pas 22 uur gespeeld.
De dialoog opties zijn wel ijzersterk.
Die heb ik helaas op disc en de drive haal ik nu nog niet, dus die moet even wachten, net als KCD2.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Death Stranding 2 is echt smullen op de Pro icm OLED
Bekijk even wat Digital Foundry videos over de enhanced games. Horizon is echt mooier en soepeler maar andere games zijn minder geworden. Vond enhanced Hogwarts vies tegenvallen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heb ik helaas op disc en de drive haal ik nu nog niet, dus die moet even wachten, net als KCD2.
Wellicht een goede reden om eens te kijken welke Pro Enhanced games ik nog heb en die te gaan spelen
Moet nog verder met AC Shadows, en geen idee of Cyberpunk 2077 ook pro enhanced is, want de dlc moet ik nog spelen.
Zo eerst eens kijken of er een overzicht is van alle Pro Enhanced games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |