abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:15:44 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218565156
quote:
Dit weten we nu over de dood gevonden Lisa (17) in Duivendrecht
Crime

Gisteren, 09:39 - Update: 13 uur geleden

In de nacht van dinsdag op woensdag is in Duivendrecht het lichaam gevonden van een meisje uit Abcoude. Ze is door ernstig geweld om het leven gebracht. Het gaat om de 17-jarige Lisa, bevestigt Namens de Familie aan Hart van Nederland. Ze belde zelf nog 112 voordat ze werd aangevallen. De politie is nog naarstig op zoek naar een verdachte. Hieronder alles dat tot nu toe bekend is over deze tragische zaak.

Lisa was die avond uit geweest met vrienden rond het Leidseplein in Amsterdam. Rond 03.30 uur vertrok ze alleen op de fiets richting huis. Kort daarna, rond 04.15 uur, werd haar lichaam aangetroffen in de berm langs het water aan de Holterbergweg. Ze belde zelf 112 voordat ze werd aangevallen.

Onderzoek en signalement
De politie gaat uit van één dader, die zelf ook in het bezit was van een fiets. Getuigen die het meisje of een verdachte hebben gezien, worden gevraagd zich te melden. Met name over de laatste zeven minuten van haar route is de politie dringend op zoek naar meer informatie.

Het meisje had een lichte huid, halflang blond haar en droeg een lichtgrijze hoodie, een lichtgrijze broek en zwarte Adidas-gympen. Aan het stuur van haar fiets hing een rode handtas. Ze reed op een lichtgrijze elektrische herenfiets van het merk Cowboy.

De politie is specifiek op zoek naar drie belangrijke getuigen die tussen 04.10 en 04.30 uur op de Holterbergweg reden. Het gaat om de bestuurder van een een lichtkleurig bestelbusje, een inzittende van een Biro en een scooterrijder.

Cameratoezicht en mogelijk verband
Om de veiligheid te vergroten komt er per direct extra cameratoezicht op de plek waar Lisa werd gevonden, bevestigt de gemeente Ouder-Amstel donderdag aan Hart van Nederland.

De politie onderzoekt daarnaast of er een verband is met een ander ernstig incident. Vorige week werd aan de Weesperzijde, enkele kilometers verderop, een vrouw slachtoffer van zwaar seksueel geweld. Zij werd 's nachts van het pad getrokken, geslagen en ernstig mishandeld. Dat onderzoek loopt nog. Een woordvoerder benadrukt dat er nog geen harde link is, maar dat de rechercheteams nauw contact met elkaar houden.

Harten ouders 'gebroken'
De ouders van de overleden Lisa laten in een verklaring aan Hart van Nederland weten dat hun "harten zijn gebroken". "We hopen in alle rust en privacy samen te kunnen rouwen om het verlies van Lisa. We ervaren veel steun in de liefde en het medeleven van familie, vrienden en dorpsgenoten en willen daar onze dankbaarheid voor uitspreken."

Net geslaagd
Lisa had net haar vwo-diploma gehaald op het Spinoza20first in Amsterdam. "Gisteren bereikte ons het verschrikkelijke bericht dat onze oud-leerling Lisa is overleden", deelt de school in een statement aan Hart van Nederland. "Als schoolleiding en -team zijn wij intens verdrietig en in onze gedachten bij de familie." Als de leerlingen dinsdag weer naar school gaan, kunnen zij een bericht achterlaten bij de receptie voor de familie van Lisa in de vorm van een kaartje.

Reactie burgemeester
Burgemeester Susanne de Roy van Zuidewijn van Ouder-Amstel noemt het verlies "diep ingrijpend": "Het raakt ons allemaal diep dat een jong meisje op deze manier om het leven is gekomen in onze gemeente. We leven mee met haar familie, vrienden en andere betrokkenen. We wensen hen veel sterkte bij het dragen van dit onuitsprekelijke verdriet."

Wil jij Hart van Nederland op het startscherm van je telefoon?
Ben jij fan van de website van Hart van Nederland en wil je die standaard op het startscherm van je telefoon? Dat kan! Op deze manier download je Hart van Nederland op iOS of Android en heb je altijd een icoontje op je startscherm staan, net als andere nieuwsapps.

BN'ers leven mee
Meerdere bekende Nederlanders staan op sociale media stil bij het overlijden van Lisa. Chantal Janzen, Rob Goossens, Bridget Maasland en Marieke Elsinga delen een bericht van actrice Nienke 's Gravemade waarin ze schrijft: "Ik eis de nacht op. Ik eis de straten op. Ik eis vierentwintig uur in mijn dag. Ik eis dat meisjes van 17 veilig thuiskomen."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218565159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:11 schreef kevin85 het volgende: [..] Heb je wel eens vanaf het Leidseplein naar Duivendrecht gefietst. Dat is een heel eind.
In de parool misdaadpodcast hadden ze het er ook over of je die afstand wel in een half uur kon overbruggen.

Op een elektrische fiets ga je wel makkelijk 2:30/km (24km/u).
pi_218565166
En alle ppv een ja21 fans zien dit natuurlijk als 'bewijs' van hun gelijk en dat we asielzoekers moeten weren. Er worden jaarlijks vele vrouwen vermoord en daar het nu door een asielzoeker is gegaan, lijkt me totaal geen argument om dan maar meteen alle asielzoekers niet meer toe te laten. Tenzij er echt bewijs is dat asielzoekers dit vaker doen? Zover ik weet is daar totaal geen bewijs voor. En zelfs al zou dat wel zo zijn: Collectieve schuld is problematisch: een hele groep straffen voor misdaden van (sommige) individuen druist in tegen het rechtsstatelijke idee dat ieder mens individueel wordt beoordeeld. Ook Nederlandse mannen zijn verantwoordelijk voor het merendeel van femicides (meestal (ex-)partners). Daaruit volgt niet dat alle Nederlandse mannen collectief rechten moeten verliezen. Ik snap het onderbuik gevoel en er mag best meer aandacht voor zijn dat sommige asielzoekers uit landen komen waar ze vrouwen niet gelijk behandelen, maar dit weer aangrijpen als argument voor een totale asielstop lost echt niks op en zorgt voor alleen maar meer polarisatie.
pi_218565167
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 18:56 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Als je geen oneliner mag geven hier is dat ook gewoon censuur. Het ligt er hier maar aan wie er modereert en hoe zijn/haar pet staat.
Volgens mij zijn er hier geen fundamentele bezwaren tegen een oneliner op zijn tijd. Het wordt natuurlijk anders als je in een topic de boel vol spamt met éénregelige afzeikposts.
-
pi_218565174
PVV +10 zetels _O-
blablablabla
pi_218565178
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Fijn, we hebben een buitenlander gevonden. Kunnen we het allemaal op de asielzoekers steken en hoeven we het niet meer over het vervelende probleempje te hebben dat vrouwen niet veilig over straat kunnen, al decennia.
Dat komt juist door asielzoekers en mensen met een migratieachtergrond.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218565179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:18 schreef Elan het volgende:
PVV +10 zetels _O-
Terecht.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:19:23 #8
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218565180
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef RotatoR het volgende: [..] De afkomst zegt iets over de culturele achtergrond. Een asielzoeker uit Oekraïne zal niet zo snel dit soort misdaden begaan in tegenstelling tot asielzoekers uit de 3e wereld waar vrouwen slechts een gebruiksvoorwerp zijn. Dat soort details zijn dus gewoon relevante feiten. Waarom zou je dat willen censureren?
In Nederland hebben we nooit gekken die een vrouw of een meisje verkrachten en of vermoorden. Ik word altijd zo moe van dit soort beperkte geesten die hier weer politiek gewin uit willen halen.
Rini dankjewel.
pi_218565181
En mensen die t maar gek vinden waarom de PVV zoveel zetels krijgt :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:20:12 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218565186
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef Middelpunt het volgende:
En alle ppv een ja21 fans zien dit natuurlijk als 'bewijs' van hun gelijk en dat we asielzoekers moeten weren. Er worden jaarlijks vele vrouwen vermoord en daar het nu door een asielzoeker is gegaan, lijkt me totaal geen argument om dan maar meteen alle asielzoekers niet meer toe te laten. Tenzij er echt bewijs is dat asielzoekers dit vaker doen? Zover ik weet is daar totaal geen bewijs voor. En zelfs al zou dat wel zo zijn: Collectieve schuld is problematisch: een hele groep straffen voor misdaden van (sommige) individuen druist in tegen het rechtsstatelijke idee dat ieder mens individueel wordt beoordeeld. Ook Nederlandse mannen zijn verantwoordelijk voor het merendeel van femicides (meestal (ex-)partners). Daaruit volgt niet dat alle Nederlandse mannen collectief rechten moeten verliezen. Ik snap het onderbuik gevoel en er mag best meer aandacht voor zijn dat sommige asielzoekers uit landen komen waar ze vrouwen niet gelijk behandelen, maar dit weer aangrijpen als argument voor een totale asielstop lost echt niks op en zorgt voor alleen maar meer polarisatie.
Lange tekst. Kan veel korter.

Maar wie worden er nu gestraft? De mensen die hier komen, of de mensen die hier al zijn?

Waar ga jij de grens leggen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:20:32 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218565190
quote:
Iedere vluchteling heeft recht op een procedure zodra één teen Europees grondgebied raakt, maar we laten ze liever wegdobberen van onze verantwoordelijkheid. Dat we zo diep zijn gezonken, beneemt me soms gewoonweg de adem.
Benieuwd of Nienke hem wel graag zag wegdobberen. Had ze ook niet goedkoop hoeven te scoren over het opeisen van de nacht.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:21:30 #12
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218565192
Mooi dat ze dit stuk stront hebben gepakt.
pi_218565193
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat mag best veranderen. Zeker als mensen uit landen komen waar vrijheid ver te zoeken was, en ineens krijgen ze ALLE vrijheid. Zeker omgeving Amsterdam, is wat anders dan een locatie op het platteland waar toch niks te doen is.

En in een opvang moet je ook een bepaalde tijd binnen zijn, en gelden regels.
Je kan wellicht de hoofdingang sluiten tussen 0.00 en 6.00 uur bijvoorbeeld. Maar dat schiet niet op, want zo'n stuk stront haalt dan gewoon een nachtje door buiten de poort.

Nog even afgezien van dat er wellicht enkelen zullen zijn die ploegendienst draaien (ze mogen volgens mij beperkt werken).
pi_218565194
Wel fijn trouwens om te horen dat ook B.N.'ers meeleven, ik maakte me al enigszins zorgen
pi_218565196
quote:
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218565197
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Terecht.
Heeft Geert al gereageerd?
Je zou het ook om kunnen draaien na anderhalf jaar centrumrechts beleid is er geen reet veranderd.
blablablabla
pi_218565198
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:15 schreef Nober het volgende:

[..]
In de parool misdaadpodcast hadden ze het er ook over of je die afstand wel in een half uur kon overbruggen.

Op een elektrische fiets ga je wel makkelijk 2:30/km (24km/u).
Dat kan ook maar dat is de discussie niet. Nergens blijkt uit dat de politie een half uur aanrijdtijd had. In Amsterdam is 10 minuten al veel.
pi_218565199
quote:
En alle ppv een ja21 fans zien dit natuurlijk als 'bewijs' van hun gelijk en dat we asielzoekers moeten weren. Er worden jaarlijks vele vrouwen vermoord en daar het nu door een asielzoeker is gegaan, lijkt me totaal geen argument om dan maar meteen alle asielzoekers niet meer toe te laten.
Jawel. Er lopen al genoeg gekken rond in Nederland onder de eigen bevolking. Zie een Michael P of een Donny M. Waarom zou je er nog meer naar binnen laten?

Van een cultuur waarin vrouwen als minderwaardig worden gezien, waar vanwege een beperkt IQ de hormonen en impulsen boven rationeel denken gaan. Die ook nog met mogelijk allerlei trauma's en psychische klachten het land binnen komen.

Het is een enorm risico en vanwege bovengenoemde redenen ook een hoger percentage wat de fout in gaat. En dan niet alleen verkrachtingen, maar ook steekpartijen, verwarde mannen die om zich heen gaan slaan. Diefstal, Eritrese feesten die uit de hand lopen etc.
pi_218565203
Wat heeft een asielzoeker midden in de nacht buiten het azc te zoeken? Misschien is het instellen een avondklok een idee?
pi_218565204
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:20 schreef Dven het volgende:

[..]
Benieuwd of Nienke hem wel graag zag wegdobberen. Had ze ook niet goedkoop hoeven te scoren over het opeisen van de nacht.
Is dit diezelfde Nienke die eerder graag alle mannen de maat wilde nemen?
pi_218565209
quote:
"Als burgemeester, maar ook als vrouw en moeder, sloeg de kou me om het hart", zei Halsema over het moment dat ze van de dood van Lisa hoorde. "Maar ook woede. Terecht eisen duizenden vrouwen nu de nacht terug. Wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, de veiligheid van vrouwen en meisjes, is niet vanzelfsprekend. Een schandvlek voor onze samenleving."
Halsema en haar kliekje zijn zelf de grootste schandvlek voor onze samenleving. Zij zijn hier zelf medeverantwoordelijk voor. De verdachte leefde nog niet toen Fortuyn werd vermoord; als we toen naar Fortuyn hadden geluisterd, in plaats van dat een of andere extreemlinkse idioot hem vermoordde, was dit nu niet gebeurd.
Mja
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:23:13 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218565210
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:18 schreef Elan het volgende:
PVV +10 zetels _O-
Het land weer 4 jaar op slot, wij danken deze ongelooflijke droplul.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218565213
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Idem met homo’s, die zijn net als vrouwen vogelvrij verklaart doordat je op grote schaal mensen importeert die niet met onze normen en waarden om kunnen gaan omdat ze lichtjaren achterlopen.
pi_218565214
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:11 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Het is inderdaad triest. Het is triest en tegelijkertijd ook logisch dat het gebeurd: het onderwerp migratie is zo hoog gespannen dat het minste geringste van het ene kamp de ander triggered, en andersom.

Het fatsoen om de familie eerst haar dochter te laten begraven voordat je een discussie losbarst over het waarom, is iets wat inderdaad tegenwoordig niet meer is. En daar maak ik mijzelf ook schuldig aan.

Dat zegt m.i. ook hoe belangrijk dit onderwerp is binnen onze samenleving. Er is geen onderwerp zo controversieel en zwaarbeladen. De politiek zou dit probleem bovenaan moeten zetten en gezamenlijk water bij de wijn moeten doen om zo snel mogelijk stappen te zetten.

Voor Wilders houdt dat in zijn “asielstop” los te laten en te zoeken naar een middenweg, voor Frans Timmermans houdt dat in achter een instroomgetal te gaan staan die drastisch veel lager is dan dat het nu is.

Maar zowel links als rechts is veel drukker bezig om de standpunten van de andere kant te demoniseren in plaats van manieren te vinden om daarin dichter bij elkaar te komen.

Het hele land is verdeeld in links en rechts op 1 punt: immigratie. En dat gaat net zo lang zo blijven totdat onze politieke leiders een manier vinden om elkaars standpunten te respecteren en water bij de wijn te doen. Niet alleen Wilders, ook Timmermans.
Je moet als Kiezer gewoon een conclusie trekken

Geert Wilders heeft nu al 2 kabinetten verneukt waar hij zelf in zat

Bij de 3e gaat hetzelfde gebeuren

Hij heeft dit kabinet verneukt met de minister van asiel

Willen we clown Faber als minister straks? Ik denk van niet.

De oplossing zal Wilders helemaal niet zijn.

Het Migratieprobleem wordt lastig op te lossen. ! gek verneukt het weer voor zoveel anderen.

Ik denk niet dat de Nederlandse kiezer het dit keer gaat afhangen van een asielzoekertje die een moord pleegt terwijl er zoveel andere grote problemen zijn zoals Onderwijs, Gezondheidszorg enzovoorts. Dat kan je niet aan een matige partij overlaten als de PVV

Dus ik denk dat deze moord weinig invloed gaat hebben op de volgende verkiezingen uiteindelijk. De emotie zal nu wel hoog zijn bij een hoop Nederlanders.

Maar die moeten toch ook inzien dat de PVV ongeschikt is op alle andere terreinen die ik zojuist heb benoemd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218565215
quote:
Wat snap je niet? We wonen hier in Nederland, en momenteel wil minimaal 95% geen criminele agressieve asielzoekers meer in het land.

Daar heeft onze overheid gewoon naar te handelen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:24:09 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218565216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zo te horen vermoed ik van wel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218565217
Nieuws van de dag is echt het enige goede programma hierover, Lale Gul, toppertje
pi_218565220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:21 schreef TLC het volgende:
Wel fijn trouwens om te horen dat ook B.N.'ers meeleven, ik maakte me al enigszins zorgen
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218565221
quote:
Dit soort incidenten zorgen juist voor polarisatie.
pi_218565223
quote:
Het probleem is de hoeveelheid mensen uit een cultuur die we hierheen halen, waarbij de ongelijkheid van vrouwen en in sommige gevallen vrouwenonderdrukking te groot wordt, om de solide basis van je eigen normen en waarden daaromtrent te kunnen bewaken.

Al die mensen die dit gedachtengoed aanhangen en hier al zijn: prima, goed voor zorgen en goed laten integreren. Maar dat betekent niet dat de rest van bijvoorbeeld de islamitische wereld recht heeft om hier ook te zijn, omdat hun eigen (politieke) leiders het land in brand zetten.

Het is een nobel streven om voor al deze mensen klaar te willen staan, maar het maakt de groep mensen die onder anderen de gelijke rechten van vrouwen niet respecteren te groot om over tijd te kunnen mengen met de normen en waarden die we hier hebben. Het gaat veel te snel op deze manier.

Daarmee zeg ik NIET dat de dood van deze slachtoffers toe te schuiven is aan moslims of de Islam, maar daarmee zeg ik WEL dat de voedingsbodem voor de kern van het probleem, -vrouwonvriendelijk gedrag-, groter wordt door deze mensen in zo grote getalen hierheen te halen.

Die ideologie verander je niet naar westerse standaarden in zo’n korte tijd, met zo’n grote aanwas.

En dat is niet hét, maar wel onderdeel ván, het probleem, m.i.
pi_218565224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
In Nederland hebben we nooit gekken die een vrouw of een meisje verkrachten en of vermoorden. Ik word altijd zo moe van dit soort beperkte geesten die hier weer politiek gewin uit willen halen.
Het is natuurlijk ook om te draaien dat het bijzonder vervelend is om mensen direct weg te zetten die vragen stellen bij asielprocedures.
pi_218565225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het land weer 4 jaar op slot, wij danken deze ongelooflijke droplul.
Het legt vooral weer een overdreven focus op asiel terwijl er andere dossiers veel meer problematisch en ontwrichtend zijn .
blablablabla
pi_218565226
quote:
OP
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:25:34 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218565227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:22 schreef Nia het volgende:
Wat heeft een asielzoeker midden in de nacht buiten het azc te zoeken? Misschien is het instellen een avondklok een idee?
Hetzelfde als wat een 17-jarig meisje buiten te zoeken heeft? :?
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:25:45 #35
pi_218565229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat snap je niet? We wonen hier in Nederland, en momenteel wil minimaal 95% geen criminele agressieve asielzoekers meer in het land.

Ik ben ook niet zo'n fan van mensen die andere mensen doodsteken nee, tijd om dat strafbaar te stellen.
pi_218565231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef quo_ het volgende:

[..]
Volgens mij zijn er hier geen fundamentele bezwaren tegen een oneliner op zijn tijd. Het wordt natuurlijk anders als je in een topic de boel vol spamt met éénregelige afzeikposts.
blah blah blah. En maar wegkijken.
pi_218565232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ze zijn allemaal in Nederland. Dat is het hele probleem.

Het is wel een bepaalde groep gekken die oververtegenwoordigd is in dit soort gewelddadigheden:

pi_218565233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Halsema en haar kliekje zijn zelf de grootste schandvlek voor onze samenleving. Zij zijn hier zelf medeverantwoordelijk voor. De verdachte leefde nog niet toen Fortuyn werd vermoord; als we toen naar Fortuyn hadden geluisterd, in plaats van dat een of andere extreemlinkse idioot hem vermoordde, was dit nu niet gebeurd.
Donny Marwa, Thijs Herman en Jos Brech zijn het met jou en de PVV stemmers eens
pi_218565234
Ik vind het fijn dat nergens haar achternaam of foto wordt gebruikt (het is ongetwijfeld ergens online te vinden, maar ik ga niet zoeken), waarmee de wensen van de familie klaarblijkelijk worden gerespecteerd. Ik kan mij zo snel geen zaak van deze zwaarte herinneren waarbij het slachtoffer zo anoniem bleef, terwijl er toch zo'n gevoel van verbondenheid wordt gecreëerd. Althans, bij mij als vrouw komt deze zaak (alle drie de aanvallen) toch wel aardig binnen.
pi_218565236
quote:
Tja, en die Syrische vrouw die vorige week is vermoord door haar Syrische man telt dan niet mee toch?

https://www.bndestem.nl/b(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_218565239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:24 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Dit soort incidenten zorgen juist voor polarisatie.
Dat soort jaren 80 dogma's zoals Middelpunt post ook. Ik raak echt serieus geïrriteerd als mensen in 2025 nog dat soort achterhaalde wegkijkende prietpraat durven uiten.
pi_218565240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Het legt vooral weer een overdreven focus op asiel terwijl er andere dossiers veel meer problematisch en ontwrichtend zijn .
Schijnbaar vinden miljoenen mensen het dusdanig belangrijk. Zit ook wat in de naam volksvertegenwoordigers.
pi_218565242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:22 schreef Nia het volgende:
Vanwege een enkele idioot.

Nee, laten we nou niet ineens asielzoekers als groep aankijken op deze walgelijke en verschrikkelijk laffe daad.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:28:32 #44
182233 thedeedster
pi_218565244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat soort jaren 80 dogma's zoals Middelpunt post ook. Ik raak echt serieus geïrriteerd als mensen in 2025 nog dat soort achterhaalde wegkijkende prietpraat durven uiten.
Zegt wat over prioriteiten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:28:43 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218565245
Wat komen er toch veel mensen op een dergelijk topic af die anders nooit in NWS te vinden zijn. Erg frappant.
pi_218565246
Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen op het altaar van de multiculturele samenleving die met alle geweld halsstarrig door iedereens strot gedouwd moet worden. Vrouwen, kinderen en homo's zijn vogelvrij verklaard. Al decennialang is het bekend dat het niet werkt en nooit gaat werken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218565247
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]

Het is wel een bepaalde groep gekken die oververtegenwoordigd is in dit soort gewelddadigheden:

[ afbeelding ]
Als er zo een rood wil blauw vlaggetje in zo plaatje zit dan weet ik meestal wel genoeg uit welke hoek dit soort nepstatistieken gemaakt worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218565248
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef TAmaru het volgende:
als we toen naar Fortuyn hadden geluisterd
Hadden we nu een veel betere wereld. But they wouldn't listen... :)

Maar echt hoor. Dit geloof je echt? Dat bestaat toch niet, een "sterke" man die al onze problemen de wereld uit helpt?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:29:25 #49
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218565250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:28 schreef Twiitch het volgende:
Wat komen er toch veel mensen op een dergelijk topic af die anders nooit in NWS te vinden zijn. Erg frappant.
Frappant dat een zeer spraakmakende zaak meer bezoekers trekt. Heel erg frappant!
pi_218565252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:27 schreef Wotte het volgende:

[..]
Schijnbaar vinden miljoenen mensen het dusdanig belangrijk. Zit ook wat in de naam volksvertegenwoordigers.
Er zit vooral een hoop woede en angst en dat is deels terecht maar deels kan ik uit mijn hoofd een stuk of 10 zaken bedenken van meiden die door blanke bolsters zijn omgelegd.
blablablabla
pi_218565256
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:24 schreef Dven het volgende:

[..]
[..]
Zo te horen vermoed ik van wel
Nou, die staat momenteel dan ook wel in haar hemd.

Maar goed, dat stond ze sowieso al door direct uit de heup te gaan schieten. 0 empathie voor Lisa en haar nabestaanden. Nee, ze kon haar PUNT maken.

Bah! :r
pi_218565258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vanwege een enkele idioot.

Nee, laten we nou niet ineens asielzoekers als groep aankijken op deze walgelijke en verschrikkelijk laffe daad.
Steek je kop vooral in het zand.
https://www.nu.nl/asielcr(...)cent-toegenomen.html
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:30:37 #53
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218565262
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:29 schreef Dven het volgende:

[..]
Frappant dat een zeer spraakmakende zaak meer bezoekers trekt. Heel erg frappant!
Ja dat zeg ik.
  Forum Admin vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:31:23 #54
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218565267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Heeft Geert al gereageerd?
Je zou het ook om kunnen draaien na anderhalf jaar centrumrechts beleid is er geen reet veranderd.
Anderhalf? We hebben al meer dan tien jaar lang rechts aan het roer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218565270
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:24 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Het probleem is de hoeveelheid mensen uit een cultuur die we hierheen halen, waarbij de ongelijkheid van vrouwen en in sommige gevallen vrouwenonderdrukking te groot wordt, om de solide basis van je eigen normen en waarden daaromtrent te kunnen bewaken.

Al die mensen die dit gedachtengoed aanhangen en hier al zijn: prima, goed voor zorgen en goed laten integreren. Maar dat betekent niet dat de rest van bijvoorbeeld de islamitische wereld recht heeft om hier ook te zijn, omdat hun eigen (politieke) leiders het land in brand zetten.

Het is een nobel streven om voor al deze mensen klaar te willen staan, maar het maakt de groep mensen die onder anderen de gelijke rechten van vrouwen niet respecteren te groot om over tijd te kunnen mengen met de normen en waarden die we hier hebben. Het gaat veel te snel op deze manier.

Daarmee zeg ik NIET dat de dood van deze slachtoffers toe te schuiven is aan moslims of de Islam, maar daarmee zeg ik WEL dat de voedingsbodem voor de kern van het probleem, -vrouwonvriendelijk gedrag-, groter wordt door deze mensen in zo grote getalen hierheen te halen.

Die ideologie verander je niet naar westerse standaarden in zo’n korte tijd, met zo’n grote aanwas.

En dat is niet hét, maar wel onderdeel ván, het probleem, m.i.
Hou toch op met deze vermoeionde hersengymnastiek.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_218565271
quote:
Nou ja, het is toch ook een schokkende zaak?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:31:35 #57
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218565272
Op nu.nl probeert Halsema het weg te zetten als femicide, vooral mannen krijgen de schuld om maar de asielzoekers binnen boort te kunnen houden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:32:21 #58
pi_218565274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef BlaZ het volgende:
Op nu.nl probeert Halsema het weg te zetten als femicide, vooral mannen krijgen de schuld om maar de asielzoekers binnen boort te kunnen houden.
Het was toch ook gewoon een man? :?
pi_218565275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:

Ik denk niet dat de Nederlandse kiezer het dit keer gaat afhangen van een asielzoekertje die een moord pleegt
Ik denk het wel. Want om alle andere problemen op te lossen heb je minder verdeeldheid nodig. En die verdeeldheid wordt voor het overgrote meerendeel veroorzaakt door immigratie.

Ik denk oprecht dat het land (helaas) net zo lang gegijzeld gaat worden totdat het heetste hangijzer der hangijzeren wordt afgekoeld. En dat speelt echt niet alleen in Nederland, maar in de hele EU.

Dus als onze politieke leiders slim zijn en lef hebben, dan gaan ze daar, allemaal, ook GL-Pvd-, de komende verkiezingen een speerpunt van maken. Als alle partijen met een antwoord komen voor dit probleem, dan wordt de stem van Wilders steeds kleiner.

Nogmaals: ik denk echt dat dit land gegijzeld wordt op migratie voordat de politiek de kans krijgt om andere problemen op te lossen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:32:46 #60
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218565276
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind het fijn dat nergens haar achternaam of foto wordt gebruikt (het is ongetwijfeld ergens online te vinden, maar ik ga niet zoeken), waarmee de wensen van de familie klaarblijkelijk worden gerespecteerd. Ik kan mij zo snel geen zaak van deze zwaarte herinneren waarbij het slachtoffer zo anoniem bleef, terwijl er toch zo'n gevoel van verbondenheid wordt gecreëerd. Althans, bij mij als vrouw komt deze zaak (alle drie de aanvallen) toch wel aardig binnen.
Ik snap het wel vanuit de ouders. Je zag de reacties in het begin hè: ‘welke ouder laat haar dochter midden in de nacht alleen naar huis fietsen’. Die mensen zouden belaagd worden door allerlei idioten.
Het heeft geen meerwaarde dat heel NL alle ins en outs weet van het slachtoffer en haar familie.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:33:07 #61
22565 asco
Los in deze tent
pi_218565279
Voor alle mensen die zich nog heel druk maken over dit thema (of die enkeling die de oogkleppen nog steeds opheeft):

Ik heb me 35 jaar lang druk gemaakt, geweten waar we heen zouden gaan als land.
Wees gerust, jullie volgende fase is totale berusting. Kan wel ff duren voordat je het accepteert want ja, het voelt onrechtmatig dat niemand dit nog kan oplossen.

Het wordt nooit meer beter, geniet van de tijd die je hebt. :)

Zo, nu bier. B:)B :W
pi_218565280
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Donny Marwa, Thijs Herman en Jos Brech zijn het met jou en de PVV stemmers eens
Sinds wanneer plaatsen we namen voluit?
pi_218565283
Ik ga deze topic definitief verlaten.

Dit wordt weer een politieke topic

heeft allemaal niets meer met de moord te maken

:W :W :W :W
pi_218565285
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:30 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Steek je kop vooral in het zand.
https://www.nu.nl/asielcr(...)cent-toegenomen.html
Ik steek mijn kop niet in het zand. Ik ben een groot tegenstander van de asielindustrie. Volkomen uit de hand gelopen. Bedoeld voor de situatie waarin Joden zaten in de tweede wereldoorlog en nu komen er al Amerikanen die tot de LHBTIQ groep behoren omdat de politieke wind wat is gedraaid.

Maar degenen die hier zijn zul je gewoon normaal moeten behandelen.
pi_218565286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Hou toch op met deze vermoeionde hersengymnastiek.
Wil je mij niet aanspreken als het je eraan ontbreekt om op de inhoud te reageren?

Als de inhoud je niet aanstaat kun je uitleggen waarom of mij verder negeren.

Wat je nu doet hebben we allebei last van.
pi_218565288
Ik weet niet hoe die asielprocedures in elkaar steken maar worden die mensen bij de poort niet psychologisch gescreend?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:33:59 #67
56749 BlaZ
pi_218565289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is toch vrij nutteloos om 50% van de bevolking de schuld te geven van een incident.
pi_218565292
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Anderhalf? We hebben al meer dan tien jaar lang rechts aan het roer.
Maar toen zaten er nog allerlei linkse partijen in de coalitie waar de schuld bij gelegd kon worden snap dat dan :X
blablablabla
pi_218565295
quote:

[..]
Vraag maar aan zijn moeder wat het is, ik denk een monster vanaf dag 1.
pi_218565298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe die asielprocedures in elkaar steken maar worden die mensen bij de poort niet psychologisch gescreend?
_O-
pi_218565299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik steek mijn kop niet in het zand. Ik ben een groot tegenstander van de asielindustrie. Volkomen uit de hand gelopen. Bedoeld voor de situatie waarin Joden zaten in de tweede wereldoorlog en nu komen er al Amerikanen die tot de LHBTIQ groep behoren omdat de politieke wind wat is gedraaid.

Tolerant tegen intoleranten. Zoals die tig Marokkanen die we niet konden uitzetten omdat Marokko ze niet terug wilde nemen en wij met de elllende bleven zitten.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:35:28 #72
438527 MissButterflyy
pi_218565301
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Frappant dat jij dat juist ineens een probleem vind.
pi_218565302
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef asco het volgende:
Voor alle mensen die zich nog heel druk maken over dit thema (of die enkeling die de oogkleppen nog steeds opheeft):

Wees gerust, jullie volgende fase is totale berusting. Kan wel ff duren voordat je het accepteert want ja, het voelt onrechtmatig dat niemand dit nog kan oplossen.

Nostradamus is in ons midden! Hoezee!
pi_218565303
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Veroordeelt dus volledige namen zoals we ook doen in dit topic met Wilders.
pi_218565305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga deze topic definitief verlaten.

Dit wordt weer een politieke topic

heeft allemaal niets meer met de moord te maken

:W :W :W :W
Daar is en komt voorlopig ook geen nieuws meer over. Fijn weekend!
pi_218565306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef asco het volgende:

Verandering is altijd mogelijk. Kijk maar naar Zweden waar ze nu het laagst aantal asielzoekers in 30 jaar hebben dankzij strenger asielbeleid. Gewoon een EU-lidstaat dat binnen de bestaande verdragen de asielinstroom grotendeels heeft teruggebracht.
pi_218565307
quote:

[..]
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.
Mja
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:36:19 #78
182233 thedeedster
pi_218565313
quote:
Dat komt na de beroepskeuzetest.
pi_218565315
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
_O-
Ik ben wellicht naïve hoor
pi_218565316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Verandering is altijd mogelijk. Kijk maar naar Zweden waar ze nu het laagst aantal asielzoekers in 30 jaar hebben dankzij strenger asielbeleid. Gewoon een EU-lidstaat dat binnen de bestaande verdragen de asielinstroom grotendeels heeft teruggebracht.
Feit is dat je de mensen die er nu al zijn er nooit meer uit krijgt, vaak hebben die al een paspoort
Mja
pi_218565319
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Frappant dat jij dat juist ineens een probleem vind.
Het heeft geen enkele meerwaarde in dit topic toch?
pi_218565321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef Wotte het volgende:

[..]
ZE WETEN NIET EENS UIT WELK LAND DE VERDACHTE KOMT
Mja
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:00 #83
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218565324
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef BlaZ het volgende:
Femicide is weer een nieuw catchy modewoordje voor de media geworden.
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:07 #84
pi_218565325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het is toch vrij nutteloos om 50% van de bevolking de schuld te geven van een incident.
Ja, maar als het een kleinere groep is, dan is die hele groep de schuld geven wél logisch!
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:24 #85
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218565327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Tolerant tegen intoleranten. Zoals die tig Marokkanen die we niet konden uitzetten omdat Marokko ze niet terug wilde nemen en wij met de elllende bleven zitten.
Die kan je gewoon vastzetten hoor.

Moet je daar wel plek voor hebben.
pi_218565328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Feit is dat je de mensen die er nu al zijn er nooit meer uit krijgt, vaak hebben die al een paspoort
Dat is lastiger maar ook dat gaat nog wel gebeuren. Duitsland gaat criminele asielzoekers naar onveilige landen terugsturen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:34 #87
367000 roos94
pi_218565329
Hoe vaak is Geert Wilders al klaargekomen vanavond denken jullie?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:52 #88
182233 thedeedster
pi_218565333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.
Nou, soms zijn het “jongeren” of “conservatieve jongeren” of “jongeren met een scooter”.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:57 #89
438527 MissButterflyy
pi_218565336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Niemand geeft mannen collectief de schuld, hou toch eens op.
Ben wel klaar met dit topic. Het gaat allang niet meer over Lisa of de andere slachtoffers maar de bekende riedels komen weer voorbij.
pi_218565338
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Ben ik geen voorstander van.

Ik heb een bloedhekel aan groepen verantwoordelijk stellen voor wat individuen doen. Dus ik kots ook op Halsema als ze nu inderdaad weer de femicide kaart heeft getrokken. Dat is seksistisch, net zoals het racistisch is om nu de buuutenlaaaanders kaart te trekken.

Ben daar wel klaar mee. Kom eens met iets wat helpt.
pi_218565339
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:37 schreef Dven het volgende:

[..]
Die kan je gewoon vastzetten hoor.

Moet je daar wel plek voor hebben.
En als je geen plek hebt moet je mensen niet binnen laten.
pi_218565340
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het heeft geen enkele meerwaarde in dit topic toch?
Ze hebben inderdaad geen kleurtje. Excuus ik zal de post editten
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:39:04 #93
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565343
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ben ik geen voorstander van.

Ik heb een bloedhekel aan groepen verantwoordelijk stellen voor wat individuen doen. Dus ik kots ook op Halsema als ze nu inderdaad weer de femicide kaart heeft getrokken. Dat is seksistisch, net zoals het racistisch is om nu de buuutenlaaaanders kaart te trekken.

Ben daar wel klaar mee. Kom eens met iets wat helpt.
Grenzen dicht ? :D
pi_218565350
quote:

[..]
Ik ben niet de enige die naïve is, zo blijkt.
pi_218565352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:
Geen idee. Hoe vaak jij? :@

Ik 1x, maar dat stond wel los van asielgeneuzel en zo. :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:40:32 #96
182233 thedeedster
pi_218565359
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:
Tja, het is maar waar je mee gepreoccupeerd bent.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:40:36 #97
56749 BlaZ
pi_218565360
quote:

[..]
Waarschijnlijk willen ze het liever niet zeggen.
pi_218565363
Het moet klaar zijn met al die asielzoekers. GENOEG.
pi_218565365
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:41:16 #100
367000 roos94
pi_218565368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:40 schreef User98182 het volgende:
Het moet klaar zijn met al die azielzoekers. GENOEG.
Vol is vol, weg met John de Mol
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:42:07 #101
367000 roos94
pi_218565378
quote:
Klinkt als een interessante activiteit om de saaie kringverjaardag van oom Herman op te leuken
pi_218565379
En als er users zijn die pro asiel zijn, neem er 1 in huis joh
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:42:25 #103
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:41 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Komende weken gaat zeker 1 politicus roepen dat de Netflix serie adolescence opgenomen moet worden in het curriculum van middelbare scholen.
Jaja. Alsof de gemiddelde blanke Nederlander nog geëmancipeerd moet worden over hoe met vrouwen om te gaan :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:42:45 #104
56749 BlaZ
pi_218565383
pi_218565387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:39 schreef jigggy het volgende:

[..]
Grenzen dicht ? :D
Dat is lastig. Maar begin eens met gewoon alle procedures te behandelen op basis van een nieuwe norm: te weten de norm zoals deze is bedoeld. Lekker snel afwijzen. Snel hoger beroep. En optiefen (en landen die daar niet aan meewerken zware economische sancties opleggen vanuit de EU en wellicht ook de VS, want met Trump cs kun je daar best mee aankomen).

Ik verwacht dat we over 10 jaar geen zak opgeschoten zijn overigens.
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:43:24 #106
pi_218565391
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef User98182 het volgende:
En als er users zijn die anti-asiel zijn, stuur ze actief hoogstpersoonlijk terug naar hun land van herkomst joh
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:43:36 #107
367000 roos94
pi_218565394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is wellicht nog beter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Scafisme
dit is geil
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:44:02 #108
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is lastig. Maar begin eens met gewoon alle procedures te behandelen op basis van een nieuwe norm: te weten de norm zoals deze is bedoeld. Lekker snel afwijzen. Snel hoger beroep. En optiefen (en landen die daar niet aan meewerken zware economische sancties opleggen vanuit de EU en wellicht ook de VS, want met Trump cs kun je daar best mee aankomen).

Ik verwacht dat we over 10 jaar geen zak opgeschoten zijn overigens.
Pak het is aan zoals een Hongarije of Polen
pi_218565401
Ik denk dat de dader voor de komende pakweg 20 jaar in ieder geval een verblijfsvergunning heeft
pi_218565402
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En als er users zijn die anti-asiel zijn, stuur ze actief hoogstpersoonlijk terug naar hun land van herkomst joh
wordt ook gedaan hoor, alleen komt de politie je dan tegenhouden
pi_218565404
quote:
Oké Frans.
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:44:43 #112
367000 roos94
pi_218565405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ja, gewoon iedereen die niet lijkbleek is met een zieke Oostblok-smoel met de nek aankijken _O_
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:45:26 #113
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565409
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja, gewoon iedereen die niet lijkbleek is met een zieke Oostblok-smoel met de nek aankijken _O_
In albanie werd ik meermaals in Albanees aangesproken , idem in Servië

Ik ben fan
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:45:27 #114
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218565410
Buitengewoon treurig dat zo'n klootzak dit doet.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:45:32 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565411
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jaja. Alsof de gemiddelde blanke Nederlander nog geëmancipeerd moet worden over hoe met vrouwen om te gaan :')
Het zal je verbazen hoeveel jongere jongens rare ideeën hebben over meisjes en vrouwen.
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:45:56 #116
pi_218565413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef User98182 het volgende:

[..]
wordt ook gedaan hoor, alleen komt de politie je dan tegenhouden
En mensen in huis nemen wordt ook gedaan. Je punt?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:46:06 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Het zal je verbazen hoeveel jongere jongens rare ideeën hebben over meisjes en vrouwen.
Ongetwijfeld. Maar die doen niet dit. Wij hebben nooit een cultuur gehad van dit soort misdaden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218565417
Het lijkt er dus sterk op dat het een asielzoeker was. Deze zaak zal een grote rol gaan spelen in de aankomende verkiezingen.
pi_218565421
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef roos94 het volgende:

[..]
dit is geil
Als je dit eens wilt proberen op vrijwillige basis, kun je me een PM sturen. ;)

Ik ben zeer groot voorstander van het herinvoeren van de doodstraf voor dit soort misdrijven overigens. Publiekelijk ook, op de Dam.
Mja
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:47:43 #120
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565426
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat het een asielzoeker was. Deze zaak zal een grote rol gaan spelen in de aankomende verkiezingen.
Het is een asielzoeker
pi_218565429
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En mensen in huis nemen wordt ook gedaan. Je punt?
Lul niet, dat wordt helemaal niet actief gedaan.
pi_218565430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik stel voor om een eiland te maken van Nederland. Dan steken ze vast niet meer over.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:48:58 #123
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef jigggy het volgende:

[..]
Polen en Hongaren moorden natuurlijk nooit.

In Warschau laatst nog een gruwelijke moord gepleegd, op een universiteit. Je fixatie op afkomst is erg raar, het is niet zo dat de ene etniciteit meer moordt dan de ander en dat erger zou zijn als iemand uit een bepaald land komt.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:49:39 #124
323876 michaelmoore
pi_218565442
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:48 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik stel voor om een eiland te maken van Nederland. Dan steken ze vast niet meer over.
net als JAPAN

loshakken en naar de Atlantische oceaan slepen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:49:42 #125
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218565443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Ik ben zeer groot voorstander van het herinvoeren van de doodstraf voor dit soort misdrijven overigens. Publiekelijk ook, op de Dam.
ok
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:50:08 #126
12772 Freak666
Well do ya punk
pi_218565444
quote:
Bovendien is allang bewezen dat de PVV en de VVD geen belang hebben bij integratie. Die willen de chaos in stand houden. Het is voor de PVV juist prima als er op regelmatige basis een asielzoeker een delict pleegt, dat levert ze namelijk stemmen op.

Het is niet voor niks dat Ter Apel nog steeds een bende is. Dat oplossen zorgt nou juist voor minder stemmen.
People who drink "lite" beer don't like the taste of beer; They just like to pee a lot
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:50:14 #127
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218565445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Wat dacht je van lokale politiek. Al die AZC- en opvangplannen gaat weer stampvolle zalencentra opleveren komend najaar met boze mensen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:50:15 #128
323876 michaelmoore
pi_218565446
quote:

[..]

gewoon openlijk vierendelen?/

met vier wilde paarden
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:50:21 #129
pi_218565447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:48 schreef User98182 het volgende:

[..]
Lul niet, dat wordt helemaal niet actief gedaan.
Niet door het overgrote deel van de Nederlanders nee. Net als dat het overgrote deel van de Nederlanders niet fantaseert om zelf actief asielzoekers te gaan deporteren.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:50:39 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218565450
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:48 schreef Durmada het volgende:

[..]
het is niet zo dat de ene etniciteit meer moordt dan de ander
Mwoah :D
pi_218565451
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Maar die doen niet dit. Wij hebben nooit een cultuur gehad van dit soort misdaden.
Wel eens van Koos Hertogs gehoord?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:51:09 #132
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565453
quote:

[..]

In Warschau laatst nog een gruwelijke moord gepleegd, op een universiteit. Je fixatie op afkomst is erg raar, het is niet zo dat de ene etniciteit meer moordt dan de ander en dat erger zou zijn als iemand uit een bepaald land komt.
Het is statistisch gewoon bewezen dat mensen met een non westerse afkomst in nl vaker betrokken zijn bij rapes en moorden :D
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:52:08 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218565461
quote:

[..]

Laten we met dat voorzichtig zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elsje_Christiaens
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:52:19 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218565464
quote:
Precies. Dit is gebeurd terwijl Geert aan de macht is. Onder Geert is deze knul binnengelaten! Hij had beloofd de grenzen te sluiten!

Tijd voor politieke afrekening!
Huilen dan.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:52:29 #135
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218565466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:51 schreef jigggy het volgende:

[..]
Het is statistisch gewoon bewezen dat mensen met een non westerse afkomst in nl vaker betrokken zijn bij rapes en moorden :D
Statistieken zijn racistisch.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:52:51 #136
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218565470
Wat als het een blanke christelijke Oekraïense asielzoeker was :{ Ik hoop voor de stormfronters hier dat het een usual suspect is.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:52:57 #137
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Statistieken zijn racistisch.
Indd

STOP FEMICIDE
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:53:18 #138
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:52 schreef butz0rs het volgende:
Wat als het een blanke christelijke Oekraïense asielzoeker was :{ Ik hoop voor de stormfronters hier dat het een usual suspect is.
Dan verwijder ik mijn fok account vrienden
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:54:02 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wel eens van Koos Hertogs gehoord?
Het komt voor. Maar niet in verhouding waarmee Afghanen, Somaliërs etc etc per 1000.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:54:16 #140
56749 BlaZ
pi_218565479
quote:

[..]

Stenigen lijkt me wel wat, dan kan het publiek betrokken worden bij de executie en het is ook leuk voor kinderen.
Het is wel lastig om te reguleren, het zal ongetwijfeld veel publiek trekken.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:55:16 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218565488
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Denk je dat echt? Oprecht benieuwd? Dat meisjes van hun fiets trekken en vermoorden iets typisch allochtoons is? Dat we dit in Nederland niet al hadden voor we asielzoekers hadden?
Laffe huichelaar
pi_218565489
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Niet door het overgrote deel van de Nederlanders nee. Net als dat het overgrote deel van de Nederlanders niet fantaseert om zelf actief asielzoekers te gaan deporteren.
Nee omdat dat het strafbaar is, terwijl het in huis nemen bijv. als 'logeerplek' niet strafbaar is.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:56:03 #143
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218565491
quote:
Nee, iedereen krijgt gewoon een plekje in een azc en als dat er niet is wordt er gewoon een hotel voor ze geregeld. Of een cruiseschip, of.. of..

En daar schuilt het grote gevaar dus. Iedereen die Nederland weet te bereiken kan hier jarenlang op kosten van de Nederlandse overheid komen woen. Met steun van linkse subsidieclubjes zal er vervolgens alles aan gedaan worden om je verblijf hier permanent te laten zijn, ook als je na tig jaren procederen tig keer te horen hebt gekregen dat je asielverzoek is afgewezen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:56:15 #144
438527 MissButterflyy
pi_218565493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:52 schreef butz0rs het volgende:
Denk het niet. Zijn signalement was eerder vrijgegeven en dat hij een donkere huidskleur heeft.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:56:39 #145
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Denk je dat echt? Oprecht benieuwd? Dat meisjes van hun fiets trekken en vermoorden iets typisch allochtoons is? Dat we dit in Nederland niet al hadden voor we asielzoekers hadden?
Naar verhouding is het echt een allochtonen probleem. En dat weet jij ook wel.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:57:10 #146
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565499
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk het niet. Zijn signalement was eerder vrijgegeven en dat hij een donkere huidskleur heeft.
Klopt

Witte sweater , getinte huid 5”7
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:57:12 #147
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218565500
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef User98182 het volgende:
Je bedoelt hopelijk de eerste de beste Bokito of veligelandier toch?
pi_218565503
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Wil je mij niet aanspreken als het je eraan ontbreekt om op de inhoud te reageren?

Als de inhoud je niet aanstaat kun je uitleggen waarom of mij verder negeren.

Dat bepaal ik zelf wel.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:57:54 #149
438527 MissButterflyy
pi_218565506
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:57 schreef jigggy het volgende:

[..]
Klopt

Witte sweater , getinte huid 5”7
Nee, donkere huidskleur.
pi_218565508
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Je kunt zoveel vragen stellen als je wil maar het is heel simpel. Als dat sujet Nederland niet binnen was gelaten was dit meisje nog in leven geweest
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_218565513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vroeg het mij ook al af.
Maar, onderzoek is ook eigenlijk niet nodig omdat ze allemaal getraumatiseerd zijn.

En geen zorg voor is.
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:58:50 #152
pi_218565514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:55 schreef User98182 het volgende:

[..]
Nee omdat dat het strafbaar is, terwijl het in huis nemen bijv. als 'logeerplek' niet strafbaar is.
Fantaseren lijkt me niet strafbaar.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:59:08 #153
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:51 schreef jigggy het volgende:

[..]
Dat is ook waar en heel logisch. Mensen met een niet-westerse afkomst hebben vaak een reden om te vluchten uit hun land, vanwege oorlog en trauma. Recente autochtone moordenaars in Nederland hebben ook vaak psychische problemen. Het probleem is niet het land waar je vandaan komt. Het probleem is dat asiel gevaarlijk is, je haalt mensen binnen met trauma's en problemen. Die zijn eerder in staat om gruwelijke misdrijven te plegen.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:59:26 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218565520
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Je kunt zoveel vragen stellen als je wil maar het is heel simpel. Als dat sujet Nederland niet binnen was gelaten was dit meisje nog in leven geweest
Klopt. En wat is nu je oplossing dan?
Laffe huichelaar
pi_218565522
Al bekend van welk AZC die gast kwam?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218565524
quote:

[..]

in Polen hebben ze anderhalf miljoen Oekraïeners opgenomen, je weet wel, mensen die wél normen en waarden hebben en geen overlast geven. Kijk je naar andere delen van Europa waar ze wel (noord)afrikanen en lui uit het Midden-Oosten hebben toegelaten dan zie je dat het een grote klerezooi is. Frankrijk, Zweden, Engeland, Spanje etc etc.
pi_218565526
quote:

[..]

Lol als we deze man op de Dam proberen te stenigen dan komt de achterban van mevrouw Halsema hem redden.
pi_218565528
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Klopt. En wat is nu je oplossing dan?
Remigratie van alle asielzoekers
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_218565536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Fantaseren lijkt me niet strafbaar.
Doelde ik ook niet op als je wat beter leest.
pi_218565546
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:59 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dat is ook waar en heel logisch. Mensen met een niet-westerse afkomst hebben vaak een reden om te vluchten uit hun land, vanwege oorlog en trauma. Recente autochtone moordenaars in Nederland hebben ook vaak psychische problemen. Het probleem is niet het land waar je vandaan komt. Het probleem is dat asiel gevaarlijk is, je haalt mensen binnen met trauma's en problemen. Die zijn eerder in staat om gruwelijke misdrijven te plegen.
Oorlog en trauma? En dan laat je je vrouw en kinderen achter om hier vervolgens vrouwen lastig te vallen? Of bedoel je: een zak geld, want we reizen eerst heel Europa door tot we de landen hebben gevonden met de beste mogelijkheden.
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:02:24 #161
pi_218565548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:00 schreef User98182 het volgende:

[..]
Doelde ik ook niet op als je wat beter leest.
Ja, daarom was dat ook een vreemde reactie van jou. Die viel namelijk daardoor niet meer binnen de context.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:02:39 #162
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565550
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:59 schreef jigggy het volgende:

[..]
Want Oekraïners moorden en verkrachten erop los natuurlijk
Laatst nog op Dam.
In België ook een gruwelijk familieverhaal. En zelfs dan zijn de trauma's die Oekraïners meemaken over het algemeen een stuk minder ernstig en ingrijpend geweest.
AZ
ALKMAAR
pi_218565555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, daarom was dat ook een vreemde reactie van jou.
eerder van jou omdat je zelf nog steeds niet toegeeft dat je er naast zit.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:03:01 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218565556
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Remigratie van alle asielzoekers
Is dat echt een houdbare, eerlijke oplossing? Hoe leg je dat dan uit aan mensen die niks verkeerd doen en oprecht hulp nodig hebben en hier met goede bedoelingen komen?

We gaan jou ook niet in de cel gooien omdat het alleen blanke mannen zijn die aan kinderen zitten dus je ze allemaal maar preventief vastzet met als argumentatie 'als die viespeuk opgesloten had gezeten, had hij niet aan kindertjes gezeten' is het probleem opgelost.
Laffe huichelaar
pi_218565562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Het was dan ook geen commando, maar een vraag. Zie daarvoor het vraagteken achter mijn eerste zin.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:03:29 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218565564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:59 schreef User98182 het volgende:
Het zal maar je dochter wezen, hadden een paar hier zo anders gepiept.
Ik vind dit altijd zulke sterke argumenten _O_
Huilen dan.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:04:38 #167
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218565576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:01 schreef User98182 het volgende:

[..]
Zuiderpark Rotterdam. Dat is gewoon normaal. Er is 1 plek erger dan Amsterdam Zuidoost en dat is Rotterdam Zuid.
Duidelijk niet iemand uit A'dam.

Amsterdam West vergeten ;(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:04:48 #168
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565577
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Is dat echt een houdbare, eerlijke oplossing? Hoe leg je dat dan uit aan mensen die niks verkeerd doen en oprecht hulp nodig hebben en hier met goede bedoelingen komen?

We gaan jou ook niet in de cel gooien omdat het alleen blanke mannen zijn die aan kinderen zitten dus je ze allemaal maar preventief vastzet met als argumentatie 'als die viespeuk opgesloten had gezeten, had hij niet aan kindertjes gezeten' is het probleem opgelost.
Wat dacht jij van beginnen géén asielzoekers meer op te nemen en elk asielzoeker met antecedenten eruit te kicken?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218565583
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:40 schreef Nexum het volgende: Geen idee waar deze man vandaan komt, maar het wordt hoog tijd dat we geen mannen uit de Hoorn van Afrika meer hier naar toe halen. (Eritrea of Somalië zal me niks verbazen namelijk) Deze groep heeft keer op keer bewezen echt geen fuck toe te voegen aan de Nederlandse samenleving, en komen daarnaast uit een cultuur waar vrouwen sowieso al als derderangs burger worden gezien.
Om maar niet te spreken van de vakantie tripjes terug naar het gevluchte land zodra het nederlandse paspoort binnen is
pi_218565584
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zegt een hoop over jou dan :)
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:05:55 #171
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565589
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:02 schreef Durmada het volgende:

[..]
Laatst nog op Dam.
In België ook een gruwelijk familieverhaal. En zelfs dan zijn de trauma's die Oekraïners meemaken over het algemeen een stuk minder ernstig en ingrijpend geweest.
Het is toch niet in verhouding kerel :')

Laatst nog in mijn stad om de hoek van mn woning n meisje wat ff wild wou plassen die bijna verkracht word door uiteraard weer een AZCer

vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:06:18 #172
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:05 schreef jigggy het volgende:

[..]
Het is toch niet in verhouding kerel :')

Welke verhouding?
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:06:18 #173
56749 BlaZ
pi_218565593
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:02 schreef Durmada het volgende:

[..]
Laatst nog op Dam.
Halsema zou dat direct bekend gemaakt hebben om politieke doeleinden.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:06:36 #174
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218565597
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:59 schreef halfway het volgende:
Maakt dat uit dan? In elk AZC zit tuig.
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:06:45 #175
pi_218565599
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:02 schreef User98182 het volgende:

[..]
eerder van jou omdat je zelf nog steeds niet toegeeft dat je er naast zit.
Mwah, ik vond het best een legitieme manier om het 'neem er een in huis' onzinargument te debunken.

Je hoeft niet altijd zelf in actie te komen om iets te vinden. En dat werkt beide kanten op, want er zijn ook mensen die rustig thuis zitten die zich wél ongemakkelijk voelen bij het effect van de instroom.
pi_218565601
quote:
Onzin natuurlijk. Waar het om gaat is dat als die asielzoekers er niet geweest zouden zijn, Lisa niet vermoord was. En ja, van een asielstop worden veel onschuldige asielzoekers de dupe, maar nu is een onschuldige Lisa de dupe. Dus wat heb je liever?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:06:52 #177
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565603
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef Durmada het volgende:

[..]
Welke verhouding?
Hoeveel vrouwen er verkracht en vermoord worden door niet westerlingen ipv door westerlingen
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:07:09 #178
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565608
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Halsema zou dat direct bekend gemaakt hebben om politieke doeleinden.
Precies met die dam steker wisten we het ook verdomde snel
pi_218565612
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef Durmada het volgende:

[..]
Welke verhouding?
Oekraïeners geven veel minder overlast, is gewoon een feit.
pi_218565617
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mwah, ik vond het best een legitieme manier om het 'neem er een in huis' onzinargument te debunken.

Je hoeft niet altijd zelf in actie te komen om iets te vinden. En dat werkt beide kanten op, want er zijn ook mensen die rustig thuis zitten die zich wél ongemakkelijk voelen bij het effect van de instroom.
En dat je daarmee meteen de mist in bent gegaan neem je gewoon voor lief? ik vind het prima hoor, maar dat kan je dan best toegeven. Het kan de beste overkomen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:08:33 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565620
Trap er niet in als users zeggen dat ook Nederlanders dergelijke misdaden plegen. Ja natuurlijk. Maar elk varken begrijpt héél goed dat verhoudingsgewijs het voornamelijk allochtonen (asielzoekers) betreffen. Steek er ook geen moeite in om hen te overtuigen. Dat is namelijk niet nodig.

Het is gewoon zuigen en trollen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218565621
quote:
Wat wil je hiermee zeggen?

gatverdamme.
pi_218565630
quote:
noem de users dan op die elders posten ipv NWS
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:10:07 #184
pi_218565638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:09 schreef User98182 het volgende:

[..]
noem de users dan op die elders posten ipv NWS
1 dagen - 34 posts

_O-
pi_218565641
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
1 dagen - 34 posts

_O-
Prima ontopic :)
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:10:46 #186
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218565646
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:59 schreef halfway het volgende:
Ja.
pi_218565651
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
Trap er niet in als users zeggen dat ook Nederlanders dergelijke misdaden plegen. Ja natuurlijk. Maar elk varken begrijpt héél goed dat verhoudingsgewijs het voornamelijk allochtonen (asielzoekers) betreffen. Steek er ook geen moeite in om hen te overtuigen. Dat is namelijk niet nodig.

Het is gewoon zuigen en trollen.
Ja, zie de statistieken in deze reactie:
RotatoR in NWS / 17-jarig meisje uit Abcoude met geweld om het leven gebracht #7
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:11:22 #188
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565655
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:06 schreef jigggy het volgende:

[..]
Hoeveel vrouwen er verkracht en vermoord worden door niet westerlingen ipv door westerlingen
Migranten zijn oververtegenwoordigd. Maar ook westerlingen kunnen er wat van, dat is alleen iets wat je niet wil(?) zien.
AZ
ALKMAAR
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:11:32 #189
pi_218565657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:10 schreef User98182 het volgende:

[..]
Prima ontopic :)
Je zit er zelf naar te vissen he, dan benoemt iemand het en zeg je dat het niet ontopic is.

Erg ironisch allen.
pi_218565663
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Je zit er zelf naar te vissen he, dan benoemt iemand het en zeg je dat het niet ontopic is.

Erg ironisch allen.
Waar benoem ik de posts van users of andere details? Jij begint erover niet ik.
pi_218565664
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Beste IsDatZo, ik heb in een vorig topic mijn spreekwoordelijke nek voor je uitgestoken door te stellen dat jij dit soort gebeurtenissen altijd direct zou veroordelen. Nu schetst mijn verbazing dat je je meent te moeten wenden tot andere users belachelijk maken.

“What gives” zouden de Engelsen zeggen - waarom vertoon je dit gedrag ipv deze situatie en de dader ten strengste te veroordelen danwel op te roepen tot gerechtigheid voor de slachtoffers.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:12:18 #192
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565666
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef Durmada het volgende:

[..]
Migranten zijn oververtegenwoordigd. Maar ook westerlingen kunnen er wat van, dat is alleen iets wat je niet wil(?) zien.

Klein beetje oververtegenwoordigd zeker?
pi_218565671
Is er inmiddels wel iets van een motief bekend? Een kansarme asielzoeker gaat toch niet ineens keihard achter de eerste de beste willekeurige meid aanfietsen om die met vervolgens met grof geweld te vermoorden zonder dat hier een reden voor is?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:13:00 #194
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565674
quote:
Dank.
En dat bedoel ik dus. Een ieder kan kennis nemen van zo'n overzichtelijk kaartje om te begrijpen onder welke groepen de problemen zitten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218565677
quote:

[..]
De ratio is 4:1 in het nadeel van migranten - iets wat benoemd dient te worden.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:13:36 #196
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218565682
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:12 schreef jigggy het volgende:

[..]

Ik ga deze troll niet meer verder voeden
Ga lekker tegen de familie van de recent verkrachte door die Georgiër oreren dat zij niet het probleem zijn.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:13:58 #197
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:12 schreef Shreyas het volgende:
Is er inmiddels wel iets van een motief bekend? Een kansarme asielzoeker gaat toch niet ineens keihard achter de eerste de beste willekeurige meid aanfietsen om die met vervolgens met grof geweld te vermoorden zonder dat hier een reden voor is?
Komt met het beeld dat iedere vrouw hier geil en gewillig is na zien YouTube video’s van Britney spears, blijkt hier geen vrouw je te zien staan en als je dan toch het leven van een vrouw lager inschat als die van een hond en je een volle zak hebt , tsja
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:14:43 #198
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218565695
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
1 dagen - 34 posts

_O-
Ja, is dit trollen of gewoon een IQ op kamertemperatuur. wtf :')
pi_218565700
Wat zou er met je gebeuren als je op vakantie in de omgeving Ethiopië een lokale mevrouw dood zou slaan?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:15:12 #200
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565704
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ga lekker tegen de familie van de recent verkrachte door die Georgiër oreren dat zij niet het probleem zijn.
Ze zijn een heel stuk minder vaak het probleem als niet westerlingen ,inderdaad ja

Heeft misschien ook wat met hun normen en waarden te maken
pi_218565708
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ja, is dit trollen of gewoon een IQ op kamertemperatuur. wtf :')
Zelf kom je ook niet met veel zinnigs
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:15:47 #202
pi_218565710
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat zou er met je gebeuren als je op vakantie in de omgeving Ethiopië een lokale mevrouw dood zou slaan?
Lijkt me dat je dan, net als deze asielzoeker, ook gestraft wordt.

Het is niet alsof deze man over 3 maanden weer vrij is als hij schuldig wordt bevonden he?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:15:48 #203
438527 MissButterflyy
pi_218565711
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef Durmada het volgende:

[..]
Of dat kind wat in Rotterdam seksueel is misbruikt door een vreemde blanke man, meegetrokken in bosjes.
Geen haan die er naar kraait. Niet interessant genoeg. Paar dagen geleden gebeurd.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:16:10 #204
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218565714
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef User98182 het volgende:

[..]
Zelf kom je ook niet met veel zinnigs
oke mattie
pi_218565716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]
oke mattie
i rest my case
pi_218565719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef jigggy het volgende:

[..]
Komt met het beeld dat iedere vrouw hier geil en gewillig is na zien YouTube video’s van Britney spears, blijkt hier geen vrouw je te zien staan en als je dan toch het leven van een vrouw lager inschat als die van een hond en je een volle zak hebt , tsja
Maar er was toch geen sprake van seksueel misbruik of verkrachting?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:16:36 #207
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is niet alsof deze man over 3 maanden weer vrij is als hij schuldig wordt bevonden he?
Eerst hier binnen komen dan verkrachten en moorden dan 20 jaar bed bad brood genot in de tbs
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:17:02 #208
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565731
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Maar er was toch geen sprake van seksueel misbruik of verkrachtig?
1x poging tot verkrachting , 1 x iemand verkracht en erna iemand vermoord
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:17:09 #209
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Maar er was toch geen sprake van seksueel misbruik of verkrachtig?
Heeft wel een andere vrouw gewelddadig verkracht en op een andere vrouw een poging gedaan.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:17:13 #210
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565734
Jongens, meisjes - niet reageren op whataboutism dat soms ook een blanke Hollander misdaden pleegt. Het is zuigen en trollen en louter bedoeld om je wanhopig te maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:17:38 #211
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565740
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, meisjes - niet reageren op whataboutism dat soms ook een blanke Hollander misdaden pleegt. Het is zuigen en trollen en louter bedoeld om je wanhopig te maken.
@Durmada
pi_218565741
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Heeft wel een andere vrouw gewelddadig verkracht en op een andere vrouw een poging gedaan.
Oh, het is dus al zeker dat het om dezelfde dader gaat?
pi_218565748
quote:

[..]
We wonen in het westen. Kijk eens naar verhoudingsgewijs.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:18:10 #214
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Hij word van alle 3 verdacht ja
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:18:10 #215
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218565751
quote:

[..]
Wat ik wil zien is dat Westerlingen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Zo hoort dat in een Westers land namelijk. Migranten die hierheen komen, horen zich te gedragen en niet oververtegenwoordigd te zijn in de criminalieit zolang ze behoren tot een minderheid.

Gelukkig is het nog een kwestie van tijd voordat de autochtone Nederlander in de minderheid is, dus bovenstaand probleem wordt snel opgelost :)
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:18:15 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565752
quote:

[..]
Ja, lees het nieuws dan even voordat je hier post
  Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:18:32 #217
pi_218565754
Het woord whataboutism gebruiken om een redelijk argument te counteren is altijd zo'n dooddoener he?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:18:35 #218
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565755
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Wat ik wil zien is dat Westerlingen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. Zo hoort dat in een Westers land namelijk. Migranten die hierheen komen, horen zich te gedragen en niet oververtegenwoordigd te zijn in de criminalieit zolang ze behoren tot een minderheid.

Gelukkig is het nog een kwestie van tijd voordat de autochtone Nederlander in de minderheid is, dus bovenstaand probleem wordt snel opgelost :)
Ik kots echt van je laatste opmerking :')
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:19:19 #219
56749 BlaZ
pi_218565763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hij zal waarschijnlijk wel een lichtere straf krijgen om de asielprocedure niet in gevaar te brengen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:19:23 #220
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565766
Wel interessant om te zien hoe partijen hebben gestemd rond recente moties rond femicides of vergelijkbare zaken.
pi_218565767
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

In de grote steden is de autochtoon al in de minderheid :)
pi_218565771
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Of dat kind wat in Rotterdam seksueel is misbruikt door een vreemde blanke man, meegetrokken in bosjes.
Geen haan die er naar kraait. Niet interessant genoeg. Paar dagen geleden gebeurd.
Een vreemde blanke man? :D _O-

quote:
Wel is bekend dat hij een lichte huidskleur had, een zwart/grijs baardje en opvallende groen-blauwe ogen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)zuiderpark-rotterdam

Slaap verder Femke.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:20:28 #223
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565775
Keyboard warriors die dit soort dingen nooit in het echt durven zeggen hier

_O_
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:20:36 #224
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218565776
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is er een topic over hier? Zo nee, mag je die best openen hoor.
Denk dat er heel wat mensen zullen kotsen op die blanke smeerlap.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:20:49 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218565779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef jigggy het volgende:

[..]
Laat je niet provoceren.
Geloof me, ik heb een phd in master of trolling science ;)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:20:53 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
[..]

Slaap verder Femke.
Er staat niet licht getint hansworst.
pi_218565783
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Is er een topic over hier? Zo nee, mag je die best openen hoor.
Denk dat er heel wat mensen zullen kotsen op die blanke smeerlap.
Ware het niet dat het weer eens geen blanke was.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:21:20 #228
438527 MissButterflyy
pi_218565786
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
[..]

Slaap verder Femke.
Het was geen bekende van het slachtoffer.
pi_218565790
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Laat je niet provoceren.
Geloof me, ik heb een phd in master of trolling ;)
dan kan @Twiitch een hoop van je leren
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:21:40 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565793
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Ware het niet dat het weer eens geen blanke was.
Je kan alleen niet lezen
pi_218565794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Er staat niet licht getint hansworst.
Kijk dan bij signalement clown.
pi_218565795
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb het nieuws net gelezen, dat is dus nog niet zeker.
pi_218565801
Heb je een tintje, blijf dan af van ons kindje.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:23:07 #234
438527 MissButterflyy
pi_218565816
quote:

[..]
Wel is bekend dat hij een lichte huidskleur had, een zwart/grijs baardje en opvallende groen-blauwe ogen.

:+
pi_218565817
Waarom zijn elitaire D66'ers eigenlijk zo gek op dit soort apen? Is er soms een soort verordening waardoor AZC's niet binnen een bepaalde straal van hockeyclubs geplaatst mogen worden en denken ze zo de dans te ontspringen?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:23:11 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565818
quote:

[..]
quote:
Wel is bekend dat hij een lichte huidskleur had
Wie is hier de clown dan. Lichte huidskleur, niet licht getinte huidskleur.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:24:43 #237
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik heb het nieuws net gelezen, dat is dus nog niet zeker.
Lees eens opnieuw het nieuws
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:24:52 #238
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218565852
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef jigggy het volgende:

[..]
Overduidelijk een asielzoeker die te weinig geknuffleld is :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef jigggy het volgende:

[..]
Dat mag.

Gelukkg is ie wat sarcastisch, maar verder berust ie wel op waarheid. Kwestie van tijd en het land is volledig omgevolkt. In steden als Den Haag is de autotochtoon inmiddels al in de minderheid De rest van Nederland zal in een rap tempo volgen. Kwestie van tijd, zoals ik al aangaf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kamelenteen op 22-08-2025 20:30:08 ]
pi_218565873
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:24 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

[..]
Dat mag.

we leven gelukkig in een vrij land
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:25:59 #240
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565876
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:24 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Overduidelijk een asielzoeker die te weinig geknuffleld is :(
[..]
Dat mag.

Gelukkg is ie wat sarcastisch, maar verder berust ie wel op waarheid. Kwestie van tijd en het land is volledig omgevolkt. In steden als Den Haag is de autotochtoon inmiddels al in de minderheid De rest van Nederland zal in een rap tempo volgen.
En dat is erg genoeg, ik voel me te goed om daadwerkelijk Geert te stemmen , stem cda, maar kan me voorstellen dat een hoop mensen het doen
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:26:46 #241
438527 MissButterflyy
pi_218565885
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:25 schreef jigggy het volgende:

[..]
En dat is erg genoeg, ik voel me te goed om daadwerkelijk Geert te stemmen , stem cda, maar kan me voorstellen dat een hoop mensen het doen
Er is meer dan Geert of het CDA hè. :')
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:27:20 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218565889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:12 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Beste IsDatZo, ik heb in een vorig topic mijn spreekwoordelijke nek voor je uitgestoken door te stellen dat jij dit soort gebeurtenissen altijd direct zou veroordelen. Nu schetst mijn verbazing dat je je meent te moeten wenden tot andere users belachelijk maken.

“What gives” zouden de Engelsen zeggen - waarom vertoon je dit gedrag ipv deze situatie en de dader ten strengste te veroordelen danwel op te roepen tot gerechtigheid voor de slachtoffers.
Wat?

Huilen dan.
pi_218565893
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat?

kan je niet lezen
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:27:58 #244
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565898
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er is meer dan Geert of het CDA hè. :')
Ik pas als katholiek het beste bij cda , ja21 is me te rechts ,Geert krijgt toch niks voor mekaar

Sp is me te communistisch

Timmerfrans is een complete totaalgek
pi_218565905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:27 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik pas als katholiek het beste bij cda , ja21 is me te rechts ,Geert krijgt toch niks voor mekaar

en D66 naait je waarbij je bij staat (leenstelsel) en zo nog andere voorbeelden

misschien jezus leeft een optie voor jou
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:28:41 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565906
Het is om te kotsen hoe politici hier op springen om zieltjes te winnen voor de verkiezingen. Links en rechts.

En dan zien hoe ze werkelijk stemmen bij moties etc.
pi_218565907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef jigggy het volgende:

[..]
Tja die moet eerst nog even bewezen worden he,
Genoeg zaken waarbij het bewijs te klein is en men niet wordt veroordeeld omdat de feiten gewoon niet hard genoeg zijn.

Helaas maar waar
pi_218565909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het Migratieprobleem wordt lastig op te lossen.

[...]

terwijl er zoveel andere grote problemen zijn zoals Onderwijs, Gezondheidszorg enzovoorts.
Beste klaas,

Gezien jij alles weet, kun je mij wellicht eens uitleggen wat de invloed is van het massamigratieprobleem op grote die problemen zoals onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid - en de welvaartstaat at large?

Leef jij nog in de veronderstelling dat het allemaal doktors, leraren en wetenschappers zijn die hierheen trekken?

(even los van het gegeven dat de PVV een zootje ongeregeld is)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:28:53 #249
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218565910
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:+
Lichte huidskleur kan eveneens lichtgetint betekenen he?
We kunnen alleen 100% uitsluiten dat het iemand met bovengemiddeld donkere huidskleur was.
  Forum Admin vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:29:23 #250
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218565912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:27 schreef jigggy het volgende:

[..]

Je weet dat Bontenbal tussen de 40 en 70k aan instroom gezegd heeft?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218565913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom zijn elitaire D66'ers eigenlijk zo gek op dit soort apen? Is er soms een soort verordening waardoor AZC's niet binnen een bepaalde straal van hockeyclubs geplaatst mogen worden en denken ze zo de dans te ontspringen?
Statushouders worden gewoon pal tegenover een hockeyclub geplaatst in gemeente Maashorst naast de voetbalclub in het sportpark.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:29:33 #252
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef User98182 het volgende:

[..]
en D66 naait je waarbij je bij staat (leenstelsel) en zo nog andere voorbeelden

misschien jezus leeft een optie voor jou
Jezus leeft :')

Ik ben geen anti abortus doorgeslagen biblebelt gek, gewoon iemand die bid voor het slapen gaan

vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:29:57 #253
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565922
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef 111210 het volgende:

[..]
Genoeg zaken waarbij het bewijs te klein is en men niet wordt veroordeeld omdat de feiten gewoon niet hard genoeg zijn.

Helaas maar waar
Dan zouden ze niet nu al persconferentie geven hoor
pi_218565929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:29 schreef jigggy het volgende:

[..]

Ik ben geen anti abortus doorgeslagen biblebelt gek, gewoon iemand die bid voor het slapen gaan

Ga je elke zondag ook naar de kerk?
pi_218565930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Lees eens opnieuw het nieuws
Ik denk je zelf niet zo goed weet wat het verschil is tussen: verdacht bij betrokkenheid en zeker weten dat iemand schuldig is
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:32:21 #256
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:31 schreef User98182 het volgende:

[..]
Ga je elke zondag ook naar de kerk?
Nee ,enkel op de sterfdag van mijn opa en kerst
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:32:24 #257
438527 MissButterflyy
pi_218565934
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef 111210 het volgende:

[..]

Helaas maar waar
Camerabeelden, DNA. Ik denk juist dat het in deze zaak best goed gaat lukken.
Zeker de verkrachting en de moord.

Nee, daar maak ik me geen zorgen over.
Ben wel benieuwd welke smoezen de advocaten weer gaan verzinnen om strafvermindering te hopen te krijgen.
pi_218565940
quote:

[..]
Dan zouden ze niet nu al persconferentie geven hoor
Zolang je verdachte bent, ben je officieel dus niet de dader. Ookal weet iedereen natuurlijk wel hoe het inmiddels zit.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:33:04 #259
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:31 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik denk je zelf niet zo goed weet wat het verschil is tussen: verdacht bij betrokkenheid en zeker weten dat iemand schuldig is
Zeker weten doen we sowieso niet tot dat hij veroordeeld is. Politie had echt niet zo duidelijk bij persco gepresenteerd als 3 incidenten waarvan deze verdachte verdacht is.
pi_218565943
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Camerabeelden, DNA. Ik denk juist dat het in deze zaak best goed gaat lukken.
Zeker de verkrachting en de moord.

Nee, daar maak ik me geen zorgen over.
Ben wel benieuwd welke smoezen de advocaten weer gaan verzinnen om strafvermindering te hopen te krijgen.
Het eerste argument zal zijn: Hij is al genoeg gestraft door de media.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:33:28 #261
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218565949
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Zolang je verdachte bent, ben je officieel dus niet de dader. Ookal weet iedereen natuurlijk wel hoe het inmiddels zit.
Klopt maar dit staat gewoon vast hoor, verhaaltje Jos B
pi_218565951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Zeker weten doen we sowieso niet tot dat hij veroordeeld is. Politie had echt niet zo duidelijk bij persco gepresenteerd als 3 incidenten waarvan deze verdachte verdacht is.
Ok, dan had ik het dus toch al de eerste keer goed gelezen. Bedankt ^O^
pi_218565954
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Helaas heeft 'onze overheid' de soevereiniteit om hier naar te handelen allang overgedragen.

Juist deze gebrekkige mate van zelfbeschikking zorgt er voor dat partijen als de PVV enerzijds zoveel aanhang krijgen, maar anderzijds al gecastreerd zijn voor ze zijn aangetreden.
pi_218565958
Ik heb het gedaan jongens. Jullie hebben me.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:34:35 #265
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218565960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ok, dan had ik het dus toch al de eerste keer goed gelezen. Bedankt ^O^
Dan blijf je vast consistent in deze reeks posten dat het allemaal nog niet zeker is en je niet zo maar deze man daarvan kan beschuldigen.
pi_218565972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef RotatoR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zelfs als je met feiten en cijfers komt, zijn er nog mensen die hun kop in het zand steken.
pi_218565977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Jawel hoor. En ze hadden hem de 15de al in het vizier.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218565981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Dan blijf je vast consistent in deze reeks posten dat het allemaal nog niet zeker is en je niet zo maar deze man daarvan kan beschuldigen.
Correct. Maar ik kan natuurlijk wel alvast aangeven wat ik vind wat er zou moeten gebeuren als blijkt dat hij uiteindelijk (dus ook na hoger beroep enzo) toch schuldig is.
pi_218565988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je weet dat Bontenbal tussen de 40 en 70k aan instroom gezegd heeft?
Ik dacht even dat je een grap maakte maar dit blijkt gewoon te kloppen. En dit is op dit moment de populairste politicus 8)7
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_218565994
Als het aan mij had gelegen pleurden ze 'm uit het eerste en beste vliegtuig de Noordzee in.

Wannelul
pi_218565995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Hetzelfde als wat een 17-jarig meisje buiten te zoeken heeft? :?
Vrij heftige opmerking dit -O-
pi_218566017
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Beste klaas,

Gezien jij alles weet, kun je mij wellicht eens uitleggen wat de invloed is van het massamigratieprobleem op grote die problemen zoals onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid - en de welvaartstaat at large?

Leef jij nog in de veronderstelling dat het allemaal doktors, leraren en wetenschappers zijn die hierheen trekken?

Misschien kan jij mij is vertellen waar ik ooit heb beweerd dat het de zogenaamde beroepsgroepen zouden zijn die jij benoemt?
pi_218566021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
blah blah blah. En maar wegkijken.
???
-
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:39:38 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218566030
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:35 schreef vosss het volgende:

[..]
Jawel hoor. En ze hadden hem de 15de al in het vizier.
Uhm.. volgens mij lees je mijn post niet goed. Van Shreyas mocht ik nog niet zeggen dat deze man ook betrokken is bij twee andere zedenzaken. Maar technisch gezien heeft Shreyas gelijk dat we nog niet 1000% zeker kunnen zijn als hij niet veroordeeld is, technisch gezien....
pi_218566031
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo'n fan van mensen die andere mensen doodsteken nee, tijd om dat strafbaar te stellen.
Bestraffen volgens de strafmaat van het land van herkomst.

Waarbij we dan wel even de geslachten moeten omdraaien, anders is de kans vrij groot dat hij de ouders van dit meisje 300 euro moet betalen - en de eerdere misbruikslachtoffers ten huwelijk moet dwingen vragen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:40:38 #276
323876 michaelmoore
pi_218566043
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:27 schreef Cebolinho het volgende:

[..]
Tja, en die Syrische vrouw die vorige week is vermoord door haar Syrische man telt dan niet mee toch?

nee dat is hullie koeltoer he

dat heeft die vrouw vast niet erg gevonden
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:43:45 #277
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218566072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Beste klaas,

Leef jij nog in de veronderstelling dat het allema
al doktors, leraren en wetenschappers zijn die hierheen trekken?

Ik ben Klaas niet, maar kan je het volgende vertellen.

Onderwijs: taalachterstand zorgt ervoor dat er meer leraren en klassenassisten nodig zijn of andere leerlingen minder begeleiding en aandacht krijgen dan noodzakelijk. Niveau zal dus achteruit gaan. Daarom lieve kijkbuiskindertjes: kies voor een witte school. Voor advies verwijs ik u naar Femke Halsema, die daar ooit anders over dacht.

Gezondheidszorg: die wordt ook meer belast dan strikt noodzakelijk. Waar kleine Jantje en Pietje een kusje krijgen als ze een schaafwondje hebben opgelopen of een beetje ziekjes zijn, staan de papa en mama van Mohammed en Aisha bij de huisartsenpost of het ziekenhuis op de stoep. En huisartsen zijn er al zoveel tegenwoordig..

Sociale zekerheid. Natuurlijk is dat ook een dingetje. Het is hier niet gebruikelijk om een geit als huisdier te houden en veel nieuwkomers uit die gebieden komen in een huurflatje terecht. Hun oude beroep geitenhoeder oppakken kunnen ze niet. Nederlands leren spreken is ook een beetje lastig, laat staan dat te lezen. Gelukkig zijn er tolken en dergelijk die helpen om de bijstandpapieren in te leveren en veel linkse knuffelclubjes die hen begeleiding bieden om de sociale zekerheid zoveel mogeljk leeg te trekken.

De toekomst van Nederland is Roos94-kleurig *O*
pi_218566074
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, als de schooiers, oplichters en barbaren die het zijn ja.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:45:51 #279
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218566105
quote:

[..]

Jammer dat die God van jou de grootste klootzak is ter wereld. Alwetend zijn en dus ook in kunnen grijpen 'van bovenaf' maar al die tyfuszooi in de wereld gewoon laten gebeuren.
pi_218566113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:35 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Zelfs als je met feiten en cijfers komt, zijn er nog mensen die hun kop in het zand steken.
Als er context bij cijfers gegeven wordt of iemand is op zoek naar verklaringen voor dit soort cijfers, dan wordt die persoon met de grond gelijkgemaakt en voor wegkijker uitgemaakt. Als zelfs iets willen begrijpen al te ver gaat en onwenselijk is, wie is hier dan de wegkijker?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:46:37 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218566120
Tijd om dit topic ontvolgen, gaat niet meer om de zaak, maar bepaalde figuren die hun politieke drek alleen willen posten.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:46:52 #282
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218566127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Jammer dat die God van jou de grootste klootzak is ter wereld. Alwetend zijn en dus ook in kunnen grijpen 'van bovenaf' maar al die tyfuszooi in de wereld gewoon laten gebeuren.
Helaas werkt God niet zo vriend ,wil je hier uitgebreid over discussiëren ben je welkom in de dm, maar verkloot dit topic niet aub
pi_218566164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:

[..]
Laten we met dat voorzichtig zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elsje_Christiaens
Wat is precies het probleem?
Mja
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:51:46 #284
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218566191
quote:
Beste voor Nederland, Nederlanders en Europa is het gewoon om de grens overal dicht te gooien en ons uitsluitend te richten op opvang in de regio.
pi_218566213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Uhm.. volgens mij lees je mijn post niet goed. Van Shreyas mocht ik nog niet zeggen dat deze man ook betrokken is bij twee andere zedenzaken.
Dit is niet juist, je mag sowieso zeggen wat je wilt, maar jij stelde dat het al zeker is en dat is dus niet zo. Hieronder even de relevante quotes.

quote:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar ik ben blij dat je zelf inziet dat het niet zeker is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
Maar technisch gezien heeft Shreyas gelijk dat we nog niet 1000% zeker kunnen zijn als hij niet veroordeeld is, technisch gezien....
pi_218566216
Ergerlijk weer die Halsema vanavond, wat een k-wijf.
Dacht heel even nog dat het mijn eigen Halsema en GL allergie was maar Otten en Dales is het kennelijk ook opgevallen.

twitter

twitter
-
pi_218566254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:47 schreef jigggy het volgende:

[..]
Het is een asielzoeker
Ik kan nu al de discussies hierover uittekenen tussen de PVV en D66 met CDA and PvdA/GL die een beetje vanaf de zijkant meekijken. Dit gaat de PVV stemmen opleveren, en de D66 stemmen kosten.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:56:53 #288
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218566258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dit is niet juist, je mag sowieso zeggen wat je wilt, maar jij stelde dat het al zeker is en dat is dus niet zo. Hieronder even de relevante quotes.
[..]
[..]
Maar ik ben blij dat je zelf inziet dat het niet zeker is.
[..]

Ga met iemand anders dit domme spelletje spelen kneusje.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:58:38 #289
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218566272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Vrij heftige opmerking dit -O-
Oh?
pi_218566280
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef quo_ het volgende:
Ergerlijk weer die Halsema vanavond, wat een k-wijf.
Dacht heel even nog dat het mijn eigen Halsema en GL allergie was maar Otten en Dales is het kennelijk ook opgevallen.

[ x ]

[ x ]
Deze tweet past hier goed bij
twitter
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:59:09 #291
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218566284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:21 schreef TLC het volgende:
Morgen dus geen advertentie in de krant waarin ze pleiten voor een ruimhartiger opvangbeleid *O*
pi_218566289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Ga met iemand anders dit domme spelletje spelen kneusje.
Probeer het inhoudelijk te houden en niet op de man te spelen, dat komt de discussie ten goede. Dit geldt overigens niet alleen voor jou, maar voor meer mensen in dit topic.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:02:08 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218566318
Over een tijdje een avondklok voor vrouwen. Wie kan het wat schelen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_218566321
quote:
:') :X
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:03:10 #295
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218566327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:39 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Bestraffen volgens de strafmaat van het land van herkomst.

Waarbij we dan wel even de geslachten moeten omdraaien, anders is de kans vrij groot dat hij de ouders van dit meisje 300 euro moet betalen - en de eerdere misbruikslachtoffers ten huwelijk moet dwingen vragen.
Ah. Hij moet 300 euro ontvangen. Helder weer, Pel!
pi_218566351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:') :X
Wat doe jij eigenlijk buiten het Ajax topic :)
pi_218566376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:50 schreef Freak666 het volgende:

[..]
Bovendien is allang bewezen dat de PVV en de VVD geen belang hebben bij integratie. Die willen de chaos in stand houden. Het is voor de PVV juist prima als er op regelmatige basis een asielzoeker een delict pleegt, dat levert ze namelijk stemmen op.

Het is niet voor niks dat Ter Apel nog steeds een bende is. Dat oplossen zorgt nou juist voor minder stemmen.
Als het op de Joop staat betekent dat niet dat het bewezen is, eerder het tegendeel.
pi_218566382
Zondag in de 17e minuut gaan we in de ArenA allemaal klappen. Ik denk niet dat Lisa hier nog heel veel aan heeft, maar dat is mijn bescheiden mening.
Groot fan van User Wotte
pi_218566394
Het grote gelijk van Jack van Gelder -O-
pi_218566402
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als het op de Joop staat betekent dat niet dat het bewezen is, eerder het tegendeel.
Ach al 15 jaar is het een grote puinhoop met de azc's. Dat zou wel door onze linkse regeringen komen van de laatste 15 jaar.

Oh wacht.
Groot fan van User Wotte
pi_218566430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dit is wellicht nog beter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Scafisme
Onderaan dit artikel:

quote:
In de Algerijnse onafhankelijkheidsstrijd werden collaborerende Algerijnen ter dood gebracht door hun penis en testikels af te snijden, en het slachtoffer tot zijn nek te begraven, waarna zijn geslachtsdeel in zijn mond werd gepropt. Het nog levende slachtoffer werd vervolgens achtergelaten waardoor bloedverlies, honger, dorst en insecten de rest deden.
We have a winner ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')