next gen versie van rdr2??quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Die next gen versie van rdr2 is ook rated btw
quote:
Nog steeds niet he? Heel raarquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
Where Winds Meet staat nog steeds niet in Store, iig via de mobiele app.
Terwijl die om 23.00u vanavond Nederlandse tijd live gaat.
Gisteren gingen er al geruchten dat die in sommige landen vanwege anti-gacha ofzoiets wetgeving niet uit zou komen, maar diverse Nederlandse websites hebben hem gereviewd, en op Steam zou ie ook gewoon te zien zijn.
Straks tegen die tijd de PS5 maar eens aanslingeren om te kijken.
quote:
Ach, die is er eerder dan The Elder Scrolls 6quote:
en gta 6 als het tegen zitquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, die is er eerder dan The Elder Scrolls 6😱
Was dat de eerste of de tweede game?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:36 schreef Friday12 het volgende:
Na weinig gegamed te hebben de laatste tijd eindelijk Jedi Survivor uitgespeeld
Bijna, nog efkesquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:42 schreef Evangelion het volgende:
Balatro 140/150 jokers gold stake
Wordt nu wel geluk hebben dat je degene tegenkomt die je nog mist
170quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bijna, nog efkes
Hoeveel uur heb je er nu inzitten?
Ja, soort van poker maar je kan upgrades (jokers en andere zooi) kopen na elk level dus na een tijdje heeft het weinig meer met normaal poker te maken.quote:
De 2e. Laatste deel zag ik niet aankomenquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was dat de eerste of de tweede game?
Sowieso allebei erg leuke games
Alleen een erg onduidelijke, om niet te zeggen enorm kut, map structuur.
Helemaal qua backtracken.
Ik heb genoeg bnet balance voor de volgende 6 cods ofzo als ik ze niet in de aanbieding koop. Ik speel eig alleen de campaignquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
Black Ops 7 zit (nu al![]()
) vol met cheaters en hackers, dat is echt niet leuk spelen
![]()
Campaign is meestal wel tof, maar schijnt hier enorm bagger te zijn, en vooral gericht op op coop.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bnet balance voor de volgende 6 cods ofzo als ik ze niet in de aanbieding koop. Ik speel eig alleen de campaign
Niet zozeer het unlocken met echt geld is het probleem. Het is dat die lootboxes als gokken gezien worden (en terecht), en daar is de wetgeving op gericht.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
23.00u geweest, dus Where Winds Meet is live.
Maar zoals ik dacht ook via de PlayStation zelf niet te vinden in de Store.
Zou met Nederlandse anti-gacha wetgeving te maken hebben (waar je dingen kunt unlocken met in-game geld dat je verdient met spelen, of kunt kopen met echt geld).
Genshin Impact schijnt dat ook te hebben/zijn (volgens Google dan, want ik ben totaal onbekend met die termen/dat genre) en die is wel gewoon beschikbaar.
Over een half jaar komt ie ook naar Xbox (om de een of andere reden is ie nu alleen voor pc en PS5, behalve in sommige Europese landen), dus hopelijk is ie dan wel beschikbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |