Nee ik vertrouw ze niet momenteel.quote:
Nou ja dit is dan ook de rode draad in de daadkracht van Trump....quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef BEFEM het volgende:
Ja ik las dat ie Tomahawks vroeg maar dat lijkt me niet erg realistisch![]()
Dus ja zou inderdaad verbazingwekkend zijn als het er echt van komt.quote:However, Trump did not commit to implementing this decision during their Tuesday meeting.
Wellicht hoog inzetten, wetende dat dat niet gaat lukken maar wellicht wel iets ander krijgen, zoals weer een voorraadje ATACMS ofzo.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:32 schreef BEFEM het volgende:
Ja ik las dat ie Tomahawks vroeg maar dat lijkt me niet erg realistisch![]()
Gelukkig vertrouw je Rusland wel?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik vertrouw ze niet momenteel.
Ja ze overleven wel, tegen Rusland.
Maar gaan tever in proberen overal vuurtjes te starten.
Nee natuurlijk niet. Het antwoord waarvan je wist dat het komt. Het is zo bezeten van propoganda dat mensen niet helder meer zien en denken. Kritiek op Oekrane: dus je bent voor Rusland?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gelukkig vertrouw je Rusland wel?
Ja, en zelensky is ook een coke snuiver, want dat heb je ergens gelezen, is het niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het antwoord waarvan je wist dat het komt. Het zo bezeten van propoganda dat mensen niet helder meer zien en denken. Kritiek op Oekrane: dus je bent voor Rusland?
Nee het zijn allebei corrupte kut staten. Ooit weleens aan die mogelijkheid gedacht?
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en zelensky is ook een coke snuiver, want dat heb je ergens gelezen, is het niet.
Idd. Totaal niet realistisch.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef cosmosis het volgende:
So far de daadkracht van Trump...
[ x ]
Er zijn genoeg ew systemen die hier raad mee weten. Sommige er van worden zelfs al ingezet tijdens grote evenementen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:33 schreef sp3c het volgende:
een pc7 met gunpods moet het ook wel lukken
Eh, jij, hierzo?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Belangrijkste is, zien en horen jullie Zelensky weer praten en vragen om de zwaarste wapens van de EU denk dan maar een ding: de coke werkt goed.
Als dat maar in jullie kopjes blijft hangen.
Jij begint over cokesnuiver?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij begint over cokesnuiver?
Waar lees je dat dan?
Ik zie Hongarije wel in staat om Zakarpati terug te nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:25 schreef cosmosis het volgende:
WTF is Hongarije aan het doen.....
[ x ]
[ x ]
Hoe dan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie Hongarije wel in staat om Zakarpati terug te nemen.
Pfff godzijdank.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:42 schreef cosmosis het volgende:
So far de daadkracht van Trump...
[ x ]
En zo volkomen gesoleerd komen te staan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gewoon door troepen de grens over te sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |