Deze gaat over het aantal unieke verdachten, mensen kunnen zich niet klonen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoelen ze hier specifiek met meer keer geregistreerd dan?
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaat over het aantal unieke verdachten, mensen kunnen zich niet klonen.
https://data.overheid.nl/(...)ftijd--type-misdrijf
Hier wordt het in Jip en Janneke taal uitgelegd, succes.
Exact zoals ik stelde. Hij wordt dus slechts eenmaal geregistreerd voor 10 winkeldiefstallen .quote:Omdat per verslagjaar het aantal unieke verdachten per type misdrijf wordt gepresenteerd tellen de aantallen unieke verdachten per type misdrijf samen op tot meer dan het totaal aantal unieke verdachten. Wanneer bij één misdrijf drie verdachten geregistreerd worden tellen we in deze tabel drie registraties van verdachten en 3 unieke verdachten. Wanneer één persoon bij drie verschillende misdrijven geregistreerd wordt als verdachte tellen we ook drie registraties in de tabel en één unieke verdachte. Daarnaast wordt hij voor ieder delict waarvan hij wordt verdacht één keer geteld in betreffende groep van delicten. Voorbeeld: een verdachte van tien winkeldiefstallen en twee mishandelingen wordt één maal geteld in Totaal aantal unieke verdachten, één maal in vermogensdelicten, één maal bij diefstal/verduistering en inbraak, één maal in winkeldiefstal, één maal in geweldsdelicten en één maal in mishandeling.
Ik denk eerder dat je onterecht concludeert dat mensen de afkomst veroordelen. De meeste mensen die afgeven op asielzoekers geven helemaal niet af op het feit dat 'die persoon gen X of Y heeft', maar op de cultuur die zo'n gast meebrengt en van waaruit hij handelt (o.a. geweld tegen vrouwen). DAT willen we hier niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:52 schreef recursief het volgende:
Het zit meer in sociale/sociaalculturele aspecten of in mentale problematiek. Niet in afkomst.
Ik reageerde op een post van TAmaru waarin hij wilde bediscussieren of "talent voor verkrachten" een genetische eigenschap van Afrikanen is. Meer specifiek betoogde hij dat als genetische factoren Kenianen een talent voor hardlopen geven, dat je het er dan best over kan hebben dat Afrikanen misschien wel door hun genetische eigenschappen ook een talent hebben om veel te verkrachten.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:29 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je onterecht concludeert dat mensen de afkomst veroordelen. De meeste mensen die afgeven op asielzoekers geven helemaal niet af op het feit dat 'die persoon gen X of Y heeft', maar op de cultuur die zo'n gast meebrengt en van waaruit hij handelt (o.a. geweld tegen vrouwen). DAT willen we hier niet.
Dat mensen niet op basis van grafiekjes handelen maar op onderbuikgevoel is nu eenmaal zo. Als ik een groepje Marokkaanse jongens voorbij moet dan loop ik ook liever een blokje om. Onterecht? In sommige gevallen wellicht wel. Bij groepjes Chinezen heb ik dat onveilige gevoel helemaal niet, ben ik nooit omgelopen en heb ik nog nooit problemen gehad. Met Marokkanen in veel gevallen waar ik het niet kon ontlopen wel. Dat er ook nette Marokkanen bestaan is dan niet bijster interessant.
quote:Op woensdag 26 november 2025 02:29 schreef TAmaru het volgende:
[..]
De laatste decennia worden de verkrachtingsstatistieken gedomineerd door Afrikanen. Wanneer een Afrikaan weer een verkrachting pleegt, wordt geregeld de interessante discussie weer aangewakkerd: is dit nou aangeboren ‘nature’ of is dit ontstaan door omstandigheden en het milieu waarin zij opgroeien ‘nurture’? En als het dan genetisch is overgedragen, kunnen we in de toekomst dan voorspellen waartoe een willekeurige Afrikaan in staat is?
Dus statistieken over de oververtegenwoordiging van Afrikanen bij de top 10 van de marathon wil dus ook niets zeggen over genetische aanleg?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:34 schreef recursief het volgende:
[..]
Je hebt dus inderdaad niets van mijn post begrepen.
Die onderbouwing is er natuurlijk niet. Net zo min als dat de statistieken over oververtegenwoordiging ook maar iets bewijzen over genetische aanleg. Over het bestaan van superieure en inferieure rassen. Want daar reageerde ik op.
Als je nou al mijn voorgaande posts hier had gelezen ... Daar staat het antwoord in.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dus statistieken over de oververtegenwoordiging van Afrikanen bij de top 10 van de marathon wil dus ook niets zeggen over genetische aanleg?
quote:Op maandag 24 november 2025 17:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die heeft minimaal een spoort van verwoeste levesns door Europa heen getrokken ja
wss binnengehaald door een NGO ook nog die zouden ze mede verantwoordelijk moeten houden
'quote:De advocaat vertelt: Chris Jude is bij Lampedusa gered door het Rode Kruis.
Sowieso met hun mensensmokkelondersteuningsacties.quote:
Ik kots ervan en erop, echt. Gered nog wel.quote:
Als die weer eens om een donatie komen bedelen dan weet ik het wel..quote:
Ongehoord wappie TV. Niet geklikt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:45 schreef SOG het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
https://www.youtube.com/shorts/rwkjgRDjZ-g
Politie staat er niet best op.....
Valt me wel op dat ze zo passief handelen in deze. En als je doorbelt dat er op adres X een wietkwekerij zit dan staan ze in no time op de stoep met drones etcof als je doorbelt dat er zakken aarde ergens binnen gesjouwd worden dan staan ze binnen 3 seconden voor de deur
quote:Koning en 51 andere MANNEN eisen voorpagina AD op met actie tegen femicide
https://www.geenstijl.nl/5187174/ad-mannenspecial
De échte mannen
Vrouwenmoordenaars opgepast: de koning en 51 andere, maar toch vooral mindere MANNEN spreken zich in het AD uit tegen Femicide. En wat de koning daar precies over zegt zal u hogelijk verbazen: "Het is verschrikkelijk dat vrouwen niet veilig over straat kunnen. Ook wij maken ons zorgen en bespreken met onze dochters dat ze op moeten letten. We moeten als samenleving echt zeggen: dit kan niet. We moeten anders met elkaar omgaan." […]
Vervolgen als criminele organisatie dan en de leiding een paar jaar laten brommen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sowieso met hun mensensmokkelondersteuningsacties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |