En dat in het weekend 😱quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Final Fantasy 2 uitgespeeld![]()
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system
Wist niet eens dat daar een film van kwamquote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die Until Dawn film al gezien?
Staat opeens op Netflix ik dacht dat ze hem nog aan het maken waren.
Heb 1 en 2 op de GBA (emulator) gespeeld. Vond ze allebei wel leuk.quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system,
Dat wist ik wel dat hij al uit is niet.quote:Op zondag 9 november 2025 18:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wist niet eens dat daar een film van kwam
En hij is erg leuk en verslavend. Kan nu ook gebouwen maken dus dat ga ik nu aanpakken. Muren enzo.quote:
Is het je gelukt ja?quote:Op zondag 9 november 2025 13:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu ben ik begonnen aan Final Fantasy 3. Ik vind deze nu al leuker spelen dan 2, vanwege healing pools en jobs system,
quote:
OP spells zijn OPquote:Op zondag 9 november 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Wel een paar uurtjes extra grinden gedaan en toen poging 2 gedaan door alleen maar Ultima en Holy te casten om The Emperor.
Anders was het de bloodsword gebruiken en dat is een OP weapon.quote:
Dat zegt me dan niks maar die spells welquote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was het de bloodsword gebruiken en dat is een OP weapon.
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruikenquote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zegt me dan niks maar die spells wel
Thats what she saidquote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruiken
True, al doe ik dat in alle games wel waar ik de tools krijgquote:Op zondag 9 november 2025 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je ze hebt dan moet je ze ook gebruiken
Ja he, ik zat al een tijdje te kloten op de pc ermee, maar sinds dinsdag lekker op de bank.quote:Op zondag 9 november 2025 20:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
En hij is erg leuk en verslavend. Kan nu ook gebouwen maken dus dat ga ik nu aanpakken. Muren enzo.
Meer Yakuza!quote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
State of Play Japan airs this Tuesday, November 11
Ja heb ondertussen ook de kolencentrale eindelijk. Maar is nu nog beetje zooitje en spaghetti. Moet allemaal even wat netter gemaakt worden nog.quote:Op zondag 9 november 2025 22:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja he, ik zat al een tijdje te kloten op de pc ermee, maar sinds dinsdag lekker op de bank.
Er zitten heel veel bijzondere dingen in het spel, en je merkt dat het product al flink onderhanden is genomen voor het op de console is uitgebracht.
Jetten en Timmerfrans do not approve 😱quote:Op maandag 10 november 2025 15:51 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja heb ondertussen ook de kolencentrale eindelijk. Maar is nu nog beetje zooitje en spaghetti. Moet allemaal even wat netter gemaakt worden nog.
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloopquote:
quote:Op maandag 10 november 2025 16:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja skipen sowieso en dan zien we wel op het PlayStation YouTube-kanaal of er iets tussen zat na afloop
Net gekeken. Was wel oké. Spel is veel beter.quote:Op zondag 9 november 2025 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die Until Dawn film al gezien?
Staat opeens op Netflix ik dacht dat ze hem nog aan het maken waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |