Is gewoon een ontzettend toffe gamequote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:41 schreef Questular het volgende:
Bf 6 gekocht ghost of y gekregen. Resultaat 27 uur verder in Ghost en bf6 niet meer aangeraakt. Wat een game, doet nauwelijks onder voor Ghost of T
Betere gameplay minder verhaal is mijn conclusiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:41 schreef Questular het volgende:
Bf 6 gekocht ghost of y gekregen. Resultaat 27 uur verder in Ghost en bf6 niet meer aangeraakt. Wat een game, doet nauwelijks onder voor Ghost of T
quote:
Ik hou helemaal niet van extraction shooters, maar was om na de demoquote:
oh nice die heb ik nog niet gespeeld maar wil ik wel proberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef StateOfMind het volgende:
Stray komt op 4 november terug naar PS Plus
Black Friday (28nov) heeft volgens mij ook Plus deals. Mijn plus loopt bewust 27 november afquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal er weer een playstation plus sale komen rond de feestdagen?
Kreeg vandaag de mail van de automatische verlenging heb die gecanceled.
Bij mij 1 december door die kut verlenging doordat ze storing hebben gehad.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Black Friday (28nov) heeft volgens mij ook Plus deals. Mijn plus loopt bewust 27 november af
Je kan vast wel een leuke deal scoren in de black friday weeksquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij mij 1 december door die kut verlenging doordat ze storing hebben gehad.
Ook als je nog een (kort) lopend abo hebt?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan vast wel een leuke deal scoren in de black friday weeks
Als ik het me goed herinner wel.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook als je nog een (kort) lopend abo hebt?![]()
Dat zou mooi zijn.
Mark jij hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:16 schreef Divje het volgende:
Zo niet, heb ik tegen die tijd geen actieve herinnering aan deze uitspraken.
Die is ontzettend leuk en tof.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh nice die heb ik nog niet gespeeld maar wil ik wel proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |