Leuk spel vond ik dat, maar het duurde me te lang. Moet ‘m ooit nog uitspelen.quote:Op zondag 16 november 2025 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hogwarts Legacy uitgespeeld.
Alleen nog allemaal collectibles oprapen en wat sidequests zoeken en doen.
Ik had het nog niet uitgespeeld. Die zit nu in de PS5 om verder te spelenquote:Op zondag 16 november 2025 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
Hogwarts wil ooit nog wel een 2e keer spelen, puur voor de sfeer.
Het 100% halen duurt lang inderdaad. De hoofdquest zelf niet toch?quote:Op zondag 16 november 2025 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk spel vond ik dat, maar het duurde me te lang. Moet ‘m ooit nog uitspelen.
Waarom koop je het dan ookquote:Op zondag 16 november 2025 12:19 schreef Vatta het volgende:
Zelden zo'n kutgame gespeeld als de nieuwe Black Ops. BF 6 is duidelijk de winnaar.
Het is ook ECHT heel goed. Vooral solo's is geweldig. Je weet nooit wat er gaat gebeuren. Elke game is weer totaal andersquote:
Hij is hier wel eens geweest dit jaar.quote:Op maandag 17 november 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand het afgelopen jaar nog iets gehoord van vriend Jimbo?
Nooit meer ergens online gezien.
De officiële lijst?quote:Op maandag 17 november 2025 19:44 schreef Evangelion het volgende:
Game of the Year
Clair Obscur: Expedition 33
Death Stranding 2: On the Beach
Donkey Kong Bananza
Hades II
Hollow Knight: Silksong
Kingdom Come: Deliverance II
zeg het maar
Mijn persoonlijke goty, en dat van iemand die een hekel aan turn based heeft.quote:Op maandag 17 november 2025 19:18 schreef DKUp het volgende:
Clair Obscur gekocht voor 30 euro bij Amazon.
hades 2quote:Op maandag 17 november 2025 19:44 schreef Evangelion het volgende:
Game of the Year
Donkey Kong Bananza
Hades II
zeg het maar
Handjevol dag één releases gehaald dit jaar want heb nog genoeg te spelen maar, die ik heb gehaald zijn in onderstaande volgordequote:Op maandag 17 november 2025 19:44 schreef Evangelion het volgende:
Game of the Year
Donkey Kong Bananza
Hades II
zeg het maar
O nou scheelt dat ik nog niet zo ver ben dan. Kom maar opquote:Op maandag 17 november 2025 21:29 schreef StateOfMind het volgende:
@:Ang3l
18 november een gratis uitbreiding voor Mirage, plus nog wat (oa grafische) verbeteringen voor AC Mirage.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |