Sinds wanneer plaatsen we namen voluit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Donny Marwa, Thijs Herman en Jos Brech zijn het met jou en de PVV stemmers eens
Ik steek mijn kop niet in het zand. Ik ben een groot tegenstander van de asielindustrie. Volkomen uit de hand gelopen. Bedoeld voor de situatie waarin Joden zaten in de tweede wereldoorlog en nu komen er al Amerikanen die tot de LHBTIQ groep behoren omdat de politieke wind wat is gedraaid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:30 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Steek je kop vooral in het zand.
https://www.nu.nl/asielcr(...)cent-toegenomen.html
Wil je mij niet aanspreken als het je eraan ontbreekt om op de inhoud te reageren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hou toch op met deze vermoeionde hersengymnastiek.
Het is toch vrij nutteloos om 50% van de bevolking de schuld te geven van een incident.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een man?
Maar toen zaten er nog allerlei linkse partijen in de coalitie waar de schuld bij gelegd kon worden snap dat danquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Anderhalf? We hebben al meer dan tien jaar lang rechts aan het roer.
Vraag maar aan zijn moeder wat het is, ik denk een monster vanaf dag 1.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe die asielprocedures in elkaar steken maar worden die mensen bij de poort niet psychologisch gescreend?
Tolerant tegen intoleranten. Zoals die tig Marokkanen die we niet konden uitzetten omdat Marokko ze niet terug wilde nemen en wij met de elllende bleven zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop niet in het zand. Ik ben een groot tegenstander van de asielindustrie. Volkomen uit de hand gelopen. Bedoeld voor de situatie waarin Joden zaten in de tweede wereldoorlog en nu komen er al Amerikanen die tot de LHBTIQ groep behoren omdat de politieke wind wat is gedraaid.
Maar degenen die hier zijn zul je gewoon normaal moeten behandelen.
Frappant dat jij dat juist ineens een probleem vind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaatsen we namen voluit?
Nostradamus is in ons midden! Hoezee!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef asco het volgende:
Voor alle mensen die zich nog heel druk maken over dit thema (of die enkeling die de oogkleppen nog steeds opheeft):
Ik heb me 35 jaar lang druk gemaakt, geweten waar we heen zouden gaan als land.
Wees gerust, jullie volgende fase is totale berusting. Kan wel ff duren voordat je het accepteert want ja, het voelt onrechtmatig dat niemand dit nog kan oplossen.
Het wordt nooit meer beter, geniet van de tijd die je hebt.![]()
Zo, nu bier.![]()
Veroordeelt dus volledige namen zoals we ook doen in dit topic met Wilders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaatsen we namen voluit?
Daar is en komt voorlopig ook geen nieuws meer over. Fijn weekend!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga deze topic definitief verlaten.
Dit wordt weer een politieke topic
heeft allemaal niets meer met de moord te maken
![]()
![]()
![]()
Verandering is altijd mogelijk. Kijk maar naar Zweden waar ze nu het laagst aantal asielzoekers in 30 jaar hebben dankzij strenger asielbeleid. Gewoon een EU-lidstaat dat binnen de bestaande verdragen de asielinstroom grotendeels heeft teruggebracht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef asco het volgende:
Voor alle mensen die zich nog heel druk maken over dit thema (of die enkeling die de oogkleppen nog steeds opheeft):
Ik heb me 35 jaar lang druk gemaakt, geweten waar we heen zouden gaan als land.
Wees gerust, jullie volgende fase is totale berusting. Kan wel ff duren voordat je het accepteert want ja, het voelt onrechtmatig dat niemand dit nog kan oplossen.
Het wordt nooit meer beter, geniet van de tijd die je hebt.![]()
Zo, nu bier.![]()
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt na de beroepskeuzetest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe die asielprocedures in elkaar steken maar worden die mensen bij de poort niet psychologisch gescreend?
Feit is dat je de mensen die er nu al zijn er nooit meer uit krijgt, vaak hebben die al een paspoortquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Verandering is altijd mogelijk. Kijk maar naar Zweden waar ze nu het laagst aantal asielzoekers in 30 jaar hebben dankzij strenger asielbeleid. Gewoon een EU-lidstaat dat binnen de bestaande verdragen de asielinstroom grotendeels heeft teruggebracht.
Het heeft geen enkele meerwaarde in dit topic toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Frappant dat jij dat juist ineens een probleem vind.
Femicide is weer een nieuw catchy modewoordje voor de media geworden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef BlaZ het volgende:
Op nu.nl probeert Halsema het weg te zetten als femicide, vooral mannen krijgen de schuld om maar de asielzoekers binnen boort te kunnen houden.
Ja, maar als het een kleinere groep is, dan is die hele groep de schuld geven wél logisch!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is toch vrij nutteloos om 50% van de bevolking de schuld te geven van een incident.
Die kan je gewoon vastzetten hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Tolerant tegen intoleranten. Zoals die tig Marokkanen die we niet konden uitzetten omdat Marokko ze niet terug wilde nemen en wij met de elllende bleven zitten.
Dat is lastiger maar ook dat gaat nog wel gebeuren. Duitsland gaat criminele asielzoekers naar onveilige landen terugsturen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Feit is dat je de mensen die er nu al zijn er nooit meer uit krijgt, vaak hebben die al een paspoort
Nou, soms zijn het “jongeren” of “conservatieve jongeren” of “jongeren met een scooter”.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.
Niemand geeft mannen collectief de schuld, hou toch eens op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.
Ben ik geen voorstander van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Tolerant tegen intoleranten. Zoals die tig Marokkanen die we niet konden uitzetten omdat Marokko ze niet terug wilde nemen en wij met de elllende bleven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |