SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Dat zou een onderdeel van de mix kunnen zijn maar is over het algemeen problematisch vanwege de hoge productieprijs. Het is het beste om in het Midden Oosten af te nemen.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fijn voor ze. Heb liever dat we deals met canada maken. (al heb ik geen idee of dat berhaupt kan qua infrastructuur etc )
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Trump heeft een punt inderdaad, Europa geeft nog altijd meer uit aan Russische grondstoffen dan dat het aan Oekrane geeft.
Overigens zal verdere steun gezien het oplopende begrotingstekort van Oekrane noodzakelijk zijn.
quote:The EU's "reparations loan" for Ukraine could be up to 130 billion, with the size to be finalised after IMF's assessment of Ukraine's financing needs in 2026 and 2027, - Reuters
quote:The loan, aimed at helping Kyiv fund its war effort, would be repaid by Ukraine only once it receives reparations from Russia in a peace accord.
Most of the roughly 210 billion euros worth of Russian assets held in Europe are in Belgian central securities depository Euroclear.
quote:Officials said 175 billion euros of the assets in Euroclear have now matured and become cash that could be the basis of the new loan.
But officials said that before the EU would move ahead with the reparations loan, it would want to repay the 45 billion euro ($50 billion) G7 loan agreed last year.
Als je op dit moment moet kiezen tussen de kwaden lijkt het me beter om met de VS in zee te gaan dan Ruslandquote:Op woensdag 24 september 2025 20:39 schreef theunderdog het volgende:
https://x.com/UkrReview/status/1970872141588607177
Haha dit is dus het plan. Het plan is niet om Europa 'in de steek' te laten. Natuurlijk niet. Dat zou heel nadelig zijn voor Amerika. Die geopolitieke band zal niet verdwijnen. Het plan is om ons volledig afhankelijk te maken.
Lijkt me onlogisch maar wat weet ik.quote:
Ze hebben al een aantal maanden 150k troepen daarvoor naar de regio gebracht las ik hierquote:Op woensdag 24 september 2025 21:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch maar wat weet ik.
Verder, zou rond deze tijd niet het herfstoffensief moeten beginnen van de Russen rondom Pokrovsk?
Oekraine heeft reservetroepen en men heeft Syrskyi zijn offensief beloofd.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Lijkt me onlogisch maar wat weet ik.
Verder, zou rond deze tijd niet het herfstoffensief moeten beginnen van de Russen rondom Pokrovsk?
https://x.com/WarUnitObserverquote:Op woensdag 24 september 2025 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben al een aantal maanden 150k troepen daarvoor naar de regio gebracht las ik hier
Lijkt een patroon te zijn? Iedere keer als er gedreigd wordt met verregaande sancties gericht op de olie en gas export willen ze ineens aan tafel.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:17 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Russen weer meteen aan tafel met de Amerikanen
Dat heet onderhandelingstechniek.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt een patroon te zijn? Iedere keer als er gedreigd wordt met verregaande sancties gericht op de olie en gas export willen ze ineens aan tafel.
Trump is wat dat betreft een kind die je een nieuw cadeautje geeft.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lijkt helaas wel steeds te werken.
Qua niveau sowiesoquote:Op woensdag 24 september 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Trump is wat dat betreft een kind die je een nieuw cadeautje geeft.
Lekker jennen en trollen.quote:Op donderdag 25 september 2025 00:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat me opviel was dat die drones wel gewoon met lichtjes erop vliegen
Russen maakten een grap over pedo's op roltrappen.quote:
Het duurt een jaar maar men komt eindelijk tot dezelfde conclusie.quote:
Lijkt Kacha/318 OSAP.quote:
War is peace, slavery is freedom, yada yada yada.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:20 schreef oheng het volgende:
RIA: Central Bank: the issuance of cash does not affect inflation
wat
0045 99 31 18 00quote:Op donderdag 25 september 2025 11:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wat moet een kleine stad als Aalborg met een eigen vliegveld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |