Verandering is altijd mogelijk. Kijk maar naar Zweden waar ze nu het laagst aantal asielzoekers in 30 jaar hebben dankzij strenger asielbeleid. Gewoon een EU-lidstaat dat binnen de bestaande verdragen de asielinstroom grotendeels heeft teruggebracht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef asco het volgende:
Voor alle mensen die zich nog heel druk maken over dit thema (of die enkeling die de oogkleppen nog steeds opheeft):
Ik heb me 35 jaar lang druk gemaakt, geweten waar we heen zouden gaan als land.
Wees gerust, jullie volgende fase is totale berusting. Kan wel ff duren voordat je het accepteert want ja, het voelt onrechtmatig dat niemand dit nog kan oplossen.
Het wordt nooit meer beter, geniet van de tijd die je hebt.![]()
Zo, nu bier.![]()
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon een man?
Dat komt na de beroepskeuzetest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe die asielprocedures in elkaar steken maar worden die mensen bij de poort niet psychologisch gescreend?
Feit is dat je de mensen die er nu al zijn er nooit meer uit krijgt, vaak hebben die al een paspoortquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Verandering is altijd mogelijk. Kijk maar naar Zweden waar ze nu het laagst aantal asielzoekers in 30 jaar hebben dankzij strenger asielbeleid. Gewoon een EU-lidstaat dat binnen de bestaande verdragen de asielinstroom grotendeels heeft teruggebracht.
Het heeft geen enkele meerwaarde in dit topic toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Frappant dat jij dat juist ineens een probleem vind.
ZE WETEN NIET EENS UIT WELK LAND DE VERDACHTE KOMTquote:
Femicide is weer een nieuw catchy modewoordje voor de media geworden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:31 schreef BlaZ het volgende:
Op nu.nl probeert Halsema het weg te zetten als femicide, vooral mannen krijgen de schuld om maar de asielzoekers binnen boort te kunnen houden.
Ja, maar als het een kleinere groep is, dan is die hele groep de schuld geven wél logisch!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is toch vrij nutteloos om 50% van de bevolking de schuld te geven van een incident.
Die kan je gewoon vastzetten hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Tolerant tegen intoleranten. Zoals die tig Marokkanen die we niet konden uitzetten omdat Marokko ze niet terug wilde nemen en wij met de elllende bleven zitten.
Dat is lastiger maar ook dat gaat nog wel gebeuren. Duitsland gaat criminele asielzoekers naar onveilige landen terugsturen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Feit is dat je de mensen die er nu al zijn er nooit meer uit krijgt, vaak hebben die al een paspoort
Nou, soms zijn het “jongeren” of “conservatieve jongeren” of “jongeren met een scooter”.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.
Niemand geeft mannen collectief de schuld, hou toch eens op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je mannen wel collectief de schuld geven maar asielzoekers of buitenlanders niet.
Ben ik geen voorstander van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:35 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Tolerant tegen intoleranten. Zoals die tig Marokkanen die we niet konden uitzetten omdat Marokko ze niet terug wilde nemen en wij met de elllende bleven zitten.
En als je geen plek hebt moet je mensen niet binnen laten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kan je gewoon vastzetten hoor.
Moet je daar wel plek voor hebben.
Ze hebben inderdaad geen kleurtje. Excuus ik zal de post edittenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele meerwaarde in dit topic toch?
Grenzen dicht ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben ik geen voorstander van.
Ik heb een bloedhekel aan groepen verantwoordelijk stellen voor wat individuen doen. Dus ik kots ook op Halsema als ze nu inderdaad weer de femicide kaart heeft getrokken. Dat is seksistisch, net zoals het racistisch is om nu de buuutenlaaaanders kaart te trekken.
Ben daar wel klaar mee. Kom eens met iets wat helpt.
Ik ben niet de enige die naïve is, zo blijkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ZE WETEN NIET EENS UIT WELK LAND DE VERDACHTE KOMT
Geen idee. Hoe vaak jij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:
Hoe vaak is Geert Wilders al klaargekomen vanavond denken jullie?
Tja, het is maar waar je mee gepreoccupeerd bent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:
Hoe vaak is Geert Wilders al klaargekomen vanavond denken jullie?
Waarschijnlijk willen ze het liever niet zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ZE WETEN NIET EENS UIT WELK LAND DE VERDACHTE KOMT
Vol is vol, weg met John de Molquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:40 schreef User98182 het volgende:
Het moet klaar zijn met al die azielzoekers. GENOEG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |