abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2025 @ 20:42:19 #76
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218870399
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je leest over deze tekst heen?:
[..]
[..]
Want je wil hier met droge ogen gaan suggeren dat ze dat nu niet doen (fout, ze doen het wel), en dan mss wel zouden gaan doen....?

Want zijn best redelijke jongens, ziekenhuizen, gebouwen waar in grote letters voor op de grond "KINDEREN" is geschreven, draaien ze hun hand niet voor om, maar een werelderfgoed? Nee, doen ze heus niet hoor.

:') :') :')
Ziekenhuizen of kinderdagverblijven zijn geen werelderfgoed.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218870403
Hah, we hebben weer nep ophef.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Of het lelijk of niet lelijk is, is niet relevant, het gaat erom dat het werelderfgoed is, dus een aanval zou een oorlogsmisdaad zijn onafhankelijk van eerder gepleegde oorlogsmisdaden door Rusland.

Het zou ook enkel een verdere uitwisseling van geweld bevorderen. Ik zou ook niet willen dat Rusland de Sint Sophia in Kiev of het Sint Michaelklooster bombardeert als vergelding.
Dude, alsof niemand dat weet. :')

Prima, dan schiet Oekraine op putin himself, en is het affakkelen van het kremlin "collateral damage".
Ben je nu tevreden?

En EsCaLaTiE.... Serieus? :')
pi_218870417
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ga je huiswerk eens doen.

Wat ik vroeg het aan chatgpt, en ik postte hier alleen de conclusie, niet de opsomming.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_218870443
quote:

[..]
Maar voor zover ik weet wel een oorlogsmisdaad, dus wat zou het verschil zijn?
pi_218870455
quote:

[..]
maar wel oorlogsmisdaden, ging het daar nieto m in de eerste plek?

overigens

donderdag 25 september 2025 @ 20:48:21 #81
56749 BlaZ
pi_218870482
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:43 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ga je huiswerk eens doen.

Wat ik vroeg het aan chatgpt, en ik postte hier alleen de conclusie, niet de opsomming.
Wil je beweren dat ziekenhuizen en kinderdagverblijven wel werelderfgoed zijn?

Werelderfgoed staat opgenomen onder het Rome statuut van het ICC.
  donderdag 25 september 2025 @ 20:48:34 #82
56749 BlaZ
pi_218870486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:45 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Maar voor zover ik weet wel een oorlogsmisdaad, dus wat zou het verschil zijn?
Andere categorie, beide zijn oorlogsmisdaden natuurlijk en ik beweer ook echt niet dat Rusland geen oorlogsmisdaden pleegt.
pi_218870491
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Wil je beweren dat ziekenhuizen en kinderdagverblijven wel werelderfgoed zijn?
Nee.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 25 september 2025 @ 20:49:33 #84
56749 BlaZ
pi_218870497
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee.
Dan hoef je dat ook niet te gebruik als whataboutism.
pi_218870543
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dan hoef je dat ook niet te gebruik als whataboutism.
Dat "hoef" ik wel.

Ik kan prima met wat "dieptepunten" komen, om mijn punt dat het rus werkelijk allemaal niet interesseert, en het ronduit lachwekkend is om te suggereren dat kremlin beschadigen zou komen te staan op vergelding op andere werelderfgoed stukken, te maken.
pi_218870577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:48 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Andere categorie, beide zijn oorlogsmisdaden natuurlijk en ik beweer ook echt niet dat Rusland geen oorlogsmisdaden pleegt.
Oekraine pleegt geen oorlogsmisdaden. Ze gaan alleen schieten op putin in Het Kremlin. Legitiem doelwit.

Moet je maar niet je regering vestigen in een uh, "werelderfgoed".
  donderdag 25 september 2025 @ 20:55:32 #87
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218870580
quote:
Three reasons why Ukraine's latest attacks are a 'masterclass' in warfare | Battle Plans Exposed
doet oekraine dit alleen, of is er help van Palantir bij, de ene na de ander Russische raffirnaderij en supertanker gaat naar de kelder
quote:
41.811 weergaven 24 sep 2025 #ukraine #ukrainenews #ukraineupdate
Philip Ingram discusses the latest analysis from the War in Ukraine as Zelensky's forces continue to attack Putin's biggest asset Russian Oil. Ukraine relentless strikes on oil facility are pushing Russia's economy to the limit. Ingram asks the questions - How is Ukraine performing these attacks so successfully and How much more can Russia take?
Watch our main episode of Battle Plans Exposed to get the latest analysis.

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 25 september 2025 @ 20:56:59 #88
56749 BlaZ
pi_218870602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:55 schreef oheng het volgende:

[..]
Oekraine pleegt geen oorlogsmisdaden. Ze gaan alleen schieten op putin in Het Kremlin. Legitiem doelwit.

Moet je maar niet je regering vestigen in een uh, "werelderfgoed".
Maar je verandert je woorden nu, je doelde op het gedeelte van hout waar de Russische overheid dus niet zetelt.
pi_218870606
Wat een ophef he mensen.
pi_218870666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Maar je verandert je woorden nu, je doelde op het gedeelte van hout waar de Russische overheid dus niet zetelt.
Oh ik verander mijn woorden niet. Ik zal er geen traan om laten als ieder flardje russische cultuur morgen in vlammen opgaat. En die brandende torens stel ik in als mijn bureaublad achtergrond, als dat gebeurt.

Alleen, Oekraine staat in haar (internationale) recht om Het Kremlin in puin te schieten. Want ze schieten op de zetel van de rus regering.
  donderdag 25 september 2025 @ 21:08:58 #91
56749 BlaZ
pi_218870747
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:02 schreef oheng het volgende:

Alleen, Oekraine staat in haar (internationale) recht om Het Kremlin in puin te schieten. Want ze schieten op de zetel van de rus regering.
Maar het Kremlin an sich is niet de regeringszetel, je doelt specifiek op het gebouw van de presidentiële administratie?
pi_218870768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Maar het Kremlin an sich is niet de regeringszetel, je doelt specifiek op het gebouw van de presidentiële administratie?
Als je graag wil scherpslijpen, want van je originele punt is niet veel over, de president is het hoofd van de regering.

En als zodanig is het een valide doel. Valide doel is niet beperkt tot wat officieel te boek staat als de regeringszetel, of delen die niet van hout zijn ofzo.
pi_218870800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:08 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Maakt mij niet uit, zolang het Kremlin maar in de fik gaat.

Volgens mij zag ik vanmiddag Shoigu op 1 van de muren of torens ofzo. Ik ga nu het russische nieuws lezen.
pi_218870809
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:02 schreef oheng het volgende:
Oh ik verander mijn woorden niet. Ik zal er geen traan om laten als ieder flardje russische cultuur morgen in vlammen opgaat. En die brandende torens stel ik in als mijn bureaublad achtergrond, als dat gebeurt.
Wat een emo gejank weer.

Werelderfgoed is werelderfgoed.

"Ja MaAr RusLAnD DoEt hET OoK!111"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218870834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat een emo gejank weer.

Ja maar vreemd genoeg is er alleen ophef als Oekraine zelfs maar op iets hint.

Naja ik ga wat anders doen. Heeft iemand nog wat leuke economische cijfers?
pi_218870836
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat een emo gejank weer.

Nee, accurater:

"aLs Je DaT aAnVaLt GaAt RuS dAt OoK dOeN!"

Nevermind dat ze het al doen.
  donderdag 25 september 2025 @ 21:23:09 #97
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218870860
https://www.telegraaf.nl/(...)dingen/92843552.html

quote:
NAVO waarschuwt Rusland: straaljagers kunnen neergehaald worden bij nieuwe luchtruimschendingen

Europese diplomaten hebben deze week in Moskou in het geheim gewaarschuwd dat de NAVO bereid is Russische straaljagers neer te schieten bij nieuwe schendingen van het luchtruim.

Dat meldt Bloomberg. De waarschuwing kwam na een incident waarbij drie Russische MiG-31-straaljagers vorige week boven Estland werden gezien.

Britse, Franse en Duitse gezanten spraken hun zorgen uit tijdens een besloten bijeenkomst en concludeerden dat de overtreding een bewuste tactiek was, bevolen door Russische militaire commandanten, aldus functionarissen die anoniem wilden blijven.

Het Kremlin ontkent dat Russische vliegtuigen het Estse luchtruim zouden zijn binnengekomen en stelt dat ze de NAVO niet proberen te testen.
Ook een incident met Russische drones in Polen zou volgens Moskou het gevolg zijn van een fout.
Kremlinwoordvoerder Dmitri Peskov benadrukte eerder dat Russische militaire vluchten zich aan internationale regels houden.

De oostelijke NAVO-leden werden deze maand geconfronteerd met een reeks schendingen van hun luchtruim, waaronder meldingen van Russische drones in Roemenië, Polen en mogelijk Denemarken, en straaljagers boven Estland.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 25 september 2025 @ 21:40:13 #98
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_218871037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Huilie huilie.
Omdenken is heel hip tegenwoordig.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_218871089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 20:03 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Oké dus kwaadaardige intenties, schiet ze uit de lucht.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 25 september 2025 @ 21:47:34 #100
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_218871105
quote:

[..]
Maar hem bombarderen daarvan wel een oorlogsmisdaad, daar begon de discussie mee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')