Het is mijn game nietquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet ik nog veel delen nog spelen. Normaal speel ik alleen de multiplayer
CoD na black ops 1 en 2? jazeker wel de mp is ruk. Warzone is wel okquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoD speel je toch niet voor die interactieve actiefilm die ze een campaign noemen
Normaal heb ik hem altijd op dag 1. Nu even niet ivm financieen. Scheelt ook dat de mensen met wie ik altijd de nieuwste speelde, ik daar niet meer mee speel. Dus de multiplayer van bo6 voldoet voorlopig nog voor mij. (Campaign speel ik überhaupt nooit)quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Hopelijk wel om 23 uur, en anders jammer dan.
Zag dat je eventueel ook een account uit een ander land, waar ie sowieso wel al te downloaden is, kunt aanmaken.
Maar dat is me teveel gedoe![]()
![]()
Heb jij, gezien jou username, Black Ops 7 al?
Ben hem nu aan het spelen
Wel op mijn Series X ipv mijb PS5, aangezien ie meteen ook via Game Pass (Ultimate) te spelen is.
Als ie niet bij Game Pass zat had ik hem niet gespeeld.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:51 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie kunnen beter Arc Raiders kopen dan Call of Duty deel millioen 🤙🏻 veel leuker
Ik snap niet waarom je het zou doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Cheaters in multiplayer moeten dood.
Ik ook niet. Git gud.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zou doen
Nadat je ze eerst 48 uur nonstop naar Frans Bauer hebt laten luisterenquote:Op zaterdag 15 november 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Cheaters in multiplayer moeten dood.
Dat is echt te zot voor woordenquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Las net dat je de campaign niet kan pauzeren en dat checkpoints niet worden opgeslagen. Dafuq is dat voor design choice.
wtf serieus? Dat soort online shit moet echt gestopt worden bij SP modusquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Las net dat je de campaign niet kan pauzeren en dat checkpoints niet worden opgeslagen. Dafuq is dat voor design choice.
Puur voor de campaign kun je deze skippen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:01 schreef Friday12 het volgende:
Moet sowieso eerst BO6 nog doen dus ff wachten tot aanbieding
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wtf serieus? Dat soort online shit moet echt gestopt worden bij SP modus
Dat is 7 niet 6quote:Op zaterdag 15 november 2025 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Puur voor de campaign kun je deze skippen.
Schijnt vooral van enemy wave naar enemy wave te gaan.
Speel je solo, dan heb je geen npc squadmembers
Zie mijn eerdere post hierboven.
Die bedoelde ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |