Ik ga zelfs verder door te denken dat de PVV een fopspeen-partij is die moeilijke weglopers bij VVD en PvdA af moest vangen om daar vervolgens lekker niets mee te doen. Zoals de PVV recentelijk heeft gedomnstreerd. Ze hebben op kritieke momenten voorstellen om de massa immigratie tegen te gaan, tegen gestemd. Verder worden rechtse partijen altijd door links-activistische ambtenaren en rechterlijke macht tegengewerkt. Dit heeft Mevrouw Faber ondervonden. En Arnon Groenbergstein heft dit ook al eerder erkend in een talkshow programma. Neehoor ik ben zelf geen fan van Wilders. Wilders is Israel first, Ik ben Nederland first.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wilders zet de PVV helemaal zelf buitenspel door zich als een onbetrouwbare lul op te stellen waarmee onmogelijk samen te werken is. Daar is geen "kartel" voor nodig.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:28 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik ga zelfs verder door te denken dat de PVV een fopspeen-partij is die moeilijke weglopers bij VVD en PvdA af moest vangen om daar vervolgens lekker niets mee te doen. Zoals de PVV recentelijk heeft gedomnstreerd. Ze hebben op kritieke momenten voorstellen om de massa immigratie tegen te gaan, tegen gestemd. Verder worden rechtse partijen altijd door links-activistische ambtenaren en rechterlijke macht tegengewerkt. Dit heeft Mevrouw Faber ondervonden. En Arnon Groenbergstein heft dit ook al eerder erkend in een talkshow programma. Neehoor ik ben zelf geen fan van Wilders. Wilders is Israel first, Ik ben Nederland first.
Dat kan je zelf ook wel bedenken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met de zaak van Lisa?
De kans dat Wilders een Israëlische asset is is dan ook vrij groot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:28 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik ga zelfs verder door te denken dat de PVV een fopspeen-partij is die moeilijke weglopers bij VVD en PvdA af moest vangen om daar vervolgens lekker niets mee te doen. Zoals de PVV recentelijk heeft gedomnstreerd. Ze hebben op kritieke momenten voorstellen om de massa immigratie tegen te gaan, tegen gestemd. Verder worden rechtse partijen altijd door links-activistische ambtenaren en rechterlijke macht tegengewerkt. Dit heeft Mevrouw Faber ondervonden. En Arnon Groenbergstein heft dit ook al eerder erkend in een talkshow programma. Neehoor ik ben zelf geen fan van Wilders. Wilders is Israel first, Ik ben Nederland first.
Dit is dan ook niet heel erg wapperig. De AIVD is daar ook gewoon mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De kans dat Wilders een Israëlische asset is is dan ook vrij groot.
Wie dat zomaar weglacht of belachelijk maakt is rete naïef. De man heeft jaren in Israël gewerkt en gestudeerd, ook in een kiboets. Heeft maar een onderwerp dat is islamisme, heeft van begin aan bodyguards en daar geen enkel probleem mee.
Dat komt omdat dit werk is en zijn pensioen ligt in Israël. Tenminste dat vermoed ik, hoe meer je weet over israelische agenten en hun werkwijze hoe meer overeenkomsten je ziet.
Dit vooral.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je nagaan hoevaak ze dit doen en het niet in de openbaarheid komt.
Ja als D66 stijgt is dat manipulatie natuurlijk.quote:
Ja hoor. Altijd sturen op het bandwagon effect, ze zitten er altijd op dezelfde manier naast en I&O of Ipsos, dat weet ik niet meer, heeft wel vaker gerommeld met onderzoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja als D66 stijgt is dat manipulatie natuurlijk.
Nu heb ik geen hoge pet op van peilingen, vorige keren zaten ze er ook (flink) naast. Maar manipulatie?
Dat regelt de vierde macht wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hoor. Altijd sturen op het bandwagon effect, ze zitten er altijd op dezelfde manier naast en I&O of Ipsos, dat weet ik niet meer, heeft wel vaker gerommeld met onderzoeken.
Het kan ook nog gedeeltelijk zijn doordat mensen iets sociaal wenselijkere antwoorden geven, maar ik denk dat heel veel mensen aan de rechterzijde dat punt al voorbij zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hoor. Altijd sturen op het bandwagon effect, ze zitten er altijd op dezelfde manier naast en I&O of Ipsos, dat weet ik niet meer, heeft wel vaker gerommeld met onderzoeken.
In de maand na de verkiezingen zal er wel iets naar buiten komen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt die dader wel uitgezet?
Je hoort er verdomd weinig over. Net alsof het nu niet goed uitkomt.
Belachelijk dat dit zo lang duurtquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:11 schreef flyguy het volgende:
[..]
In de maand na de verkiezingen zal er wel iets naar buiten komen.
Progressieve rechters vinden dat criminele asielzoekers niet uitgezet mogen worden dus de rechter zal wel weer iets krankzinnigs verzinnen om dat te voorkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wordt die dader wel uitgezet?
Je hoort er verdomd weinig over. Net alsof het nu niet goed uitkomt.
Deze gaat vermoedelijk iets in de trant van 20 jaar tot levenslang krijgen dus die discussie wordt sowieso veel later pas gevoerd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Progressieve rechters vinden dat criminele asielzoekers niet uitgezet mogen worden dus de rechter zal wel weer iets krankzinnigs verzinnen om dat te voorkomen.
Na 20 jaar is hij natuurlijk geworteld en kan niet meer terug naar het land van herkomst. Hij zou uitgezet moeten worden en in zijn eigen land zijn straf uitzitten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze gaat vermoedelijk iets in de trant van 20 jaar tot levenslang krijgen dus die discussie wordt sowieso veel later pas gevoerd.
En het risico nemen dat hij in een corrupt derdewereldland waar wij geen enkel zicht op hebben ontsnapt of vrijkomt? Liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Na 20 jaar is hij natuurlijk geworteld en kan niet meer terug naar het land van herkomst. Hij zou uitgezet moeten worden en in zijn eigen land zijn straf uitzitten.
quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En het risico nemen dat hij in een corrupt derdewereldland waar wij geen enkel zicht op hebben ontsnapt of vrijkomt? Liever niet eigenlijk.
Bij een moord wordt het territorialiteitsbeginsel vrij strikt toegepast, in nagenoeg elk land.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We zijn ook al het huis van bewaring der derdewereld? Wat een flauwekul zeg.
Het is juist bij uitstek het shithole waar dit stuk stront thuishoort.
20 jaar onderhouden en hem vervolgens hier vrijlaten is beter?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En het risico nemen dat hij in een corrupt derdewereldland waar wij geen enkel zicht op hebben ontsnapt of vrijkomt? Liever niet eigenlijk.
Over 20 jaar kan je er prima naar kijken om hem uit te leveren, lijkt me.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
20 jaar onderhouden en hem vervolgens hier vrijlaten is beter?
Dat speelde helaas wat minder een rol toen deze psychotische schooier hier naartoe kwam.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een moord wordt het territorialiteitsbeginsel vrij strikt toegepast, in nagenoeg elk land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |