Klinkt als een interessante activiteit om de saaie kringverjaardag van oom Herman op te leukenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel een passende straf.
https://historianet.nl/beschavingen/het-oude-china/wat-is-lingchi
Jaja. Alsof de gemiddelde blanke Nederlander nog geëmancipeerd moet worden over hoe met vrouwen om te gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Komende weken gaat zeker 1 politicus roepen dat de Netflix serie adolescence opgenomen moet worden in het curriculum van middelbare scholen.
Dit is wellicht nog beter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Scafismequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel een passende straf.
https://historianet.nl/beschavingen/het-oude-china/wat-is-lingchi
Dat is lastig. Maar begin eens met gewoon alle procedures te behandelen op basis van een nieuwe norm: te weten de norm zoals deze is bedoeld. Lekker snel afwijzen. Snel hoger beroep. En optiefen (en landen die daar niet aan meewerken zware economische sancties opleggen vanuit de EU en wellicht ook de VS, want met Trump cs kun je daar best mee aankomen).quote:
En als er users zijn die anti-asiel zijn, stuur ze actief hoogstpersoonlijk terug naar hun land van herkomst johquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef User98182 het volgende:
En als er users zijn die pro asiel zijn, neem er 1 in huis joh
dit is geilquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is wellicht nog beter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Scafisme
Pak het is aan zoals een Hongarije of Polenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is lastig. Maar begin eens met gewoon alle procedures te behandelen op basis van een nieuwe norm: te weten de norm zoals deze is bedoeld. Lekker snel afwijzen. Snel hoger beroep. En optiefen (en landen die daar niet aan meewerken zware economische sancties opleggen vanuit de EU en wellicht ook de VS, want met Trump cs kun je daar best mee aankomen).
Ik verwacht dat we over 10 jaar geen zak opgeschoten zijn overigens.
wordt ook gedaan hoor, alleen komt de politie je dan tegenhoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als er users zijn die anti-asiel zijn, stuur ze actief hoogstpersoonlijk terug naar hun land van herkomst joh
Oké Frans.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef Middelpunt het volgende:
En alle ppv een ja21 fans zien dit natuurlijk als 'bewijs' van hun gelijk en dat we asielzoekers moeten weren. Er worden jaarlijks vele vrouwen vermoord en daar het nu door een asielzoeker is gegaan, lijkt me totaal geen argument om dan maar meteen alle asielzoekers niet meer toe te laten. Tenzij er echt bewijs is dat asielzoekers dit vaker doen? Zover ik weet is daar totaal geen bewijs voor. En zelfs al zou dat wel zo zijn: Collectieve schuld is problematisch: een hele groep straffen voor misdaden van (sommige) individuen druist in tegen het rechtsstatelijke idee dat ieder mens individueel wordt beoordeeld. Ook Nederlandse mannen zijn verantwoordelijk voor het merendeel van femicides (meestal (ex-)partners). Daaruit volgt niet dat alle Nederlandse mannen collectief rechten moeten verliezen. Ik snap het onderbuik gevoel en er mag best meer aandacht voor zijn dat sommige asielzoekers uit landen komen waar ze vrouwen niet gelijk behandelen, maar dit weer aangrijpen als argument voor een totale asielstop lost echt niks op en zorgt voor alleen maar meer polarisatie.
Ja, gewoon iedereen die niet lijkbleek is met een zieke Oostblok-smoel met de nek aankijkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Pak het is aan zoals een Hongarije of Polen
In albanie werd ik meermaals in Albanees aangesproken , idem in Serviëquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, gewoon iedereen die niet lijkbleek is met een zieke Oostblok-smoel met de nek aankijken
Het zal je verbazen hoeveel jongere jongens rare ideeën hebben over meisjes en vrouwen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja. Alsof de gemiddelde blanke Nederlander nog geëmancipeerd moet worden over hoe met vrouwen om te gaan
En mensen in huis nemen wordt ook gedaan. Je punt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef User98182 het volgende:
[..]
wordt ook gedaan hoor, alleen komt de politie je dan tegenhouden
Ongetwijfeld. Maar die doen niet dit. Wij hebben nooit een cultuur gehad van dit soort misdaden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel jongere jongens rare ideeën hebben over meisjes en vrouwen.
Als je dit eens wilt proberen op vrijwillige basis, kun je me een PM sturen.quote:
Het is een asielzoekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat het een asielzoeker was. Deze zaak zal een grote rol gaan spelen in de aankomende verkiezingen.
Lul niet, dat wordt helemaal niet actief gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En mensen in huis nemen wordt ook gedaan. Je punt?
Ik stel voor om een eiland te maken van Nederland. Dan steken ze vast niet meer over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, gewoon iedereen die niet lijkbleek is met een zieke Oostblok-smoel met de nek aankijken
Polen en Hongaren moorden natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Pak het is aan zoals een Hongarije of Polen
net als JAPANquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stel voor om een eiland te maken van Nederland. Dan steken ze vast niet meer over.
okquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als je dit eens wilt proberen op vrijwillige basis, kun je me een PM sturen.
Ik ben zeer groot voorstander van het herinvoeren van de doodstraf voor dit soort misdrijven overigens. Publiekelijk ook, op de Dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |