SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
honden zijn het beste maar katten vind ik ook erg leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is ontzettend leuk en tof.
Ook als je meer een honden mens bent
honden zijn leuk als je er tijd voor heb. Katten zijn veel minder high maintenance:Dquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
honden zijn het beste maar katten vind ik ook erg leuk.
Absoluut!quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
honden zijn leuk als je er tijd voor heb. Katten zijn veel minder high maintenance:D
Ik heb alleen een mobielquote:Op zaterdag 1 november 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Stateofmind pas de OP even aan, bij aankomende titels.
Daarom op het platteland wonen, waar tussen de weilanden en in de uiterwaarden voldoende ruimte is om de hond uit te laten en niemand last heeft van drollenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:50 schreef Drankster het volgende:
Vrijwillig in de ochtend buiten warme poep oprapen. :’)
Kadden > honten elke dag.
vet hart kweken met een katquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:50 schreef Drankster het volgende:
Vrijwillig in de ochtend buiten warme poep oprapen. :’)
Kadden > honten elke dag.
Zijn meestal van die kleine kut keffers die de hele tijd zitten te blaffen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Een kat kan je mooi zn gang laten gaan geen lawaai geen gezeik
katten geen lawaaiquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Games worden besproken in F&Fquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zit ik in het goede topic?
Mijn hond blaft zelden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Honten zijn echt kut
Altijd lawaai maken
Moeten continue schijten
Slobberen alles onder
Moet ze ook uitlaten enz
Echt een genotsspel. Maar ook al een paar keer frustrerend geëindigd. Net weer zo’n kereltje die dan de hele tijd zit te wachten totdat je de lift in gaat en dan in je rug knalt. Vermoeiend.quote:Op zondag 2 november 2025 13:14 schreef Divje het volgende:
Met de free loadouts heb ik de meest epic runs in Arc Raiders, maar als ik met een custom loadout ga sterf ik op de meest belachelijke manieren
Aangifte doenquote:Op zondag 2 november 2025 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een genotsspel. Maar ook al een paar keer frustrerend geëindigd. Net weer zo’n kereltje die dan de hele tijd zit te wachten totdat je de lift in gaat en dan in je rug knalt. Vermoeiend.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Stateofmind pas de OP even aan, bij aankomende titels.
Geef maar aan wat er aangepast moet worden. Die releasekalenderlinkjes werken ook niet meer zag ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mobiel
En een OP aanpassen is echt klote op de telefoon.
Wellicht dat @:2Dope zo vriendelijk wil zijn.
War komt er eigenlijk allemaal nog?
But why..quote:Op zondag 2 november 2025 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
Auto heeft vorige maand een grote beurt en apk gehad, en de rekening 'viel mee' of beter gezegd ik was minder kwijt dan gedacht.
Woensdag wordt de distributieriem plus waterpomp vervangen.
Op internet zie ik prijzen van 300 tot 1000 euro 😱
Maar ik heb me voorgenomen dat als dat ook 'meevalt' ik mezelf ga trakteren op een PS5 Pro![]()
En zo niet, dan in het voorjaar.
Omdat de distributieriem aan vervanging toe isquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op maandag 3 november 2025 10:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Geef maar aan wat er aangepast moet worden. Die releasekalenderlinkjes werken ook niet meer zag ik.
Dat jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 november 2025 16:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ja
Je moet jezelf af en toe, als het kan, verwennen.
Maar goed, eerst maar eens de rekening afwachten morgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |