Dat je uberhaupt al 'keek'. Mens is knettergek en het niet eens waard om aan te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:25 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik heb gedaan wat deze mevrouw vraagt: “kijk naar je eigen rol in het probleem.”
Welnu, ik heb daarnaar gekeken. Het resultaat is: ik heb hier geen enkele rol in.
Dus ik ben klaar.
Het is toch allemaal calimero gedrag. Iedereen is zielig behalve de hetero witte manquote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:39 schreef Kottnauer het volgende:
Ik zou wel eens een psychiatrisch onderzoek willen zien van deze Danique.
Enerzijds wil zou vrouwen beschermen (zegt ze).
Anderzijds wil ze migranten zoals Chris Jude aanmoedigen naar Nederland te komen.
Blanke mannen zijn in haar optiek de schuld van alles. Dus ook haar eigen blanke vader. En wellicht blanke broers als ze die heeft.
Misschien misbruikt door aan vader en/of broers?
Hoe kun je een meisje van 17 nou blamen dat ze is vermoord door een smerige vieze vuile gestoorde pedofiel?quote:Het gehele victim blaming stopt per direct. Zo niet, volgen er bans.
Dit dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:25 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik heb gedaan wat deze mevrouw vraagt: “kijk naar je eigen rol in het probleem.”
Welnu, ik heb daarnaar gekeken. Het resultaat is: ik heb hier geen enkele rol in.
Dus ik ben klaar.
Fixed. Geen dank.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hoe kun je een meisje van 17 nou blamen dat ze is vermoord door een smerige vieze vuile gestoorde pedofiel? kutbuitenlander die niet alleen knettergek was, maar die ook nog eens niets te zoeken had in Nederland.
En vragen zich af met haar 7 katten op de bank waarom ze 'nou die perfecte man niet kan vinden'....quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is toch allemaal calimero gedrag. Iedereen is zielig behalve de hetero witte man![]()
Op de lange termijn komen types als Danique altijd alleen te staan.
Ik heb geen probleem met die katten (leuk juist), maar ik blijf héél ver weg van dat soort feminazi's.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En vragen zich af met haar 7 katten op de bank waarom ze 'nou die perfecte man niet kan vinden'....
2nd thisquote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:35 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met die katten (leuk juist), maar ik blijf héél ver weg van dat soort feminazi's.
En als ze het toch doen, komt Karen wel even vertellen dat ze de memo gemist hebben blijkbaar, je hebt dan wel een klein meisje verkracht, maar je kon het niet weten, ik print wel even een nieuwe folder voor je uit, niet meer doen he!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:09 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet je in NL ook even zoiets ophangen in een AZC, anders snappen ze dat niet.
[ afbeelding ]
Voor Vrouwen in amsterdam, waar >70% van de jonge vrouwelijke stemmers op GL hebben gestemd, vind ik het wat minder erg op de eoa manier. Krijg wat je wenst. Ook al je hoopt dat het allemaal wel mee zal vallen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |