Hoeveel stof heeft die Series X verzameld na Outer Worlds 2?quote:Op donderdag 13 november 2025 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
Black Ops 7 schijnt ook morgen uit te komen, dus wellicht de Series X (want hij komt meteen op Game Pass) ook eens afstoffen.
Letterlijk nul, aangezien ik mijn consoles altijd afdek als ik ze niet gebruikquote:Op donderdag 13 november 2025 23:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel stof heeft die Series X verzameld na Outer Worlds 2?
Ja ik ben hier toch echt wel naar uit aan t kijken!quote:Op vrijdag 14 november 2025 00:08 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe Blood of the Dawnwalker gameplay @:Ang3l
Van een studio van voormalig CDPR devs, die oa aan The Witcher 3 en Cyberpunk 2077 gewerkt hebben.
Bekijk deze YouTube-video
Kennelijk een pre-Alpha build.
Reddingsvest aan en veiligheidsspeld meenemen en er kan kan niks gebeurenquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben hier toch echt wel naar uit aan t kijken!
Narrative sandbox is wel een gevaarlijke vooor mij, want dan wil ik no wel eens verzuipen.
En anders gewoon een "Skellige skip!" en terug naar de main quest.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Reddingsvest aan en veiligheidsspeld meenemen en er kan kan niks gebeuren
niet slechtquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Nedgame zou ik 175 euro terugkrijgen.
Gisteren bij Goohoo een online formulier ingevuld, met foto's erbij.
Kreeg zojuist een mail terug, met een prijsvoorstel van 375 euro
Van het weekend de PS5 leegmaken en maandag inleveren
Dat, en game staat nog steeds (tegenwoordig bijna) maandelijks in de top 10 meest gekocht spellen wereldwijd, al sinds de release in 2013.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
We krijgen gta 5 bij ps plus in November.
man man man hoeveelste keer is dat ondertussen dat we gta 5 krijgen.
Had ik niet verwacht nee, dat bedrag.quote:
Ik heb GTA V nog steeds niet gespeeldquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
We krijgen gta 5 bij ps plus in November.
man man man hoeveelste keer is dat ondertussen dat we gta 5 krijgen.
denk na pc dat ps5 pro wel de beste optie is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:33 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Ik heb GTA V nog steeds niet gespeeldheb hem op Xbox Series X maar misschien is dit beter hoe loopt hij op de PS5 Pro? Ben benieuwd wat de beste console is om hem op te spelen.
Dat ja.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk na pc dat ps5 pro wel de beste optie is.
Wat bedoel je met rated?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Die next gen versie van rdr2 is ook rated btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |