???quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
blah blah blah. En maar wegkijken.
Uhm.. volgens mij lees je mijn post niet goed. Van Shreyas mocht ik nog niet zeggen dat deze man ook betrokken is bij twee andere zedenzaken. Maar technisch gezien heeft Shreyas gelijk dat we nog niet 1000% zeker kunnen zijn als hij niet veroordeeld is, technisch gezien....quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel hoor. En ze hadden hem de 15de al in het vizier.
Bestraffen volgens de strafmaat van het land van herkomst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van mensen die andere mensen doodsteken nee, tijd om dat strafbaar te stellen.
nee dat is hullie koeltoer hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:27 schreef Cebolinho het volgende:
[..]
Tja, en die Syrische vrouw die vorige week is vermoord door haar Syrische man telt dan niet mee toch?
Ik ben Klaas niet, maar kan je het volgende vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beste klaas,
Gezien jij alles weet, kun je mij wellicht eens uitleggen wat de invloed is van het massamigratieprobleem op grote die problemen zoals onderwijs, gezondheidszorg en sociale zekerheid - en de welvaartstaat at large?
Leef jij nog in de veronderstelling dat het allema
al doktors, leraren en wetenschappers zijn die hierheen trekken?
(even los van het gegeven dat de PVV een zootje ongeregeld is)
Ja, als de schooiers, oplichters en barbaren die het zijn ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop niet in het zand. Ik ben een groot tegenstander van de asielindustrie. Volkomen uit de hand gelopen. Bedoeld voor de situatie waarin Joden zaten in de tweede wereldoorlog en nu komen er al Amerikanen die tot de LHBTIQ groep behoren omdat de politieke wind wat is gedraaid.
Maar degenen die hier zijn zul je gewoon normaal moeten behandelen.
Jammer dat die God van jou de grootste klootzak is ter wereld. Alwetend zijn en dus ook in kunnen grijpen 'van bovenaf' maar al die tyfuszooi in de wereld gewoon laten gebeuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jezus leeft
Ik ben geen anti abortus doorgeslagen biblebelt gek, gewoon iemand die bid voor het slapen gaan
Als er context bij cijfers gegeven wordt of iemand is op zoek naar verklaringen voor dit soort cijfers, dan wordt die persoon met de grond gelijkgemaakt en voor wegkijker uitgemaakt. Als zelfs iets willen begrijpen al te ver gaat en onwenselijk is, wie is hier dan de wegkijker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:35 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Zelfs als je met feiten en cijfers komt, zijn er nog mensen die hun kop in het zand steken.
Helaas werkt God niet zo vriend ,wil je hier uitgebreid over discussiėren ben je welkom in de dm, maar verkloot dit topic niet aubquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Jammer dat die God van jou de grootste klootzak is ter wereld. Alwetend zijn en dus ook in kunnen grijpen 'van bovenaf' maar al die tyfuszooi in de wereld gewoon laten gebeuren.
Wat is precies het probleem?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten we met dat voorzichtig zijn.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elsje_Christiaens
Beste voor Nederland, Nederlanders en Europa is het gewoon om de grens overal dicht te gooien en ons uitsluitend te richten op opvang in de regio.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef Middelpunt het volgende:
En alle ppv een ja21 fans zien dit natuurlijk als 'bewijs' van hun gelijk en dat we asielzoekers moeten weren. Er worden jaarlijks vele vrouwen vermoord en daar het nu door een asielzoeker is gegaan, lijkt me totaal geen argument om dan maar meteen alle asielzoekers niet meer toe te laten. Tenzij er echt bewijs is dat asielzoekers dit vaker doen? Zover ik weet is daar totaal geen bewijs voor. En zelfs al zou dat wel zo zijn: Collectieve schuld is problematisch: een hele groep straffen voor misdaden van (sommige) individuen druist in tegen het rechtsstatelijke idee dat ieder mens individueel wordt beoordeeld. Ook Nederlandse mannen zijn verantwoordelijk voor het merendeel van femicides (meestal (ex-)partners). Daaruit volgt niet dat alle Nederlandse mannen collectief rechten moeten verliezen. Ik snap het onderbuik gevoel en er mag best meer aandacht voor zijn dat sommige asielzoekers uit landen komen waar ze vrouwen niet gelijk behandelen, maar dit weer aangrijpen als argument voor een totale asielstop lost echt niks op en zorgt voor alleen maar meer polarisatie.
Dit is niet juist, je mag sowieso zeggen wat je wilt, maar jij stelde dat het al zeker is en dat is dus niet zo. Hieronder even de relevante quotes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij lees je mijn post niet goed. Van Shreyas mocht ik nog niet zeggen dat deze man ook betrokken is bij twee andere zedenzaken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, het is dus al zeker dat het om dezelfde dader gaat?
Maar ik ben blij dat je zelf inziet dat het niet zeker is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, lees het nieuws dan even voordat je hier post
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
Maar technisch gezien heeft Shreyas gelijk dat we nog niet 1000% zeker kunnen zijn als hij niet veroordeeld is, technisch gezien....
Ik kan nu al de discussies hierover uittekenen tussen de PVV en D66 met CDA and PvdA/GL die een beetje vanaf de zijkant meekijken. Dit gaat de PVV stemmen opleveren, en de D66 stemmen kosten.quote:
Oh?quote:
Deze tweet past hier goed bijquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef quo_ het volgende:
Ergerlijk weer die Halsema vanavond, wat een k-wijf.
Dacht heel even nog dat het mijn eigen Halsema en GL allergie was maar Otten en Dales is het kennelijk ook opgevallen.
[ x ]
[ x ]
Morgen dus geen advertentie in de krant waarin ze pleiten voor een ruimhartiger opvangbeleidquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:21 schreef TLC het volgende:
Wel fijn trouwens om te horen dat ook B.N.'ers meeleven, ik maakte me al enigszins zorgen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:33 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet hoe die asielprocedures in elkaar steken maar worden die mensen bij de poort niet psychologisch gescreend?
Ah. Hij moet 300 euro ontvangen. Helder weer, Pel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bestraffen volgens de strafmaat van het land van herkomst.
Waarbij we dan wel even de geslachten moeten omdraaien, anders is de kans vrij groot dat hij de ouders van dit meisje 300 euro moet betalen - en de eerdere misbruikslachtoffers ten huwelijk moet dwingen vragen.
Als het op de Joop staat betekent dat niet dat het bewezen is, eerder het tegendeel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:50 schreef Freak666 het volgende:
[..]
Bovendien is allang bewezen dat de PVV en de VVD geen belang hebben bij integratie. Die willen de chaos in stand houden. Het is voor de PVV juist prima als er op regelmatige basis een asielzoeker een delict pleegt, dat levert ze namelijk stemmen op.
Het is niet voor niks dat Ter Apel nog steeds een bende is. Dat oplossen zorgt nou juist voor minder stemmen.
Ach al 15 jaar is het een grote puinhoop met de azc's. Dat zou wel door onze linkse regeringen komen van de laatste 15 jaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het op de Joop staat betekent dat niet dat het bewezen is, eerder het tegendeel.
Onderaan dit artikel:quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is wellicht nog beter: https://nl.wikipedia.org/wiki/Scafisme
We have a winnerquote:In de Algerijnse onafhankelijkheidsstrijd werden collaborerende Algerijnen ter dood gebracht door hun penis en testikels af te snijden, en het slachtoffer tot zijn nek te begraven, waarna zijn geslachtsdeel in zijn mond werd gepropt. Het nog levende slachtoffer werd vervolgens achtergelaten waardoor bloedverlies, honger, dorst en insecten de rest deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |