De va van Eren Yeagerquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:04 schreef Evangelion het volgende:
Wie is die boomer presentator? Een Japanner die 40 lijkt dan is hij vast 70.
Wat is het verschil met Entropy Effect?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:25 schreef Evangelion het volgende:
Entropy Effect X heeft de show gered (En het is nog niet afgelopen)
weeb haters in the mud
Bekijk deze YouTube-video
Ik ging er persoonlijk al vanuit dat er sowieso weinig van mijn gading (gado gadoquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:43 schreef Friday12 het volgende:
Echt een van de slechtste ooit volgens mij
Doe dan geen show
De Xquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Entropy Effect?
Ik heb er ook helemaal niks mee.quote:
Huh maar er is volledig interconnectedquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee.
Ben al sinds de originele Demon's Souls uit 2007 of 2009 een enorme fan van de soulsborne games, maar Nightreign vond ik echt helemaal niks
Sterker nog, van Elden Ring was ik ook geen liefhebber van het open wereld gedeelte.
Heb liever het interconnected world design van de Souls games.
Wat ik al zeiquote:Op woensdag 12 november 2025 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even teruggekeken. Niks gemist zo te zien.
Eens, prima open wereld, mooi en zo. Maar had liever dat ze die energie in meer legacy dungeons hadden gestoken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee.
Ben al sinds de originele Demon's Souls uit 2007 of 2009 een enorme fan van de soulsborne games, maar Nightreign vond ik echt helemaal niks
Sterker nog, van Elden Ring was ik ook geen liefhebber van het open wereld gedeelte.
Heb liever het interconnected world design van de Souls games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |